Trailer z TGS z gry Flower:
http://www.gametrail...ayer/25232.html
To już trzecia propozycja po Afrika i Aqua propozycja od Sony, gdzie pierwsze skrzypce gra natura. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Flower
Rozpoczęte przez
ACZ
, 25 09 2007 20:41
93 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 25 września 2007 - 20:41
#2 Gość__* Napisany 25 września 2007 - 21:03
Nie za bardzo rozumiem sens tej gry z tego filmiku
#3 Napisany 25 września 2007 - 21:05
No bo jeszcze nie wiadomo o co chodzi. Gra jest "working title", tak samo, jak Afrika i Aqua
#4 Gość__* Napisany 25 września 2007 - 21:42
WTF? Jeżeli ktoś uważa że Afrika czy Aqua są nietypowe to jak nazwać Flower
#5 Gość__* Napisany 25 września 2007 - 21:53
szykuje sie kolejny system seller
#6 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2008 - 17:47
#7 Gość__* Napisany 10 lutego 2009 - 09:44
Premiera już w ten czwartek
http://www.ps3site.p...e-flower/14552/
1UP A / A+
Eurogamer.es 9.0
PlayTM 9.0
IGN 9.0
D+PAD 4/5
Gamezine 9.0
Eurogamer 8.0
http://www.ps3site.p...e-flower/14552/
1UP A / A+
Eurogamer.es 9.0
PlayTM 9.0
IGN 9.0
D+PAD 4/5
Gamezine 9.0
Eurogamer 8.0
#8 Napisany 10 lutego 2009 - 12:26
lista trophies
http://www.ps3trophi...lower/trophies/
dziwne te dwa pierwsze ukryte, powrócić do gry po tygodniu??
http://www.ps3trophi...lower/trophies/
dziwne te dwa pierwsze ukryte, powrócić do gry po tygodniu??
#9 Gość__* Napisany 10 lutego 2009 - 13:26
dokładnie
#10 Napisany 10 lutego 2009 - 14:58
Not jest już o wiele więcej. Kto by pomyślał, że Flower będzie zbierał tak koszące recenzje. Średnia oscyluje w granicach 90%. Z początku wydawało się, że Flower będzie tylko jakimś interaktywnym wygaszaczem ekranu.
#11 Napisany 10 lutego 2009 - 18:49
Troche mi to przypomina FlOw z PSP, a przynajmniej nietypowym trybem gry.
#12 Napisany 10 lutego 2009 - 19:07
Mam nadzieję, że nie usnę przy nim, jak miałem okazję to zrobić przy Flow i Pixel Junk Eden.
#13 Napisany 10 lutego 2009 - 19:18
Z gameplay-ów na youtube wydaje się ciekawsze od FlOw. Jakieś odmienianie krain z szaroburych na zielone(trąci to nowym PoP-em) i rozwalanie brzydkich obelisków. Może być miło , ale chyba najlepiej się spełni jako wyciszenie się po Killzone 2.
#14 Napisany 11 lutego 2009 - 02:36
#15 Napisany 11 lutego 2009 - 03:36
Jest już recka na Eurogamerze.
http://www.eurogamer...ticles/flower_4
Ogólnie nie informują o niczym nowym: steruje się wiatrem przez coraz smutniejsze plansze. Dodają, że endgame jest nieco partacki w porównaniu z całą, bardzo luźną grą. Ósemka.
http://www.eurogamer...ticles/flower_4
Ogólnie nie informują o niczym nowym: steruje się wiatrem przez coraz smutniejsze plansze. Dodają, że endgame jest nieco partacki w porównaniu z całą, bardzo luźną grą. Ósemka.
#16 Gość__* Napisany 11 lutego 2009 - 21:29
Trzeba będzie kupić.
#17 Napisany 11 lutego 2009 - 22:56
Premiera jutro?
#18 Gość_Zero_* Napisany 11 lutego 2009 - 23:02
Tak ... trzeba bedzie przelać kase na ekarte
#19 Napisany 11 lutego 2009 - 23:03
No to wypasik. Ciekawe tylko czy będą to chcieli opchnąć za 36zł.
#20 Napisany 11 lutego 2009 - 23:11
Z braku laku można brać. Nie liczę na jakiś konkretny replayability, ale trofea można porobić.
#21 Napisany 12 lutego 2009 - 15:40
Już jest, kosztuje 29zł, czyli mniej niż się spodziewałem. Niedługo ściągne
#22 Napisany 12 lutego 2009 - 17:48
Po kilku planszach stwierdzam, że nie tego się spodziewałem. Typowa szpila dla casuali, siadasz, odpalasz i bawisz się niczym ważywko odżywiane dożylnie, bo tyle mniej więcej trzeba włożyć w to siły, żeby przechodzić kolejne plansze. Niby to ładne, ale po czasie ma się chęć zamknięcia oczu i po prostu prawdziwego odpłynięcia. Zobaczymy jak kończy się ta opowieść.
#23 Napisany 12 lutego 2009 - 21:48
IMO genialna sprawa ten Flower. Gameplay totalnie prosty (przypomina mi "węża" na komórki, ale w pięknym "settingu" i z rewelacyjnym sterowaniem ), ale kompletnie nie mogłem się od tej gry oderwać. Poprostu ma coś w sobie i tyle
#24 Napisany 12 lutego 2009 - 23:13
kolega kupił, o 18 napisał że właśnie instaluje Flower, a o 20 że już skończył jeśli faktycznie to tylko 2h gry to nie wiem czy jest warta tych 30zł - taka też była ocena kolegi mimo to kupiłem ale niestety nie udało się dzisiaj ściągnąć więcej niż 400MB
#25 Napisany 16 lutego 2009 - 17:42
Bardzo dobra "gra"
Przeszedłem 3 etapy. Gra jest oczywiście prosta, nie da się zginąć co w tym przypadku jest plusem.
Oprawa graficzna jest niesamowita (te kolory), podobnie jak muzyczna, którą po części sami tworzymy
Bardzo relaksująca gierka, nie trzeba się martwić stanem energii czy czymś w tym stylu, po prostu latasz po planszy i zbierasz kwiatki.
Warto wydać te 30 zł.
Przeszedłem 3 etapy. Gra jest oczywiście prosta, nie da się zginąć co w tym przypadku jest plusem.
Oprawa graficzna jest niesamowita (te kolory), podobnie jak muzyczna, którą po części sami tworzymy
Bardzo relaksująca gierka, nie trzeba się martwić stanem energii czy czymś w tym stylu, po prostu latasz po planszy i zbierasz kwiatki.
Warto wydać te 30 zł.
#26 Napisany 16 lutego 2009 - 18:44
nie masz do końca racji że nie trzeba się przejmować stanem zdrowia, ale jeszcze zobaczysz chyba że kompletnie olewasz trofea to nie trzeba
ja również uważam że gra jest bardzo dobra, z tym że nie radzę się nastawiać na nią jak na coś mega innowacyjnego czy przełomowego - a taki hype ma niestety ta gra, i jest określana przymiotnikami jakie można spotkać w odniesieniu do ICO czy SotC, co oczywiście nie jest zbyt fortunne bo gra kompletnie się mija z ich wielkością. jest to po prostu solidna, ładna, wciągająca produkcja, dość krótka ale warta swojej ceny. z tym że bez większych orgazmów czy uniesień.
ale mimo wszystko polecam
ja również uważam że gra jest bardzo dobra, z tym że nie radzę się nastawiać na nią jak na coś mega innowacyjnego czy przełomowego - a taki hype ma niestety ta gra, i jest określana przymiotnikami jakie można spotkać w odniesieniu do ICO czy SotC, co oczywiście nie jest zbyt fortunne bo gra kompletnie się mija z ich wielkością. jest to po prostu solidna, ładna, wciągająca produkcja, dość krótka ale warta swojej ceny. z tym że bez większych orgazmów czy uniesień.
ale mimo wszystko polecam
#27 Napisany 16 lutego 2009 - 22:04
No i skończyłem.
Trafiają się mroczniejsze etapy, ale końcowy to już magia jest Oprawa graficzna miażdży.
Ale zgadam się że żaden przełom to oczywiście nie jest. Pomysł ciekawy, oprawa graficzna świetna i oryginalna, ale to za mało żeby nazywać grę przełomową i w ogóle uznawać cudem świata.
Szkoda że gra jest tak krótka, skończyłem w około 2 godzin, czy taki czas Was zadowala (zważcie na to, że gra kosztuje 30 zł) to samo sobie odpowiedzcie, dla mnie jest za krótko. Do tego, gra raczej średnio na kolejne przejścia się nadaje.
Flower to świetne doświadczenie, które się chłonie w ekspresowym tempie, za drugim razem efekt znika.
Za co chcę pochwalić grę to świetne interaktywne credisty.
Sterowanie wychyleniami bardzo intuicyjne i poza samym początkiem, nie miałem z nim żadnych problemów.
Polecam.
Trafiają się mroczniejsze etapy, ale końcowy to już magia jest Oprawa graficzna miażdży.
Ale zgadam się że żaden przełom to oczywiście nie jest. Pomysł ciekawy, oprawa graficzna świetna i oryginalna, ale to za mało żeby nazywać grę przełomową i w ogóle uznawać cudem świata.
Szkoda że gra jest tak krótka, skończyłem w około 2 godzin, czy taki czas Was zadowala (zważcie na to, że gra kosztuje 30 zł) to samo sobie odpowiedzcie, dla mnie jest za krótko. Do tego, gra raczej średnio na kolejne przejścia się nadaje.
Flower to świetne doświadczenie, które się chłonie w ekspresowym tempie, za drugim razem efekt znika.
Za co chcę pochwalić grę to świetne interaktywne credisty.
Sterowanie wychyleniami bardzo intuicyjne i poza samym początkiem, nie miałem z nim żadnych problemów.
Polecam.
#28 Napisany 16 lutego 2009 - 23:44
wczoraj jak skończyłem też tak myślałem, ale dzisiaj postanowiłem włączyć grę żeby zdobyć jakieś trophy, bo za pierwszym razem wpadły mi aż dwa no i gra jednak bawi dalej przeszedłem kolejny raz dwa poziomy, jest super, szczególnie że teraz mając praktycznie perfekcyjnie opanowane sterowanie można na pełnej szybkości oblatywać plansze i zbierać kwiatki - super uczucieSzkoda że gra jest tak krótka, skończyłem w około 2 godzin, czy taki czas Was zadowala (zważcie na to, że gra kosztuje 30 zł) to samo sobie odpowiedzcie, dla mnie jest za krótko. Do tego, gra raczej średnio na kolejne przejścia się nadaje.
Flower to świetne doświadczenie, które się chłonie w ekspresowym tempie, za drugim razem efekt znika.
prawdopodobnie będę grał dalej aby zdobyć 100% - ale dla samej przyjemności a nie dla samego zdobywania trofeów (jak ostatnio w Magic Ball - szkoda mi było zostawić ten jeden brązowy, więc grałem mimo że się cholernie nudziłem)
creditsy to coś zajebistego - chyba pierwsza gra w którą oglądanie listy płac wciąga nie mniej niż sama graZa co chcę pochwalić grę to świetne interaktywne credisty.
#29 Napisany 20 lutego 2009 - 11:52
Udało się, gra skończona na 100%. Gra jest prosta ,bardzo relaksująca i przepiękna, szczególnie poziom w nocy kiedy oglądamy świecącą trawę kołysaną na wietrze. Flower ma swój magiczny niezwykły klimat i mimo że jest krótka napewno warta jest swojej ceny.
Spoiler
#30 Napisany 20 lutego 2009 - 19:54
Cieszę się, że gra się podoba i jednocześnie sądzę, że nikt nie będzie oszukiwał gry dla szczęśliwie nam panujących trophies.