#1 Napisany 11 czerwca 2022 - 15:54
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 11 czerwca 2022 - 15:55
#2 Napisany 11 czerwca 2022 - 17:37
Z jednej strony czuję niesmak kiedy czytam "gra-usługa", z drugiej jestem zdania że multik w pierwszym TLoU to jedno z najlepszych sieciowych doświadczeń przy konsoli - świetna, lekko taktyczna zabawa w stylu Metal Gear Online, z mocnym nastawieniem na stealth, daleko wykraczająca poza oklepany deathmatch z masy innych gierek. Jeżeli pójdą w tym kierunku i jeszcze to rozbudują, to możliwe, że wyjdzie multiplayerowy mesjasz na setki godzin. Jak remakiem pierwszego TLoU gardzę od dnia, w którym to w ogóle zapowiedzieli, tak Frakcje będę zdecydowanie miał na oku.
#4 Napisany 24 października 2023 - 22:31
https://www.forbes.c...st-new-layoffs/O czym tu qrwa piszecie? O Factions jest oddzielny temat. I skąd info, że ukatrupiono?
Nie oznacza to, że gra została anulowana.
#5 Napisany 25 października 2023 - 09:37
Na lodzie czyli nikt nad tym nie pracuje.
#6 Napisany 25 października 2023 - 11:42
Pewnie ND ma już wysrane na tę grę. Może jak za 5 lat wyjdzie TLoU part III, to się w końcu doczekamy multika.
#7 Napisany 25 października 2023 - 19:57
Jak multek miał być tak dobry jak ta nowa gierka rocksteady, to w piachu będzie jej najlepiej.
#8 Napisany 15 grudnia 2023 - 08:19
Oficjalnie skasowane
Ten post był edytowany przez nole dnia: 15 grudnia 2023 - 08:23
#9 Napisany 15 grudnia 2023 - 08:23
Szkoda. To teraz pozostaje czekać na The Woke of Us 3.
#10 Napisany 15 grudnia 2023 - 08:39
Ale lipa, bo multi z jedynki jest śwetne. Aż chyba znowu sobie zainstaluję.
#11 Napisany 15 grudnia 2023 - 08:52
Czekam na trójeczkę i nowego Jaka, jak zwykle. Ciekawe, czy robią jakieś nowe IP. Oby, bo jedno im kompletnie nie wyszło.
#12 Napisany 15 grudnia 2023 - 09:11
#13 Napisany 15 grudnia 2023 - 09:52
#14 Napisany 15 grudnia 2023 - 10:38
#15 Napisany 15 grudnia 2023 - 11:21
No właśnie ciężko z tego typu multikiem na rynku i gdyby to wyszło, to mogłoby przyciągnąć trochę ludzi znudzonych battle royalami oraz dynamicznymi sieczkami w stylu CoDa. Nikt nie prosił i nikt nie wymagał, żeby robili z tego GaaS, w zupełności by wystarczyło, że wydaliby to jako DLC do TLoU2 robiąc z tego osobny tryb (jak w jedynce), wrzuciliby jakieś kosmetyczne pierdoły do kupienia z prawdziwy hajs i coś pewnie by na tym zarobili. Tak jak nie jestem fanem mikrotransakcji, tak nie miałem najmniejszych oporów, żeby w takim multiku Uncharted 3 (też był świetny) kupić cały zestaw dodatkowych mapek albo nawet jakieś skórki dla postaci, tutaj pewnie też bym trochę wydał.
#16 Napisany 15 grudnia 2023 - 11:33
Nawet zrobienie 'tradycyjnego' multiplejera z 6 mapkami i 3 trybami to obecnie zbyt duża inwestycja i żeby się zwróciło to musi być próba stworzenia live service albo sobie po prosty ten multiplayer odpuścić.
#17 Napisany 15 grudnia 2023 - 11:36
#18 Napisany 15 grudnia 2023 - 13:49
Problem w tym że GAASy zmieniły oczekiwania graczy
To nie jest problem, model GAAS jest lepszy z punktu widzenia jakości gry i społeczności. Gra wychodzi, ludzie ciekawi nowości ją sprawdzają, dają feedback, twórcy mogą na ten feedback zareagować poprawiając to, co mogłoby być zrobione lepiej i dodając to, czego społeczność sobie najbardziej życzy. Wychodzą update'y, gra się robi obiektywnie lepsza dla większości faktycznie grających, developer zbiera znowu spostrzeżenia, nowo przychodzący gracze dostają megabogaty produkt, ale też wnoszą nowy punkt widzenia dla deweloperów zbierających feedback i tak się koło toczy.
Gry multiplayer są teraz lepsze niż były 10 lat temu, tylko studia wypuszczające nowe pozycje MP muszą wykazać pełną gotowość do wspierania i wypuszczania update'ów. Liczenie, że Naughty Dog może mieć jakiś poboczny dwudziestosobowy zespół od trybu multiplejerowego, jak apdejty do Apex Legends czy Genshin Impact robi 500 osób, i skutecznie z tymi studiami rywalizować o uwagę ludzi, to są zwyczajne mrzonki...
Ale określanie tego jako problem byłoby tak samo dziwne jak określenie tego, że zespół od Fall Guys nie byłby w stanie zrobić produkcji singleplayerowej na poziomie The Last of Us jako problem.
#19 Napisany 15 grudnia 2023 - 14:45
#20 Napisany 15 grudnia 2023 - 15:09
#21 Napisany 16 grudnia 2023 - 14:20
Wraca nadzieja na TLoU Kart Racer.