Premiera w tym roku na obie generacje.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 grudnia 2022 - 12:30
Premiera w tym roku na obie generacje.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 grudnia 2022 - 12:30
To jakiś slasher?
To jakiś slasher?
to remaster opartego o misje action RPG z PSP, który jest prequelem FFVII.
Graficznie jakiś pastgenowy kupsztal.
Najlepsze co kiedykolwiek oferowało Final Fantasy z numerkiem 7, cieszy mnie ten remaster bardzo. Chociaż w sumie to bardziej remake wnioskując po podkręconej grafie. Ciekawe czy fabularnie będzie kropka w kropkę jak oryginał czy będą próbowali dopasować tę grę pod wydarzenia z nowego FFVII.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 17 czerwca 2022 - 17:38
Początek grudnia. Ależ będzie napierdalando w ten remasterko-remake najlepszej gry z PSP
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 13 września 2022 - 16:32
https://youtu.be/fH3App7EPf8
Muszę coś napisać, bo świetnie mi siadł ten remaster. Pod względem oprawy Reunion jest odpicowane na modłę FFVIIR i nawet na Switchu bardzo ładnie wygląda. Szarpnęli się też na ponowne nagranie głosów, żeby współgrało lepiej z rimejkiem siódemki. Fabularnie na razie nie zauważyłem żadnych zmian, jeśli będą to pewnie pod sam koniec.
Ale ale ale! Jak bosko walki zostały upłynnione, no aż mlaskam jak gram. Ataki płynnie przechodzą jeden w drugi i można prze-efkciarskie komba sadzić. Blok i uniki są bardziej responsywne, stąd łatwiejsze do wyczucia. DMW nie pauzuje gry dla każdej drobnej pierdoły, jedynie dla potężnych limit breaków wjeżdżają cutscenki. Kropką nad i jest możliwość zachowania sobie limit breaków na później - uruchamia się je teraz wduszając X (trójkąt dla klapów).
Pamiętacie te cholerne trolle z pałką/siekierą/inną dużą bronią, zabijające Zacka jednym hitem już w pierwszych dodatkowych misjach? Zawsze mnie to wkurzało, że nie wiedziałem kiedy to robią, teraz do wszystkich tego typu specjali pojawia się pasek przy potworze, który można mu zjechać odpowiednimi atakami, obniżając zadawane przez wroga obrażenia.Taki pasek:
Jak ktoś nie miał przyjemności pyknąć w CC, brać! Czuć jeszcze trochę, że to gra z PSP, chociażby przez podział rozgrywki na króciutkie misje po dwie-trzy walki max + bardzo małe miejscówki do zwiedzania i ta cała loteria DMW jest dziwnym systemem (ale działa, zawsze cieszy jak wjedzie mugiel), ale dla samych walk i głupich scenek typu walczący z Genesisem Sephirot szatkujący ogromną armatę miecze warto.
Do momentu awansowania na 1st class trzeba się czasami martwić zarządzaniem MP/AP, później już się ŁORA ŁORA ŁORA, najlepiej bez straty życia, dostając bonus +30% do każdego paska. Świetna marchewka, żeby się postarać trochę bardziej. Dzięki za niespodziewanie fajny prezent na święta, Square.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 grudnia 2022 - 21:57