Skocz do zawartości

Zdjęcie

Marvel 1943: Rise of Hydra

Disney Marvel Skydance PS5 XSX XSS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 09 września 2022 - 23:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:

https://www.ign.com/...ennig-announced

 

 

AVZPwjD.jpg


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 marca 2024 - 19:15

  • 0

#2 Shinigami Napisany 10 września 2022 - 08:43

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Ok, spoko.
  • 0

#3 Shinigami Napisany 21 marca 2024 - 10:17

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Marvel 1943: Rise of Hydra

 


  • 1

#4 Kaxi Napisany 21 marca 2024 - 11:47

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

W końci jakieś dobre efekty w tych filmach mARVELA.


  • 0

#5 ACZ Napisany 21 marca 2024 - 19:16

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:

Zaraz po emisji trailera przyszła kolej na przemowę samej Amy Hennig. Twórczyni stwierdziła, że materiał opiera się całkowicie na efektach wizualnych z gry, napędzanej przez nowoczesny Unreal Engine 5.4.

"To nasza gra. Wszystkie sekwencje, które zobaczyliście na zwiastunie, są wyciągnięte bezpośrednio z niej w czasie rzeczywistym (...)" - wyjaśniła.

Aby to udowodnić, ekipa pobawiła się kilkoma efektami, używając swojego edytora. Marvel 1943: Rise of Hydra ma w pełni wykorzystywać zalety owego supernowoczesnego silnika, w tym Lumen, Nanite, czy adaptacyjną teselację, pozwalającą m.in. na generowanie niesamowitych detali.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 marca 2024 - 19:17

  • 0



Inne z tagami: