premiera już w styczniu. Leak był prawdziwy
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 13 września 2022 - 16:02
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 13 września 2022 - 16:02
Cieszę się, że nowe FE, ale jeszcze nie było tam nic konkretnego, czym się jarać.
Główny gimmick wygląda raczej mniej niż bardziej strategicznie. Ale może się mylę.
Graficznie wygląda identycznie co Three Houses.
Z oficjalnej stronki:
https://www.nintendo...ge-2267157.html
Bolster your strength on the battlefield by summoning the Emblems – including Marth, Celica and other heroes from past Fire Emblem titles – who dwell within special Emblem Rings. By wearing these rings, Alear and their allies can borrow the power of these Emblems, boosting their stats or granting access to even stronger abilities. Heroes can also ‘engage’ with the Emblems, combining their strength and unlocking unique attacks to challenge the enemy with.
To jest Fire Emblem Heroes x Tokyo Mirage Sessions. Będziemy używać herosów ze wszystkich poprzednich gier (na początku trailera jest tarcza, na której widzimy reprezentanta każdej mainlinowej odsłony), żeby budować skillset naszych bohaterów.
Widzę w tym spory potencjał, żeby przez dziedziczenie tworzyć OP postacie. Pytanie jak w tym kontekście będzie rozwiązany reclass. Czy klasa będzie przypisana do herosów i levelujemy pierścienie? Czy może pierścienie będą działały jak pair-up (bardziej obstawiam tę opcję)?
Ten trailer krzyczy Awakening/Fates i nic na tę chwilę nie wskazuje, że element social sima będzie tak rozbudowany jak w Three Houses.
Nie zgadzam się, że wygląda tak samo jak 3H. Abstrahując od nowej kreski postaci (nowy zestaw bohaterów okropny, ale klasyczni wyglądają bardzo dobrze). UI jest czystsze, nasycenie kolorów większe, przez co rzut izometryczny sprawia czytelniejsze wrażenie.
Pod względem dizajnu i różnorodności też może być grubo, jeśli pociągną motyw zapożyczania z poprzednich gier. Możemy przykładowo dostać kontynent Fates, z gimmickami na mapce, kontynent 3H z Demonic Beasts i batalionami, kontynent Shadow of Valentia z cofaniem czasu. Po zdobyciu danego kontynentu używane tam mechaniki dostajemy na stałe i możemy wracać np. z Valentii do Fates, żeby przez trudniejsze mapki się przeczizować cofaniem tur czy wyczyścić niedostępne wcześniej skrzynki po zdobyciu pierścienia z klasą złodzieja.
Tak to widzę. Jaram się.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 września 2022 - 08:58
Ten trailer krzyczy Awakening/Fates i nic na tę chwilę nie wskazuje, że element social sima będzie tak rozbudowany jak w Three Houses.
...
Tak to widzę. Jaram się.
Pewnie pierwsza mapka, bo widać tylko głównego bohatera i Jagena Vandera na kuniu, który będzie kradł exp.
Powrót trójkąta broni jest już chyba potwierdzony, pytanie jak będzie zbalansowany, bo na tym skrawku wygląda jakby miecz odejmował Alearowi punkt SPD.
Anyway, podoba mi się teoria, że będą dwa zakończenia w grze: jedno w którym mamy czerwone włosy, drugie w którym mamy niebieskie
Mass Effect style
fiu fiu, się postarali z animacjami tym razem. Szkoda, że będę grał bez
ale już mi się podoba konstrukcja startowej drużyny. Bliźniaki to pewnie następni Kain i Abel (bądź bardziej nowocześnie, następni Kagero i Kaze), tyle że z opcją magii/leczenia no i pierścieniami.
Spora część fanbase'u myśli, że dostaniemy wyłącznie tych parunastu lordów z poprzednich części, pokazanych na tarczy z pierwszego zwiastuna, co mi się wydaje mało realistyczne. IS nie przespałoby przecież możliwości wrzucania pierdyliona płatnych DLC do gry
mówcie co chcecie o głupkowatych nowych bohaterach, ale klasyczne postacie wyglądają super.
Jeszcze 98 dni.
Niech pokażą Annę
To może być pierwsze nowożytnie FE, którego nie kupię/poczekam na recki.
Dosłownie nic na razie mnie tutaj nie przyciąga. A główny bohater z amnezją i fabuła z czarno-białymi (niebieskoczerwonymi?) postaciami wręcz zniechęca.
Jest nowy zwiastun, pokazujący używanie Emblemów:
umiejętności emblemów wyglądają kozacko i sprawiają wrażenie ogromnej przewagi strategicznej, jeśli użyte właściwie. I mean, ilość punktów ruchu jaką dodaje Sigurd to
Trochę byłem zawiedziony po story trailerze, który potwierdza "tylko" 12 emblemów (czyli nie będzie Edelgard :<), ale po zobaczeniu ich w akcji trochę odetchnąłem, bo spokojnie można dookoła tego obudować całą grę z wieloma smaczkami.
Konstrukcja drużyny coraz bardziej mi przypomina Fates, bo wygląda na to że w każdym regionie dostajemy 1 Emblem + 2 oryginalnych bohaterów.
W grze będą mapki z poprzednich części:
oj, jaki będzie płacz casuali na pojawiające się z dupy posiłki
Zostało 57 dni.
edit: podmieniłem japoński trailer na angielski.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 listopada 2022 - 14:57
Za bardzo anime-superhero dla mnie Wolę, jak FE jest nieco bliżej średniowiecznego fantasy.
Three Houses podobało mi się tak bardzo między innymi dlatego, że gra mocno ograniczała te anime-bzdury znane z większości japońskich erpegów (infantylny klimat, przesadnie kolorowe i głupawe postacie, ratowanie wszechświata przed wkurzonym bogiem etc.), tutaj widzę że chyba jednak idą w złym kierunku. I pewnie nie będzie można chodzić na herbatkę na ziomkami Niemniej po obejrzeniu gameplayu trochę krwi napłynęło do członka, więc daję kredyt zaufania że wyjdzie dobra gierka.
Meh.
zaczynają↨ się anglojęzyczne previewsy. Ja chyba widziałem wystarczająco i robię sobie blackout do premiery.
37 dni.
Nic już nie oglądam, żeby sobie nie psuć frajdy z odkrywania tego świata i mechanik. Gierka wlatuje Day 1.
Fajnie. Nie znałem wcześniej tego sklepu, jest w miarę sprawdzony? W sensie, gry faktycznie są dostarczane na premierę, bez opóźnień?
Zacząłem grać. Z tym designem głównego bohatera / bohaterki to ładnie polecieli, robiłem kiedyś dla beki takie kolorowe ziomki w edytorach postaci za to fajnie, że potrafią mówić, bo nic mnie bardziej nie irytuje niż niemi protagoniści w erpegach. Systemowo wydaje się bardzo podobnie jak w Three Houses, chociaż mam podejrzenie, że przez te Emblemy walki z czasem będą zbyt łatwe. Nic to jednak, jaram się mocno, poprzednia odsłona to moja ulubiona gra na Switchu i liczę przynajmniej na podobny poziom.
Tak samo. Granie na innym poziomie trudności IMO mija się z celem, ciągłe uczucie zagrożenia i świadomość, że za dużo fuck'upów może doprowadzić do skurczenia się drużyny to rzecz, która najbardziej podoba mi się w tej serii - jest ciągłe ryzyko, balansowanie na granicy, a wysoka stawka motywuje do większego skupienia i zapewnia większą satysfakcję po wygranym starciu. Poza tym gry taktyczne to poniekąd gry logiczne, hard w połączeniu z klasykiem oferuje już jakieś wyzwanie intelektualne, co jest zawsze dodatkowym plusem. Jakbym chciał poklikać randomowo w guziczki to bym sobie odpalił jakieś Call of Duty albo nowego God of Wara.
Pograne nieco więcej. Jeżeli ktoś nigdy wcześniej nie grał w żadne FE, to wydaje mi się, że Engage jest idealnym punktem wejścia w tę serię. Tytuł bardzo przejrzyście wszystko tłumaczy, ma świetne tutoriale, nie atakuje na raz zbyt wieloma mechanikami, dosyć spokojnie odkrywając przed graczem kolejne karty i jest o wieeeeeeleeeee łatwiejszy niż chociażby Three Houses. Jeżeli zrobimy jakiś fuck'up, to już od samego początku możemy cofnąć czas aż 10 (!) razy. Mało tego, w poprzedniej części mieliśmy ograniczony czas na różne aktywności i trzeba było wybierać czy lepiej pójść na questa i zdobyć trochę złota czy pokręcić się po zamku, zacieśniając więzi z naszymi ziomkami i trochę ich podbuffować czy jeszcze zamiast tego zrobić day off i dać wszystkim odpocząć - tutaj żadnego kalendarza nie ma, więc między głównymi misjami można robić wszystko co się żywnie podoba. Dodatkowym cheesem bardzo ułatwiającym rozgrywkę jest możliwość zrestartowania misji jeżeli główny bohater zginie, ale zachowując cały exp zdobyty podczas nieudanej potyczki, co oznacza ni mniej, ni więcej, że tym razem można prostym sposobem grindować i bardzo szybko dorobić się wysokich leveli u bohaterów wisienką są emblemy, oferujące mnóstwo przydatnych umiejętności i sprawiające że ziomy, które z nich korzystają to istne maszyny do zabijania. Reasumując: raczej nikt się tu nie napoci, nawet grając na wyższych poziomach trudności.
Z rzeczy, które mi się podobają to ten mały piesek, którego można karmić i głaskać. Jest uroczy
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|