Monster Hunter 3
#61 Napisany 09 maja 2010 - 14:52
ps. Za to walki na arenie są cholernie trudne, albo takie się wydają.
#62 Napisany 09 maja 2010 - 15:53
Na maszynce Microsoftu (wersja arcade) jak i Nintendo używam zwykłych kabli AV .Chyba najwyższa pora zaopatrzyć się w te przewodykolory bylyby troche zywsze i gra ostrzejsza.
* sorry ze to powiem, ale kolejny gracz, ktory gra na Wii, na LCD i gra na zwyklym kablu dolaczonym z kosnolą ;/ - PORAŻKA i ŻAL.pl
to tak, jakbym kupil X360 Arcade i gral na cinchach na LCD.
** a potem ludzie mówią, ze Wii jest zacofane, skoro to ludzie nie kupują glupiego kabla (w Wii-component / w X360-hdmi), a pozniej mowia ze grafa do d*py.
duzej roznicy nie bedzie, ale bedzie widoczna poprawa.
P.S. Malutki, ty masz chyba X360 - dokupowales do niego kabel HDMI (czy moze byl w zestawie?), bo jesli dokupowales - to dlaczego? Bo ta sama odpowiedz powinna byc w przypadku Wii - tez mozna dokupic jakis Component.
Wracając do tematu:
Tworzenie poszczególnych elementów naszej zbroi to jakiś totalny hardcore ... Większość potrzebnych przedmiotów jest bardzo ciężko dostępna .Nawet próba ulepszenia jej wiąże się z problemem zdobycia Armor Sphere.Co jak co , ale kiedy zobaczyłem ,że nowsze pancerze i oręże wymagają pazura "Great Jaggi" to się za głowę złapałem .Z tym stworem męczyłem się pół dnia po to żeby zdobyć jednego intemka.Żeby było zabawniej niektóre z nich wymagały co najmniej kilku szponów tego potwora .
Ps.
Ktoś jest chętny na wspólne łowy ???
#63 Napisany 09 maja 2010 - 15:58
A masz tv lcd?Na maszynce Microsoftu (wersja arcade) jak i Nintendo używam zwykłych kabli AV
#64 Napisany 09 maja 2010 - 19:51
Właśnie przeszedłem Quest polegający na ubiciu Great Jaggi... i uznałem to za niebywałe zwycięstwo własnych zdolności manualnych, a ty mi wyjeżdżasz z taką nowiną...Tworzenie poszczególnych elementów naszej zbroi to jakiś totalny hardcore ... Większość potrzebnych przedmiotów jest bardzo ciężko dostępna .Nawet próba ulepszenia jej wiąże się z problemem zdobycia Armor Sphere.Co jak co , ale kiedy zobaczyłem ,że nowsze pancerze i oręże wymagają pazura "Great Jaggi" to się za głowę złapałem .Z tym stworem męczyłem się pół dnia po to żeby zdobyć jednego intemka.Żeby było zabawniej niektóre z nich wymagały co najmniej kilku szponów tego potwora .
#65 Napisany 09 maja 2010 - 20:43
** a potem ludzie mówią, ze Wii jest zacofane, skoro to ludzie nie kupują glupiego kabla (w Wii-component / w X360-hdmi), a pozniej mowia ze grafa do d*py.
Dramatyzujesz w NMH chinche działają jak warstwa AA co pomaga W Monster Hunter jest też tryb single, czy tylko online? I czy można przenosić postacie pomiędzy nimi?
#66 Napisany 09 maja 2010 - 20:46
W MH3 jest to i to. W obu gra się tą samą postacią. Dodatkowo jest arena, której jeszcze niestety nie opanowałem. Dostaje się w niej natomiast specjalny ekwipunek, żeby sprostać zadaniom.
edit: malutki - pomiń zbroję z great jaggi, w drugim dostępnym świecie rozwala się od ręki rhinosy, dzięki czemu całkiem szybko można stworzyć jeszcze lepszą zbroję; co prawda wygląda komicznie ale jest niezła
#67 Napisany 18 maja 2010 - 09:21
Mój problem polegał na tym , że bestia po długiej walce zaczynała mi zwiewać i w innym miejscu regenerowała swoje życia .Później dopiero się skapowałem ,iż w sklepie można nabyć specjalny przedmiot , który po rzuceniu w przeciwnika działa jak radar .Właśnie przeszedłem Quest polegający na ubiciu Great Jaggi... i uznałem to za niebywałe zwycięstwo własnych zdolności manualnych, a ty mi wyjeżdżasz z taką nowiną...
Edit :
Amazon calls Monster Hunter 3 a 'sleeper hit' for Wii
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=123894Monster Hunter 3 for #Wii=sleeper hit. 4 1/2 star reviews, selling well--not gonna lie, didn't expect it.
#68 Napisany 02 czerwca 2010 - 09:26
Cold Call gives Dark Metal as a reward item, which you can only get from that quest. It allows you to build the new Long Sword Tenebra. You'll need 5 Dark Metal to make it, and then 6 more to complete the upgraded version. Throughout the quest you'll have to fight a Great Baggi, Gigginox, and a Barioth. It may sound a bit daunting, but it's worth getting the unique Long Sword, especially if you have the Awakening skill...
Blood Sport gives you Incomplete Plans as a reward item, which you can only get from that quest. These items let you forge the fire element Lance ML001: Baltzenger. Once again, you'll need 5 Incomplete Plans to construct it, and then 6 more to fully upgrade. This quest throws you into the arena with a raging Uragaan and Diablos.
http://www.gonintend...y.php?id=125539
#69 Napisany 25 czerwca 2010 - 08:53
First off, you need to get a team ready to take on the Deviljho. He's big and scary as all hell. Next, look for the Event Quest called, "Speak of the Deviljho." This quest is Hunter Rank 31 and up (sorry newbies!). Successfully defeating Evil Joe (er, Deviljho) gives you a chance of seeing the "Lion King's Seal" in the rewards. You'll need five total Lion King's Seals to create the Lion's Bane great sword. Do this quest ASAP, as it will only be available until June 26th.
http://www.gonintend...y.php?id=128179
#70 Napisany 06 lipca 2010 - 21:53
The new event quest, Sea Power, throws you into a battle versus two Lagiacrus. This quest is definitely made for seasoned hunters. First, you'll need a hunter rank of at least 40 to join the quest. Second, it's in the water arena. It's sort of like swimming in a kiddie pool with your three friends and a 6,000Lb pissed off blue alligator. Once you beat the crap out of the first Lagia, you'll be immediately pitted against another.
http://www.gonintend...y.php?id=129416