Silent Hill - seria
#151 Napisany 26 lutego 2023 - 00:15
#152 Napisany 26 lutego 2023 - 01:32
A skąd wiesz? Może Mateo w sekrecie razem z Kojimą tworzą nowego SH na VR? Jeszcze będzie Ci łyso, zobaczysz.
#153 Napisany 09 marca 2023 - 08:54
“We still would like to make meaningful games, we still would like to keep our DNA to tell [stories] about things which are important to us,” he says. “However, not by environmental storytelling, but by full action, to have much more mass appeal. And I think that this is the reason why we have chosen Silent Hill.”
https://www.ign.com/...w-piotr-babieno
Współczuję fanom tej serii. Zwłaszcza jak ludzie pracujący nad tym szkalują takie arcydzieło jak Signalis.
#154 Napisany 09 marca 2023 - 09:24
"The interviewee’s responses have been lightly edited for clarity."
Czytaj: poprawiliśmy ponglish.
#155 Napisany 09 marca 2023 - 09:51
“We still would like to make meaningful games, we still would like to keep our DNA to tell [stories] about things which are important to us,” he says. “However, not by environmental storytelling, but by full action, to have much more mass appeal. And I think that this is the reason why we have chosen Silent Hill.”
https://www.ign.com/...w-piotr-babieno
Trochę wyrwane z kontekstu, przez co można błędnie odebrać to zdanie. Gość mówi, że chce tym razem pójść dalej niż zazwyczaj, że chce zrobić coś więcej niż tylko kolejny symulator chodzenia z głównym naciskiem na story, do których przyzwyczaiło nas Bloober Team, a nie że zamierza zamienić Silent Hill radosną rozpierduchę dla mas
Instead, he wants Bloober to be making games with larger scopes and more complex and involved gameplay mechanics on the level of other giants in the horror genre. He wants Bloober to be known as the studio that defines the future of video game horror, especially as he observes more people turning to horror for catharsis amidst increasingly chaotic and terrifying real-world events.
Dla mnie to brzmi zachęcająco, bo przynajmniej wiadomo że nie zamienią SH w kolejne Layers of Fear czy w Observer, tylko mają ambicje, żeby tym razem dostarczyć faktyczną GRĘ. Ja tam wierzę, że mają pełną świadomość czego oczekują fani i że nie mogą sobie pozwolić na spierdolenie tej produkcji.
#156 Napisany 09 marca 2023 - 10:41
Kazuo ma rację. Przecież oryginalny SH2 ma dużo więcej akcji niż LOF czy Medium.
A ja nie pracuję nad SH2.
#157 Napisany 09 marca 2023 - 10:46
Ty pracujesz nad symulatorem powolnego chodzenia z dżampskerami.
#158 Napisany 09 marca 2023 - 10:50
#159 Napisany 09 marca 2023 - 10:58
Skopana twarz to wierzchołek góry lodowej. Ale myślę że na tym silniku gra będzie wymiatać.
Mateo, czy Ty jesteś nienakarmionym AI?
#160 Napisany 09 marca 2023 - 11:01
Mateo to chiński pokój.
#161 Napisany 09 marca 2023 - 11:10
#162 Napisany 09 marca 2023 - 11:13
Skąd ten optymizm, skoro skopany ryj to zaledwie wierzchołek góry lodowej?
#163 Napisany 09 marca 2023 - 11:17
#164 Napisany 09 marca 2023 - 11:20
#165 Napisany 09 marca 2023 - 11:42
Mateo, będąc przypartym do e-muru pamiętaj, że w realu najebałbyś im trzem naraz.
#166 Napisany 09 marca 2023 - 12:57
Czyli opłaca się wszystkie punkty doświadczenia ładować w strength.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 09 marca 2023 - 12:58
#167 Napisany 09 marca 2023 - 13:18
Kazuo ma rację. Przecież oryginalny SH2 ma dużo więcej akcji niż LOF czy Medium.
A ja nie pracuję nad SH2.
Ale rozsiewasz rakotwórcze opinie w całym studiu, co jest równie niebezpieczne.
#168 Napisany 09 marca 2023 - 13:26
Ale Signalis to fajny oldskulowy horror, tylko taki na max 8/10, nie 10/10
#169 Napisany 05 kwietnia 2023 - 19:46
#170 Napisany 05 kwietnia 2023 - 21:33
#171 Napisany 06 kwietnia 2023 - 07:20
Ja tak samo.
#172 Napisany 06 października 2023 - 09:53
Silent Hill Ascension
- start 31 października
- streaming LIVE krótkich scenek dzień w dzień przez 6 miesięcy
- podczas nich można dokonywać wyborów i najczęściej wybierane przez ludzi będą wybierane przez twórców
- stream będzie dla nas o 2:00 w nocy, więc raczej sobie nie powybieramy xD
- Raz na tydzień z tych scenek będzie można obejrzeć jeden kanoniczny odcinek
- w apce jakieś dodatkowe wyzwania i możliwość zakupów xD
- ani trochę to Silent Hillem nie pachnie na filmikach
- pewnie po tygodniu zostanie garstka osób na lajwach
#173 Napisany 06 października 2023 - 10:12
Ja pierdolę...
#174 Napisany 06 października 2023 - 11:26
Fani: Chcemy normalnego Silenta, co to k,rwa jest?!
Konami: No jest wszystko w porządku, jest dobrze. Dobrze robią, dobrze wszystko jest w porządku. Jest git pozdrawiamy fanów, dobrych chłopaków i niech się to trzyma. Dobry przekaz leci
Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 06 października 2023 - 11:26
#175 Napisany 06 października 2023 - 11:30
To na pewno nie wypali, więc lepiej żeby wypalił SH2 od Blimper-Team, inaczej chyba możemy się pożegnać z tą serią już na dobre.
#176 Napisany 06 października 2023 - 12:03
Wiem, że No Code mają dobre renomę, więc można być pewnym w sumie najbardziej Townfall xd
A Ascension może być po to, żeby wszystkich, streamerow i casuali zainteresować seria. A potem sprzedać im 2, f, Townfall i Sakure.
#177 Napisany 06 października 2023 - 13:22
To może pójść też w drugą stronę i jak Ascension okaże się niewypałem, to tylko zniechęci ludzi do kolejnych odsłon. I w sumie nie wiem czy jest to coś co może zainteresować casuali i streamerów, wydaje się zbyt przekombinowane nawet na taki target. Może lepiej było pójść w stronę multika w stylu Dead by Daylight: tacy jak my oczywiście mieliby na to wysrane, ale może przynajmniej pokolenie Fortnite'a by się zaciekawiło.
#178 Napisany 07 października 2023 - 14:36
#179 Napisany 07 października 2023 - 15:19
Byle nie skończyło się na dwójce, ale na klaty fanów. Kaxi #musisz.