Street Fighter IV
#31 Napisany 06 grudnia 2007 - 12:34
#32 Gość__* Napisany 06 grudnia 2007 - 12:35
Ciężko oceniać jaka będzie gra po 1 screenie... Chciałbym zobaczyć jakiś gameplay
#33 Napisany 06 grudnia 2007 - 12:46
Ja to samo Troche dziwnie to wygląda, może przynajmniej grafa będzie troche bardziej cell shade'owa, albo czasami nawet coś na wzór Okami. Do tego Ryu jest jakiś brzydkiliczyłem na high resolution 2D, ręcznie malowane kolorowe postacie, wypełniające 2/3 ekranu...
#34 Napisany 06 grudnia 2007 - 13:00
No i widzimy ,iz fabuła przedstawi wydarzenia po genialnym SF III
Oby nie zabrakło Viktora
#35 Napisany 06 grudnia 2007 - 14:35
jak DragonBall ... nie no, po prostu nie pamiętam, by kiedyś taki eksperyment wypadł na tyle dobrze, by wpakowywać w taką oprawę nie mniej, ni więcej jak samego SF4Scorp....masz 2d wizualnie z moca i możliwościami 3d. Jest wspaniale.
#36 Napisany 06 grudnia 2007 - 17:04
To kup sobie SFHD. Wielki problem...liczyłem na high resolution 2D, ręcznie malowane kolorowe postacie, wypełniające 2/3 ekranu
#37 Napisany 06 grudnia 2007 - 17:47
Eeee... what? Sorka, ale SFHD to SFHD, a nie SF4. Za całością SF nie idzie tylko grafa, ale i cały system ...To kup sobie SFHD. Wielki problem...
#38 Napisany 06 grudnia 2007 - 18:27
#39 Napisany 06 grudnia 2007 - 18:54
Tylko, że niezbyt specjalnie to tło w tej grze wygląda.Marvel vs Capcom 2, gdzie postacie były w 2d, a już tła w 3d
Rozumiem zastosowanie technologii 3D i cell shading i inne. Ale to jest Street Fighter 4. Oczekuję od niego perfekcjonizmu i wykonania doskonałego. Czy pod względem technicznym, systemowym, czy pod względem oprawy. A do tej pory próby stworzenia gier 2D na bazie grafiki 3D nie dały jeszcze efektu, który byłby właśnie doskonały. Godny tego, by w ten sposób podejść bez strachu do utworzenia kontynuacji jednej z najlepszych mordobić 2D. Gdyby była to inna gra, to byłbym spokojny, ale z tą pozycją wiążę naprawdę spore nadzieje i nie chce, by powstały rysy i wady przez takie podjęte rozwiązania.
#40 Napisany 06 grudnia 2007 - 18:57
Tyle że zarówno HD jak i 4 mają przebudowany system.Sorka, ale SFHD to SFHD, a nie SF4. Za całością SF nie idzie tylko grafa, ale i cały system ...
#41 Napisany 06 grudnia 2007 - 18:58
#42 Napisany 06 grudnia 2007 - 19:00
#43 Napisany 06 grudnia 2007 - 19:55
#44 Napisany 06 grudnia 2007 - 20:11
#45 Napisany 06 grudnia 2007 - 20:34
Albo życie dało mu nieźle popalić pomiędzy częściami (wygląda jakby żarł surowe mięso z tłuczonym szkłem, a popijał sokiem prosto z cytryn)
#46 Napisany 06 grudnia 2007 - 20:38
Dokladnie, jak na razie sa jakby troche niedorobione. No ale pewnie jeszcze sie tym zajma.Mnie się nie podobają tła. Wygląda na to, że fighterzy będą oblani ładnymi, "węglowymi" shaderami. A otoczenie jest sterylne i plastikowe (szczególnie ludziki w tle).
#47 Gość__* Napisany 06 grudnia 2007 - 22:08
TO wygląda lepiej niż na trailerze
W pełni popieram. W...iście oczo.ebne 2D. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. IMo to jest wręcz rewolucja Szkoda że nie lubię SF
Że co? Gdzie bo nie widzęNie rozumiem jednak jednego. Po jakiego wała mordę Ryu upodabniają do mordy Akiry z VF5? o_O
#48 Napisany 07 grudnia 2007 - 11:52
Dwóch nowych skrinów.
#49 Napisany 07 grudnia 2007 - 12:16
#50 Napisany 07 grudnia 2007 - 13:12
jak DragonBall ... nie no, po prostu nie pamiętam, by kiedyś taki eksperyment wypadł na tyle dobrze, by wpakowywać w taką oprawę nie mniej, ni więcej jak samego SF4
Ja też chciałbym SS uniknąc i FR po planszy ale tu 3d mam nadzieję że zostanie wykorzystane jak w Ex, czyli rzutu , opcjonalnie SC - pamietacie Kairi
Dokładnie, ale co tam Ryan wie o SFEeee... what? Sorka, ale SFHD to SFHD, a nie SF4. Za całością SF nie idzie tylko grafa, ale i cały system ...
Po raz kolejny Czychu trafia postem w samo sedno sprawy i przekazuje ogrom swej growej wiedzy.Odkąd mamy cell shading i odkąd mamy wysoką rodzielczość to raczje nie było szans na to, aby SFIV był totalnie w 2d. Nawet już na pastgenach stosowano łaczenie technik 2d i 3d w takich mordobiciach, jak chociażby w SNK vs Capcom 2 czy Marvel vs Capcom 2, gdzie postacie były w 2d, a już tła w 3d.
Dokładnie tak jest. Pamietamy GG? Z tym,że Ja osobiście po OS liczyłwm w SF IV na engine właśnie GG na prochach , ale i tak jest kapitalnie - zawsze to lepiej niz typowe 3d.
Po raz wtóry, nic dodać nic ując - ech wiecej czesławów na forum i błogi stan by był.Mimo grafiki 3d wygląda to na 2d trzeba przyznać. Z daleka wygląda to na śliczne 2d. Animacja będzie kopała zady, bo będzie lepsza niż w trójce, to pewne.
Jeśli już mamy doczynienia z 3d to i Ja licze na ultrapłynne 60 fps.
Chłopaki....sho-ryu-ken
A i jeszcze jedna istotna sprawa....Postaci.
Widze ,że tylko Ja zauważylem iż calosc po SF III sie rozgrywa a jak wiemy w SF III ze znanych postaci mieliśmy tylko Chun LI, Akumę aka Gouki oraz Shokotan bro.
Ja chce na prawdę Viktora w IV ce
#51 Napisany 07 grudnia 2007 - 13:18
Plus Ryu i Ken. I to bardzo ciekawe, że tylko Ty zauważyłeś, skoro cały internet o tym trąbi A w trójce większość kadry jest fail.Widze ,że tylko Ja zauważylem iż calosc po SF III sie rozgrywa a jak wiemy w SF III ze znanych postaci mieliśmy tylko Chun LI, Akumę aka Gouki oraz Shokotan bro.
#52 Napisany 07 grudnia 2007 - 13:26
Jakos w tym topicku nie zauważyłem tegoI to bardzo ciekawe, że tylko Ty zauważyłeś, skoro cały internet o tym trąbi
Czyli jak napisałem shokotan broPlus Ryu i Ken.
#53 Napisany 07 grudnia 2007 - 13:28
Fakt, nie zauważyłem tego. Poza tym Shotokan jak już. Albo Ansatsuken.Czyli jak napisałem shokotan bro
Jak dla mnie wszyscy z trójki mogą wylecieć, zostawiłbym tylko z cztery postaci (z nowych ofkoz).
Może w tym "topicku" wszyscy uznali to za oczywiste i nie chciało im się o tym pisać.Jakos w tym topicku nie zauważyłem tego
#54 Napisany 07 grudnia 2007 - 13:41
NoFakt, nie zauważyłem tego.
Jakie?Jak dla mnie wszyscy z trójki mogą wylecieć, zostawiłbym tylko z cztery postaci (z nowych ofkoz).
Z pewnościaMoże w tym "topicku" wszyscy uznali to za oczywiste i nie chciało im się o tym pisać.
#55 Napisany 07 grudnia 2007 - 15:43
EDIT:
Wyczytałem właśnie na Wiki, że jak na razie w SFIV potwierdzono Ryu, Kena, Chun Li i Dhalsima.
#56 Napisany 07 grudnia 2007 - 15:47
Yun i Yang moga byc w jedno scaleni , przydał by się też Vega - "sajko kraszer"
#57 Napisany 07 grudnia 2007 - 15:51
To była moja lista, więc jego tam nie ma, bo mi nie podszedł.I Viktor Shini , Viktor
Jesteśmy poza Japonią, więc lepiej używać "naszych" imion. Poza tym Bison to już przeżytek.przydał by się też Vega - "sajko kraszer"
#58 Napisany 07 grudnia 2007 - 16:16
Ale i kultowa postac.Poza tym Bison to już przeżytek.
Byleby tylko Huga nie było
#59 Napisany 07 grudnia 2007 - 16:18
#60 Napisany 07 grudnia 2007 - 16:20
jakos ludzie wilbia ponad stan SF III i pana w pelerynie brak.
Coś czuję iz w SF IV go zabraknie - no ale Gouki na pewno sie pojawi