Żałosne.
Street Fighter IV
#691 Napisany 15 lipca 2013 - 17:41
#692 Napisany 15 lipca 2013 - 18:10
Ale domyślacie się, że to są apdejty tworzone głównie z myślą o scenie turniejowej? Bo to zainteresowani gracze uczestniczyli w tworzeniu nowego balansu wśród postaci.
#693 Napisany 15 lipca 2013 - 18:46
shini, dodaj ultra w temacie.
#694 Napisany 15 lipca 2013 - 20:04
#695 Napisany 15 lipca 2013 - 20:09
Gdzieś było że tyle różnic co dało Arcade to się nie dało ... tu na razie słysze o 5 postaciach, ale może bebechy kodu są na tyle rozdęte i przegięte i przepisane ... ... ... tiaaaa, akurat. Pewnie że dałoby się DLC, dlatego jest i DLC. ALe jak ktoś nei kupił bijatyki, to ma opcję pudełkową
Ten post był edytowany przez Scorpio dnia: 15 lipca 2013 - 20:10
#696 Napisany 15 lipca 2013 - 20:14
Będzie tak samo jak z Arcade. Do wyboru DLC albo w pudle.No tak, bo nie można tego sprzedać jako DLC/dostarczyć jako update.
#697 Napisany 15 lipca 2013 - 20:30
Ryan, Scorpio. Wystarczyło obejrzeć trailer, tam o tym piszą Turniejowcy się ucieszą, bo dla nich to dobra odmiana. Oprócz tego pewnie kupią ci, którym się przez tyle lat jakimś cudem nie zdarzyło. Ja tam nie widzę powodu do narzekania, tym bardziej, że z zapowiadanego wyłącznie rebalansu wyszło 5 dodatkowych postaci.
#698 Napisany 15 lipca 2013 - 20:39
Mnie już mają. Kocham Rolento z mojej ulubionej seri Street Fighter Alpha
#699 Napisany 15 lipca 2013 - 21:05
#700 Napisany 15 lipca 2013 - 21:24
To w końcu Capcom. Choć pojedyncze postacie do Injustice są aktualnie sprzedawane po 19zł, więc w porównaniu tak źle nie wypada.
#701 Napisany 15 lipca 2013 - 21:27
Kto pamięta po ile stał ten kupowaty "versus" do Resident Evil 5?
#702 Napisany 16 lipca 2013 - 06:30
Ryan, Scorpio. Wystarczyło obejrzeć trailer, tam o tym piszą Turniejowcy się ucieszą, bo dla nich to dobra odmiana. Oprócz tego pewnie kupią ci, którym się przez tyle lat jakimś cudem nie zdarzyło.
Pewnie że dałoby się DLC, dlatego jest i DLC. ALe jak ktoś nei kupił bijatyki, to ma opcję pudełkową
No przecież tak napisałem
Ten post był edytowany przez Scorpio dnia: 16 lipca 2013 - 06:30
#703 Napisany 16 lipca 2013 - 20:10
obstawiacie, ze w przyszlosci wyjdzie jeszcze Ultimate Street Fighter 4?
ja tak. ;]
#704 Napisany 16 lipca 2013 - 20:16
A od czego są PS4 i X1?
#705 Napisany 17 lipca 2013 - 18:45
Ultra Combo Ultimate Mega-Super Street Fighter IV Full HD Edition
#706 Napisany 17 kwietnia 2015 - 19:10
Ta ostateczna (ale tym razem już na bank ) wersja wyjdzie na PS4 już 26 maja. Oczywiście wszystkie możliwe postacie i stroje zawarte, a cena na USstore to tylko 25$ . No nie poznaję Capcomu.
#707 Napisany 24 maja 2015 - 19:37
#708 Napisany 27 maja 2015 - 21:16
Okazało się, że Capcom zlecił konwersję jakiemuś czwartoligowemu developerowi i zamiast "super ultra" wersji mamy "lagfest i bugfest" edition. Lagi i drpoy fps nie tylko w online, ale i w singlu, ba nawet menu zdarza się dostać czkawki . Do tego mnóswto innych irytujących błędów i gliczy.
Jednym słowem: NIE KUPOWAĆ!
#709 Napisany 27 maja 2015 - 21:43
A miałem zamawiać jutro....
#710 Napisany 27 maja 2015 - 22:59
Fatalny kod sieciowy
Opóźnienie względem wersji na PS3
Brak filtrowania tekstur i ich słaba jakość
Zacinające się menu
Wieszająca się muzyka
Błędne wyświetlanie przeciwników w trybie sieciowym
Mniejsze i większe błędy z postaciami
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 27 maja 2015 - 23:00
#711 Napisany 28 maja 2015 - 06:06
#712 Napisany 31 maja 2015 - 10:51
#713 Napisany 03 czerwca 2015 - 20:56
Pierwszy pacz już jest . Ciekawe ile jeszcze zostało do poprawy.
Reduced Interface lag within menus
Addressed disappearing projectiles
Fix Decapre’s teleport animation
Fixed missing SFX for Red Focus Attack
Fix Rolento audio glitch during victory screen
Fixed Akuma’s stomp SFX not playing
Addressed bottom portion of the ON/OFF text being cutoff under the graphics setting in the Options menu
Removed extra character that was sometimes displayed in the Leaderboards at the end of a player’s name even if they have not set it to be there
Fixed issue when seeking an arcade match-up with LAN cabled disconnected, and then starting up training results in a message ID being displayed
Addressed online IDs not appearing correctly
Addresses issue when changing the HP bar’s HUD position in Options, the Online ID HUD positions does not move with it, and is displayed at the default position
Anisotropic Filtering (AF) changes to decrease blur
Fixed appearance of white box after backing out of a command list menu
Addressed Fight Request in Arcade Mode (Arcade | Arcade)
Ten post był edytowany przez nole dnia: 03 czerwca 2015 - 20:57
#714 Napisany 04 czerwca 2015 - 11:05
W sumie teraz to została do poprawienia jedynie kosmetyka /AA i podobne dueperele/ i input lag.
Lag, który dla 99% osób jest niezauważalny. Podobno jest już lepiej niż na PS3 a gorzej niż na X360.
Wątpliwe by ten input lag poprawili - jak będą chcieli to cholernie dużo szpetnej roboty przed nimi
Jak ktoś ma PS4, i chce na niej zagrać w najlepszego fightera ever, może już śmiało atakować.
#715 Napisany 13 czerwca 2015 - 00:45
Zmniejszono input lag
Poprawiono rozgrywkę w trybie powtórek
Naprawiono błąd, który ruchy postaci zastępował odgłosami planszy
Poprawiono stabilność gry sieciowej
Poprawki w hiszpańskojęzycznej lokalizacji
Poprawiono błędnie wyświetlaną otoczkę wokół OPCJE w menu MY LIST
Naprawiono przeskakiwanie rozdzielczości przy chodzeniu po menu gry
Naprawiono wieszanie się gry gdy ta działa długo w trybie Trials
Poprawiono błędne efekty w atakach Juri
Dodano specjalne tytuły jako nagrody za grę
Poprawiono zacinające się przewijanie ikonek/tytułów
Poprawiono głośność spikera
Poprawiono balans audio w całej grze