Okami
#1 Napisany 20 października 2007 - 14:07
http://wii.ign.com/a...8/828620p1.html
- konwersja jest tworzona wyłącznie przez studio RaD, żaden Japończyk nie jest w to zamieszany
- na potrzeby gry RaD nie używa własnego silnika, lecz przepisuje wszystko z wersji oryginalnej
- grafika ma za zadanie być jak najbliżej oryginału, bo "po co próbować ulepszać coś, co już jest doskonałe", żadnych dodatków w rozgrywce również nie będzie
- sterowanie idealnie pasuje do gry i ludzie "będą w szoku", jakie to wspaniałe
- jest masa ludzi, którzy nie mieli okazji zagrać w Okami, i teraz na pewno chętnie to uczynią, gdy gra wyląduje na Wii
Materiałów graficznych na razie brak.
#2 Napisany 20 października 2007 - 14:29
#3 Napisany 20 października 2007 - 19:41
#4 Napisany 23 października 2007 - 12:13
#5 Napisany 23 października 2007 - 12:31
The game on Wii is going to be an exact port of the PS2 version and I think that's what fans of the franchise want to see. This game has such a huge following throughout the world that people would probably send us death-threats if we messed it up by trying to add things that don't have their place in the Okami universe. Being huge fans of the franchise ourselves, we made sure that Capcom also wanted to stay true to the original before signing on to do this... To this day the graphics of Okami are some of the most awe-inspiring ever seen in a video-game and I know it sounds cliche but you don't want to fix something that's not broken.
przy całej sympatii dla tej wyjątkowej gry powodzenia takiemu przedsięwzięciu nie wróżę i nawet nie życzę. Olewanie graczy imo i bezczelne wmawianie, że to dla ich dobra i z ich woli
#6 Napisany 23 października 2007 - 12:37
Nie mówię tu o grafice, bo ta faktycznie mogłaby tylko ucierpieć, na ingerencji studia innego niż Clover. Wystarczy jak gra śmignie w 480p i 16:9, reszta niech zostanie. JA mówię o jakiś dodatkowych miniquestach, czy chociażby bonusach opowiadających o developingu etc...
#7 Napisany 23 października 2007 - 14:03
jednak trochę dziwi mnie taka gadka-szmatka developera, mogli przecież spokojnie dodać postaci, dungeony i questy bez naruszania starej zawartości gry czy tym bardziej stylu graficznego. A i nic by się nie stało, jakby kilka dosyć istotnych wad poprawili...
#8 Napisany 23 października 2007 - 15:09
#9 Napisany 23 października 2007 - 15:11
To se kup PS2 za 250 zł i se zagrasz.Dla mnie to dobra wiadomośc, zawsze chciałem w to zagrać, mimo iz Wii narazie nie mam i raczej prędko mieć będe to jednak kiedyś to nastąpi a wtedy perspektywa zagrania w Okami będzie nieunikniona!
#10 Napisany 23 października 2007 - 15:30
Dokładnie. Grafika IMHO jest cudowna i w porcie lepiej jej nie modyfikować, ale już nad ewidentnymi błędami możnaby popracować. No nie wiem, liczę, że coś tu dodadzą.jednak trochę dziwi mnie taka gadka-szmatka developera, mogli przecież spokojnie dodać postaci, dungeony i questy bez naruszania starej zawartości gry czy tym bardziej stylu graficznego. A i nic by się nie stało, jakby kilka dosyć istotnych wad poprawili...
#11 Napisany 25 października 2007 - 09:09
Capcom tłumaczy się z braku dodatków w Okami Wii. Twierdzą, że przerzucenie tak ogromnej gry na Wii to wielkie wyzwanie i wymaga sporo testowania, więc boją się cokolwiek zmieniać, dopóki port nie będzie działał. Z czym wiąże się nadzieja, że za parę miesięcy zmienią stanowisko i pomyślą o tym żeby dodać jakąś nową zawartość. Ale na chwilę obecną nic nie obiecują.
Przy okazji stwierdzają, że Capcom nie odwala tandety na Wii - RE4 Wii jest solidną konwersją i dodał sporo dla Wii jako platformy, Zack & Wiki powinien być najwyżej ocenioną grą w tym roku może z wyjątkiem Mario Galaxy, a do zrobienia konwersji wybrali wświetną ekipę Ready at Dawn, która ma i będzie mieć w przyszłości hity na koncie.
#12 Napisany 25 października 2007 - 09:24
#13 Napisany 25 października 2007 - 09:33
#14 Napisany 25 października 2007 - 09:42
#15 Napisany 25 października 2007 - 09:43
Spoko Maroko nie pytam Ciebie, tylko rzucam kwestię w eter. Może doleci do Capcomu.spytaj się Capcomu, nie mnie. Pewnie najpierw wolą zobaczyć,jak sprzeda się Okami na Wii.
#16 Napisany 25 października 2007 - 14:37
Wiem, to samo mówiłem 5 lat temu oczekując na Metroid Prime... ale to jeden jedyny wyjątek. Reszta Amerykanów takiej gry nie zrobi.
#17 Gość__* Napisany 31 października 2007 - 17:06
#18 Napisany 31 października 2007 - 18:23
#19 Napisany 16 lutego 2008 - 00:17
#20 Napisany 17 lutego 2008 - 14:25
#21 Napisany 17 lutego 2008 - 15:10
#22 Napisany 17 lutego 2008 - 17:22
ale i tak dla osób takich jak ja, które zagrałyby w coś mogącego konkurować z The Legend of Zelda a które to Okami jeszcze nie znają, będzie to zakup do rozważenia
Ale też szkoda, że nie więcej. Bo gra naprawdę warta jest odpowiedniego sprzętu (a Wii pasuje idealnie; w sumie chyba jeszcze tylko DS mógłby pod tym względem konkurować) i wielkiej publiczności.
Choć sam nie wiem, czy ów produkt nie jest zbyt japoński jak dla mnie.
Zbyt japoński w jakim sensie? Będąc uber fanem na wskroś japońskiej konsoli ciężko mi zrozumieć u ciebie pojęcie zbytniej japońskości
#23 Napisany 17 lutego 2008 - 17:34
#24 Napisany 17 lutego 2008 - 17:37
Tylko stylus byłby idealnym wręcz dodatkiem do sterowania, a DS to za mało na ukazanie piękna tej gry. Jeśli Nintendo wymyśli do Okami pióro optyczne do mazania po ekranie, to chyba zastanowie się nad zakupem konsoliAle też szkoda, że nie więcej. Bo gra naprawdę warta jest odpowiedniego sprzętu (a Wii pasuje idealnie; w sumie chyba jeszcze tylko DS mógłby pod tym względem konkurować) i wielkiej publiczności.
Cóż, Okami to praktycznie tylko Japonia i to, co japońskie, ale lekko i zajebiśćie strawneNie wiem czy taka dawka japońskiego folkloru, bo to miałem na myśli (który raczej mnie nie rajcuje - a chyba na tym oparty jest design Okami ? ) nie okaże się trochę mdła. Nie wiem, nie grałem. Patrząc na screeny taka akurat stylistyka nie do końca do mnie przemawia, ale z drugiej strony wiem, że to świetna gra o wysokim stopniu artyzmu oprawe, więc przykmnę pewnie na oko.
#25 Napisany 17 lutego 2008 - 17:44
Okami to praktycznie tylko Japonia i to, co japońskie, ale lekko i zajebiśćie strawne
Dokładnie. Mnie też jakoś nie ciagnęło, kiedy pierwszy raz widziałam trailery i screeny. jasne, myślałam "niezły pomysł", ale nic więcej. Ale wystarczyło pograć w samo demo i popędzlować wesoło w Kamiki Village, żeby Okami śniło się po nocach.
Poza tym- Okami to same japońskie legendy, fakt, ale zapewniam, że nie zostaniesz przygnieciony faktami historycznymi i kilometrowymi nazwiskami z tytułami. Masz tam koślawe, sympatyczne ludziki o raczej prostych imioniach i bogów- zwierzęta, których odwiedzasz w różnych miejscach (rozwaliła mnie pijana owca w butelce _^_ ).
Myślę, że ci się spodoba
#26 Napisany 17 lutego 2008 - 17:48
A ja padłem z wrażenia i łapczywie czekałem na każdą informację od MielaDokładnie. Mnie też jakoś nie ciagnęło, kiedy pierwszy raz widziałam trailery i screeny.
No, dawaj, napisz od kogo miałaś demo :>Ale wystarczyło pograć w samo demo i popędzlować wesoło w Kamiki Village, żeby Okami śniło się po nocach.
#27 Napisany 17 lutego 2008 - 17:49
#28 Napisany 17 lutego 2008 - 17:50
Okami to praktycznie tylko Japonia i to, co japońskie, ale lekko i zajebiśćie strawne
Dokładnie. Mnie też jakoś nie ciagnęło, kiedy pierwszy raz widziałam trailery i screeny. jasne, myślałam "niezły pomysł", ale nic więcej. Ale wystarczyło pograć w samo demo i popędzlować wesoło w Kamiki Village, żeby Okami śniło się po nocach.
Poza tym- Okami to same japońskie legendy, fakt, ale zapewniam, że nie zostaniesz przygnieciony faktami historycznymi i kilometrowymi nazwiskami z tytułami. Masz tam koślawe, sympatyczne ludziki o raczej prostych imioniach i bogów- zwierzęta, których odwiedzasz w różnych miejscach (rozwaliła mnie pijana owca w butelce _^_ ).
Myślę, że ci się spodoba
Zawsze staram się stawiać mechanikę rozgrywki i pomysłowość designerów ponad oprawę czy setting (nawet jeśli nieco studzi mój zapał), a jeśli do tego piszesz, że jest to doza japońskości spokojnie do przełknięcia dla każdego Europejczyka i zaprezentowana w atrakcyjny sposób, to jestem o to spokojny. No i jak by nie było, na horyzoncie pojawia się tytuł podobnej kategorii co Twilight Princess i już to samo w sobie jest znaczące. Ciekawe jak będzie z ceną i sprzedażą Okami Wii.
#29 Napisany 17 lutego 2008 - 17:52
#30 Napisany 17 lutego 2008 - 20:10
P.S.
Będąc uber fanem na wskroś japońskiej konsoli ciężko mi zrozumieć u ciebie pojęcie zbytniej japońskości
Miło nie zostać nazwanym fanem a nie fanboyem, i to jeszcze przez kobietę, hihi