W LBP można wybrać albo konto z konsoli, albo tryb gościa, czyli Guest. W pierwszym przypadku info z rozgrywki jest zapisywane na tych kontach, w drugim nie jest nigdzie zapisywane. Jakoś MM udało się obejść ograniczenia firmware
Resistance 2
Rozpoczęte przez
ACZ
, 14 11 2007 12:03
539 odpowiedzi na ten temat
#421 Napisany 23 stycznia 2009 - 21:47
#422 Napisany 23 stycznia 2009 - 21:51
Pewnie chodzi o profile z konsoli a nie konto PSN.No właśnie w becie tak grałem Nie było trofeów, więc nie wiem jak z nimi, ale żeby pograć z siostrą i kuzynem musiałem ich zalogować na inne profile.
#423 Napisany 09 lutego 2009 - 15:44
Jak właściwie w tej grze działa co-op? Próbowaliśmy się do niego z kumplem zabrać, no łazimy, robimy te zadania na pierwszej mapie i co? Kiedy odblokuje nam kolejna? Jak zmierzyć czy się do tego zbliżamy? Jest tam licznik bodaj ukończonych zadań, ale stoi na 0/10 - a do odblokowania kolejnej mapy potrzeba 5. Zbiera się też jakieś badziewie po większych przeciwnikach, ale tego mamy już dość - to widać, jak zlicza. Co robimy nie tak? Bo zaczyna już cuchnąć nudą. Zwłaszcza, że gra jest okrutnie skrypciarska i obrabiamy w kółko te same zagrożenia w tych samych konfiguracjach i te same zachowania tych samych przeciwników...
#424 Napisany 22 lutego 2009 - 22:02
Gram od wczoraj, daleko chyba nie jestem (jakiś kanion), ale IMO ta gra jest wręcz przeprzeciętna...Jakoś jedynka podobała mi się dużo bardziej mimo, że gameplay właściwie się nie zmienił. Nie wiem...chyba wolałem bardziej klimatyczne miejscówki Anglii, i jakąś większą tajemniczość niż akcje z dwójki made in USA. Napewno skończe bo gameplay jest więcej niż ok, bronie spoko (marksman rządzi - czegoś takiego mi bardzo brakowało w R1), ale ogólnie jestem zawiedziony - fabuła zero, akcje z "kameleonami" mi się już przejadły, a są powtarzane w nieskończoność, levele są "takie se" (jeśli chodzi o design i pomysły), bossowie wstawieni do gry chyba lekko na siłe, grafika na początku to szok totalny (Islandia IMO zabija demo KZ2 - cudo), a potem robi się...przeciętnie (poza kilkoma momentami).
Podobno im dalej tym lepiej więc nie skreślam R2, ale narazie żaden tytuł AAA to nie jest.
Podobno im dalej tym lepiej więc nie skreślam R2, ale narazie żaden tytuł AAA to nie jest.
#425 Gość__* Napisany 22 lutego 2009 - 23:16
Ten kanion to najgorszy level, także pod względem graficznym. Mocno odstaje od reszty.
#426 Napisany 22 lutego 2009 - 23:28
Mi się wydawało, że to właśnie 3 plansza w opuszczonym miasteczku, to najsłabsza część gry. Słabe tekstury, liczne glicze, niedopracowania. Słowem, plansza mocno odstająca od reszty. W kanionach poczułem klimacik pierwszego HL, rewelacyjnie to Insomniac wyszło.
#427 Napisany 05 marca 2009 - 15:35
Przeszedłem jakiś czas temu R2, i jestem trochę rozczarowany. Niestety jest tak jak się obawiałem: gra nie jest tak dobrze zaplanowana jak jedynka. Na samym początku widzimy większość przeciwników, dostajemy prawie wszystkie bronie, przez co nie ma stopniwego uczenia się taktyk, tylko od razu trzeba wszystko ogranąć. Za dużo zostało pokazane na screenach i trailera, mało który etap mnie zaskoczył. Mimo to gra się bardzo przyjemnie, zdarzało się ze włączyłem na chwilę, a wyłączyłem po kilku godzinach. Po przejściu gry licznik pokazał 7 godzin 20 minut, choć jestem pewien że spędziłem z grą dłużej, pewnie nieudane podejścia nie są wliczane. Końcówka jest z niezłym twistem, i kończy się w sposób nietypowy dla gier
Megaspoil:
Do tego pozostawia spore pole manewru dla kontynuacji.
Grafika przez całą grę jest nierówna, są miejsca bardzo przeciętne, są też poziomy zachwycające zarówno designem, jak i wykonaniem technicznym. Jeśli cała gra byłaby tak ładna jak najlepsze poziomy to spokojnie mogłaby konkurować z najładniejszymi grami na konsole.
Grałem też sporo w coopa z kuzynem, świetna zabawa, ale mocno różni się od singla. Momentami jest tak intensywnie że większość ekranu zajmują przeciwnicy, kompani i pociski. W zwykłe multi grałem za krótko do oceny, choć tryb skirmish wydaje się być ciekawy i przemyślany
Podsumowując, za singla daję 8, za całość 8.5. R2 nie jest idelane, ale zawiera tyle trybów i opcji że starcza na długo.
Megaspoil:
Spoiler
Do tego pozostawia spore pole manewru dla kontynuacji.
Grafika przez całą grę jest nierówna, są miejsca bardzo przeciętne, są też poziomy zachwycające zarówno designem, jak i wykonaniem technicznym. Jeśli cała gra byłaby tak ładna jak najlepsze poziomy to spokojnie mogłaby konkurować z najładniejszymi grami na konsole.
Grałem też sporo w coopa z kuzynem, świetna zabawa, ale mocno różni się od singla. Momentami jest tak intensywnie że większość ekranu zajmują przeciwnicy, kompani i pociski. W zwykłe multi grałem za krótko do oceny, choć tryb skirmish wydaje się być ciekawy i przemyślany
Podsumowując, za singla daję 8, za całość 8.5. R2 nie jest idelane, ale zawiera tyle trybów i opcji że starcza na długo.
#428 Napisany 06 marca 2009 - 23:06
Dante -> jak właściwie grać w tego coopa? Kiedy on zalicza questy potrzebne do odblokowania kolejnej mapy? Łaziliśmy z kumplem ciągle po tej pierwszej, kręciliśmy się tam, robiliśmy kolejne zadania i chyba nic nam nie zaliczał, wskaźnik był ciągle 0/10. A poza tym - jak zbierać expy na dwa konta? On zbiera, a drugi gracz traci wszystko po restarcie gry. Można jakoś zalogować się na dwa konta na raz? Czy takie opcje tylko online?
#429 Napisany 07 marca 2009 - 12:14
Gra wyznacza losowo zadania, trzeba je wykonać i wtedy daje kolejne, nie wiem czemu ciągle wam nie zaliczało Najlepiej pograj w coopa z innymi przez net, wtedy zobaczysz dokładnie o co chodzi. Expa niestety póki co można zbierać tylko na jednym koncie, ale to ma się zmienić, pisałem o tym wcześniej w temacie.
#430 Napisany 07 marca 2009 - 12:32
No wiem, że losowo i kolejne. Dość dobrze to już przetestowaliśmy. Chodzi się tam wciąż po jednej mapie - po zrobieniu jednego zadania przechodząc od razu do kolejnego (które innym razem może być wylosowane jako pierwsze). Tyle że mimo wykonania zadania (i komunikatu w czasie akcji) nie zlicza ich w punktacji na głównym ekranie, przez co nie można odblokować kolejnych map. Ale już te znajdźki które np. wypadają z tych wysokich zombie, nam zaliczało. Dziwne.
No i mam nadzieję, że faktycznie naprawią tę sprawę ze zbieraniem expa, bo tak to trochę lipa, że tylko jedna postać może się rozwijać...
No i mam nadzieję, że faktycznie naprawią tę sprawę ze zbieraniem expa, bo tak to trochę lipa, że tylko jedna postać może się rozwijać...
#431 Napisany 24 marca 2009 - 06:08
Insomaniac o nowym DLC które trafi na PSS 26 marca http://gdc.gamespot.... ... os;title;1
#432 Napisany 24 marca 2009 - 09:57
Nie wiedziałem że Adam Małysz pracuje w Insomnia Games
#433 Napisany 25 marca 2009 - 00:58
Patch i DLC.
Jest to na co czekało sporo graczy. Info pod linkiem:
http://www.ps3site.p...stance-2/15837/
Jest to na co czekało sporo graczy. Info pod linkiem:
http://www.ps3site.p...stance-2/15837/
#434 Napisany 26 marca 2009 - 07:58
Gameplay z jednej map DLC http://gdc.gamespot.... ... atchlink;3
#435 Napisany 26 marca 2009 - 20:36
Ściągam mapki, jak ogram coś o nich napiszę.
#436 Napisany 04 kwietnia 2009 - 14:43
#437 Napisany 04 kwietnia 2009 - 15:15
To będzie OPOWIEDZENIE czy DOPOWIEDZENIE fabuły? I gdzie to będzie można dostać (+ jak się ma sprawa z figurkami)?
#438 Napisany 04 kwietnia 2009 - 16:22
znajac Dietz'a i tego co przeczytalem w Halo: Flood, to bedzie opisana fabula z lekkim uzupelnieniem czy innym punktem spojrzenia. IMO w przypadku Resa może wiele fajnych rzeczy dodać by uniwersum było bogatsze... książka będzie pewnie na amazonie, a jak szukać tylko w Polsce to empik... figurki.. tu masz newsa
http://www.trofeaps3...hp?readmore=221
http://www.trofeaps3...hp?readmore=221
#439 Napisany 06 kwietnia 2009 - 15:34
Gra ma lepiej rozstawione checkpointy niż jedynka, czy znowu będe klął i załamywał ręce? I czy Chimery dalej mają Augera?
#440 Napisany 06 kwietnia 2009 - 15:58
Checkpointy są odpowiednio rozstawione, nie pamiętam abym miał z tym problemy. Oczywiście że Chimery mają Augera, ale co w tym złego?
#441 Napisany 06 kwietnia 2009 - 16:23
Strzelanie przez ściany. To nie takie fajne, kiedy ONI tez potrafia
Przynajmniej w jedynce doprowadzało mnie do szewskiej pasji.
Przynajmniej w jedynce doprowadzało mnie do szewskiej pasji.
#442 Napisany 06 kwietnia 2009 - 16:24
Mi to nie przeszkadzało ani w jedynce, ani w dwójce. Poza tym po zdobyciu Augera robi się rzeźnię
#443 Napisany 06 kwietnia 2009 - 16:35
No, zobaczy się. Jeśli mówisz, że z checkpointami (podstawowy błąd jedynki...) jest lepiej, to fajnie.
W ogóle ktoś chętny na grę online tak od środy? Niestety nie mam headseta
W ogóle ktoś chętny na grę online tak od środy? Niestety nie mam headseta
#444 Napisany 06 kwietnia 2009 - 17:49
ogór to niezła porażka w RES2... patrzysz przez sciany nie ma nikogo, wybiegasz okazuje się, że jest pełno chimerycznych, wiec wycofujesz sie i patrzysz przez sciane ponownie i rzeczywiscie sa...
#445 Napisany 06 kwietnia 2009 - 17:53
Jeśli dobrze pamiętam widać przez ściany dopiero wtedy gdy się zobaczy normalnie, żeby za łatwo nie było.
#446 Napisany 06 kwietnia 2009 - 17:59
W jedynce tez tak jest - przeciwnicy chyba pojawiaja sie tylko jak wejdziesz do konkretnego pomieszczenia.
#447 Napisany 06 kwietnia 2009 - 18:08
Gdyby w COD4 była możliwość obserwowania przeciwników przez ściany, w podobny sposób wyglądało by to na niedoróbkę. A tak nawet w Resi na PSP widać respawny Chimery.
#448 Napisany 06 kwietnia 2009 - 20:16
i realistycznie przy okazji...Jeśli dobrze pamiętam widać przez ściany dopiero wtedy gdy się zobaczy normalnie, żeby za łatwo nie było.
#449 Napisany 08 kwietnia 2009 - 13:42
Doszedłem właśnie do 6. rozdziału i chyba pora spisać me dotychczasowe wrażonka.
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy - jak bardzo ta gra jest LEPSZA od jedynki! To jak niebo a ziemia, wywalono praktycznie wszystkie zrąbane koncepty i naprawiono błędy. Życie podzielone n paski wydawało się ciekawe na początku R1, potem tylko denerwowało. Teraz tego nie ma, hurray. Wystarczy schowac sie za osloną i siup-siup - mamy pełne HP. Kolejna rzecz, ktora doprowadzała mnei do szału w oryginale - checkpointy. Mało ich było, bardzo mało. Często trzeba było powtarzać kilka trudnych walk i to kilka razy. W R2 punkty kontrolne są bardzo często, nawet w walkach z bossami. Mniej czasu Hale spędza samemu, a jeśli już biegamy solo, to przynajmniej jest ciekawie (walczymy z mniej standardowymi przeciwnikami itp.). Chimery są mniej odporne na strzały, ale występują w większych ilościach, co oczywiście zwiększa dramaturgię.
Bossowie absolutnie rządza i dzielą. Pamiętam jak na E3 2008 pokazano walkę z Leviathanem. Wtedy narzekałem, że była anemiczna. Dzisiaj buca rozwaliłem i zupełnie zmieniłem zdanie - ten fight rządził. Dobra była też walka z rojem, a początkowe nawalanie w Krakena - świetne. Bossom towarzyszą bosko zdesignowane lokacje. Opustoszało (prawie ) Chicago czy baza w Islandii - mają swoją atmosferę.
No i fabuła robi się ciekawsza, Hale nareszcie się odzywa... ciekawe jak to się wszystko skończy.
Zaś co do ksiażki - obczaiłem stronę Resistance i tam jest napisane, że lektura powie nam, co się działo podczas tej dwuletniej przerwy miedzy pierwsza a drugą misją R2 i wyjaśni parę spraw (Sentinele itp.). Amazon sprzedaje za 8 baksów, jeśli przesyłka nie jest zabójcza, to sie chyba skuszę
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy - jak bardzo ta gra jest LEPSZA od jedynki! To jak niebo a ziemia, wywalono praktycznie wszystkie zrąbane koncepty i naprawiono błędy. Życie podzielone n paski wydawało się ciekawe na początku R1, potem tylko denerwowało. Teraz tego nie ma, hurray. Wystarczy schowac sie za osloną i siup-siup - mamy pełne HP. Kolejna rzecz, ktora doprowadzała mnei do szału w oryginale - checkpointy. Mało ich było, bardzo mało. Często trzeba było powtarzać kilka trudnych walk i to kilka razy. W R2 punkty kontrolne są bardzo często, nawet w walkach z bossami. Mniej czasu Hale spędza samemu, a jeśli już biegamy solo, to przynajmniej jest ciekawie (walczymy z mniej standardowymi przeciwnikami itp.). Chimery są mniej odporne na strzały, ale występują w większych ilościach, co oczywiście zwiększa dramaturgię.
Bossowie absolutnie rządza i dzielą. Pamiętam jak na E3 2008 pokazano walkę z Leviathanem. Wtedy narzekałem, że była anemiczna. Dzisiaj buca rozwaliłem i zupełnie zmieniłem zdanie - ten fight rządził. Dobra była też walka z rojem, a początkowe nawalanie w Krakena - świetne. Bossom towarzyszą bosko zdesignowane lokacje. Opustoszało (prawie ) Chicago czy baza w Islandii - mają swoją atmosferę.
No i fabuła robi się ciekawsza, Hale nareszcie się odzywa... ciekawe jak to się wszystko skończy.
Zaś co do ksiażki - obczaiłem stronę Resistance i tam jest napisane, że lektura powie nam, co się działo podczas tej dwuletniej przerwy miedzy pierwsza a drugą misją R2 i wyjaśni parę spraw (Sentinele itp.). Amazon sprzedaje za 8 baksów, jeśli przesyłka nie jest zabójcza, to sie chyba skuszę
#450 Napisany 08 kwietnia 2009 - 13:45
Graj dalej, bo zakończenie jest rewelacyjne Dodam Cię do friendlisty, może kiedyś zagramy w coopa