Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resistance 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
539 odpowiedzi na ten temat

#91 Litwin81 Napisany 19 styczeń 2008 - 07:58

Litwin81

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2197 Postów:
Zeratul, argument z kampanią nie trafiony gdyż są dowody na to że Polacy wiedzieli o pakcie Ribbentrop-Mołotow,kwestia była taka że nie mieli tyle wojska by obsadzić granice,w dodatku po zaanektowaniu Czechosłowacji granice się dodatkowo wydłużyły
  • 0

#92 TEXZ Napisany 19 styczeń 2008 - 12:31

TEXZ

    Neo Plus is my love

  • Forumowicze
  • 28616 Postów:
Nowy GI:
Dodany obrazek

2 kampanie w grze! Pierwsza dla pojedyńczego gracza (wcielamy się Nathana Hale, który teraz będzie bronić wschodniego wybrzeża USA) Druga specjalnie dla ośmioosobowego Coop po sieci, lub na splicie dla dwóch! Oprócz tego multi dla 60 graczy !

Ja p*****! http://www.neogaf.co...ad.php?t=226865

edit; dodam jeszcze, że potwierdza się to co wstawiłem kilkadziesiąt postów temu - będą klasy zarówno w multi jak i coop.
  • 0

#93 f5k Napisany 19 styczeń 2008 - 12:57

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1868 Postów:

będą klasy zarówno w multi jak i coop.

No nie wiem czy sie z tego cieszyć, wole bez podziału na klasy.
  • 0

#94 AdamekPL Napisany 19 styczeń 2008 - 12:59

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2127 Postów:
Zapowiada się genialna gra. Mocny kandydat do najlepszego fps'a 2008 roku.
  • 0

#95 PomezZ Napisany 19 styczeń 2008 - 13:51

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1668 Postów:
Zapowiada się przekozacka gra. Bardzo jestem ciekaw co z tego wyjdzie...
  • 0

#96 LoganWeapon Napisany 19 styczeń 2008 - 15:47

LoganWeapon

    Pikachu

  • Narybek
  • 85 Postów:

nie bardzo rozumiem... jak jest wojna to najlepiej stawia sie opor tam gdzie sie wrog nie spodziewa?


no raczej, a na pewno lepiej niż tam gdzie się tego spodziewa.



no może rzeczywiście w porównaniu do pierwszych screenów, grafika wypadła nieco blado ale określenie tego biedą jest chyba przesadą.

co do większej interakcji, też się zgadzam, ale to jest bolączka FPS od niepamiętnych czasów to nie spodziewam się akcji jak w Battlefieldzie. Myślę, że graficznie gra będzie wyglądać conajmniej bardzo dobrze. Conajmniej.


nie wiem gdzie wyczytales o takich strategiach obronnych, ale ja wyczytalem o troche innych. Zazwyczaj wlasnie atakuje sie tam, gdzie wrog sie najmniej spodziewa. Jezeli przed wybuchem II wojny swiatowej Polacy zaczeliby gromadzic wojska przy granicy z Rosja, bo najmniej by sie spodziewali ataku stamtad, to kampania wrzesniowa skonczyla sie 1, no moze 2 wrzesnia...


Stary i Ty zarzucasz innym, że nie czytają ze zrozumieniem ? weź przeczytaj tą dyskusję jeszcze raz i sie zastanów. Człowieku, to jest oczywiste, że atakuje się tam gdzie się wróg najmniej spodziewa. Nawet nie trzeba specjalnie czytać o strategiach żeby to wiedzieć, więc jeżeli wcześniej sam do tego nie doszedłeś do gratuluję.

Chodzi o to, że stawianie oporu tam gdzie się wróg nie spodziewa jest również bardzo dobre, na co sam nieopatrznie podałeś przykład z kampanią wrześniową. Atak Hitlera na Polskę---->niespodziewany opór---->większe straty, dłuższy czas trwania kampanii mającej na celu zajęcie Polski. Swoją drogą to ciekawe gdzie czytałeś o strategiach, chyba na wikipedii.



a co do Resistance'a 2 zobaczcie wywiad z szefem Insomniac .
  • 0

#97 117 Napisany 19 styczeń 2008 - 15:53

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:

Zeratul, argument z kampanią nie trafiony gdyż są dowody na to że Polacy wiedzieli o pakcie Ribbentrop-Mołotow,kwestia była taka że nie mieli tyle wojska by obsadzić granice,w dodatku po zaanektowaniu Czechosłowacji granice się dodatkowo wydłużyły

Moglbys przedstawic te dowody?


Logan prosze... nie kompromituj sie...
  • 0

#98 LoganWeapon Napisany 19 styczeń 2008 - 16:03

LoganWeapon

    Pikachu

  • Narybek
  • 85 Postów:

Logan prosze... nie kompromituj sie...



możesz rozwinąć ? bo na razie skompromitowałeś się tylko Ty.
  • 0

#99 117 Napisany 19 styczeń 2008 - 16:17

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
alez prosze...

rozmawialem sobie z robac o pierdolach, po czym podalem mu kolejna, ze z Anglii Hale bedzie blizej na wschodnie wybrzeze. Na co ty nie majac pojecia w ogole o informacjach jakie sa dostepne wyskoczyles z tekstem, ze dzieki temu ze chimery nie sa glupie i wiedza, ze najlepiej im bedzie sie dostac do US ze wschodniego wybrzeza, ludzie zyskuja element zaskoczenia (przyznam, ze tego nie zrozumialem, bo nie mam pojecia gdzie ten element tkwi). Na co ja skwitowalem ze chimery atakuja z dwoch stron, a ty po wzniesieciu sie na wyzyny swojej inteligencji stwierdziles, ze najlepiej jest by stawic opor tam gdzie sie go nie spodziewa...
  • 0

#100 LoganWeapon Napisany 19 styczeń 2008 - 16:38

LoganWeapon

    Pikachu

  • Narybek
  • 85 Postów:
nie znasz mnie, więc nie mów o wyżynach mojej inteligencji. To po pierwsze.

Po drugie, nie rozśmieszaj mnie z "dostępnymi informacjami" bo g..o mnie one obchodzą, przyczepiłeś się do faktu, że Hale wyląduje na zachodnim wybrzeżu, to Ci podałem jedna z hipotez po prostu. A Ty zacząłeś jechać z tematem i bredzić coś z kampanią wrześniową.

To teraz skoro Ty masz informacje na temat powodów dla których Hale ląduje na zachodnim wybrzeżu to podziel się ze mną, żebym i ja skorzystał z Twojej nieskończonej wiedzy na każdy temat. :/
  • 0

#101 117 Napisany 19 styczeń 2008 - 16:41

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
przylacza sie do programu sentinels
  • 0

#102 LoganWeapon Napisany 19 styczeń 2008 - 16:55

LoganWeapon

    Pikachu

  • Narybek
  • 85 Postów:
rozumiem, czyli program sentinels nie obejmuje działań na wschodnim wybrzeżu. ciekawe dlaczego.
  • 0

#103 Gość__* Napisany 19 styczeń 2008 - 17:36

Gość__*
  • Goście
Panowie spamujecie tutaj :/

Kiedy są jakieś najbliższe targi na których mogli by pokazać jakiś filmik ? Screeny są bardzo obiecujące ale chciałbym to zobaczyć w ruchu :jeee:
  • 0

#104 Danteusz Napisany 19 styczeń 2008 - 17:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29773 Postów:

Panowie spamujecie tutaj

Póki co jest na temat - szczegóły fabuły R2.

Kiedy są jakieś najbliższe targi na których mogli by pokazać jakiś filmik ? Screeny są bardzo obiecujące ale chciałbym to zobaczyć w ruchu

GDC w marcu.
  • 0

#105 Gość__* Napisany 19 styczeń 2008 - 20:05

Gość__*
  • Goście
GDC jest w lutym, chyba 18
  • 0

#106 Danteusz Napisany 19 styczeń 2008 - 21:59

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29773 Postów:

GDC jest w lutym, chyba 18

No to prawie w marcu ;) Sprawdziłem, faktycznie jest 18 lutego.
  • 0

#107 ACZ Napisany 24 styczeń 2008 - 21:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32562 Postów:
Już pierwszy Resistance zasadził niezłą poprzeczkę dla konkurencji w postaci 40 graczy naraz online i żaden developer do tej pory takiej liczby nie osiągnął. A teraz taki Insomniac nie oglądając się zbytnio na konkurencję chce dokonać niewiarygodnej wręcz rzeczy w postaci 60 graczy naraz strzelających do siebie online oraz rzuca na pożarcie graczom 8-osobowego coopa online i dwie oddzielne kampanie dla single i coopa.
Cholernie podoba mi się designersko to co widzą moje oczy na screenach. Skok graficzny w stosunku do pierwszej cześci z pewnością będzie spory nawet biorąc pod uwagę fakt, że w jedynce nie był stosowany streaming tekstur, bo nie zdąrzyli tego zaimplementować i gra była robiona w pośpiechu na premierę PS3. O pomysłowe projekty broni wcale się nie martwię. Wieloletnie projektowanie przez panów z Insomniac strzelających zabawek, które dzierży w dłoniach długouchy Ratchet tylko procentuje przy projektowaniu pukawek w serii Resistance.
Nie da się ukryć, że obok Killzone 2, Resistance 2 będzie najgorętszym fpsem tego roku. Sony na drugą połowę tego roku przyszykowało prawdziwą ucztę dla fanów strzelanin gatunku first-person shooters. Oczywiście ekskluzywnie dla posiadaczy platformy PS3.
  • 0

#108 Danteusz Napisany 26 styczeń 2008 - 12:24

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29773 Postów:
Screeny w FUllHD:
http://www.gameonly.pl/newsy/13511
Pewnie są podkręcone (AA), ale nawet bez tego wyglądałyby bardzo dobrze. W stosunku do pierwszej części poprawiono znacznie oświetlenie, napakowano całość polygonami i obłożono porządnymi teksturami. Insomniac mówi że jeszcze podkręcą grafikę, więc z pewnością będzie to jedna z najładniejszych gier w gatunku. Ciekawe czy 1080p dotrwa do końcowego produktu, obstawiam że nie.
  • 0

#109 Ryan Napisany 26 styczeń 2008 - 12:31

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
W stosunku do jedynki poprawiono praktycznie wszystko. Screeny prezentują się naprawdę okazale. :tak: Ciekawe jak się mają do faktycznego stanu. :)
  • 0

#110 TEXZ Napisany 26 styczeń 2008 - 12:56

TEXZ

    Neo Plus is my love

  • Forumowicze
  • 28616 Postów:
AA i 1080p z takimi przestrzeniami i grafą którejś tam generacji gier na PS3 - padam na kolana przed Insomniac.
Chcę to zobaczyć w ruchu i ... umrzeć :)
  • 0

#111 Ryan Napisany 26 styczeń 2008 - 13:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Też bym wolał, żeby była masowa śmierć niż kolejne rozczarowanie. Póki co szykuję podusię, jeśli trzeba będzie klękać. Ale jako sceptyk nawet nie rzucam jej na podłogę.
  • 0

#112 xell Napisany 26 styczeń 2008 - 13:53

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17354 Postów:
Znowu Insomniac nas karmi bullshotami. Ale oni już tak mają, robili to samo przy R&C i Res1, więc to chyba nie taki zły znak. W każdym razie screeny wyglądają świetnie. Tylko ciekawe, czy już dodali HDR, czy jeszcze nie. ;)
  • 0

#113 ACZ Napisany 26 styczeń 2008 - 16:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32562 Postów:
Duża zasługa streamingu tekstur, którego nie było w pierwszej części. Screeny napewno są nieco podkręcone, ale tak czy siak szykuje się ekstra gierunia, a to najważniejsze.
  • 0

#114 Ryan Napisany 26 styczeń 2008 - 16:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Czychu, błagam Cię - nie pisz na tematy o których nie masz bladego pojęcia. OK?
  • 0

#115 Gość__* Napisany 27 styczeń 2008 - 02:33

Gość__*
  • Goście
Niepotwierdzone: Resistance 2 ma wyjść 3 września 2008 r. (wcześniej była mowa o 18 września) w Stanach w cenie $59.99:

According to GameStop, Resistance 2 is set to release September 3rd, 2008 in the US for $59.99.

Do przeczytania w całości: http://www.psu.com/R...a0002546-p0.php
  • 0

#116 Gość__* Napisany 27 styczeń 2008 - 09:41

Gość__*
  • Goście
jedynka bylo fajna,wiem bo gralem. ale nic z oh ah,ciekawe jak to bedzie z dwojeczka ;] Screeny na prawde wygladaja fajnie,ale jeszcze zobaczymy jak to bedzie chdzic w ruchu,date premiery pewnie przesuna :) Resistance 1 byla dobra,nawet bardzo dobra,ale do najlepszego shotera jej duuzo brakowalo,po dwojce tez sie nie spodziewajmy czegos extra ;]
  • 0

#117 ACZ Napisany 27 styczeń 2008 - 13:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32562 Postów:
Co by nie mówić, i tak w dwóch aspektach będzie przełom - 60 graczy naraz i ośmioosobowy coop.
  • 0

#118 BeSOS Napisany 27 styczeń 2008 - 14:23

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23693 Postów:
Niezłe ściemshoty :^^:
Ale trzeba przyznać, że miejscówki wyglądają ciekawiej niż w jedynce.
  • 0

#119 Gość__* Napisany 28 styczeń 2008 - 20:24

Gość__*
  • Goście
wiekszosc gier jest podrasowana przed premiera a na premierze wychodzi pozniej wszystko na jaw :]
  • 0

#120 Gość__* Napisany 29 styczeń 2008 - 02:43

Gość__*
  • Goście
To też jest "ściemshot"?
Dodany obrazek

Chyba zapomnieliście jakie studio jest odpowiedzialne za tą grę :^^:
Ja wiem że na konkurencyjnej maszynce taka grafika to tylko w sekwencja FMV, ale troszkę wiary, bo w 2008 będzie sporo takich tytułów na PS3.
;)
  • 0