Jak dla mnie wygląda na to, że filmik jest prerenderowany, ale za pomocą silnika gry. A do tych, co mówią, że teaser jest cienki - czego oczekujecie od teasera? Powinien on właśnie pokazywać jakieś pojedyncze sceny pokazujące, do czego zmierzają twórcy i dać jakieś hinty fanom. Ten jeszcze daje konkretną datę pokazania gameplayu, który będzie pokazany właśnie wtedy, gdy gra będzie gotowa do pokazania.
Resistance 2
Rozpoczęte przez
ACZ
, 14 11 2007 12:03
539 odpowiedzi na ten temat
#181 Napisany 12 kwietnia 2008 - 22:11
#182 Napisany 12 kwietnia 2008 - 22:19
Dobra, nie sprzeczajmy się z konsolowym autorytetem . Moment kiedy koleś wywala drzwi wygląda na czas rzeczywisty, ale później, gdy widać grom statków na niebie, wybuchy i wodę (która w różny sposób się faluje.. To jeszcze nie PS4) wygląda na renderek. Ogólnie całość jest renderkiem, zresztą przecież to teaser, one zazwyczaj CGI. A ten nic nie pokazał, jedynie wizję twórców - a o wiele ciekawsze są screeny. Ale logo ładne .
#183 Napisany 13 kwietnia 2008 - 00:19
Xell ma rację, to jest filmik wyrenderowany na silniku gry. Jeśli oczekiwaliście że pokażą coś więcej radzę zorientować się czym różni się teaser od trailera ;]
#184 Napisany 13 kwietnia 2008 - 02:14
A mnie średnio. To miasto z R&C:FToD z innymi obiektami. Miasto w tle bardzo niskiej jakości. Całość wygląda jak placeholder: w zasadzie jeszcze nie mamy co pokazać, ale w wakacje to się będzie działo. Z drugiej strony: to tylko teaser i sam jestem sobie winien, że się nahypowałem za bardzo.A mnie się teaser podobał
A tym, co twierdzą, że to nie RT - polecam zobaczyć jeszcze z kilka razy. Klonowanie obiektów, selektywne AA, modele low poly i ograniczona perspektywa - to nie może być prerender.
#185 Napisany 13 kwietnia 2008 - 09:14
Mniej więcej taka sama woda była już w Lair.wodę (która w różny sposób się faluje.. To jeszcze nie PS4) wygląda na renderek.
Ogólnie dobrze, że zapowiedzieli konretna datę z gameplayem.
#186 Gość__* Napisany 13 kwietnia 2008 - 20:09
Teaser R2 nie byl zbyt ciekawy a juz na pewno nie moze konkurowc z teaserem z wiedzmina. Prawdobodobnie nie byl rowniez robiony na silniku gry, a krotki moment wywazenia drzwi nie roznil sie zbytnio od jedynki (chociarz slabo bylo to widac)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
#187 Napisany 06 maja 2008 - 17:07
Resistance 2 will Feature Eight-Player Co-Op, 60-player Multiplayer
http://kotaku.com/50... ... ultiplayer
http://kotaku.com/50... ... ultiplayer
#188 Napisany 06 maja 2008 - 17:28
Tak jakby nie było to wiadome od pierwszej zapowiedzi...
#189 Napisany 06 maja 2008 - 17:49
Ja tylko wkleiłem tytuł newsa. Jasne, że to wiadomo od dawna. Moja wina, że Sony uważa to za warte wytrąbienia na konferencji?
#190 Napisany 06 maja 2008 - 18:23
Wkleiłeś bo wklejasz wszystko z Kotaku, a Sony trąbi bo to dobra informacja ;]
#191 Napisany 06 maja 2008 - 18:48
Nie wszystko. Tylko część wklejam. Zamiast dalej wklejać, zabrałem się za kod, żeby mieć o czym pisać na blogu (znowu). Zune rox - mam działające 3D. :-] O!
#192 Napisany 06 maja 2008 - 18:52
Gameplay z konfy.
http://www.ps3fanboy...ag/resistance-2
Nawet z tak słabego filmiku widać, że poziom oprawy KZ2 to w R2 napewno nie będzie.
Czekam na filmiki w lepszej jakości. To tak tylko piszę dla Neya, który stwierdził, że GG mogą jedynie Insomniacom stopy lizać.
http://www.ps3fanboy...ag/resistance-2
Nawet z tak słabego filmiku widać, że poziom oprawy KZ2 to w R2 napewno nie będzie.
Czekam na filmiki w lepszej jakości. To tak tylko piszę dla Neya, który stwierdził, że GG mogą jedynie Insomniacom stopy lizać.
#193 Napisany 06 maja 2008 - 18:58
Pisałem to mając na myśli gameplay i patenty gameplayowe mendo
To że graficznie KZ2 będzie wymiatał to nie zasługa jakaś wielka GG tylko tego że już to robią chyba z 4 lata i pewnie mają nieograniczone wsparcie i środki finansowe od Sony żeby nie było wstydu po pierwszym trailerze z 2005 roku...Insomniac jakby miał takie warunki na 100% by zrobił lepszego Killzone'a
To że graficznie KZ2 będzie wymiatał to nie zasługa jakaś wielka GG tylko tego że już to robią chyba z 4 lata i pewnie mają nieograniczone wsparcie i środki finansowe od Sony żeby nie było wstydu po pierwszym trailerze z 2005 roku...Insomniac jakby miał takie warunki na 100% by zrobił lepszego Killzone'a
#194 Napisany 06 maja 2008 - 18:58
Gdybyś kumał angielski, to byś zrozumiał, że jakikolwiek gameplay pokażą za 6 miechów i to co oglądasz to wczesna alpha. Z pewnościa oprawa się nie zmieni....
#195 Napisany 06 maja 2008 - 19:05
Głupi nie jestem, aby wiedzieć, że to wczesna prezencja, czubie
A Ney sobie gdybaj, co by było gdyby
A Ney sobie gdybaj, co by było gdyby
#196 Gość__* Napisany 06 maja 2008 - 22:35
6 miesięcy?Gdybyś kumał angielski, to byś zrozumiał, że jakikolwiek gameplay pokażą za 6 miechów i to co oglądasz to wczesna alpha. Z pewnościa oprawa się nie zmieni....
gameplay bedzie zaprezentowany w czerwcu na GT (mają na to wyłączność)
Pierwszy trailer o tym informuje.
#197 Napisany 06 maja 2008 - 22:39
My bad - za 6 miechów w grę będzie można zagrać (premiera)
#198 Napisany 07 maja 2008 - 10:04
Screeny w hi-resie (niektóre już znamy z pism).
#199 Napisany 07 maja 2008 - 16:54
#200 Napisany 09 maja 2008 - 09:57
Jeśli Insomniac twierdzi, że przeskok graficzny między Resistance 2 i R&C:ToD będzie tak duży, jak pomiędzy pierwszym Resistance, a grą z Ratchetem, to ja im wierzę. Po tym co pokazali w swoich dwóch pierwszych tytułach mam podstawy do tego by twierdzić, żę razem z Killzone 2 czekają nas 2 graficzne masakratory.
No panowie - dzisiaj gameplay z Gears Of War 2 - zobaczymy, co tam nasz Epic szykuje na konfrontacje z Res 2 xD
No panowie - dzisiaj gameplay z Gears Of War 2 - zobaczymy, co tam nasz Epic szykuje na konfrontacje z Res 2 xD
#201 Napisany 17 maja 2008 - 08:42
Wywiad na temat multi z Tedziem:
http://www.gametrail...ayer/34183.html
Kilka naprawdę ciekawych rzeczy.
http://www.gametrail...ayer/34183.html
Kilka naprawdę ciekawych rzeczy.
#202 Napisany 17 maja 2008 - 11:32
Ryan, nic nie odpala się.
#203 Napisany 17 maja 2008 - 21:30
#204 Napisany 17 maja 2008 - 22:12
#205 Napisany 25 maja 2008 - 21:38
#206 Napisany 05 czerwca 2008 - 13:26
Nowe sobie informacje (720p 30 klatek i żadnych ekranów ładowania).
http://www.gram.pl/n... ... macje.html
http://www.gram.pl/n... ... macje.html
#207 Napisany 05 czerwca 2008 - 13:56
Uż, kolejna taka gra ... gdzie niby ta moc pozwalająca grać w Full HD w płynnych 60 klatkach na sekundę? Mówię akurat o obu konsolach i grach na nie Oj, nie postarali się sprzęciarze z dostarczaniem rozwiązań koderskich
Zobaczymy, zobaczymy jak Resistance wypadnie przy Killzone. Niby to zdecydowanie różne rozgrywki, ale dla mnie to są właśnie odpowiedni przeciwnicy dla siebie
Zobaczymy, zobaczymy jak Resistance wypadnie przy Killzone. Niby to zdecydowanie różne rozgrywki, ale dla mnie to są właśnie odpowiedni przeciwnicy dla siebie
#208 Napisany 05 czerwca 2008 - 14:08
Sony nigdy nie mówiło że wszystkie gry będą w FullHD...inna sprawa że ostatnio prawie nic w tej rozdziałce się nie ukazuje, nie licząc gier upscale'owanych.
#209 Napisany 05 czerwca 2008 - 14:39
Sony - nie. Kazio - tak. Nie rozumiem natomiast co złego w 720p i stabilnym framerate...
#210 Napisany 05 czerwca 2008 - 14:58
Kazio też nie.