Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rainbow Six: Vegas 2

Ubisoft Montreal PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#1 Texz Napisany 20 listopada 2007 - 18:26

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Ubisoft Montreal smaży sequel, który zapowiedziany jest na marzec 2008. Świetna wiadomość, zwłaszcza że jedynka to pierwsza liga tytułów na currentgenach.
Poniżej oficjalne oświadczenie, które pojawiło się na NeoGafie. Niestety bez źródła - ale to kwestia czasu.

Paris, FRANCE — le 20 Novembre 2007 — Ubisoft annonce aujourd’hui l’arrivée prochaine de Tom Clancy’s Rainbow Six� Vegas 2 sur consoles de nouvelle génération et PC. Confié � l’équipe d’Ubisoft Montréal, déj� responsable du maintes fois primé Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas, ce nouvel opus sortira en mars 2008. Il s’agira du sixi�me épisode de cette marque culte qui f�tera ses 10 ans l’an prochain, avec déj� plus de 16 millions d’unités vendues au compteur.



Selon Yves Guillemot, PDG d’Ubisoft, � Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas a fait l’effet d’une bombe dans l’univers du jeu vidéo en 2006, en y introduisant d’un seul coup avance technologique et innovation en terme de gameplay �. � Nous sommes certains que Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 fera aussi figure de pionnier dans le domaine tr�s concurrentiel des jeux de tir, et ce pour le plus grand bonheur des fans de la marque Rainbow Six �.



Le prédécesseur de Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 a remporté des prix prestigieux, tels que Meilleur Jeu de Tir et Meilleur Jeu en ligne ; ce nouvel épisode entend repousser encore plus loin les fronti�res du gameplay et de la qualité de l’image qui font la renommée de la saga. Les joueurs seront confrontés � une campagne solo offrant des possibilités tactiques inédites, � travers Las Vegas. Le nouvel opus réserve également des surprises de taille en modes co-op et versus, et permettra une interaction sans précédent entre les versions solo et multi-joueurs.


edit: mam angielską wersję:
http://www.ubisoftgr... ... 593d35d157
 

Paris, FRANCE — November 20, 2007 — Today Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers, announced that it is developing Tom Clancy’s Rainbow Six� Vegas 2 for next-generation consoles and PC. Developed at Ubisoft Montreal by the same team that created the award-winning Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas, the highly anticipated sequel is scheduled for a March 2008 release. Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 is the sixth iteration in the wildly successful Rainbow Six franchise which celebrates its 10th anniversary in 2008 with more than 16 million units sold worldwide to date.

“Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas took the gaming world by storm in 2006 thanks to its technological advances and gameplay innovations,” said Yves Guillemot, president and chief executive officer at Ubisoft. “We are convinced that Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 will remain a pioneer in the highly competitive first person shooter genre, bringing more of what Rainbow Six fans love to the table.”

The highly anticipated sequel to the winner of numerous awards, including IGN’s 2006 Best First Person Shooter and Best Online Game, Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 will push the franchise to new heights by adding new gameplay features and even more stunning visuals. Players will encounter an intense solo campaign that uses new tactical possibilities in various locations around Sin City. As expected with one of the pioneer franchises for online multiplayer Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 will also break new ground in both co-op and adversarial modes, while providing unprecedented interaction between the solo and multiplayer modes.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 marca 2018 - 12:31

  • 0

#2 MaxVarEmreis Napisany 20 listopada 2007 - 20:22

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Fajnie, szykuje sie kolejne świetne multi :)

Pierwszy screen.
Dodany obrazek
Średnio to wygląda.... a raczej - nie widze róznicy w stosunku do pierwszej części. Ubi - nie rozmieniaj sie na drobne....
  • 0

#3 BeSOS Napisany 20 listopada 2007 - 23:09

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie za szybko?
No i mogli przynajmniej zmienić lokację :ziewa:
  • 0

#4 Texz Napisany 20 listopada 2007 - 23:22

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

No i mogli przynajmniej zmienić lokację :ziewa:

No jak? Wyobrażasz sobie Vegas bez Vegas? o_O
Ładnie ta gra prezentowałaby się w innym mieście.
Rainbow Six: Praha :ninja: R6: Kotulin City
To ma moc. Ubisoft może tworzyć gry na tej marce do zas... śmierci.
  • 0

#5 ACZ Napisany 10 grudnia 2007 - 10:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Pierwszy trailer/teaser, wersja SD, lepszej narazie nie ma:
http://www.gametrail...ayer/28750.html
  • 0

#6 Gość__* Napisany 10 grudnia 2007 - 12:37

Gość__*
  • Goście
skany z gazetki :
http://www.jeux-fran... ... mages.html
czyli takie jakby screeny :)
  • 0

#7 Raikoh Napisany 10 grudnia 2007 - 19:36

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Będzie odgrzewany kotlecik czyli wszystko to samo tylko troszke więcej.
Multi jednak rządzi w R6
  • 0

#8 MaxVarEmreis Napisany 07 stycznia 2008 - 13:52

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
http://www.gamersyde...ws_5711_en.html
Nowe screeny.
Postacie wyglądaja bardzo dobrze. Otoczenie zasysa.
  • 0

#9 Zeus-Nelson Napisany 07 stycznia 2008 - 16:15

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
damn to otoczenie wygląda jakby twórcy zapomnieli na nie wstawić kolejną warstwę tekstur :ninja: albo wycieli je z Rainbow Sixa na PS One...

Nie wiem jak twórcy mogą lansować swój nowy produkt tak wyglądającymi screenami :hmmm:
No ale zobaczymy, Vegas 1 dawał radę pod względem wykonania...
  • 0

#10 Gość__* Napisany 07 stycznia 2008 - 17:01

Gość__*
  • Goście
W jedynkę nie grałem, a ciagle chodzilo mi po głowie, żeby sprawdzić. Będzie okazja, żeby to nadrobić
  • 0

#11 Raikoh Napisany 14 stycznia 2008 - 17:49

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
http://xbox360.ign.c...4/844782p1.html

O multiplayerze , a także nowy triler.
  • 0

#12 Gość__* Napisany 15 stycznia 2008 - 15:55

Gość__*
  • Goście
Jesli multi rozwinie CoD4 i doda cover system z poprzedniej części vegasa- jestem w niebie :). Brak cover systemu też przeboleję, ma być rozwinięcie CoDzika i tyle :)
  • 0

#13 Gość__* Napisany 17 stycznia 2008 - 23:12

Gość__*
  • Goście
Filmik przedstawiający gameplay gry (komentarz: Philippe Therien): http://www.maxconsol...ws&newsid=24350
  • 0

#14 xell Napisany 17 stycznia 2008 - 23:24

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 313 Postów:
Tutaj wersja seventłentipi:
http://www.gamersyde...ws_5782_en.html
Nie wygląda to jakoś szczególnie lepiej, ale tym razem chyba kupię - ominąłem COD4, ale chciałbym następnego shootera online pograć z ludźmi z forum.
  • 0

#15 117 Napisany 18 stycznia 2008 - 00:18

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
hmm a masz juz internet? bo w h3 cie nie widzialem z 2 miesiace...
  • 0

#16 xell Napisany 18 stycznia 2008 - 00:33

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 313 Postów:
no dalej na starym wolnym łączu ciągnę :(
  • 0

#17 Matrox Napisany 18 stycznia 2008 - 21:58

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:

Jesli multi rozwinie CoD4 i doda cover system z poprzedniej części vegasa- jestem w niebie :). Brak cover systemu też przeboleję, ma być rozwinięcie CoDzika i tyle :)


Jak ty sobie to wyobrazasz, multi w Vegas polega w wiekszosci na walce w ciasnych pomieszczeniach, strzelaniu zza winkla i sila rzeczy jest duzo wolniejsze i bardzej taktyczne od tego z COD. Nie twierdze, ze COD ma zle multi, ale obie te gry roznia sie od siebie w tej kwestii i mam nadzieje, ze tak zostanie.
  • 0

#18 Gość__* Napisany 19 stycznia 2008 - 09:00

Gość__*
  • Goście
Mowiąc "rozwinie CODa" miałem na myśli cały patent z Create a Class itp :)
  • 0

#19 MaxVarEmreis Napisany 05 lutego 2008 - 08:12

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Vegas 2 gameplay additions

- A new Sprint button. Vegas 2 is a slower, more tactical game than its peers, but the new Sprint button (handily placed on the left bumper) makes the game feel slightly quicker than before. You can only sprint for several seconds...but that's often enough to escape a grenade's explosive radius.

- Bullet penetration. High-powered rounds can now penetrate walls and doors, meaning that where you take cover is a vital decision. Protip: don't hide behind wood!

- Destructible cover. Bullets and explosives can gouge chunks out of certain barriers and walls, rendering them unsafe or outright unusable.

- 11 new weapons. In addition to the weapons returning from Rainbow Six Vegas, Vegas 2 adds 11 new weapons. Highlights include the L96 Artic Warfare sniper rifle, the AKS-74U rifle, the AUG Para SMG, and the VZ83 Skorpion (last seen in Call of Duty 4), the Mossberg 500 assault shotgun, and the FN FNC assault rifle. Another standout is the infamous SR-25 SD sniper rifle, used to devastating effect in the SOCOM games.

- Faster firing rate for all handguns, which increases the stopping power of all handguns across the board. There's also a new handgun: the Walther P99 pistol, which features a hammerless design for reduced trigger strain.

- One persistent player for online and offline play. In Vegas 2, you have one customized character that applies to all play modes, both online and offline. This means that your accomplishments in the single-player story will impact your multiplayer character, and vice-versa.

- New way to unlock weapons and gear. Rather than unlocking guns and gear in a linear fashion, by hitting certain level requirements, you can choose which guns to unlock by tailoring your play style. There are three branches - Assault, Close Quarters, and Marksmanship -- and you can combine them all or focus on one or two at a time. The advantage with Vegas 2's new "ACES" system is flexibility: if you want to unlock sniper rifles, you could choose to focus on the Marksmanship branch by nailing plenty of headshots. If you're a submachine gun guy, then focus on using flashbangs and close-range tactics.

- But XP isn't going away, either. Vegas 2 doesn't tie weapon unlocks to generic experience points, rather to specialized ACES points. But XP is here to stay: it still decides your character's online rank, armor options, and other visual customizations.


Vegas 2 single-player enhancements

- New two-player, online cooperative play. Vegas 2's upgraded co-op mode follows the full single-player campaign, and also supports drop-in, drop-out play. This means that a player can enter or exit the game at any point without affecting his partner. The online co-op campaign is identical to the single-player counterpart, cinemas and all.

- A new lead character for the single-player campaign. Logan is MIA; Bishop takes his place. A talented rookie, Bishop has been thrust into a leadership role for the first time in his career. For online co-op play, the second player controls Knight, a new character.

- Enhanced AI and better-equipped enemies. Enemies can now wield ballistic shields and other specialized gear, making teamwork and pincer strategies more important. You'll also encounter "elite" terrorists who are as well-equipped as team Rainbow.


Vegas 2 multiplayer enhancements

- New multiplayer mode: Team Leader. The goal is simple: kill off the enemy leader and mop up his underlings, or safely escort your team's leader to an extraction point. The catch is that the team leader acts as a mobile respawn point for his team.

- New multiplayer mode: Total Conquest. Similar to the Domination modes found in Halo 3 or Call of Duty 4. The winning team must successfully capture and hold all three satellite dishes for 30 straight seconds to win the round. The ticking time limit ensures plenty of action late in the match, as both teams scramble to lock up all three satellites.

- Much faster loading times and better graphics for online play. Ubisoft Montreal has listened to fan feedback, smoothing the presentation of Vegas 2's online mode. The results are dramatically speedier loading times, graphics that look nearly identical to those of the single-player mode, and the ability to swap teams even when the server is full.


A już myślałem, że nowe Vegas sobie odpuszcze.... coż, wygląda na to, że nadchodzi nowy król multi :)

http://www.gamepro.c...ticle_id=159849
  • 0

#20 Gość__* Napisany 05 lutego 2008 - 18:00

Gość__*
  • Goście
Mamy oficjalna date premiery w Europie. 21 marca 2008 :ninja:

Juz niedlugo. Informacje, ktore pojawily sie do tej pory nastrajaja do online bardzo pozytywnie. Mozliwe, ze kupie sequela.
  • 0

#21 Gość__* Napisany 05 lutego 2008 - 18:51

Gość__*
  • Goście
Powinni IMO trochę przyspieszyc multi. Wiem, ze taka specyfka tego tytułu, ale jak ostatnio posmakowałem jedynki u kumpla, to było trochę za wolno. Zmniejszą pałer of pancerz i bedzie naprawde extra
  • 0

#22 Matrox Napisany 05 lutego 2008 - 19:48

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:
Vegas jest wystarczajaco szybkie, trzeba pamietac, ze walka w R6 toczy sie zazwyczaj w ciasnych pomieszczeniach, ogolne przyspieszenie gry wprowadziloby chaos w rozgrywce.

Jezeli chodzi o pancerz to i tak w jedynce biegalem tylko w podkoszulku :)
  • 0

#23 Gość__* Napisany 08 lutego 2008 - 18:52

Gość__*
  • Goście
http://www.jeux-fran... ... multi.html

video+screeny
  • 0

#24 MaxVarEmreis Napisany 09 lutego 2008 - 15:33

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Na Gametrailers jest kilka nowych filmików.
Moze mi sie tylko wydaje, ale chyba trudniej jest zabić przeciwnika...więcej strzałow mozemy też przyjac na siebie. Niebyt mi sie to podoba :hmmm:
  • 0

#25 syon Napisany 09 lutego 2008 - 16:05

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

Na Gametrailers jest kilka nowych filmików.
Moze mi sie tylko wydaje, ale chyba trudniej jest zabić przeciwnika...więcej strzałow mozemy też przyjac na siebie. Niebyt mi sie to podoba :hmmm:


Nie tam. Z tego co ja zauważyłem to koleś, który gra najwidoczniej ma kiepskiego cela. Poza tym są takie fanty jak kamizelki kuloodporne. Bez obaw, to nie będzie Unreal Tournament.
  • 0

#26 ACZ Napisany 22 marca 2008 - 23:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Porównanie obu wersji:
http://www.gametrail...ayer/32157.html
Morał z tego porównania jest taki, że PS3 jest już opanowane przez developerów (z wyjątkiem Gabe'a Newella ofkors), ot wystarczył na to roczek. No i w końcu Gametrailers nauczyli się włączać full RGB w opcjach PS3, więc wersja na konsolę Sony nie ma wyblakłych kolorów ;)
  • 0

#27 MaxVarEmreis Napisany 23 marca 2008 - 10:13

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Porównanie obu wersji:
http://www.gametrail...ayer/32157.html
Morał z tego porównania jest taki, że PS3 jest już opanowane przez developerów (z wyjątkiem Gabe'a Newella ofkors), ot wystarczył na to roczek. No i w końcu Gametrailers nauczyli się włączać full RGB w opcjach PS3, więc wersja na konsolę Sony nie ma wyblakłych kolorów ;)

Na IGN twierdzą inaczej.
  • 0

#28 ACZ Napisany 23 marca 2008 - 13:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
A co IGN twierdzi? Bo ja wolę ufać swoim oczom akurat.
  • 0

#29 Godot Napisany 23 marca 2008 - 13:30

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
no tak, bo IGN mial tylko dostepne konsole z grami a allmighty czychu ma az skompresowane filmiki z neta
  • 0

#30 Raiot Napisany 23 marca 2008 - 13:43

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
X360:
-płynniejsza animacja
-rumble dla wszystkich (słaby argument - wersja z PS3 chyba też obsługuje? a to że trzeba sobie DS3 dokupić to inna sprawa...)
-2 graczy więcej w multi
- wcześniej chwalili też lepsze tekstury na X360
PS3:
-lepsze AA
-intensywniejsze efekty
  • 0



Inne z tagami: