Fragile: Farewell Ruins of the Moon
#1 Napisany 26 listopada 2007 - 10:40
#2 Napisany 26 listopada 2007 - 11:22
#3 Napisany 26 listopada 2007 - 12:01
#4 Napisany 26 listopada 2007 - 12:05
#5 Napisany 26 listopada 2007 - 13:03
#6 Gość__* Napisany 28 listopada 2007 - 08:36
#7 Napisany 27 stycznia 2008 - 14:17
Wchodzimy na tę stronę, wybieramy drugą zakładkę (tam gdzie pokazuje sie New) i klikamy w prawo tym białym skrzydełkiem pod obrazkiem aż zobaczymy wielki diabelski młyn. Od tego momentu zaczynają się nowe shoty z Fragile! Dość ciekawy design, przyznac muszę.
#8 Napisany 27 stycznia 2008 - 23:27
#9 Gość__* Napisany 28 stycznia 2008 - 13:57
#10 Napisany 28 stycznia 2008 - 18:51
#11 Napisany 30 stycznia 2008 - 01:06
Nie mam pojęcia o czym ta gra, ale już się zakochałem. Graficznie wcale nie wygląda źle, design jest w moim typie, a i utwór śliczny przygrywa w tle. Screeny z księżycem w pełni są piękne . Ogółem KLIMAT bije z tych skrinów, jeszcze ta muzyka...
No skojarzenia z trzecim silentem to podstawa. Jeszcze mi się kojarzy z Baroque. Podoba mi się klimacik zaprezentowany na screenach.
Dziwna sprawa, mi się w ogóle z tymi grami nie kojarzy . Ok, ok, jest rdza, jest latarka, jest karuzela, jest króliczek... eee, prosiaczek...
BTW
However in his quest he must deal with ghosts and demons that lurk within the ruins of the abandoned cities.[1][2] Despite this, the producer of the game insists that Fragile is not a survival horror in the same vein as Silent Hill, rather it will focus on "human drama".
więc dość już tych porównań do Silent Hill
Plotka krąży, że muzykę do gry skomponował Joe Hisaishi (Spirited Away, Księżniczka Mononoke, Totoro itd.). Jeśli tak jest rzeczywiście, to lepiej być po prostu nie może .
#12 Napisany 30 stycznia 2008 - 08:01
grafa całkiem niezła, no i muza tego bolka, o którym pisał Kyo, ujdzie, ale Wii dla niej nie kupię. oczywiście, bardzo możliwe, że gdy już w to zagram, będę żałował, że tego nie zrobiłem. szczerze jednak wątpię. ostatecznie, to po prostu kolejne jRPG od Namcock.
#13 Gość__* Napisany 30 stycznia 2008 - 09:18
Plotka krąży, że muzykę do gry skomponował Joe Hisaishi (Spirited Away, Księżniczka Mononoke, Totoro itd.). Jeśli tak jest rzeczywiście, to lepiej być po prostu nie może
jeżeli sie uda, to sie jej to wybaczy...Kyo, litości - ta gra zrzyna z SH 3 po maksie, a fakt, że jej twórca temu zaprzecza, jedynie to potwierdza.
w kazdym razie taki bajkowo-koszmarowy klimat mnie ma.
#14 Napisany 30 stycznia 2008 - 11:54
Kyo, litości - ta gra zrzyna z SH 3 po maksie, a fakt, że jej twórca temu zaprzecza, jedynie to potwierdza.
Baud, litości - że rdza, latarka i opuszczony lunapark, to nie znaczy od razu, że zrzyna z SH3 po maksie .
Mnie to ujęło, zobaczymy co pokażą dalej.
#15 Napisany 30 stycznia 2008 - 17:50
przy najbliższej okazji skrócę Cię o głowę.Baud, litości - że rdza, latarka i opuszczony lunapark, to nie znaczy od razu, że zrzyna z SH3 po maksie
nie twierdzę, że to coś zÓego.Mnie to ujęło, zobaczymy co pokażą dalej.
#16 Napisany 10 marca 2008 - 10:00
#17 Gość__* Napisany 10 marca 2008 - 18:57
#18 Gość__* Napisany 12 marca 2008 - 14:49
#19 Napisany 12 marca 2008 - 19:54
It’s time to whip out your flashlight, for gameplay details on the upcoming Wii action/horror have been revealed.
The latest edition of Japanese magazine Dengeki has a preview on Namco Bandai's upcoming game, revealing the core mechanics behind the exciting concept. Players set out to find out why people town have disappeared, the town is empty except for animals and spectres. The Wii remote acts as two essential tools – a flash light to explore the environment, and a sound-detector using the microphone to reveal invisible spirits.
A lot of enemies will need to be dragged out of hiding using the Wii-remote, and then beaten to a pulp, in real time, using items to hand – a stick, bow etc. Players can explore a wide array of different environments, including a train station, theme park and a hotel. Select items and graffiti will serve as clues to the people who used to be around.
Fragile: Farewell Ruins of the Moon is currently expected to hit Japan in 2008.
http://www.cubed3.com/news/9639
#20 Napisany 27 czerwca 2008 - 12:24
#21 Napisany 27 czerwca 2008 - 16:26
#22 Napisany 27 czerwca 2008 - 17:10
Bardzo słabych screenów. Powiało PSXem.
Ciekawe w którym miejscu powiało tą grafiką z Psx’a , bo ja nie zauważyłem na tych screenach .
#23 Napisany 27 czerwca 2008 - 17:52
#24 Napisany 27 czerwca 2008 - 18:02
O np tu:Ciekawe w którym miejscu powiało tą grafiką z Psx’a , bo ja nie zauważyłem na tych screenach .
http://www.jeux-fran... ... _6_big.jpg
Ale ogólnie nie wygląda to źle
#25 Napisany 28 czerwca 2008 - 17:17
Pewnie takMoże masz za malutki monitor
Być może ten screen nie poraża ilością detali , ba przez swoją prostotę sprawia wrażenie jakby rzeczywiście pochodził z pierwszej generacji konsoli Sony , ale jestem przekonany, że Psx by tego nie pociągną .O np tu:
http://www.jeux-fran...om/Webmasters/I ... _6_big.jpg
Ale ogólnie nie wygląda to źle
#26 Napisany 28 czerwca 2008 - 20:53
#27 Napisany 01 sierpnia 2008 - 09:50
#28 Napisany 03 września 2008 - 19:17
Jakość tego filmiku jest kiepska , ale klimat tej produkcji czuć z daleka .
#29 Gość__* Napisany 04 września 2008 - 17:02
tu lepsza jakosc nowego trailera gierka klimatowa
+ screeny:
http://www.nintendow...photos/fragile/