Deus Ex: Human Revolution
Rozpoczęte przez
Gość
, 26 11 2007 22:13
Eidos Square Enix WiiU PS3 X360 PC
1357 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 09 grudnia 2009 - 10:00
Jedynka to dzieło, mistrzostwo świata i chyba już żadna gra nie da mi tyle emocji i przeżyć co pierwszy Deus Ex Szkoda, że już dwójka tak ostro zaniżyła poziom i trochę się obawiam tej trójki, no ale dobrze że się coś dzieje i ach, fragment tematu głównego jedyneczki w tym teaserze DX3 to było TO
#32 Napisany 14 stycznia 2010 - 23:16
Bez obawy Veeroos, bo DE3 ma być bliski jedynce. Bardziej złożony mechanizm rozbudowy wszystkiego oraz klimat, ma być taki jak w jedynce czyli bez udziwnień fabularnych jak w Invisible War.
#33 Napisany 12 marca 2010 - 11:06
M-I-A-Z-G-A!
#34 Napisany 12 marca 2010 - 14:39
Genialny pomysł i mocne tupnięcie Dobrze, że projekt żyje i się rozwija, bo cicho było o nim w mediach od jakiegoś czasu. Jedyne co mi przeszkadza to ultrabłysk powierzchni materiału, którym pokryte są ręce. Zbyt "czyste" to po pierwsze. Po drugie ... cóż, z punktu widzenia działania na czymś takim strasznie łatwo widać najmniejsze rysy, które na pewno się pojawiają (jak to będzie w grze uwzględnione to kewl). Znów: chyba, że to powierzchnia mimetyczna, czyli "pracująca" na niewielkich wymiarach, dzięki czemu łatwiej chwytać rzeczy a i rysy znikają ... kurde, dawno nie było dobrej c-p gry ^^
#35 Napisany 13 marca 2010 - 01:22
Scorpio czy ja wiem czy mało było o grze ostatnio ... EDGE Magazine dosyć często publikował jakieś materiały czy wywiady z twórcami. Gra zmiażdży, bo wraca do korzeni czyli rozbudowanie ma być przynajmniej na poziomie jedynki. Cóż, jedna z gier na które czekam najbardziej. Trailer niszczy.
#36 Napisany 13 marca 2010 - 12:04
Bo EDGE to normalnie mam tak dostępne w naszym kraju ... a z serwisów zagranicznych przeglądam tylko GT i IGN oraz RPGamer (oczywiste). Nie drążę tematu jak nie czuję ciśnienia (aka jeśli nie StarCraft II czy Diablo III to nie drążę). Stąd, jak dla mnie, w mediach cisza od jakiegoś czasu panowała.Scorpio czy ja wiem czy mało było o grze ostatnio ... EDGE Magazine dosyć często publikował jakieś materiały czy wywiady z twórcami. Gra zmiażdży, bo wraca do korzeni czyli rozbudowanie ma być przynajmniej na poziomie jedynki. Cóż, jedna z gier na które czekam najbardziej. Trailer niszczy.
A Deus Ex miło wspominam. Kolega ze studiów nawet mapy przygotowywał (że w żadną z nich nie zagrałem, inna sprawa).
#37 Napisany 13 marca 2010 - 21:43
Nareszcie coś się zaczyna dziać Treściowo to ten trailer jest nieco zabawny, głównie chodzi mi o scenkę ze szklanką (pomyślcie sobie, ile gościu musi na nie wydawać mając tak silny chwyt), ale ogółem git, jest klimat, jest ładna muzyczka, jeśli faktycznie pod względem rozgrywki chcą się zbliżyć choć trochę do poziomu jedynki to będzie bardzo ciekawie
#38 Napisany 14 marca 2010 - 06:38
Rozumiem Scorp Mam ciśnienie na mocny i piękny cyberpunkowy klimat. W sumie od Invisible War w nic o takim klimacie nie grałem czyli jeśli chodzi właśnie o cyberpunk to nie ma Deus Ex konkurencji. Swoboda, rozbudowanie postaci, dużo gadżetów, implantów, korporacje, sojusze i ciekawa fabuła oraz misje to podstawa, nie wspominając o muzyce oczywiście. To musi się udać.
#39 Napisany 14 marca 2010 - 10:15
A ja grałem ... Beneath a Steel Sky.
Właśnie: nasze życie coraz bardziej przypomina klimaty c-p, a tymczasem sam gatunek jest w ostrym zaniku (światowo chyba tylko marka Ghost in the Shell się przebija do pop-kultury). Naprawdę szkoda, bo jest i wizjonerski (przeczytajcie trylogię Gibsona) i ciekawy. Gier tym mniej, co też aż dziw bierze, bo chyba to właśnie gry, jako multimedia i komputer stanowią naturalną bazę do rozwoju tego gatunku.
Pożyjom, uwidim
Właśnie: nasze życie coraz bardziej przypomina klimaty c-p, a tymczasem sam gatunek jest w ostrym zaniku (światowo chyba tylko marka Ghost in the Shell się przebija do pop-kultury). Naprawdę szkoda, bo jest i wizjonerski (przeczytajcie trylogię Gibsona) i ciekawy. Gier tym mniej, co też aż dziw bierze, bo chyba to właśnie gry, jako multimedia i komputer stanowią naturalną bazę do rozwoju tego gatunku.
Pożyjom, uwidim
#40 Napisany 17 marca 2010 - 00:36
zapowiedz z GDC
#41 Napisany 18 marca 2010 - 17:50
zapowiedz z GDC
Zapowiada się ciekawie...
Szkoda tylko że nie wiadomo kiedy..
ps: pozwolę sobie dodać podtytuł do tematu
#42 Napisany 01 czerwca 2010 - 19:00
#43 Napisany 04 czerwca 2010 - 17:51
Nowy-dłuższy trailer:
http://n4g.com/news/...r-now-available
Zapowiada się niezły klimat ciekawe jak będzie z wykonaniem
http://n4g.com/news/...r-now-available
Zapowiada się niezły klimat ciekawe jak będzie z wykonaniem
#44 Napisany 04 czerwca 2010 - 21:28
Wiadomo, że grafa będzie słabsza niż ten render ale jeśli dorównają klimatycznie, designowo, stworzą mroczne miasto przyszłości - ogromną metropolię po której będziemy mogli w miarę dowolnie pobiegać - będzie amazing.
#45 Napisany 04 czerwca 2010 - 21:38
OLO nad OLO - na wuj by mieli odtwarzać jakieś miasto przyszłości?Wiadomo, że grafa będzie słabsza niż ten render ale jeśli dorównają klimatycznie, designowo, stworzą mroczne miasto przyszłości - ogromną metropolię po której będziemy mogli w miarę dowolnie pobiegać - będzie amazing.
Gra będzie podzielona na levele, nieliniowe i rozmiarami zbliżone do jedynki - wypasior
#46 Napisany 04 czerwca 2010 - 22:23
#47 Napisany 05 czerwca 2010 - 08:32
No w jedynce nie było to źle rozwiązane ale i tak wolałbym, większą dowolność, bardziej sandboxową. W końcu trzeba się rozwijać. No i czy ja pisałem, że mają odtworzyć? Stworzyć. Screeny wyglądają fajnie.
#48 Napisany 05 czerwca 2010 - 11:38
Dobry c-p klimacik Akurat zaraz za Mona Lisa Turbo się zabieram
#49 Napisany 05 czerwca 2010 - 11:39
GENIALNY ten trailer!
Wypadałoby zagrać w poprzednie części wreszcie...
Wypadałoby zagrać w poprzednie części wreszcie...
#50 Napisany 05 czerwca 2010 - 11:58
Kapitalny trailer, czemu nie robi się takich filmów? Mam nadzieję że Square Enix nie zawiedzie
#51 Napisany 05 czerwca 2010 - 17:28
Trailer przekozacki. =]
#52 Napisany 05 czerwca 2010 - 17:43
Fajny cyberpunkowy klimacik, ale przede wszystkim kapitalna muza w trailerze potęguje tutaj zajebistość
#53 Napisany 05 czerwca 2010 - 21:20
Miażdżący trailer, dawno nie czułem tego specyficznego typu podniecenia choć muszę przyznać, że nigdy tą serią nie interesowałem się.
#54 Napisany 05 czerwca 2010 - 21:51
GODDMIT!!
Tak powinno się robić trailery! Pech dla FEAR 3, którego trailera zobaczyłem po Deusie. Z miejsca wydał się co najmniej miałki, słaby i nieciekawy. Ta moc, muzyka ... no i c-p! Czułem się, jakbym oglądał trailer do spinn-offa Ghost in the Shell Innocence. A to naprawdę najlepszy komplement, jaki mogę dać
Tak powinno się robić trailery! Pech dla FEAR 3, którego trailera zobaczyłem po Deusie. Z miejsca wydał się co najmniej miałki, słaby i nieciekawy. Ta moc, muzyka ... no i c-p! Czułem się, jakbym oglądał trailer do spinn-offa Ghost in the Shell Innocence. A to naprawdę najlepszy komplement, jaki mogę dać
#55 Napisany 05 czerwca 2010 - 21:53
Sprawdziłem na LinkedIn skład Eidos Montreal. Na 50 losowo wybranych osób, które zajmują się deweloperką (a więc nie koleś od sharepointa czy pani z kadr) można na palcach jednej ręki policzyć tych, którzy nie pracowali w Ubisoft Montreal. Kilku jest po Artificial Mind & Movement, Electronic Arts Montréal, Pandemic czy Secret Level/SEGA San Fran, ale większość z nich i tak po drodze zahaczyła o Ubi. Kilku animatorów nie pracowało przy grach i ma jedynie historię w TV/reklamie/itp. W sumie LinkedIn mówi o 254 pracownikach (wliczając ejczary i temu podobne). Studio pracuje nad dwoma grami (Deus Ex i Thief) więc przy takim headcouncie i takiej historii, sądzę że można być względnie spokojnym o efekt.
#56 Napisany 05 czerwca 2010 - 22:06
Wywiadzik:
http://www.eurogamer...e3-2010-trailer
Gra będzie chodzić na zmodyfikowanym silniku z ostatnich Tomb Raiderów.
http://www.eurogamer...e3-2010-trailer
Gra będzie chodzić na zmodyfikowanym silniku z ostatnich Tomb Raiderów.
#57 Napisany 06 czerwca 2010 - 00:36
#58 Napisany 06 czerwca 2010 - 02:31
Mój Must have nr.1
Mam wielką nadzieję, że gra ukaże się w tym roku, bo naprawdę już chciałbym pospacerować po Detroit.
Mam wielką nadzieję, że gra ukaże się w tym roku, bo naprawdę już chciałbym pospacerować po Detroit.
#59 Napisany 08 czerwca 2010 - 14:42
Ten nowy trailer jest... za***isty, a ta muzyka... Już nie mogę się doczekać
#60 Napisany 08 czerwca 2010 - 15:27
Będę mógł w to zagrać nie grając przed tem w pozostałe części? Nie pogubię się w fabule?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|