Deus Ex: Human Revolution
Rozpoczęte przez
Gość
, 26 11 2007 22:13
Eidos Square Enix WiiU PS3 X360 PC
1357 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:50
Jest o tym a 5. i 6. stronie tekstu. ;P
#92 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:50
Tym samym, co God of War od slasherów. Przeczytaj ten tekst, który Ryan napisał.
#93 Gość_Hellmans_* Napisany 10 czerwca 2010 - 15:55
Nic z tego tekstu nie zrozumiałem, więc pewnie jest dobry, szacun.
#94 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:58
LOLNic z tego tekstu nie zrozumiałem, więc pewnie jest dobry, szacun.
CP - odczłowieczenie, Noir, bohater na marginesie społeczeństwa, samotnik
postCP - humanizm, nadzieja, bohater osadzony w strukturach społecznych
Mniej więcej. W obu prądach pojawiają się wyjątki. Generalnie klasycznego CP się już nie pisze i nie tworzy. Twórczość tego typu dzisiaj czerpie garściami z koncepcji, które w latach '80 nie istniały lub raczkowały. Można się sprzeczać (hej Bliz!) że podział jest sztuczny, ale różnice są IMO stosunkowo wyraźne i warto je podkreślić.
#95 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:12
No właśnie o to mi chodziło
postcp!
C-p: Blade Runner
Post c-p: Ghost in the Shell (a jeszcze bardziej Innocence)
EDIT: niby 1995, ale wciąż c-p się pojawia http://pl.wikipedia....Diamentowy_wiek
#96 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:14
analiza pierwsza klasa... nawet nie wdaje sie w dyskusje merytoryczna bo nie mam podstaw, ale mam dwa male zarzuty. Za duzo jest pytan. Rozumiem, ze spelniaja one funkcje informacyjna i nie znasz odpowiedzi na pytania ktore stawiasz, ale moim zdaniem jest tego troche za duzo i mogles to zaprezentowac w troche innej formie. Tekst to 4k znakow... moim zdaniem niepotrzebnie jest to rozbite na 6 stron. 3 strony by wystarczyly, na pierwszych 3 tekstu jest jak kto naplakal.
#97 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:23
To Mielu rozbijał na strony. Co do pytań - pojawiają się głównie w środkowej części i jestem świadom, że jest ich przynajmniej kilka. Ale osobiście nie widzę w nich nic złego, tym bardziej, że używam ich tylko tam, gdzie naprawdę nie mam pojęcia, czy nie błądzę. Np. w kwestii tej laborantki/panienki Adama. :]
#98 Napisany 10 czerwca 2010 - 20:09
Brawo Ryan, brawo.
Dlaczego wrzucanie komentarzy do newsów jest rozwiązane w tak głupi sposób? Ech ...
Dlaczego wrzucanie komentarzy do newsów jest rozwiązane w tak głupi sposób? Ech ...
#99 Napisany 11 czerwca 2010 - 00:54
To:
http://www.eurogamer.net/articles/deus-ex-human-revolution-preview
http://www.eurogamer.net/articles/deus-ex-fan-service-article
http://www.eurogamer.net/articles/eidos-montreals-jean-francois-dugas-interview
I kompilacja:
http://www.rockpapershotgun.com/2010/06/10/eurogamer-deus-ex-3-features-an-escalator/
Równa się to:
- gra ma feeling DX
- miasto u wybrzeży Szanghaju z dwoma poziomami to Heng Sha
- w Fable drzewa nie rosły, ale w DXHR niepodlewane kwiaty usychają
- hakowanie wzorowane na Uplink
- potyczki społeczne wymagają obserwowania mimiki twarzy NPCa
- AI jest zmyślne
- duże lokacje
- można podczas eksploracji, przypadkiem, zrobić coś w chwili T1 by później, w chwili T2 okazało się, że miało to kluczowe znaczenie dla misji (i np. utrudnia lub ułatwia przejście)
- można zadania rozwiązać skradając się, walcząc albo używając umiejętności społecznych
- gra może być brutalna jak gracz będzie chciał tak grać; ale nie musi
- skille i wszczepy są jednym (nie ma osobnych statystyk itepe)
- kasa i XP grają kluczową rolę w rozbudowie postaci
- theme z DX w jakiejś formie się pojawią
- głosowe cameo też
- nie ma jednego uniwersalnego typu amunicji
- więcej dialogów niż w Mass Effect i głębszy system rozmowy
I bonus:
http://www.eurogamer.net/articles/deus-ex-human-revolution-preview
http://www.eurogamer.net/articles/deus-ex-fan-service-article
http://www.eurogamer.net/articles/eidos-montreals-jean-francois-dugas-interview
I kompilacja:
http://www.rockpapershotgun.com/2010/06/10/eurogamer-deus-ex-3-features-an-escalator/
Równa się to:
- gra ma feeling DX
- miasto u wybrzeży Szanghaju z dwoma poziomami to Heng Sha
- w Fable drzewa nie rosły, ale w DXHR niepodlewane kwiaty usychają
- hakowanie wzorowane na Uplink
- potyczki społeczne wymagają obserwowania mimiki twarzy NPCa
- AI jest zmyślne
- duże lokacje
- można podczas eksploracji, przypadkiem, zrobić coś w chwili T1 by później, w chwili T2 okazało się, że miało to kluczowe znaczenie dla misji (i np. utrudnia lub ułatwia przejście)
- można zadania rozwiązać skradając się, walcząc albo używając umiejętności społecznych
- gra może być brutalna jak gracz będzie chciał tak grać; ale nie musi
- skille i wszczepy są jednym (nie ma osobnych statystyk itepe)
- kasa i XP grają kluczową rolę w rozbudowie postaci
- theme z DX w jakiejś formie się pojawią
- głosowe cameo też
- nie ma jednego uniwersalnego typu amunicji
- więcej dialogów niż w Mass Effect i głębszy system rozmowy
I bonus:
#100 Napisany 11 czerwca 2010 - 02:06
Zapowiada się po prostu znakomicie i wiem, że takie będzie. O dialogach pisałem już bardzo dawno- z rok temu, gdy EDGE przeprowadziło obszerny wywiad z Jean-François Dugas. Facet już wtedy mówił o dialogach które mocno będą wpływały na nasze otoczenie- mówił o rewolucji. Wspominał też, że gdy będziemy toczyć walkę i zabijemy przywódcę to robić się będzie chaos wśród ludzi, służących swojemu szefowi.
Czekam na E3, wtedy Eidos ma pokazać o wiele więcej- tak zapowiadali.
PS. Piosenka wymiata
Czekam na E3, wtedy Eidos ma pokazać o wiele więcej- tak zapowiadali.
PS. Piosenka wymiata
#101 Napisany 13 czerwca 2010 - 18:31
Obejrzałem sobie trailer dostępny na Marketplace i wrażenie 100 razy lepsze niż po obejrzeniu tego samego na kompie. Klimat gry wymiata całkowicie, aż mi się przypominają sesje w Cyberpunka 2020. Zapowiada się gra naprawdę wyjątkowa, oby nie spieprzyli tego tytułu
#102 Napisany 18 czerwca 2010 - 10:25
wywiadzior http://e3.gamespot.com/video/6266631/
#103 Gość_Jose_* Napisany 18 czerwca 2010 - 10:58
Zaczynam myśleć, że to będzie cholernie dobre. A mam naprawdę wysokie oczekiwania, srsly.
#104 Napisany 18 czerwca 2010 - 11:36
Niby z playtestów wynika, że główny wątek to 17-25h. Czyli po wszystkich cięciach, które tej gry nie ominą, należy się spodziewać gry na 12+h głównego wątku. Spoko jak dla mnie.wywiadzior http://e3.gamespot.com/video/6266631/
#105 Gość_Hellmans_* Napisany 18 czerwca 2010 - 11:57
jest na PSN gdzieś ten trailer ?
Od wczoraj jest, w 720p.
#106 Gość_Jose_* Napisany 18 czerwca 2010 - 14:14
Z drugiej strony przy Mass Effect 1 obiecywano do 50 godzin gry. Miałem tyle, owszem. Na postaci którą dwa razy wymaksowałem me1.Niby z playtestów wynika, że główny wątek to 17-25h. Czyli po wszystkich cięciach, które tej gry nie ominą, należy się spodziewać gry na 12+h głównego wątku. Spoko jak dla mnie.
Ale nieco ponad 12 godzin podane przez Ciebie brzmi sensownie, ja też czułbym się zadowolony.
#107 Napisany 18 czerwca 2010 - 21:07
Muzyka z trailera, brać zanim zdejmą! Dla tych, którzy grali w część pierwszą tytuł w tagu powinien wydać się znajomy
#108 Napisany 19 czerwca 2010 - 01:35
Zależy jak kto będzie grał. Ja lubię wszystko sprawdzać itd. Mass Effect za pierwszym podejściem zajął mi 24h, gdzie połowy sub-questow nie zrobiłem. Myślę, że tutaj podobnie będzie w moim przypadku.
#109 Napisany 19 czerwca 2010 - 10:08
Też oglądnąłem trailer, który skrupulatnie omijałem na różnego rodzaju serwisach aby ten pierwszy raz przeżyć na telewizorze HD i z porządnym nagłośnieniem.
Efekt?
Gęsia skórka. Nie muszę tłumaczyć co to oznacza.
Efekt?
Gęsia skórka. Nie muszę tłumaczyć co to oznacza.
#110 Gość_Zero_* Napisany 19 czerwca 2010 - 10:59
ja sobie zaraz zassam ... a mp3 już mam ... za***ista
#111 Gość_Hellmans_* Napisany 21 czerwca 2010 - 22:54
#112 Napisany 22 czerwca 2010 - 19:06
Jakość bardzo słaba, ale można dopatrzyć się świetnego designu i grafiki. Myślę, że będzie bardzo dobrze.
#113 Napisany 22 czerwca 2010 - 21:16
Jakoś słaba, ale świetną grafikę da się dostrzec? Ciekawe.
#114 Napisany 22 czerwca 2010 - 21:39
Ja trailery tej gry będę oglądał tylko na 360. Nie chcę sobie psuc tej gry marnej jakości filmikami
#115 Napisany 22 czerwca 2010 - 21:52
Jakoś słaba, ale świetną grafikę da się dostrzec? Ciekawe.
Proste, że tak. To nie HD, ale widać wiele na ekranie. Dlatego napisałem, że można wysnuć taki wniosek.
#116 Napisany 20 lipca 2010 - 15:24
Steam twierdzi, że gra wyjdzie w lutym.
#117 Napisany 13 sierpnia 2010 - 16:54
#118 Napisany 13 sierpnia 2010 - 17:14
Bingo. Implanty, mrocznie, nocne kluby, super muzyka- co za moc!!!!
#119 Gość_Zero_* Napisany 13 sierpnia 2010 - 19:13
prezentuje się za***iście czekam !!!!
#120 Napisany 14 sierpnia 2010 - 09:37
Chyba złożę preorder. Albo poczekam na jakieś info o limitce.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|