Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tomb Raider: Underworld

Crystal Dynamics Eidos PS3 PS2 Wii X360 NDS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
742 odpowiedzi na ten temat

#1 wodny Napisany 14 grudzień 2007 - 14:15

wodny

    Toad

  • Narybek
  • 1 Postów:
Kilka faktów:
- premiera odbędzie się w przyszłym roku
- docelowe platformy to Xbox 360, PS3 i PC
- grą zajmuje się Crystal Dynamics
- głosu bohaterce ponownie użyczy Keeley Hawes (Legend i Anniversary)

W nowym numerze magazynu play znajduje się ekskluzywna zapowiedź nowych przygód Lary.

screen001if5.th.jpgscreen002uf4.th.jpg

To tylko część całego artykułu.

Z tej zapowiedzi można dowiedzieć się wielu rzeczy:
- gra jest kontynuacją Legend
- za model świateł w grze będzie odpowiadał nowy hybrydowy system stanowiący połączenie dynamicznych świateł ze starannie stworzonymi mapami światła, da to efekty jakich dotąd żadna metoda nie zdołała osiągnąć
- Lara podczas przygody w Południowy Meksyku będzie zostawiać ślady w błocie, lecz padający deszcz będzie je zmywał
- przeciwnicy i zniszczone elementy środowiska nie będą znikać
- przeprowadzono nową sesję motion capture by uczynić ruchy Lary jeszcze bardziej realistycznymi
- w grze usłyszymy muzykę symfoniczną, która pojawi się tylko w ważnych momentach
- zmienna pogoda
- woda będzie utrudniała wspinanie się po niektórych powierzchniach
- przeciwnikami będą prócz ludzi także nierealne stworzenia
- środowisko jest bardzo interaktywne
- pojawią się elementy walki wręcz, pozwolą one bohaterce na chwilową obronę przed wyciągnięciem broni
- długość gry będzie zależała od sposobu w jaki będzie się grało
- każde przejście będzie inne zważywszy na fakt, że środowisko w tej grze jest jednym z naszych wrogów
- nie oczekujcie apteczek leżących wszędzie, zostanie zastosowany jakiś jeszcze nieujawniony system leczenia
- prawdopodobnie pojawi się motocykl, sterowanie nim będzie dużo prostsze
- jeżeli Lara uklęknie na brudnej powierzchni to pobrudzą jej się tylko kolana

Inne obrazki z gry:

6pi26g2ep3.th.jpg6sitg1gsw5.th.jpg6tdvfnlbe4.th.jpg

6x7zyh4wa0.th.jpg7w5tidfvs7.th.jpg7wsypufff3.th.jpg

7xwsq6bfj5.th.jpg8ekzj3cfq8.th.jpg8fky6q8oc1.th.jpg

8fpfsldqq2.th.jpg8g99tmeqk9.th.jpg

To chyba tyle. :)

Czekam. Jestem wielkim miłośnikiem Lary. Posiadam w swojej kolekcji wszystkie części jej przygód na PC. Oryginalne oczywiście.

Pozdrawiam. :)

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marzec 2018 - 14:22

  • 0

#2 Gość__* Napisany 14 grudzień 2007 - 14:45

Gość__*
  • Goście
Oby nie skopali go tak jak poprzednie części... :/
  • 0

#3 kendzik Napisany 14 grudzień 2007 - 14:46

kendzik

    Blanka

  • Narybek
  • 151 Postów:
Ktore czesci masz na mysli?
  • 0

#4 Gość__* Napisany 14 grudzień 2007 - 14:48

Gość__*
  • Goście
Wszystkie oprócz TR 1 i TR Anniversary.
  • 0

#5 kendzik Napisany 14 grudzień 2007 - 14:52

kendzik

    Blanka

  • Narybek
  • 151 Postów:
2,3 i Legend nie byly zle :nie:
  • 0

#6 Gość__* Napisany 14 grudzień 2007 - 14:57

Gość__*
  • Goście
Tragiczne nie były ale wiele im brakowało.
  • 0

#7 Gość__* Napisany 14 grudzień 2007 - 15:45

Gość__*
  • Goście

Oby nie skopali go tak jak poprzednie części... :/

Za kolejną część zabiorą się panowie z Crystal Dynamics, twórcy ostatniej odsłony... jak dla mnie to najważniejsza informacja w tym topicu.
Już nie raz udowodnili, że wiedzą jak robić świetne pozycje.
  • 0

#8 Litwin81 Napisany 14 grudzień 2007 - 16:02

Litwin81

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2197 Postów:
Ciekawe czy powalczy z Uncharted
  • 0

#9 Gość__* Napisany 14 grudzień 2007 - 16:04

Gość__*
  • Goście
Super, że zapowiedzili nowego Tomb Raidera. Legend było bardzo fajne, tylko za krótkie, a Anniversary to dla mnie najlepszy Tomb Raider ze wszystkich. Nie obrażę się jak twórcy podpatrzą kilka rzeczy od Uncharted.
  • 0

#10 Nexus Napisany 14 grudzień 2007 - 16:19

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6517 Postów:

Ciekawe czy powalczy z Uncharted

Wciągnie Uncharted nosem jeśli choć trochę będzie się wzorował na Anniversary.
Te skany wyglądają bardzo obiecująco. Oby cała gra taka była, bez wstawek miejskich.
  • 0

#11 Gość__* Napisany 14 grudzień 2007 - 16:36

Gość__*
  • Goście
Po co nam nowy TR skoro mamy U: DF.

:^^:



A tak na serrio, obiecująco to wygląda, trzymam kciuki (i wracam do UD: F ;) )
  • 0

#12 gruby Napisany 14 grudzień 2007 - 16:44

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4712 Postów:
Ja po U:DF mam mega ochotę na takie klimaty, a Larę łyknę na pewno z chęcią, bo już dawno się z nią nie widziałem. Pierwsze screeny bardzo zachęcające i klimatyczne.
  • 0

#13 Jedyn Napisany 14 grudzień 2007 - 17:41

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23283 Postów:

Po co nam nowy TR skoro mamy U: DF.


Boobs?

Ja również mam nadzieję, ze CD wreszcie wyciągnie wnioski i w niepamięć odejdą wszystkie urbanistyczne miejscówki. W sumie zawsze mnie to zastanawiało czemu z takim uporem twórcy Tombów wciskali tego typu lokacje do gry, skoro zarówno gracze jak i prasa zawsze kręcili na nie nosem. Anyway, trzymam kciuki. CD to zdolny team, Anni wyszło im lepiej niż Legend (która miała dużo mocnych stron, ale generalnie nieco mnie zawiodła), więc jest też tendencja zwyżkowa.
Screeny wygladaja ok, ale sa też za małe, aby powiedzieć coś więcej.
  • 0

#14 AdamekPL Napisany 16 grudzień 2007 - 10:09

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2127 Postów:
Kolejna produkcja na, którą warto czekać.
Skany wyglądają całkiem nieźle. Mam nadzieję, że gra porzuci misje dziejące się w miastach. W Legend, było tego strasznie dużo. Wolę zwiedzać grobowce, niż skakać po dachach budynków. Choć skoro to kontynuacja Legend i takich, i takich można się chyba, spodziewać.
Fajnie że grę tworzą CD. Wszak Legend, mimu klika wad, był świetną grą :^^:
Czekam jak sprawa się rozwinie.
  • 0

#15 Gość__* Napisany 16 grudzień 2007 - 11:14

Gość__*
  • Goście
Wszystko wydaje się takie mroczniejsze... Jakby Lara poszła za Księciem z Warrior Within - dla mnie bomba :klaszcze: Gra zapowiada się świetnie, tylko małe "ale": pierwsze grafiki, pierwsze info, które może ulec zmianie...
  • 0

#16 oranje Napisany 16 grudzień 2007 - 22:47

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12152 Postów:

- przeciwnikami będą prócz ludzi także nierealne stworzenia

Niestety bedzie strzelanie do ludzi. Mam nadzieje, że z tego zrezygnują, bo Anniversary pokazało w jakim kierunku powinien isc Tomb.
  • 0

#17 kamionek Napisany 16 grudzień 2007 - 22:49

kamionek

    zloty forumowicz; wzór

  • Forumowicze
  • 3411 Postów:
Strzelanie do ludzi w Tomb Raiderze ssie.
  • 0

#18 kendzik Napisany 16 grudzień 2007 - 22:51

kendzik

    Blanka

  • Narybek
  • 151 Postów:
Jezeli bedzie ich tylu co w TR1 to moga byc :)
  • 0

#19 oranje Napisany 16 grudzień 2007 - 22:55

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12152 Postów:

Jezeli bedzie ich tylu co w TR1 to moga byc

Dokładnie, a w Anniversary jest jeszcze lepiej. Lara własnorecznie zabija w zasadzie tylko Larsona i to jeszce ledwo, ledwo.
  • 0

#20 kendzik Napisany 16 grudzień 2007 - 23:04

kendzik

    Blanka

  • Narybek
  • 151 Postów:
No w sumie w tej grze w ogole powinno byc malo strzelania,tu chodzi o zagadki,motywy platformowe,to nie jest strzelanka,Legend byl fajny,ale jak dla mnie przesadzili ze strzelaniem,za duzo tego bylo a jednoczesnie zagadki byly banalne i wlasnie Anniversary,z ktorym bardziej sie meczylem, pokazal w jakim kierunku powinna podazac ta seria.
  • 0

#21 ACZ Napisany 17 grudzień 2007 - 19:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32409 Postów:
Nowe screeny:
http://www.play3-liv...xique-5883.html
  • 0

#22 Godot Napisany 17 grudzień 2007 - 19:53

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23619 Postów:
nie podobaja mi sie :/ na wiekszosci Lara do czegos strzela :/
  • 0

#23 Arasz Napisany 18 grudzień 2007 - 00:38

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2201 Postów:
Czarny strój jakiś taki nie fajny i mało co widać dydki buuu :niepewny:.
  • 0

#24 Ryan Napisany 18 grudzień 2007 - 01:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:

na wiekszosci Lara do czegos strzela

O_o 28 grafik w tym 4 koncepcyjne, na dwóch grafikach strzela w tym na jednej do czarnej pantery. Nie przesadzasz czasem?
  • 0

#25 Nexus Napisany 18 grudzień 2007 - 11:39

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6517 Postów:
Mnie też jakoś ilość fotek gdzie Lara do czegoś strzela nie powaliła. Jak by nie patrzeć już w pierwszym TR po minucie grania trzeba było strzelać do nietoperzy. Spokojnie. :^^:
  • 0

#26 Jedyn Napisany 18 grudzień 2007 - 22:20

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23283 Postów:
No, Greg nieco przysrał :^^: Akurat tym razem się z nim nie zgodzę...
Screeny w zasadzie w 90% te co wcześniej, więc Czesiek następnym razem zorientuj się co wrzucasz bękarcie, bo tylko straciłem cenną minutę na przejrzenie tych staroci :foch:
  • 0

#27 Ryan Napisany 20 grudzień 2007 - 15:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Ok, mam w rękach PLAYa z którego pochodzą te screeny. I jedyne co mogę powiedzieć to: WOW. Skany nie oddają tego jak wygląda całość na papierze. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ilość detali na Larze: Buty mają niezależne zapięcia, skarpety są osobno od buta, nawet widać zmarszczenia skóry na buciorach tam gdzie trzeba! Lara ma więcej poligonów niż dotychczas (wszędzie).

Silnik jest znacznie bardziej rozbudowany: doskonale widać, że jest sporo paralax mappingu i normal map. Shadery wyglądają naprawdę dobrze: skała to skała a liść to liść. Może nie jest tak kolorowo jak w Uncharted, ale lokacje są kilkukrotnie większe niż w grze ND.

Z rzeczy o których piszą w magazynie koszący jest pomysł wpływu zjawisk atmosferycznych na mechanikę: łatwiej wspinać się po suchej ścianie niż po kamieniu zroszonym deszczem. To pierwszy next-genowy TR, więc są takie detale jak brudzenie skóry i ciuchów jeśli się turla w błocie, moczenie skóry i włosów w wodzie, itp. Szczególnie świetnie wyglądają fotki porównujące brudną Larę przed wizytą w wodzie i po zmoczeniu. Zmienia się tekstura skóry, odblaski, fryzura, zmarszczenia ubrania - wszystko co trzeba! Szczególnie świetnie wyglądają zmiany na skórze: przed widoczne są plamy zaschniętego błota, po skóra jest gładka i lśniąca. Także gra świateł jest świetna.

Wszystkie animacje postaci powstały od nowa: podobnie jak w AC, Halo 3 i innych tytułach AAA mamy połączenie mocapu i ręcznej animacji. Mechanika nie ulega wielkim zmianom poza tym, że lokacje są mocno sandboksowe - nie ma liniowego postępu na mapie, jest otoczenie, Lara i jej zdolności. Otoczenie ma być całkowicie dynamiczne - jeśli chcesz jakiś głaz przetoczyć przez pół planszy, jeśli chcesz urwać gałąź: śmiało.

Przeciwnicy w grze to w większości nie-ludzie (czyt.: zwierzęta). Postawiono także na jakość a nie ilość - każdy przeciwnik będzie agresywny i zdeterminowany. Broni będzie niewiele i nie będzie główną częścią rozgrywki. Kolejny TR ma przywrócić świeżość pierwszej części: dreszczyk emocji wywołany niewiadomym, duże lokacje (cóż, jak na tamte czasy były duże, teraz definicja wielkości się zmieniła) i sporadyczne, dobrze rozmieszczone walki. Pojawiają się nowe umiejętności walki wręcz oraz manewrowania w lokacjach: istnieje możliwość odejścia na dystans od atakującego zwierzęcia i wykorzystania broni, można niczym Krokodyl Dundee rozprawić się z niebezpieczeństwem w walce wręcz.

Nie będzie paczek z życiem. Team próbuje wymyślić jak i gdzie Lara powinna się leczyć. ;) Sprzęt Lary (zarówno do zadań specjalnych, np. do wspinaczki jak i środki transportu, np. motocykl) będzie można (a nawet trzeba) wykorzystywać do rozwiązywania zagadek.

Skończę wywiad, dopiszę coś. Jest kilka błędów, które zauważyłem na screenach, ale nic co miałoby zepsuć zabawę. :)
  • 0

#28 Godot Napisany 20 grudzień 2007 - 15:09

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23619 Postów:
moze sie troche pospieszylem i przesadzilem z ocena :) w kazdym razie to co napisal Ryan brzmi smakowicie, widocznie tworcy wyciagneli wnioski z dobrego przyjecia Anniversary
  • 0

#29 Gość__* Napisany 20 grudzień 2007 - 15:14

Gość__*
  • Goście
z teg oco piszesz ryan mozna wnioskowac jedno MEGA HIT!!!:D
  • 0

#30 Ryan Napisany 20 grudzień 2007 - 15:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Kilka dodatkowych detali. Lokacje będą zróżnicowane: Lara będzie znowu podróżowała po świecie i zwiedzała ruiny. Część z nich określono jako "nie odkryte dotychczas", więc nie ma mowy, by spotkała tam ludzi. Na powierzchni przeciwnicy to w głównej mierze zwierzęta, pod ziemią, w kryptach, labiryntach i grobowcach spotka także kryptydy i stworzenia quasi-magiczne. Zdolności walki wręcz mają nie tylko ranić ale i "odkrywać" przeciwnika i dawać szansę łatwiejszego zabicia przeciwnika z broni (np. do jakiegoś mitycznego potwora można władować dwa magazynki, lub przewrócić i odsłonić czuły punkt).

Pogoda ma być bardzo zróżnicowana - będą huragany i burze z piorunami. Lara zostawia po sobie ślady nie tylko w postaci rozbitych obiektów (które mogą pozwolić innym ludziom wytropić ją) ale i np. odcisków butów w błocie. Na szczęście deszcz zmyje odciski. :) Możliwość wpływania na otoczenie można użyć jako swoistych markerów na planszy (rozbity kamień? ciało pantery? tu byłem!).

Lara będzie się pociła (!), brudziła, itd. Otoczenie można swobodnie wykorzystywać do własnych (niecnych) celów - mimo zastosowania predefiniowanych animacji, silnik będzie dokonywał płynnych przejść dzięki czemu możliwe będą całkiem zmyślne akrobacje. Zawartość plecaka będzie ograniczona: koniec noszenia słonia w kieszeni. Plansze będzie można przechodzić "po swojemu" - tak jak gracz preferuje posługiwać się Larą (można naładować do plecaka broni albo szukać pokojowych dróg). Wybór pewnych rozwiązań ma wpływać na wynik gry. Będzie wybór ciuchów. ;)

Teren na którym Lara stoi może się osuwać, może być śliski lub porowaty. Biegnąc przez krzaki Lara będzie osłaniała twarz przed uderzeniami roślinności. Fabuła toczy się po TR: Legend. Sercem gry będzie eksploracja i zagadki. Zamiast liniowego postępu od zagadki do zagadki plansze będą miały np. wielkie współzależne mechanizmy, których znaczenie i działanie należało będzie odkryć. Lara ma być atrakcyjna na swój atletyczny sposób - nie będzie biegania w bikini i przesadnej fizyki dydków (to ja nie kupuję! :P).

Na muzykę składa się melodyczny, organiczny ambient i kawałki symfoniczne. Cut-scenki będą na silniku. Lara ma lip-sync i animację twarzową. Keeley Hawes wciąż podkłada głos Lary. Gra nie ma platformy głównej - jest jednocześnie rozwijana na 360 i PS3. HUDa będzie mało, ale kiedy będzie potrzebny dla dobra gameplay'u - pojawi się. Nie wiadomo jak długa będzie gra - wiele ma zależeć od stylu i sposobu eksploracji preferowanego przez gracza. Otwarty charakter i odblokowywalne ciuszki (hehe) mają zwiększyć replayability. Lokacje powstają m.in. w oparciu o fotografie ruin Majów. Duży nacisk położono na wygląd lokacji i interakcję z dziką przyrodą. Przeciwnik ("główny zły") ma być czymś nowym i niespotykanym dla serii.
  • 0



Inne z tagami: