Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tomb Raider: Underworld

Crystal Dynamics Eidos PS3 PS2 Wii X360 NDS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
742 odpowiedzi na ten temat

#691 Pawlik Napisany 21 września 2010 - 20:28

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
nie mam pojęcia jak można się było w tej grze zgubić, ja czułem się, że ide jak po sznurku.
  • 0

#692 Gość_Hellmans_* Napisany 26 maja 2011 - 10:58

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Po przejściu gry niby można wracać do odwiedzonych miejscówek, ale co zrobić żeby wrócić np. na statek na którym nie zaliczyłem swan dive'a? Trzeba zaczynać od nowa? I co wtedy się stanie ze zdobytymi skarbami? Przepadają?

EDIT: Te adrenaline headshoty można nabijać w jednym miejscu? np. ginąc? Czy liczą się pojedyńczo i trzeba grać normalnie?
  • 0

#693 iluck85 Napisany 26 maja 2011 - 12:02

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:
Te 3 skoki musisz zaliczyc za 1 razem od razu- 3 pierwsze levele.
Mozesz wczytac 1 level i tyle, a zapisac teraz aktualne miejsce przebywania lary ;]
  • 0

#694 Ryan Napisany 26 maja 2011 - 12:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Dajwy trzeba zrobić wszystkie za jednym zamachem, bo w grze jest bug. Możesz mieć farta i zrobić aczika zaliczając brakujący skok, ale raczej bym na to nie liczył.
  • 0

#695 Gość_Hellmans_* Napisany 26 maja 2011 - 14:22

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Do dupci takie coś. Przez to że nie gram z guidem na kolanach gra każe mi wybierać: albo teraz zbieram skarby i potem wracam po ten 1 durny trofik, albo olewam platynę i mam sejwa 100%. Kocham takie przemyślane osiągnięcia.
  • 0

#696 Nexus Napisany 26 maja 2011 - 15:26

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Dive'y wpadły mi bez problemu osobno.

Adrenalinowe shoty możesz robisz ginąc. Np. rozwalając tygrysy w dżungli. Giniesz, powtórka.
  • 0

#697 ACZ Napisany 26 maja 2011 - 17:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
shoty naljpepiej na statku, gdzie jest pelno przeciwników. na wuj gonic tygrysy w dżungli? olo
  • 0

#698 iluck85 Napisany 26 maja 2011 - 17:50

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:
To one Ciebie gonia, a nie Ty tygrysy :fp:
Skoki nie sa bugiem, nie kazdy mogl je robic osobno i jak mu sie podoba - bo to sa zupelnie 3 rozne osiagniecia(3 najwyzsze miejscowki) Jedni musieli skakac od razu a inni robili osobno i bylo gites- problem jakby sie nie rozwiazal i na oficjalnym forum nie wiedzieli o co loto.
  • 0

#699 ACZ Napisany 26 maja 2011 - 18:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
ja mialem buga z ostatnim devem, tym na statku. skakalem, skakalem i skakalem i nie chcialo zaskoczyc. ciagle wlazilem na statek i skakalem az w koncu zaskoczylo, uf. lol.
  • 0

#700 oranje Napisany 26 maja 2011 - 19:43

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 112 Postów:
Ja miałem buga w Meksyku i musiałem cały level od początku zacząć.
  • 0

#701 Gość_Hellmans_* Napisany 29 maja 2011 - 11:34

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Z tymi skarbami to lekko przesadzili. Zamiast dać po kilka na poziom i dobrze je ukryć, jak w Anniversary, to nasrali ich prawie 200 i leżą byle gdzie. Słaby pomysł na znajdźki jest słaby.
  • 0

#702 Gość_Hellmans_* Napisany 30 maja 2011 - 18:33

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Skończyłem. Gra jest wyraźnie lepsza od Legend (chociaż kamera w Legend nie ssała tak parówy), jednak do Anniversary nieco zabrakło. Są ładne widoczki, chociaż im dalej tym gorzej, to samo dotyczy poziomu miejscówek, jakby w połowie gry pomysły się wyczerpały. Pomijając ssącą kamerę bardzo nie podobały mi się okropne przeskoki animacji oraz framerate w Meksyku. Technicznie więc gra leży, fabularnie jest bez rewelacji, skarby porozrzucane na lewo i prawo to dupiaty pomysł, wspominałem już że kamera ssie?

Oczywiście grę ratuje tyłek lary, jest idealnie okrąglutki i Lara bardzo naturalnie buja nim przez całą grę, tak więc nie może być inaczej: wystawiam 10/10 i gorąco polecam :^^:
  • 0

#703 fingus Napisany 26 lipca 2011 - 09:22

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Właśnie skończyłem. :klaszcze: Długo przeleżała u mnie na półce, ale w końcu się za nią wziąłem i zmogłem.
Świetna gra. Bardzo podoba mi się stosunek eksploracji i zagadek do walki - większość czasu biegamy, skaczemy i bujamy się na linie, bywało że cały długi level nie było okazji do wyciągnięcia spluwy. Tak powinno być. A co jeszcze lepsze - żadnego bzdurnego bossa pod koniec, czy gdziekolwiek indziej. Mógłbym pokazać palcem pewną inną grę w podobnych klimatach, która nie zdołała się oprzeć. TR:U zrobił to jak należy - walki to tylko trochę przypadkowego strzelania się z nietoperzami czy pająkami plus undeady w końcówce. Super. A skakania i przekładania dźwigni naprawdę sporo. Za to lubię Tomb Raidery. :-)
Nie do końca przekonują mnie elementy z motocyklem, ale i tak są lepsze niż w Legend. Poza tym gra jest zapchlona jak śmietnikowy kundel - co chwila Larze zdarzało się utkwić gdzieś, na zdawałoby się prostym podłożu, zdarzało jej się też skoczyć nie tam gdzie ja chciałem, a kamery potrafiła wyczyniać cuda. Ale ogólnie jest ok, trochę nerwów nie zaszkodzi. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej gry - taka stonowana, łagodna, znów porównuję tu do oczojebnej konkurentki.
No i jest fajne zakończenie historyjki z Legend.
  • 0

#704 Ryan Napisany 26 lipca 2011 - 09:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
True, true. Łyknąłeś patcha z Live? Odniosłem wrażenie, że część problemów z kolizjami naprawił.
  • 0

#705 fingus Napisany 26 lipca 2011 - 09:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Byłem podłączony, więc zassał wszystko co było do zassania. Z tym "utykaniem" ciekawe było to, że nie zdarzało się to wcale przy ścianach (jak można by podejrzewać), ale zwyczajnie, na płaskim gruncie, gdzieś jej się stopy zaczepiały i mogła się już tylko obracać. Na szczęście pomagało wyciągnięcie broni, nigdy nie musiałem z tego powodu restartować poziomu.
  • 0

#706 Nexus Napisany 26 lipca 2011 - 09:52

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Mi akurat w TRU ciut brakowało nieco żywszych kolorów rodem z oczojebnej konkurentki.

Gdyby nie to wyciągane broni to byłoby ciężko grać.
  • 0

#707 fingus Napisany 08 sierpnia 2011 - 18:49

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Grał ktoś w te dwa dodatki do ściągnięcia? Trzymają poziom podstawki? Warto brać?
  • 0

#708 Zumii Napisany 08 sierpnia 2011 - 18:54

Zumii

    巴契約

  • Forumowicze
  • 1 163 Postów:
Jak trzymają poziom podstawki to lepiej nie pobierać :^^: .
  • 0

#709 Texz Napisany 08 sierpnia 2011 - 20:54

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Nie wiem dlaczego mi się Underworld tak nie podobał, mimo iż go skończyłem. Może to przez te bugi, dziwne zachowanie kamery, momenty w których się ostro wkurzałem bo Lara robiła to co nie chciałem... Anniversary jest o wiele lepsze, o wiele.
  • 1

#710 fingus Napisany 08 sierpnia 2011 - 21:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Mnie się podobał. Ciężko powiedzieć bardziej czy mniej niż Anniversary (za duży miałem odstęp między nimi, by robić im analizę porównawczą), ale z gry byłem bardzo zadowolony. Nawet mimo bugów i "momentów". W Asasynie i Uncharted bohater też lubił czasem skoczyć gdzie indziej niż ja bym sobie życzył.
  • 0

#711 Nexus Napisany 08 sierpnia 2011 - 21:32

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Oba DLC to więcej tego samego i to w podziemiach. Jak wciąż masz mało to warto (są tez nowe stroje, możesz sobie np. polatać Larą w bikini). Ale nic nowego w stosunku do podstawki tu nie ma.
  • 0

#712 gruby Napisany 11 lutego 2013 - 09:56

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Odkopuję trupa, ale powiedzcie, czy pierwsza godzina jest w miarę reprezentatywna co do reszty gry? Super mi się podobała pierwsza jaskinia, ale już walka na statku przy tym badziewnym systemie walki to ból pały. Czy w pełnej wersji więcej jest świetnej eksploracji, czy porażkowego strzelania do uzbrojonych typków? Gram w demo i nie wiem, czy ściągać całość.

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 11 lutego 2013 - 09:57

  • 0

#713 Danteusz Napisany 11 lutego 2013 - 09:58

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 877 Postów:
Dalej będzie podobnie, fajne miejscówki przeplatane słabiutkimi. Do tego zaczniesz zauważać różne upierdliwości w grze które teraz nie są jeszcze tak widoczne, jak problemy z kamerą i sterowaniem
  • 0

#714 gruby Napisany 11 lutego 2013 - 10:01

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Oba te problemy juz zauważyłem. :) Jestem w stanie wiele wybaczyć, pod warunkiem, że będzie fajna eksploracja i dobre miejscówki.
  • 0

#715 Danteusz Napisany 11 lutego 2013 - 10:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 877 Postów:
Jest trochę fajnych miejscówek i trochę kiepskich. Wystarczy powiedzieć że jeszcze wrócisz na statek :)
  • 0

#716 fingus Napisany 11 lutego 2013 - 10:26

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Moim zdaniem warto. Podobał mi się ten Tomb Raider, stosunek eksploracji do walki wypadał na korzyść eksploracji, co IMO jest dużym plusem. Najmniej podobał mi się motorek, statek jakoś nie wrył mi się w pamięć - już bardziej te różne grobowce, czy inne dungeony - które są bardzo ok. No i fajny levelik na koniec, bez bossa jak w co pośledniejszych grach - miłe to i świeże. :^^:
  • 0

#717 gruby Napisany 11 lutego 2013 - 10:29

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Dzięki Panowie. Wasze uwagi i tyłeczek lary chyba mnie przekona do wybulenia tych 39 zeta.
  • 0

#718 Nyjacz Napisany 11 lutego 2013 - 10:35

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:
Zdecydowanie czekają Cię fajne miejscówki i fajna ich eksploracja, ale ta gra ma mnóstwo wad; o wiele więcej od poprzednich części.
  • 0

#719 Danteusz Napisany 11 lutego 2013 - 10:49

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 877 Postów:

Moim zdaniem warto. Podobał mi się ten Tomb Raider, stosunek eksploracji do walki wypadał na korzyść eksploracji, co IMO jest dużym plusem. Najmniej podobał mi się motorek, statek jakoś nie wrył mi się w pamięć - już bardziej te różne grobowce, czy inne dungeony - które są bardzo ok. No i fajny levelik na koniec, bez bossa jak w co pośledniejszych grach - miłe to i świeże. :^^:

Ostatni levelik był tragiczny, zbyt wiele razy trzeba było próbować na ślepo gdzie się da wskoczyć, co kończyło się wielokrotnym powtarzaniem pewnych fragmentów. Brak punktów orientacyjnych nie pomagał
  • 0

#720 fingus Napisany 11 lutego 2013 - 10:56

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Może masz małego [skilla], ja sobie radziłem. :cf:
  • 0



Inne z tagami: