Skocz do zawartości

Red Steel 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
129 odpowiedzi na ten temat

#91 Texz Napisany 21 stycznia 2010 - 23:01

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Łiii, w końcu do czegoś te M+ się przyda. Po Wii Sports Resort można było się czuć nasyconym zabawą, ale mam nadzieję że dopiero Red Steel 2 pokaże do czego stworzona została ta podstawka.
  • 0

#92 Kaxi Napisany 19 lutego 2010 - 13:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://gonintendo.co...y.php?id=114893

Dwa żbicze filmiki z RS2. Zwłaszcza drugi mi się podoba, finishery typu shotgun w ucho zapowiadają się smacznie :D
  • 0

#93 ACZ Napisany 23 lutego 2010 - 12:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
http://neogo.pl/news...ch-platformach/

Jason Vandenberghe z Ubisoftu w rozmowie z VideoGamesDaily stwierdził, że Red Steel 2 mógłby działać z kontrolerem ruchu Sony. Taka wypowiedź w sumie nie dziwi, bo Arc na PS3 zapowiada się podobnie, jak Wii. Jednak problemem byłby brak gałki odpowiedzialnej z ruch postaci. Wcześniej faktycznie się nad tym nie zastanawiałem, ale kontroler do Wii jest znacznie lepiej zaprojektowany niż Arc.
A co z Natalem? Vandenberghe uważa, że przy tak szybkich grach jak Red Steel 2 potrzebny jest kontroler i nie wyobraża on sobie rozgrywki na X360. Czy to oznacza, że gra nie ukaże się na innych platformach? Vandenberghe twierdzi, że jeśli Red Steel 2 nie sprzeda się na Wii, to będzie to koniec serii.


  • 0

#94 Kaxi Napisany 03 marca 2010 - 18:02

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Premiera za 2 tygodnie a hype'u jak Ubi nie budowało tak nie budowało. No come on, sprzedali ponad bańkę pierwszej, średniackiej części, teraz mają produkt o niebo lepszy (nie mam co do tego wątpliwości), ładniejszy i korzystający z Motion Plusa. Gdyby chcieli, mogliby zarządzić, a oni zamiast tego obcięli jakiś czas temu oczekiwania z miliona na pół. Coś czuję, że bez reklam to nawet tego nie osiągną i potem znów będą marudzić. Wystarczy popatrzeć jak skrzywdzili NMH2 wydając je w Stanach.

Gdyby wzięli przykład z Capcomu i N, które promowanie MH3 zaczęło na w miechy przed premierą, to daję głowę, że by zmienili zdanie potem o bazie gamersów na Wii.

Osobiście zastanawiam się tylko, czy zamówić grę z motion plusem (jeden mam) czy bez...
  • 0

#95 Scorpio Napisany 03 marca 2010 - 18:45

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Co fakt to fakt, jak na gadkę że gra musi się sprzedać to wybitnie NIC nie robią w kwestii reklamy. Chciałbym powiedzieć, że może dlatego, że pieniądze z tejże poszły na poprawę jakości produktu ... ale to niemożliwe przecież :|
  • 0

#96 Kaxi Napisany 03 marca 2010 - 20:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Prędzej bym się spodziewał w drugą mańkę :P
  • 0

#97 me&myself Napisany 18 marca 2010 - 13:30

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Na gametrailers pojawiło się sporo nowych materiałów. Najciekawszy wydaje mi się TEN. Widać, że Ubi poświęciło sporo czasu na dopracowanie sterowania. W każdym razie na filmiku prezentuje się to bardzo dobrze.
  • 0

#98 MonsieurWoland Napisany 24 marca 2010 - 11:06

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:
g-spot dal 7.5
  • 0

#99 Danteusz Napisany 24 marca 2010 - 11:46

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Pierwsze oceny są OK, choć ich rozstrzał jest niemały

http://www.gameranki...el-2/index.html


  • 0

#100 Texz Napisany 24 marca 2010 - 13:05

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Największym mankamentem jest żalenie się na sterowanie jak w przypadku pierwszej części. Ok, ale człowiek w swojej naturze ma niechęć gdy go ktoś zmusza do ponadprogramowego ruchu. A w RS2 jeżeli wykonujemy ruchy pełnym ramieniem, nawet tak jakby z pozoru nie trzeba było ich wykonywać w przypadku gier bez M+, gierka idealnie rozpoznaje każdy ruch. Walka w tym momencie niczym nie różni się od normalnych slasherów, można po czasie nawet zapomnieć że zamiast walić przyciski wykonujemy kółka ręka. Natomiast kiedy robimy to na odwal półramieniem do czego przyzwyczaiły nas inne gry, można się zdenerwować bo gra przestaje idealnie rozpoznawać nasze ruchy. Można się przy niej nieźle zmęczyć ale pod warunkiem, że nie siedzimy rozwaleni na kanapie. Bo taki sposób grania w RS2 kompletnie odpada.
  • 0

#101 Kaxi Napisany 30 marca 2010 - 16:40

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
W nowym N+ wyczerpująca (i entuzjastyczna) recenzja, ale jeśli ktoś nie chce czekać, a zastanawiał się nad kupnem, to niech biegnie do sklepu :) Jedyna inna gra tego typu o podobnym poziomie na Wii to Metroid Prime 3, co chyba starczy za rekomendację. No i M+ wreszcie wykorzystane należycie :mrgreen:
  • 0

#102 meiss Napisany 07 maja 2010 - 08:42

meiss

    Pikachu

  • Narybek
  • 70 Postów:
No właśnie, i jak z tym kupnem? Ja mam i jestem pozamiatany, chyba pierwsza gra na której do ponownego przejścia ustawiłem sobie najwyższy poziom trudności i założenie objechania 100%. Jak na razie kupa zabawy i nie wiele frustracji.
Tylko jak patrzę na wyniki sprzedaży to ... :blink: Monster Hunter Tri z hypem w jeden tydzień poszedł w 170k, a sprzedaż RS2 się czołga delikatnie mówiąc. I to dziwne podejście Ubi, zero hype, skąpa reklama i straszenie "kupcie grę w pierdylionie egzemplarzy bo jak nie to...."
  • 0

#103 Kaxi Napisany 07 maja 2010 - 08:47

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Ubi w ogóle jest dziwne.
Chcieli pojechać na popularności jedynki, ale zapomnieli, że wiele osób się na niej zawiodło, poza tym zrobili grę wymagającą M+, co ograniczyło nieco grono odbiorców. Dlatego potrzebna była kampania reklamowa. Sam fakt, że giera jest przekozacka nie wystarczy.
Ale może sprzedaż nieco skoczy, bo N ma dodawać M+ do każdego nowego Wii.
  • 0

#104 meiss Napisany 07 maja 2010 - 09:03

meiss

    Pikachu

  • Narybek
  • 70 Postów:
Kaxi tylko jedno ale.... zauważ, że RS2 z WM+, kosztuje tyle co swego czasu Zelda czy Mario bez WM+. Chociaż fakt, że jak usłyszałem, że będzie trzeba WM+ to szykowałem się na grę za ok 250 zł.

W sumie Ubi to Ubi, w ponad milionie egzemplarzy sprzedali miernego RS, a nie mogą sprzedać wyzelowanego RS2 :D Podobnie zresztą jak EA Dead Space: Extraction ( i nie ma co bronić że sprzedaż mierna bo to celownik, skoro RE:DC, który wyszedł później schodzi 2x lepiej).
  • 0

#105 Malutki Napisany 07 maja 2010 - 09:42

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Dla mnie Dead Space: Extraction zbombił gdy pojawiły się pierwsze informacje na temat gameplay'u :P . Wracając do RS2 , można go nabyć z przystawką w bardzo atrakcyjnej cenie na allegro :
http://allegro.pl/li...ing=red steel 2
  • 0

#106 Kaxi Napisany 07 maja 2010 - 09:50

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Trochę offtopujemy, ale Dead Space wcale nie zbombił bardziej niż Silent Hill czy Crystal Chronicles (wszystkie gry sprzedały do teraz jakieś 200 000 sztuk) - DS stał się synonimem bomby bo sprzedał 9 tysiaków w pierwszy tydzień w ameryce, co rzeczywiście było żałosne, ale nie od dziś wiadomo, że tak to już z grami na Wii bywa.
  • 0

#107 meiss Napisany 07 maja 2010 - 10:08

meiss

    Pikachu

  • Narybek
  • 70 Postów:

Trochę offtopujemy, ale Dead Space wcale nie zbombił bardziej niż Silent Hill czy Crystal Chronicles (wszystkie gry sprzedały do teraz jakieś 200 000 sztuk) - DS stał się synonimem bomby bo sprzedał 9 tysiaków w pierwszy tydzień w ameryce, co rzeczywiście było żałosne, ale nie od dziś wiadomo, że tak to już z grami na Wii bywa.

Co do Silent Hilla to na Ps3/Xboxa jego odsłona (oczywiście nie ta sama) wcale nie sprzedała się lepiej bo w niecałych 300k na jedną platformę do dzisiaj i wersja Wii raczej je przegoni. Ale fakt, Ubi przewaliło najlepszy moment na zrobienie hype'u i jest kicha. A z ręką na sercu uważam, że przy dobrej reklamie gra mogła by dołączyć do grona system-sellerów.
P.S. Motyw z otwieraniem sejfu mi robi banana na twarzy, szczególnie po tym jak kumpel zachwycał się pokrętłami w KillZone 2, a na RS2 zobaczył do czego naprawdę można wykonać żyroskop.

No i QTE z jazdą na ciężarówce......zamiata mną do dziś.
  • 0

#108 Tawotnica Napisany 02 czerwca 2010 - 10:27

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Aż się wierzyć nie chciało, że Ubi zrobiło dobrą grę na konsolę Nintendo! Wii potrzebuje zdecydowanie więcej gier obsługujących WiiMotion+, bo wrażenie robią kapitalne. Mija rok od wydania przystawki a pojawiły się zaledwie dwie porządne pozycje... tragedia.
  • 0

#109 fingus Napisany 23 września 2010 - 01:17

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Giereczka już do mnie idzie, czas wypróbować do czego jeszcze (poza Sport Resort) to całe "+" może posłużyć. :^^:
  • 0

#110 Kaxi Napisany 23 września 2010 - 09:36

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Jedna z najlepszych i jednocześnie niedocenianych gier na Wii. I do tego jedna z najładniejszych.
  • 0

#111 ramzes64 Napisany 29 stycznia 2011 - 17:37

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
odświeżę trochę temat

moja RECENZJA gry RED STEEL 2 dla retroage.net
http://retroage.net/...d=2454&Itemid=1

zainteresowanych zapraszam do przeczytania
  • 0

#112 Pious Napisany 01 lutego 2011 - 17:05

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Zamówiłem właśnie na allegro. Mam nadzieję, że warto było, bo trafiłem dość tanio - stówka z Motion plus.
  • 0

#113 Godot Napisany 01 lutego 2011 - 18:00

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Mnie od gry odrzuca design. Nie lubię czegoś takiego w poważnych grach (vide Borderlands)
  • 0

#114 BeSOS Napisany 01 lutego 2011 - 22:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
A mi sie własnie podoba, filmiki maja fajny klimacik :) No ale będzie to jedna z tych gier, których nigdy nie przejdę i nawet tego nie pożałuję...
  • 0

#115 ramzes64 Napisany 02 lutego 2011 - 18:43

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
znalazlem teraz recke z NEO+ z kwietnia 2010
http://recenzje.neog...ii/red-steel-2/

czytalem ja w kwietniowym numerze rok temu ... i nie pamietam nic ... po naisaniu mojej i teraz jak przeczytalem - to normalnie to samo :)

-trzeba pograc, aby poczuc ze jest fajnie
-scenki są fajne, jedyny QTE (a chcialoby sie wiecej)
-sterowanie

to jest naprawdę fajna gra - trzeba dać jej szanse, żeby się rozkręciła

nie gralem w pierwszego Red Steela (posiaam w kolekcji), ale wlasnie po kilku godzinach z RS2 stwierdzilem, ze MUSZE zagrać w pierwszą część.... wiem ze bedzie gorsza - no ALE MUSZE.

nie ma wielu gier wykorzystujących Wii MotionPlus - więc jest to pozycja obowiązkowa.
  • 0

#116 Pious Napisany 03 lutego 2011 - 15:20

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Dostałem dziś grę. Pierwsze wrażenia pozytywne. Fajny klimat i grafika. Trzeba jednak przywyknąć do M+, bo człowiek zidiociał od tego ciągłego potrząsania pilotem i jak walczę to po jednym ciosie chcę wykonać kolejny bez żadnego zamachu. Muszę przyzwyczaić się, że ciosy trzeba wykonywać z rozmachu. Mimo to sterowanie jest dobre, każdy cios jest ładnie odzwierciedlany na ekranie, niezależnie od kąta cięcia.
  • 0

#117 Gość_gofrowsky_* Napisany 01 listopada 2011 - 22:25

Gość_gofrowsky_*
  • Goście
Trzeba znać fabularnie jedynkę, żeby zagrać w dwójkę ? Po średniej ocen wnioskuję, że jedynka to crap.
  • 0

#118 Kaxi Napisany 01 listopada 2011 - 23:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Nie, jedyne podobienstwa między nimi (śladowe) są w założeniach gameplayu. Gdyby seria zaczęła się od RS2, Ubi trzepałby własnie setny sequel spin-offa konwersji.
  • 0

#119 ramzes64 Napisany 02 listopada 2011 - 23:02

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
nie musisz znac czesci pierwszej. Dodatkowo powiem, ze najpierw gralem w Red Steel 2 i bylo bardzo fajnie. Pozniej wmowilem sobie ze skoro bylo fajnie to musze zagrac w czesc pierwsza, nawet mimo nieciekawych ocen. Ostatecznie czesc pierwsza porzucilem niedokonczona - meczylem sie z nią.

POLECAM Red Steel 2! - fajna gra, z wykorzystaniem MotionPlusa, nie trzeba znac jedynki - no nic tylko grac i fajnie sie bawic
  • 0

#120 Godot Napisany 19 lipca 2012 - 22:20

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
I jak tam ten Red Steel 2 z perspektywy czasu? Bo mam M+, gra kosztuje grosze, więc może bym zagrał
  • 0