Red Steel 2
#91 Napisany 21 stycznia 2010 - 23:01
#92 Napisany 19 lutego 2010 - 13:54
Dwa żbicze filmiki z RS2. Zwłaszcza drugi mi się podoba, finishery typu shotgun w ucho zapowiadają się smacznie
#93 Napisany 23 lutego 2010 - 12:35
Jason Vandenberghe z Ubisoftu w rozmowie z VideoGamesDaily stwierdził, że Red Steel 2 mógłby działać z kontrolerem ruchu Sony. Taka wypowiedź w sumie nie dziwi, bo Arc na PS3 zapowiada się podobnie, jak Wii. Jednak problemem byłby brak gałki odpowiedzialnej z ruch postaci. Wcześniej faktycznie się nad tym nie zastanawiałem, ale kontroler do Wii jest znacznie lepiej zaprojektowany niż Arc.
A co z Natalem? Vandenberghe uważa, że przy tak szybkich grach jak Red Steel 2 potrzebny jest kontroler i nie wyobraża on sobie rozgrywki na X360. Czy to oznacza, że gra nie ukaże się na innych platformach? Vandenberghe twierdzi, że jeśli Red Steel 2 nie sprzeda się na Wii, to będzie to koniec serii.
#94 Napisany 03 marca 2010 - 18:02
Gdyby wzięli przykład z Capcomu i N, które promowanie MH3 zaczęło na w miechy przed premierą, to daję głowę, że by zmienili zdanie potem o bazie gamersów na Wii.
Osobiście zastanawiam się tylko, czy zamówić grę z motion plusem (jeden mam) czy bez...
#95 Napisany 03 marca 2010 - 18:45
#96 Napisany 03 marca 2010 - 20:29
#98 Napisany 24 marca 2010 - 11:06
#99 Napisany 24 marca 2010 - 11:46
#100 Napisany 24 marca 2010 - 13:05
#101 Napisany 30 marca 2010 - 16:40
#102 Napisany 07 maja 2010 - 08:42
Tylko jak patrzę na wyniki sprzedaży to ... Monster Hunter Tri z hypem w jeden tydzień poszedł w 170k, a sprzedaż RS2 się czołga delikatnie mówiąc. I to dziwne podejście Ubi, zero hype, skąpa reklama i straszenie "kupcie grę w pierdylionie egzemplarzy bo jak nie to...."
#103 Napisany 07 maja 2010 - 08:47
Chcieli pojechać na popularności jedynki, ale zapomnieli, że wiele osób się na niej zawiodło, poza tym zrobili grę wymagającą M+, co ograniczyło nieco grono odbiorców. Dlatego potrzebna była kampania reklamowa. Sam fakt, że giera jest przekozacka nie wystarczy.
Ale może sprzedaż nieco skoczy, bo N ma dodawać M+ do każdego nowego Wii.
#104 Napisany 07 maja 2010 - 09:03
W sumie Ubi to Ubi, w ponad milionie egzemplarzy sprzedali miernego RS, a nie mogą sprzedać wyzelowanego RS2 Podobnie zresztą jak EA Dead Space: Extraction ( i nie ma co bronić że sprzedaż mierna bo to celownik, skoro RE:DC, który wyszedł później schodzi 2x lepiej).
#105 Napisany 07 maja 2010 - 09:42
http://allegro.pl/li...ing=red steel 2
#106 Napisany 07 maja 2010 - 09:50
#107 Napisany 07 maja 2010 - 10:08
Co do Silent Hilla to na Ps3/Xboxa jego odsłona (oczywiście nie ta sama) wcale nie sprzedała się lepiej bo w niecałych 300k na jedną platformę do dzisiaj i wersja Wii raczej je przegoni. Ale fakt, Ubi przewaliło najlepszy moment na zrobienie hype'u i jest kicha. A z ręką na sercu uważam, że przy dobrej reklamie gra mogła by dołączyć do grona system-sellerów.Trochę offtopujemy, ale Dead Space wcale nie zbombił bardziej niż Silent Hill czy Crystal Chronicles (wszystkie gry sprzedały do teraz jakieś 200 000 sztuk) - DS stał się synonimem bomby bo sprzedał 9 tysiaków w pierwszy tydzień w ameryce, co rzeczywiście było żałosne, ale nie od dziś wiadomo, że tak to już z grami na Wii bywa.
P.S. Motyw z otwieraniem sejfu mi robi banana na twarzy, szczególnie po tym jak kumpel zachwycał się pokrętłami w KillZone 2, a na RS2 zobaczył do czego naprawdę można wykonać żyroskop.
No i QTE z jazdą na ciężarówce......zamiata mną do dziś.
#108 Napisany 02 czerwca 2010 - 10:27
#109 Napisany 23 września 2010 - 01:17
#110 Napisany 23 września 2010 - 09:36
#111 Napisany 29 stycznia 2011 - 17:37
moja RECENZJA gry RED STEEL 2 dla retroage.net
http://retroage.net/...d=2454&Itemid=1
zainteresowanych zapraszam do przeczytania
#112 Napisany 01 lutego 2011 - 17:05
#113 Napisany 01 lutego 2011 - 18:00
#114 Napisany 01 lutego 2011 - 22:00
#115 Napisany 02 lutego 2011 - 18:43
http://recenzje.neog...ii/red-steel-2/
czytalem ja w kwietniowym numerze rok temu ... i nie pamietam nic ... po naisaniu mojej i teraz jak przeczytalem - to normalnie to samo
-trzeba pograc, aby poczuc ze jest fajnie
-scenki są fajne, jedyny QTE (a chcialoby sie wiecej)
-sterowanie
to jest naprawdę fajna gra - trzeba dać jej szanse, żeby się rozkręciła
nie gralem w pierwszego Red Steela (posiaam w kolekcji), ale wlasnie po kilku godzinach z RS2 stwierdzilem, ze MUSZE zagrać w pierwszą część.... wiem ze bedzie gorsza - no ALE MUSZE.
nie ma wielu gier wykorzystujących Wii MotionPlus - więc jest to pozycja obowiązkowa.
#116 Napisany 03 lutego 2011 - 15:20
#117 Gość_gofrowsky_* Napisany 01 listopada 2011 - 22:25
#118 Napisany 01 listopada 2011 - 23:01
#119 Napisany 02 listopada 2011 - 23:02
POLECAM Red Steel 2! - fajna gra, z wykorzystaniem MotionPlusa, nie trzeba znac jedynki - no nic tylko grac i fajnie sie bawic