Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uncharted 2: Among Thieves


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2287 odpowiedzi na ten temat

#1 MonsieurWoland Napisany 03 stycznia 2008 - 11:09

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
click

Dla mnie to świetna wiadomość. Przy Uncharted znów poczułem tę magię kolorów która charakteryzowała Crash Bandicoot 1-3 oraz Jak1.
  • 0

#2 egonszef Napisany 03 stycznia 2008 - 11:16

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:
Szykuje się kolejna przygoda!! Ciekawe co dodadzą w drugiej części? Mam nadzieję że więcej elementów platformowych i trudniejsze zagadki, chociaż jeżeli gra ma być dla szerokiego grona odbiorców to zagadki będą łatwiejsze, jakby nie miało być i tak kupię 2 część w ciemno.
  • 0

#3 Shinigami Napisany 03 stycznia 2008 - 11:33

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Teraz Nate trafi do miasta przyszlosci, aby wziac udzial w wyscigu kartow :tak:
  • 0

#4 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 12:43

Gość__*
  • Goście
Świetna wiadomość, ale jakoś mnie nie zaskoczyła. Można sie było tego spodziewać.
Co do oczekiwań... to jest ich trochę :) ale przede wszystkim chcę, aby Uncharted pozostał tytułem nastawionym bardziej na akcję niż eksplorację. Taka formuła w jedynce IMO sprawdziła sie wyśmienicie.
  • 0

#5 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 14:00

Gość__*
  • Goście
Zajebiście. :^^: Ale mimo wszystko liczyłem na nowego Jacka :trup:
  • 0

#6 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 14:36

Gość__*
  • Goście
Bardzo dobrze, choć szoku to nie ma. Szkoda tylko Jaka :-(.
  • 0

#7 Chestitty Napisany 03 stycznia 2008 - 15:46

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1 193 Postów:
Ogromna niespodzianka :ziewa:.

Tego, że powstaną kolejne części Uncharted można było się spodziewać właściwie już po zaanonsowaniu gry na E3 2006. Pytanie brzmi czy możliwe jest, aby druga odsłona przygód Nathana ukazała się 12 miesięcy po pierwszej części? Według mnie nie i skoro sam szef (?) Naughty Dog przyznał, że zespół zastanawia się nad stworzeniem kolejnej gry z serii Jak, to 2008 rok należeć będzie właśnie do tego skurczybyka :^^:.
  • 0

#8 Sylvan Wielki Napisany 03 stycznia 2008 - 16:06

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:

Dla mnie to świetna wiadomość. Przy Uncharted znów poczułem tę magię kolorów która charakteryzowała Crash Bandicoot 1-3 oraz Jak1.

Nie tylko dla ciebie. Mamy pewność iż PS3 dostanie wspaniałą serię . :^^:
  • 0

#9 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 16:50

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Cudownie! Ja właśnie leżę w grypowej malignie i odgrywam sobie Uncharted po raz kolejny. Mam nadzieję, że tym razem autorzy przeniosą nas w mroźne klimaty. Mam ochotę zwiedzić Islandię, albo coś w tym stylu, chociaż nie jest to typowy setting dla gry przygodowej. A i skarbów chyba tam nie ma. Ale może coś z mitologii Wikingów, jakieś lasy Norwegii :)

Nie mogę się doczekać pierwszych screenów i mam nadzieję, że ND jeszcze dopaszą graficzkę. Co do Jaka, to wydaje mi się, że jakiś czas temu mówiło się, że gry z tej serii będą wychodziły na zmianę z Uncharted. Czyli 2008 - Jak, 2009 - Uncharted. Ale może coś mi się pomyliło.
  • 0

#10 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 16:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jeśli poprawią elementy platformowe i urozmaicą rozgrywkę, to będzie win. :)
  • 0

#11 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 17:00

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Jeśli poprawią elementy platformowe i urozmaicą rozgrywkę, to będzie win. :)

Dla mnie trochę inaczej. Niech wyrzucą część elementów platformowych, dodadzą bronie i puzzle. :)
  • 0

#12 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 17:04

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Boże broń kolejny shooter. O_o
  • 0

#13 f5k Napisany 03 stycznia 2008 - 17:14

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:

puzzle.

Puzzle czyli zagadki? A won mi z zagadkami, nie chce by był kolejny TR którego sie nie da przejść bez opisu.
  • 0

#14 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 17:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

kolejny TR którego sie nie da przejść bez opisu

:lol: A to mnie nazywają casualem.
  • 0

#15 kamionek Napisany 03 stycznia 2008 - 17:37

kamionek

    zloty forumowicz; wzór

  • Forumowicze
  • 3 411 Postów:
Więcej rozkminy, mniej strzelania.
  • 0

#16 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 18:56

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Więcej rozkminy, mniej strzelania*.

Widzę, że tylko ja modlę się, aby Naughty Dog poszli w kierunku RE4. :( Trudno :)

* nie chodzi mi o survival horror, ale masę akcje i atrakcji
  • 0

#17 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 19:07

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Powiem tak. W jakim kierunku nie pójdą, niech tego nie zwalą. Strzelanie w U staje się z czasem nudne. Poza tym sztucznie podkręcają poziom trudności dając większą wytrzymałość przeciwnikom. Elementy platformowe z kolei są miejscami frustrujące. A ciekawych zagadek nie ma wcale. Który element dopracują, który wywalą - mniejsza o to. Byleby to, co zostanie było bardziej dopracowane.
  • 0

#18 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 19:18

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Strzelanie w U staje się z czasem nudne.

Dla ciebie może i tak. Dla mnie nie. :) Strzela mi się genialnie i żałuję tylko, że starć i rodzajów przeciwników nie ma kapkę więcej.

Co do zagadek - tu całkowita kapa. Prezentują w Drake's Fortune poziom dna i to jest fakt. A szkoda, bo do klimatu tajemnicze mechanizmy pasują na maksa i tu liczę na poprawę. Elementy platformowe są ok, ale w 1 było ich dla mnie za dużo. Zwalniały tylko perfekcyjną jatkę. Tak czy inaczej Uncharted ma zadatki na nową megaserię, bo większość mechanizmów zagrała w jedynce perfekcyjnie. I na rewolucję tutaj nie liczę. Chcę od tego sequela tylko więcej wszystkiego, wszystko jeszcze lepsze i kolejnej fajnej historii bez ufoków.
  • 0

#19 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 19:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Właśnie dlatego, że jest wciąż tak samo, walki są nudne. Poza tym AI jest kretyńskie. Te aspekty muszą zostać naprawione, żeby dało się strzelać. Poza tym zawsze brakuje mi naboi. ;)
  • 0

#20 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 19:31

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Poza tym AI jest kretyńskie.

Na Easy na pewno. :ninja:

Spoko, ty uważasz, że jest nudno. Przyjąłem do wiadomości. :^^:
  • 0

#21 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 19:39

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Gram na normalu, padalcu. :lama:
  • 0

#22 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 20:00

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Gram na normalu, padalcu. :lama:

Brawo :niepewny:

A teraz może wrócisz do meritum?
  • 0

#23 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 20:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
A czy to ja wierciłem dziurę, że ktoś inny gra na easy? Trzymaj poziom, jeśli wymagasz tego od innych.
  • 0

#24 LoganWeapon Napisany 03 stycznia 2008 - 20:38

LoganWeapon

    Pikachu

  • Narybek
  • 85 Postów:
jak dla mnie to w ogole mogliby zrezygnowac ze strzelania i napieprzania sie z kolesiami i wstawili rozwiazywanie zagadek i skradanke.
  • 0

#25 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 20:46

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Trzymaj poziom, jeśli wymagasz tego od innych.

Nie bój się, od ciebie nie wymagam. :pociesza:

jak dla mnie to w ogole mogliby zrezygnowac ze strzelania i napieprzania sie z kolesiami i wstawili rozwiazywanie zagadek i skradanke.

Może i tak, ale to byłaby zupełnie inna gra. No bo akurat te dwa elementy są w U:DF najsłabsze. Przynajmniej IMHO. I nie wiem, czy wywalenie najlepszego segmentu na rzecz jednego fajnego, a drugiego słabego to najlepszy pomysł. ;)
  • 0

#26 LoganWeapon Napisany 03 stycznia 2008 - 20:53

LoganWeapon

    Pikachu

  • Narybek
  • 85 Postów:
[quote name="LoganWeapon"]jak dla mnie to w ogole mogliby zrezygnowac ze strzelania i napieprzania sie z kolesiami i wstawili rozwiazywanie zagadek i skradanke.[/quote]
Może i tak, ale to byłaby zupełnie inna gra. No bo akurat te dwa elementy są w U:DF najsłabsze. Przynajmniej IMHO. I nie wiem, czy wywalenie najlepszego segmentu na rzecz jednego fajnego, a drugiego słabego to najlepszy pomysł. ;)[/quote]


hehehe pewnie masz racje :) ale moim zdaniem elementy strzelanki tez nie sa za fajne i zrobione dziwnie, przeciwnicy tez dziwnie umieraja :rower: :) co oznacza ze jesli skradanka, zagadki i strzelanie to slabe elementy to jakie sa mocne ? :) grafika ? TAK :) elementy platformowe tak :D
  • 0

#27 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 21:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

ciebie

:gwizdek:

skradanke

I kolesi strzelających osami z tyłka. ;) Nie wiem, czy zrobienie z U skradanki to dobry pomysł. Ale z pewnością jest to coś wartego rozważenia.
  • 0

#28 xell Napisany 03 stycznia 2008 - 21:28

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Mam ochotę zwiedzić Islandię, albo coś w tym stylu, chociaż nie jest to typowy setting dla gry przygodowej. A i skarbów chyba tam nie ma. Ale może coś z mitologii Wikingów

Tak z ciekawości, jeśli robiłbyś grę "przygodową" osadzoną na Islandii i wykorzystującą jakieś legendy i historyczne niedopowiedzenia, to co byś wykorzystał, jeśli nie Wikingów?
  • 0

#29 gruby Napisany 03 stycznia 2008 - 21:31

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Na przykład wykorzystując motyw jej pierwszych osadników - Irlandczyków. :)
  • 0

#30 MaxVarEmreis Napisany 03 stycznia 2008 - 21:55

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

skradanke

I kolesi strzelających osami z tyłka. ;)

Ej, to jest mój tekst :P
Mysle, ze nie ma obaw co do kierunku, w którym pójdzie kolejna cześć. Japonczycy w NG są zapewne mniejszością :)
  • 0