Uncharted 2: Among Thieves
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 03 01 2008 11:09
2287 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 02 grudnia 2008 - 01:06
ale po co siejesz zamęt? o grze nic nie wiadomo...
#62 Napisany 02 grudnia 2008 - 01:10
To było do...?
#63 Napisany 02 grudnia 2008 - 01:11
Niech ktos w temacie oddzieli spacją dwójkę od wyrazu.
#64 Napisany 02 grudnia 2008 - 01:13
I doda podtytuł: Lost Planet's Fortune. ;>
#65 Napisany 02 grudnia 2008 - 01:14
wpadasz z okrzykiem na ustach "Haha, a Ci wierzą, że to ingame. _^_". kto w tym temacie napisał że to ingame?To było do...?
#66 Napisany 02 grudnia 2008 - 01:15
Czysiek.
#67 Gość_Zero_* Napisany 02 grudnia 2008 - 01:15
Jak to kto? Ryan, potem sobie zedytował i odpowiedział na swojego posta
#68 Napisany 02 grudnia 2008 - 01:21
Niby co sobie zedytowałem? Do notki 02 gru 2008 01:04 dodałem @ACZ a edycje są dwie bo kliknąłem dwa razy w wyślij.
#69 Gość__* Napisany 02 grudnia 2008 - 01:34
Raczej: 'Among Thieves'.I doda podtytuł: Lost Planet's Fortune. ;>
Źródło: http://www.maxconsol...ws&newsid=34187(...) The game is called 'Uncharted 2: Among Thieves' (...)
#70 Napisany 02 grudnia 2008 - 07:38
Wiem, zbijałem się ze śniegowego otoczenia.
#71 Gość__* Napisany 02 grudnia 2008 - 08:05
Przestańcie pierdzielić czy ingame czy nie. Ważne że gra powstaje i jest bliżej niż dalej. ND ani razu nie zawiodło teraz też nie spierdzielą sprawy.
#72 Gość__* Napisany 02 grudnia 2008 - 09:09
Ciężko ocenić grafikę w takm otoczeniu.. model postaci jest może minimalnie lepszy niż w jedynce. Wrażenie na mnie zrobił śnieg, a raczej jego reakcja na kontakt z ciałem (obiektem ) i tenże śnieg właśnie nie do końca daje mi wierzyć, że to real-time (no chyba, że śnieg będzie tylko w takich pustych miejscach, gdzie wszystkie poly pójdą na siatkę podłoża na potrzeby śniegu).
#73 Napisany 02 grudnia 2008 - 09:40
Ryan - narysuj dwie kreski i bądź szczęśliwy, jeśli ze wszystkich początkowych informacji o grach ZAWSZE dla Ciebie na 1 miejscu idzie grafa. Nie co, jak, gdzie, ... a grafa.
No i nie dałeś mi jeszcze tego grafa co obiecałeś w temacie Alan Wake
No i nie dałeś mi jeszcze tego grafa co obiecałeś w temacie Alan Wake
#74 Napisany 02 grudnia 2008 - 10:13
Ciężko, żebym komentował "Drake będzie szukał skarbu Marco Polo", bo to stwierdzenie ogólne na poziomie "grafa będzie w 3D" albo "muzyka będzie". Gra ma mieć freeclimbing in stealth. Stealth powiedzmy, że mnie cieszy, ale biorąc pod uwagę, że elementy platformówkowe ssały w jedynce, freeclimbing mnie wcale nie cieszy. Poza tym jedynka miała zapowiadanych kilka ficzerów, które w grze się z braku czasu nie znalazły (zaawansowane kaustyki o których ND mieli fajny papier na konferencji poszły do kosza).
//edit
Już zerkam do AW - nie pamiętam o co chodziło, pewnie coś przed baniaczem, kiedy nie mogłem pisać.
//edit
Już zerkam do AW - nie pamiętam o co chodziło, pewnie coś przed baniaczem, kiedy nie mogłem pisać.
#75 Napisany 02 grudnia 2008 - 11:01
Jakby gra się nie przedstawiała w zapowiedziach, do końca będę optymistą. Co jak co, ale Naughty Dog nie raz już pokazało, że jest w królewskiej formie.
#76 Napisany 02 grudnia 2008 - 12:50
Zarośnięty Drake + zimowa sceneria mi zajebiście pasują. Proporcje strzelania/platformowości odwrócone względem U1 to przynajmniej grać sie bedzie dłużej, ciekawe czy Ellena wróci?
#77 Napisany 02 grudnia 2008 - 12:57
Oby nie. Nic do niej nie mam, ale nie obraziłbym się gdyby Nate był takim konsolowym Jamesem Bondem. Wiecie, co gra to inna przygoda i inna kobieta\ciekawe czy Ellena wróci?
#78 Napisany 02 grudnia 2008 - 13:06
oczywiście że wróci, w końcu Nate wisi jej dobry materiał
#79 Napisany 02 grudnia 2008 - 16:00
a ja wam mówię że wróci Eddy Raja
#80 Napisany 02 grudnia 2008 - 17:13
Trailer nic nie pokazuje, czekam na ten, który pojawi się 14, oby pokazał coś konkretnego.
#81 Gość__* Napisany 02 grudnia 2008 - 17:29
Niezwykle interesujący teaser. Nathan idący przez śnieżną zawieję, wyraźnie zmęczony. Grafika twarzy i scenerii jest świetna, ciekawe co on podniósł, może 14 grudnia dowiemy się czegoś więcej w tym temacie, niemniej teaser tajemniczy i ciekawy.
#82 Napisany 02 grudnia 2008 - 17:33
Na gameplay 14 grudnia bym nie liczył, ale bądźmy dobrej myśli. Mam nadzieję, że już od tego dnia będę móc chwalić ND, że wyjęli Nathanowi kij z d* i w końcu nie biega jak paralityk wojenny
#83 Napisany 02 grudnia 2008 - 17:34
Nie tyle zmęczony, co mocno poraniony. Zwróć uwagę na kapiącą krewNiezwykle interesujący teaser. Nathan idący przez śnieżną zawieję, wyraźnie zmęczony.
I wychodzi, że ludzie nie czytają postów Stronę wcześniej napisałem, że to "sztylet" phurba.ciekawe co on podniósł, może 14 grudnia dowiemy się czegoś więcej w tym temacie, niemniej teaser tajemniczy i ciekawy.
#84 Napisany 02 grudnia 2008 - 17:44
Ja się nie mogę doczekać, ale jednocześnie marzę żeby nie odeszli zbytnio od formuły gry. Fakt, że Lara też już wszędzie śmigała, ale jakoś tak nie widzę Nathana na mrozie. Mam nadzieję, że kawałek gameplayu rozwieje moje wątpliwości. Nie w kwestii gry fkorz, bo ona i tak zarządzi. Mniej strzelania będzie bankowo ;]. Sam teaser jest zajebiście, mrocznie i tajemniczo zrobiony, tylko boję się o Nate'a .
#85 Napisany 03 grudnia 2008 - 12:02
Trailerek był na silniku gry, renderowany realtime. Czyli prawdopodobnie była to jedna ze scenek z gry: http://www.gamezine.... ... 252556.htm
Czyli graficznie już teraz gra prezentuje się lepiej niż poprzedniczka.Richard Diamant, Naughty Dog's Lead Character Artist, told Gamezine; "Yes, the trailer was all rendered real-time in our engine."
#86 Napisany 03 grudnia 2008 - 12:10
Ryan, jak widzisz trafiłem za pierwszym razem :]
#87 Napisany 03 grudnia 2008 - 13:56
Ja też trafiłem :]
I można napisać, że zachowanie się śniegu szokuje ;]
I można napisać, że zachowanie się śniegu szokuje ;]
#88 Gość_Zero_* Napisany 03 grudnia 2008 - 17:40
czych chyba Ci ukradnę siga
#89 Napisany 03 grudnia 2008 - 18:39
A kradnij se, ja też go ukradłem
#90 Napisany 03 grudnia 2008 - 19:48
podobno Nathan będzie podróżował śladami Marco Polo, fanów gry zapraszam do przeczytania "Opisania świata"