Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mirror's Edge

DICE EA PS3 X360 PC iOS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
785 odpowiedzi na ten temat

#1 Texz Napisany 07 stycznia 2008 - 17:12

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
mirrorsedge.jpg
Będzie się działo! Digital Illusions CE - deweloper Battlefield'a, zapowiedział całkiem nową, przypominającą nieco PDZ na sterydach produkcję ( nawet babeczka jest :D )
Co ciekawe na pierwszych screenach zamiast wypełnionych neonami nocnych terenów, mamy nieco surrealistyczny biały krajobraz miejski przyszłości (?).
UjBwGmkke.jpg
Podczas gry będziemy na bieżąco widzieć wszystkie nasze części ciała i w zależności od sytuacji będzie mieć to kolosalne przełożenie na gameplay.
mirrors_edge_e.jpg


Ciekawie się to zapowiada. Reszta znajduje się w magazynie Edge. Jak ktoś ma namiary, niech skrobnie krótką relację. Acha, ME wychodzi zarówno na PS3, jak i X360 i PC. Data premiery nie jest jeszcze ustalona.

Strona internetowa: {C}http://www.on-mirrors-edge.com/{C}

Oficjalne oświadczenie:

A Revolutionary First Person Action Adventure for Next Generation Consoles and PCs from the Makers of Battlefield



Chertsey UK – July 11th 2007 – Electronic Arts Inc., (NASDAQ: ERTS) today confirmed that it has a new game in development for next generation consoles and the PC at its EA DICE studio in Stockholm. Mirror’s Edge™ is a revolutionary new take on the First Person Action Adventure category. Patrick Soderlund, General Manager of EA DICE, commented: “We are a studio that believes in taking risks and taking games in new directions. We made the sandbox experience viable and enjoyable in Battlefield and now, we are looking to do something radical with the traditional established mechanics of first person movement.” Senior producer, Owen O’Brien, commented: “We want to change the way that players are able to move in first person. No more restrictions, no more being blocked by simple barriers such as walls and fences. We want to enable the player to move like a real person, with the ability to run, jump, vault and slide in a way that has never been seen before in a first person game."



Mirror’s Edge will ship in calendar year 2008 for the PLAYSTATION�3 computer entertainment system, Xbox 360™ videogame and entertainment system and for the PC and is being developed at EA DICE in Stockholm, Sweden. This product is not yet rated by PEGI. For more information on EA DICE, please visit {C}http://www.dice.se


edit: 2

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:22

  • 0

#2 Raikoh Napisany 07 stycznia 2008 - 18:51

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Może i gameplay,będzie ciekawe,ale jeśli o mnie chodzi (kocham cyberpunk) to tutaj
ten klimat cyberpunkowy wygląda nie ciekawie.
To nie jest to co mroczny ,skąpany w deszczu Deus Ex czy chociaż by Mass Effect.
Myślałem,że będzie to coś ciekawego,ale na razie podjary nie mam,no ale to początkowe screeny. Zobaczymy potem co z tego wyjdzie ,bo do premiery jeszcze sporo czasu. :ninja:
  • 0

#3 Texz Napisany 07 stycznia 2008 - 19:05

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Teraz już wiem co przypomina mi ta gra. Breakdown na Xbox :)
  • 0

#4 Zeus-Nelson Napisany 07 stycznia 2008 - 19:29

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Podczas gry będziemy na bierząco widzieć wszystkie nasze części ciała i w zależności od sytuacji będzie mieć to kolosalne przełożenie na gameplay.

To jest ciekawe :ninja:
  • 0

#5 Raikoh Napisany 07 stycznia 2008 - 19:38

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
IMO to tylko reklama,a wyjdzie z tego nic szczególnego. Chociaż chciał bym się mylić. :^^:
  • 0

#6 kamionek Napisany 07 stycznia 2008 - 20:35

kamionek

    zloty forumowicz; wzór

  • Forumowicze
  • 3 411 Postów:

Mass Effect


Mass Effect to cyberpunk?

A co do Mirror's Edge -

skakanie po dachach + 'pełne' fpp + babeczka + cyberpunk + fajna grafika (o ile to nie bullshot) = to musi się udać :)
  • 0

#7 phsx Napisany 07 stycznia 2008 - 20:41

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Podobają mi się te 2 szoty, fajna taka biała kolorystyka...
  • 0

#8 Raikoh Napisany 07 stycznia 2008 - 20:46

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Cyberpunk - nurt w literaturze science-fiction oraz kinematografii, który skupia się na ludziach i otaczającej ich zaawansowanej technologii komputerowej i informacyjnej, niekiedy połączony z różnego rodzaju zamieszaniem w społeczeństwie (np. stan wojenny).

Dalej nie będe zajmował miejsca. Napisze jeszcze raz Mass Effect to również Cyberpunk. :^^: :ninja:
  • 0

#9 phsx Napisany 07 stycznia 2008 - 20:52

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Nie musisz tu kopiować wiki :trup: Każdy zainteresowany chyba umie se sam sprawdzić.
  • 0

#10 Texz Napisany 07 stycznia 2008 - 20:59

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Wchodzisz do "Fluxu" w ME i czujesz wszechobecny klimat cyberpunku. Reszta to standardowa "space opera". Przynajmniej z tego co zaobserwowałem. EOT.
  • 0

#11 Danteusz Napisany 07 stycznia 2008 - 21:01

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Koniec offtopu
  • 0

#12 Gość__* Napisany 07 stycznia 2008 - 21:06

Gość__*
  • Goście
Ja to samo, co physx - te screeny, czy jak to nazwać są takie białe, ale tak fajnie białe :^^:
  • 0

#13 Aras Napisany 07 stycznia 2008 - 21:56

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:

nawet babeczka jest

można prosić screen babeczki :ninja: ?
  • 0

#14 Gość__* Napisany 07 stycznia 2008 - 22:49

Gość__*
  • Goście
Litości znowu FPS :sciana: Porobili by coś nowego :/
  • 0

#15 syon Napisany 08 stycznia 2008 - 10:44

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

Litości znowu FPS :sciana: Porobili by coś nowego :/


Dobra, zróbmy tak. Jako że już mi się zbiera na rzyga jak czytam po raz dwudziesty posta odnośnie "dlaczego kufa znowu fps!", chciałbym żeby wszyscy nudziarze dali sobie siana, jak nie mają nic ciekawszego do powiedzenia, ok?
  • 0

#16 Texz Napisany 08 stycznia 2008 - 12:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

nawet babeczka jest

można prosić screen babeczki :ninja: ?

OMG, Aras racja. Kompletnie zapomniałem o babeczce :trup:

Edytowałem pierwszy post.

Litości znowu FPS Porobili by coś nowego

Wrong.
Znalazłem coś takiego:
senior producer Owen O'Brien:

"Principally, this is an action adventure. We're not positioning this as a shooter - the focus isn't on the gun, it's on the person."


  • 0

#17 kamionek Napisany 08 stycznia 2008 - 15:52

kamionek

    zloty forumowicz; wzór

  • Forumowicze
  • 3 411 Postów:

Edytowałem pierwszy post.


Nawet fajna :)
  • 0

#18 Gość__* Napisany 08 stycznia 2008 - 16:22

Gość__*
  • Goście
Nawet. Tylko po co jej ta torebka? Idzie na zakupy? :^^:


Mass Effect to cyberpunk?


No wlasnie nie bardzo. To standardowe science-fiction. Cyberpunk jest troche ciezszy w klimatach.
  • 0

#19 Raikoh Napisany 08 stycznia 2008 - 19:08

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Masz rację Del ,jest tak jak napisał mi Greg na priv. ,czyli jest jeden szczegół który
odróżnia S-f od Cyberpunk. Jaki? A no taki ,że CP dzieje się na ziemi,a wszystko inne
po za ziemią to S-f. Więc jak widzę po postach -nie musiałem,ale przyznaje się do błędu.
Jak mogłem o tym zapomnieć,sam nie wiem. Dałem ciała, a to obok horrorów moje ukochane klimaty. Sorry i Dante bez nerwów ,bo to ostatni post odnośnie porównania Cb a Sf. :ninja:

Spoko, ja się nie denerwuję tylko pilnuję porządku ;) - Dante
  • 0

#20 Texz Napisany 08 stycznia 2008 - 19:39

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Tylko po co jej ta torebka? Idzie na zakupy?

Trzeba gdzieś BAZOOKĘ schować, co nie? :D
  • 0

#21 Aras Napisany 08 stycznia 2008 - 19:50

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
disignersko wygląda na ku&ewkę z Bankoku- miło :D

choć lekka sztampa, mam nadzieję że jednak scenario nada tej grze głębi, bo inaczej naprawde będzie można truć 'znowu fps :blah: '
  • 0

#22 filip Napisany 08 stycznia 2008 - 22:09

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

Litości znowu FPS :sciana: Porobili by coś nowego :/

Umiesz czytać? I mimo to, uważasz, że to "znowu" FPS?
  • 0

#23 TomisH Napisany 11 stycznia 2008 - 10:17

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
http://kotaku.com/34...rs-edge-screens
Screeny w lepszej jakości.

O tak, ja chcę ideowego spadkobiercę Breakdown :ninjadance:
  • 0

#24 Gość__* Napisany 29 lutego 2008 - 15:19

Gość__*
  • Goście
Pojawiło się 6 nowych screen'ów z Mirror's Edge: http://www.gamersyde...ws_6066_en.html. Trzeba przyznać, że wygląda to dosyć... interesująco, zwłaszcza jeśli chodzi o sam design miasta. :) Pozatym wydaje mi się, że podtytuł tematu należy nieco zmienić, bowiem to nie jest klasyczny FPS, tylko jak podaje sam develop'er: First Person Action Adventure (FPAA).

Mały podgląd screen'ów:
Dodany obrazek
  • 0

#25 phsx Napisany 29 lutego 2008 - 16:20

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
No i potwierdzam co pisałem, podoba mi się strasznie, i intryguje coraz bardziej.
  • 0

#26 Aras Napisany 29 lutego 2008 - 19:57

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
czy tylko mi poza świetną kolorystyką (biel, granat, czerwień - w tej kolejności) rzuca się w oczy pustka?
  • 0

#27 Gość__* Napisany 29 lutego 2008 - 22:54

Gość__*
  • Goście
Takie otoczenie. Może podczas biegu nie będzie widać tej pustki.
Fax na GameOnly napisał, że screeny go odrzucają. Nie rozumiem, do tej pory nie rozumiem o co mu chodzi. Dla mnie prezentują się bardzo okazale.
  • 0

#28 Aras Napisany 29 lutego 2008 - 23:10

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
mi się kojarza z pustynią, niby wielii obszar, okazały, ale pusty :mrgreen:

Choć wydaje mi się że to wali po oczach, ale na screenach, więc czekam na jakiś gameplay, teaser, cokolwiek co pokaże gre w ruchu
  • 0

#29 Siemek Napisany 01 marca 2008 - 11:05

Siemek

    Toad

  • Narybek
  • 5 Postów:
Niedaleka przyszłość. Miasto będące mieszaniną wpływów wschodnich i zachodnich. Amerykańskie drapacze chmur, które nie są ustawione na prostej, zaplanowanej siatce. To drapacze chmur ustawione chaotycznie, organicznie, niczym w azjatyckich miastach. I niczym dachy tokijskich budynków, szczyty w Mirror's Edge są nierówne, wyższe, niższe, poprzecinane nadbudówkami.

Mirror's Edge to amerykański lajfstajl przyszłości. Wygoda, bezpieczeństwo, szczęście. Ale to wszystko okupione jest wolnością. To nie państwo policyjne Orwela, ale to wciąż ściśle obserwowana społeczność. Czy jesteś gotów oddać wolność za czystą wygodę? Pamiętaj, że policja chce dla ciebie jak najlepiej.

Policja w idealnej społeczności? Przed czym chroni? Półświatek ma się dobrze. Odizolowany od idealnego życia większości społeczeństwa: knuje, spiskuje, rozporowadza towar, którego obecność nie podoba się władzom. A towar i informacje należy przekazać z rąk do rąk. Sieć jest pod stałą obserwacją, więc co pozostaje?

Faith jest runnerką. Kurierem. Działa poza granicami prawa - przemieszcza się swobodnie mimo braku miejskiej przepustki. Potrzebuje kasy, czy to tylko adrenaline junkie? To bez znaczenia, ważne jest to, że ona dostarczy twój stuff do celu bez zadawania zbędnych pytań.

Faith kiedy przemieszcza się w miejskiej dżungli jest w innym świecie. Nie interesują jej bzdury - czyste miasto jest jeszcze bardziej sterylne. Faith ma idealny frejm do freerunningu - tylko ona, budynki i te elementy otoczenia, które odgrywają rolę w jej drodze do celu. Miasto to tło dla jej atletycznych popisów, na tle miasta widzi tylko możliwości i niebezpieczeństwa.

To nie jest gra. To nie jest Call of Duty 6. Faith jest w konflikcie z prawem i może zginąć od strzału z broni policyjnej. Ale wystarczy kopnąć glinę, wytrącić mu broń, podnieść i... Faith nie zabiłaby przecież bezbronnego. To tylko jego praca.

Faith wyrzuca broń przez barierkę dachu. Chwilę potem sama ją przeskakuje by w locie chwycić się drabinki poniżej. Aluminiowy szczebel skrzypi pod jej stopami obutymi w czerwone biegówki. Faith odbija się od niego by chwycić się przewodu łączącego budynki. Krótka jazda na kolejny dach, bieg, nabranie prędkości, wybicie. Kolejna przepaść między budynkami za nią. Jeszcze tylko trzeba dobiec do metra i przekazać paczkę.

To nie jest gra. To nie jest Call of Duty 6. Zresztą w takie gry już nikt nie gra, rząd zakazał. Faith jest z krwi i kości. Tak jej się przynajmniej wydaje. Zerka na swoje ręce. Tak, to z pewnością jej ręce. I nogi też.

Faith siada przy ścianie, wyciąga zgrabne atletyczne nogi przed siebie. Bierze wdech, widzi własne lekko unoszące się piersi. Wydech. "Słońce nie daje za wygraną" - szepcze do siebie - "dobrze że mam na sobie bezrękawnik". Faith poprawia swoje czerwone skórzane rękawiczki, podnosi się i zerka na panoramę miasta. Bierze kolejny wdech, ocenia sytuację. Tak, dotrze do tamtego dachu po dźwigu stojącym z lewej. Trzeba tylko wyczuć moment.

Faith to ty.
  • 0

#30 Texz Napisany 10 marca 2008 - 12:06

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Nowe arty. Kolorystyka wbija się w mózgo czaszkę niczym źle dopasowany hełmofon czołgisty.
http://gamersyde.com/news_6111_en.html
  • 0



Inne z tagami: