785 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 06 maja 2008 - 18:53
A pisałem na poprzedniej stronie, że tytuł kosi, pisałem? (jako siemek, ale jednak) ;-P
#62 Napisany 06 maja 2008 - 18:58
A mnie jakoś nie rusza na razie. Biega, skacze, fika, a co poza tym będzie? Zobaczymy.
#63 Napisany 06 maja 2008 - 19:02
Mi się podoba, ALE, ALE, to tylko wizualizacja tego, jak się porusza nasza bohaterka. Zobaczymy, jak będzie się "jadło" gameplay i czy nie będzie zbyt chaotyczny.
#64 Napisany 06 maja 2008 - 19:06
Ponoć DICE spędzili dużo czasu na doskonaleniu gameplay'u, bo chwiejny widok z pierwszej osoby + widok własnych nóg przyprawia o mdłości. Jestem pewien, że są świadomi jak problematyczne jest takie podejście i że nie spartolą "jadalności" gameplay'u.
#66 Napisany 06 maja 2008 - 19:25
LOOOOOOOOL
#67 Gość__* Napisany 06 maja 2008 - 19:27
Rewelacyjnie się to prezentuje, a motyw muzyczny "kosi", jednak screen'y nie "kłamały". Cichy hit?
#68 Napisany 06 maja 2008 - 20:41
OLO, kolejny nieprzystosowany społecznie Tak poważnie, to współczuję ludziom choroby symulacyjnejPonoć DICE spędzili dużo czasu na doskonaleniu gameplay'u, bo chwiejny widok z pierwszej osoby + widok własnych nóg przyprawia o mdłości. Jestem pewien, że są świadomi jak problematyczne jest takie podejście i że nie spartolą "jadalności" gameplay'u.
#69 Gość__* Napisany 06 maja 2008 - 20:58
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Od pierwszych screenów stałem się wyznawcą tej gry a teraz jeszcze oczekiwany od dwóch miechów trailer który mnie zniszczył. Pomysł na grę, lokacje i klimat trafiają do mnie idealnie (te szklane budynki i błękitne niebo )Niech tylko spróbują skopać gameplay.
Jedyny minus to głółwna bohaterka... jakoś słabo wykonana
I świetna muza pod koniec trailera
Jedyny minus to głółwna bohaterka... jakoś słabo wykonana
I świetna muza pod koniec trailera
#70 Napisany 06 maja 2008 - 21:51
Ależ to będzie GRA Moje numero, uno ex aequo z Ninja Gaiden2, na liście most wanted Nie mam słów, proszę Jedyna aby ten włączył tryb zajawki i skrobnął pozytywną komętke w moim imieniu ;*
Oczywiście, za każdą komętke daje 3
Oczywiście, za każdą komętke daje 3
#71 Napisany 06 maja 2008 - 22:11
Trzeba przyznać, że w ruchu wygląda to naprawdę ciekawie Miejmy nadzieję, że będzie to tak samo intuicyjne jak choćby w AC.
#72 Gość__* Napisany 06 maja 2008 - 22:19
Za każdym razem, gdy oglądam trailer dostaję przyśpieszonej akcji serca i dziwnej euforii . Ta gra powinna zarządzić, wygląda niesamowicie, gameplay po tym krótkim filmiku wygląda na mega zabawny. Żeby jeszcze tylko odpowiednio zakręcili z fabułą (wiadomo, coś takiego jak Utopia nie istnieje, zawsze jest jakieś "podziemie") i będę się modlił do tej gry codziennie wieczorem (zaraz po tym jak skończę modły do Halo ).
#73 Gość__* Napisany 06 maja 2008 - 22:26
Ogladam i ogladam ten filmik i z podziwu wyjsc nie moge (no i ta muzyczka ).
#74 Napisany 06 maja 2008 - 22:51
Wygląda to przefajnie. Byłaby rewelka gdyby to był jednak third person no ale i tak lepszy taki nietypowy FPS niż kolejny typowy...
#75 Napisany 06 maja 2008 - 23:06
Linku, właśnie cały wic polega na tym, że to FPP. Assassin's Creed było fajne i w ogóle, ale było takie odległe. Sterowałem postacią a nie byłem postacią. ME ma to zmienić i dlatego, osobiście, czekam niecierpliwie.
#76 Napisany 07 maja 2008 - 07:41
Nie wiem czemu, dzięki tej muzyce, odrazu skojarzyłem ME z BG&E... ogólnie Europa roxxx, nasi developerzy potrafią wyskoczyć z prawdziwą rewelacją. Szkoda tylko, że tak rzadko
Ja tam się grzeję na ten tytuł, byle nie skończył jak wspomniane BG&E
Ja tam się grzeję na ten tytuł, byle nie skończył jak wspomniane BG&E
#77 Napisany 07 maja 2008 - 08:58
Zapowiada się coś wielkiego. Gra ma "to coś", robi ją DICE a promocją zajmie się EA. Główna bohaterka bardzo mi pasuje, klimat miejscówki jest przefajny, no i ta MUZA !!! Podczas bieganiny bosko się rozkręca i nadaje tego ulotnego klimatu a potem eksplozja dźwięków. Kocham to. Kupuje w ciemno.
#78 Napisany 07 maja 2008 - 09:39
Gruby mode ON:
CHRYSTE, to wygląda BOSKO, serce rośnie do wielkości arbuza, Wiilot staje dęba Chcę mieć tą szpilę. JUŻ. TERAZ!
Gruby OFF
Dodam tylko, że najbardziej zniszczyła mnie muza, coś cudnego i takiego nie FPSowego - BOŁNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A u mnie paradoksalnie bez bołna. Klimat spoko, gra kolorów spoko, muzyka spoko, ale czekam na sam gameplay. Liczę na ten tytuł na maksa, ale póki co jeszcze nie sram żarem.
#79 Napisany 07 maja 2008 - 09:51
Była taka gra na Xboxa1, taka ala przygodówka z widokiem fpp, gdzie też położono nacisk, aby ładnie było widać ręce itp. (oczywiście nie na taką skalę, jak w Mirror's Edge). Czy ktoś pamięta tytuł tej gry?
#80 Gość__* Napisany 07 maja 2008 - 09:51
Ja osobiście też czekam na więcej, jest wiele elementów które mogą położyć tą grę. Dlatego lepiej wyczekać niż później się zawieść. gra ma spory potencjał i fajne patenty z tego może być cichy HIT
#81 Napisany 07 maja 2008 - 09:55
Po trailerze jednak widać, że będzie bardzo mocna wczuwka w postać, tak jakby samemu się pędziło pod dachach, to będzie mocny punkt tej gry. Gameplay jednak staje pod znakiem, położyć go może chaotyczność.
#82 Napisany 07 maja 2008 - 09:56
@Czychu3
Breakdown od Namco. Koncept świetny, pierwsze godziny gry świetne, potem nuda. [jak dla mnie].
Breakdown od Namco. Koncept świetny, pierwsze godziny gry świetne, potem nuda. [jak dla mnie].
#83 Napisany 07 maja 2008 - 10:00
Rzeczywiście, to ta gra. Dziwne, że do tej pory Breakdown kojarzył mi się z jakimś slasherem na X1. Będę musiał kiedyś tam skończyć tą grę.
#84 Napisany 07 maja 2008 - 10:01
Mi osobiście jakoś to z Perfect Parkiem się kojarzy - może przez level (Rooftops) a moze przez postać bohaterki, która Joannę rozwala pod każdym względem, przede wszystkim buźkę ma cudną....no i muza iście cudna...to będzie mój duchowy spadkobierca PD Oby się udało.
#85 Napisany 07 maja 2008 - 10:06
Nie jesteś jedyny. To chyba paleta kolorów, bo ja, choć w PDZ grałem bardzo mało, też miałem takie skojarzenia.
#86 Napisany 07 maja 2008 - 10:13
No jawnie level kojarzy się z PDZ.
#87 Napisany 07 maja 2008 - 13:46
Niech Rare patrzy i uczy się, jak zrobić śliczny model głównej 'heroinki'
#88 Napisany 07 maja 2008 - 20:49
Jedyny minus to głółwna bohaterka... jakoś słabo wykonana
Bzdura,bo panna jest świetna 8)
Wszystko cacy,ale to Ja mówiłem ,że to cudna gra będzie 8)
#89 Napisany 07 maja 2008 - 20:52
Może ktoś powiedzieć, jak wyeksportować muzyczkę z tego pliku? Chciałbym jej posłuchać od czasu do czasu.
W sumie ciężko coś powiedzieć o samej grze... Jest wiele niewiadomych, np. czy platformowe elementy to automatyka jak w Assassin's Creed czy też bardziej ręcznie będzie trzeba wszystko robić jak w klasycznych platformerach. Szkoda też, że misje będą liniowe, chciałoby się poskakać jak w Crackdownie.
Ale i tak za stlistykę DICE zasługuje na 11/10. To połączenie grafiki, muzyki i głównej bohaterki jest genialną całością.
W sumie ciężko coś powiedzieć o samej grze... Jest wiele niewiadomych, np. czy platformowe elementy to automatyka jak w Assassin's Creed czy też bardziej ręcznie będzie trzeba wszystko robić jak w klasycznych platformerach. Szkoda też, że misje będą liniowe, chciałoby się poskakać jak w Crackdownie.
Ale i tak za stlistykę DICE zasługuje na 11/10. To połączenie grafiki, muzyki i głównej bohaterki jest genialną całością.
#90 Napisany 07 maja 2008 - 20:54
A mi bohaterka, średnio przypadła do gustu. skoro już porównujemy ME do PDZ, to Joanna jest bardziej hot