Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gry które nie wytrzymały próby czasu.


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
61 odpowiedzi na ten temat

#31 MonsieurWoland Napisany 11 kwietnia 2008 - 13:56

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

O tak ja też chciałbym się postawić w obronie Ajs Kombata a szczególnie mojej ulubionej 3 części - ostatnia misja mnie zmiażdżyła :) Zgadzam się w pełni z shinianem.


Ostatnia - bonusowa? Jeżeli tak to była beznadziejna. Jedyna misja której nie zaliczyłem na S w wszystkich Ace'ach. Najgorsze było to, że po zestrzeleniu pierwszego prototypu przenosiłeś się na jego pokład i w żaden sposób nie mogłeś korzystać z starego samolotu.
  • 0

#32 phsx Napisany 11 kwietnia 2008 - 18:06

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Nie pamiętam czy bonusowa, ta w takich kratkach śmiesznych.
  • 0

#33 MonsieurWoland Napisany 11 kwietnia 2008 - 18:31

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Nie pamiętam czy bonusowa, ta w takich kratkach śmiesznych.


Aa to właśnie tytułowa Electrosphere. Rzeczywiście była fajna. Ja pisałem o Geopelii - odblokowywała się gdy na wszystkich poprzednich misjach nabiłeś Ske.
  • 0

#34 phsx Napisany 12 kwietnia 2008 - 09:10

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Właśnie, o electrosphere mi chodziło, ładna psychodela, najlepsza misja w całej serii jak dla mnie. A czy mi się zdaje czy AC3 miał jakąś sensowną fabułę tylko w zrozumiałych dla nas wersjach została ona wypatroszona? Jeśli tak, to jest gdzieś script albo coś po angielsku ale z wersji japońskiej gdzie fabuła była kompletna? Chętnie bym poczytał ...
  • 0

#35 MonsieurWoland Napisany 12 kwietnia 2008 - 11:35

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Wersja Europejska została zmniejszona do jednej płyty - poleciały wszystkie cutscenki. Tylko Amerykanom i Japończykom było dane zrozumieć fabułę dzieki wydaniu dwupłytowemu. Nie widziałem jednak nigdzie skryptów.
  • 0

#36 MonsieurWoland Napisany 14 kwietnia 2008 - 23:49

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Pożyczyłem od kolegi remake Sid Meier's Pirates. Chciałem kupić - dostała 9 z hakiem na gamespot ale w sumie dobrze sie stalo, ze kopii nie było w sklepie. Tak nuuudnej gry już dawno nie widziałem. Akcja strasznie się ślimaczy, abordaże są nudne, questy beznadziejne, muzyka do kitu, fabuła nudna jak flaki z olejem. Jedyne fajne motywy to a) Itemy u nieznanych podrózników, mapy skarbów b) różnorodność minigierek. Ale co z tego skoro główna część gry jest do luftu. Gra do popykania, jeżeli ktos nie moze zasnac.
  • 0

#37 piterekd Napisany 15 kwietnia 2008 - 01:23

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
A pamięta ktoś taką pecetową grę "Majesty"?? Swego czasu się w nią zagrywałem i zajebiście mi się podobała 8) Nawet się dodatkowego mission packa doczekała :ninjadance: Chodziło w niej o to że byliśmy monarchą i startując od samego zamku mieliśmy rozbudować nasze królestwo po targ poziom 3, Gildię czarodziejów etc. i bronić się przed potworami wszelakiej maści jak czarcidźwiedź, szczuroczłeki.. W tym celu po zwerbowaniu rycerza albo najmocniejszego - paladyna wyznaczało się nagrodę na celu np. 1000 monet za cyklopa, ale też wyznaczając taką nagrodę na obcym zamku lub ruinach wykonywaliśmy zadania specjalne jak uratowanie księżniczki i takie tam. Po wystawieniu nagrody nasi wojacy im była wyższa tym raźniej się zabierali do roboty :^^: Świetna gierka i szkoda że słuch o niej zaginął i nie doczekała się pełnoprawnej kontynuacji 3d :cry:
  • 0

#38 MonsieurWoland Napisany 12 maja 2008 - 23:30

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Piterekd: z całym szacunkiem ale pomyliłeś tematy 8)
  • 0

#39 Edge Napisany 13 maja 2008 - 21:01

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:
Nie dość, że OFFTOP jak ch.. to jeszcze narzekasz bezpodstawnie:

http://gry.interia.p...4045?voted=true
  • 0

#40 piterekd Napisany 13 maja 2008 - 21:17

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Nie dość, że OFFTOP jak ch.. to jeszcze narzekasz bezpodstawnie:

http://gry.interia.p...4045?voted=true

data newsa: Poniedziałek, 21 kwietnia; data mojego posta 15 kwietnia :P
Ojej, nie wiedziałem że szykują M2 :oops: Przepraszam :cry: Swoją drogą bardzo się cieszę i dziękuję za info :-D

Piterekd: z całym szacunkiem ale pomyliłeś tematy 8)

A teraz już wszystko jasne :wink:
__________
btw. zapamiętaj: dobry offtop nie jest zły użytkowniku Edge :mrgreen:
  • 0

#41 Gość_Zero_* Napisany 31 stycznia 2010 - 15:01

Gość_Zero_*
  • Goście
Niestety MGS 1 nie wytrzymał próby czasu :(
  • 0

#42 Aras Napisany 31 stycznia 2010 - 15:04

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
CO TY GADASZ O_O przecież w to można grać i grać, do dziś to najlepszy metal gear, posiadający najlepsza fabułę i proporcje. cudeńko.
  • 0

#43 Shinigami Napisany 31 stycznia 2010 - 15:05

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:
Mechanika gry się za bardzo zestarzała, by w to grać i grać.
  • 0

#44 Gość_Zero_* Napisany 31 stycznia 2010 - 15:05

Gość_Zero_*
  • Goście

CO TY GADASZ O_O przecież w to można grać i grać, do dziś to najlepszy metal gear, posiadający najlepsza fabułę i proporcje. cudeńko.


ja mogę w to grać miesiącami ... ale sterowanie snake'iem ssie dzisiaj :?
  • 0

#45 Kradziej Napisany 31 stycznia 2010 - 17:49

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Haha, akurat MGS1 to jedyny Metal, w którego grało mi się solidnie (hehe). W dwójce, trójce i czwórce męczyłem się ze sterowaniem itp (kilkusetprzyciskowe kombinacje do naciśnięcia w MGS3 tylko po to, żeby wydusić z wroga informacje :o ), a pierwsza część dzięki swojej (z dzisiejszego punktu widzenia) arcade'owości wciąż sprawia frajdę :)
  • 0

#46 Razel Napisany 31 stycznia 2010 - 17:53

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:

Haha, akurat MGS1 to jedyny Metal, w którego grało mi się solidnie (hehe). W dwójce, trójce i czwórce męczyłem się ze sterowaniem itp (kilkusetprzyciskowe kombinacje do naciśnięcia w MGS3 tylko po to, żeby wydusić z wroga informacje :o ), a pierwsza część dzięki swojej (z dzisiejszego punktu widzenia) arcade'owości wciąż sprawia frajdę :)

Lol, graliśmy w innego MGSa 3 :^^:
Jeśli wycelowanie z broni w głowę czy przyłożenie noża do gardła było skomplikowaną operacją to przerzuć się na ponga ;]
  • 0

#47 Kradziej Napisany 08 lutego 2010 - 17:36

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
W takim razie nie pozostaje mi nic inneog jak to zrobić, bo w Snejk Iterze jak miałem wycelować wrogowi w banię z pistoletu albo załatwić kogoś w walce wręcz to łurwica mnie brała... pewnie dlatego grałem na very easy :zomg:
  • 0

#48 Gość_Zero_* Napisany 08 lutego 2010 - 17:45

Gość_Zero_*
  • Goście

W takim razie nie pozostaje mi nic inneog jak to zrobić, bo w Snejk Iterze jak miałem wycelować wrogowi w banię z pistoletu albo załatwić kogoś w walce wręcz to łurwica mnie brała... pewnie dlatego grałem na very easy :zomg:


młody jesteś i nie masz tak zajebistej koordynacji ruchowej jak my :^^:
  • 0

#49 Aras Napisany 08 lutego 2010 - 17:48

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
ale fakt, ja w mgs3 nic nie ogarnąłem (jakieś wychylanie gałek, trzymanie, rytmiczne wciskanie - WTF? CQC zostało na maksa skiepszczone imho) więc całą grę przechodziłem bez konfliktów z władzą, cichutko niczym leśny ninja.
  • 0

#50 Shinigami Napisany 08 lutego 2010 - 18:31

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:
E?

chwyt - nacisnąć i przytrzymać kółko
rzut - wychylić analoga i nacisnąć kółko
rzut po chwycie - trzymając kółko wcisnąć je mocniej i wychylić analoga w przód lub w tył
poderżnięcie gardła - wcisnąć mocniej kółko
przesłuchanie - bodaj L3 podczas trzymania kółka

Co w tym trudnego?

Nawet jak się chciało z pierwszej osoby strzelać trzymając kogoś, to wystarczyło wcisnąć i trzymać L1 (chyba tym się celowało) i można było spokojnie puścić kółko.
  • 0

#51 Scorpio Napisany 08 lutego 2010 - 18:39

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Nie wiem jaką ideologie robicie, ale sterowanie w MGS3 było naprawdę naturalne. Chyba w Duke Nukem 3D na PSX nie graliście :D
  • 0

#52 Kradziej Napisany 08 lutego 2010 - 20:02

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Nawet jak się chciało z pierwszej osoby strzelać trzymając kogoś, to wystarczyło wcisnąć i trzymać L1 (chyba tym się celowało) i można było spokojnie puścić kółko.

LOL, a co jak chcę z celowania przejść znów w TPP? Muszę znowu nacisnąć kółko czy co? :P Poza tym, z emocji łatwo jest nacisnąć przycisk ciut za mocno i tym samym zamiast wroga capnąć, poderżnąć mu grdykę.
  • 0

#53 Shinigami Napisany 08 lutego 2010 - 20:18

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:
Zanim puścisz L1 wciskasz kółko. Serio, co w tym trudnego? Ja też pierwszym wrogom podżynałem gardła, bo nie umiałem lekko wcisnąć przycisku, ale to chwila praktyki i tyle.

To jak Wy byście rozłożyli sterowanie CQC? Bo widzę, że użycie dwóch przycisków jednocześnie jest dla niektórych za trudne.
  • 0

#54 Kradziej Napisany 08 lutego 2010 - 22:35

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Pozbyłbym się całego tego przytrzymywania, duh. Naciskasz coś - łapiesz wroga. Dalej: chcesz go poddusić, to robisz to, poderżnąć gardło - co innego, przepytać - coś jeszcze innego itd. Proste, eh? :P
  • 0

#55 Shinigami Napisany 08 lutego 2010 - 22:42

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:
Ale wtedy trzeba nacisnąć jeszcze raz żeby kogoś puścić, zamiast po prostu zwolnić przycisk. Sterowanie w Snake Eaterze jest bardzo fajne i tyle.

Choć idąc z duchem czasu dałbym celowanie w FPP pod prawego analoga.
  • 0

#56 oranje Napisany 11 lutego 2010 - 00:14

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
RE 2 się zestarzał, a zwłaszcza intro. Pamiętam jak kiedyś wydwało mi się fotorealistyczne, a teraz wygląda gorzej niż niejedna przeciętna gra. Do tego archaiczne sterowanie, przez co ciężko mija się zombiaki o wyborze broni nie wspominając. Jednak sądzę, że w końcu przysiądę i ukończę.
  • 0

#57 Sotaku Napisany 06 marca 2010 - 12:32

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:
Re 2 rzeczywiście się zestarzało, ale mnie przychodzi do głowy inna gra Dune 2...pierwszy RTS w którego zagrywałem się na amidze...po kilku latach brak możliwości zaznaczenia więcej niż jednej jednostki był dla mnie nie do przeskoczenia...
  • 0

#58 cwany-lis Napisany 07 marca 2010 - 13:30

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:

Re 2 rzeczywiście się zestarzało, ale mnie przychodzi do głowy inna gra Dune 2...pierwszy RTS w którego zagrywałem się na amidze...po kilku latach brak możliwości zaznaczenia więcej niż jednej jednostki był dla mnie nie do przeskoczenia...


Dune 2 to totalny hardkor - niketóre misje i sposób na ich przejście były chyba wyliczony do do minuty i jeszcze te je*ane Czerwie - zje ci taka żniwiarkę i cały msiterny plan w **** :(
  • 0

#59 Sotaku Napisany 22 sierpnia 2010 - 03:38

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:
Czerwi pojawiały się w określonych miejscach (charakterystyczne bulwy), jak za bardzo nie ruszałeś jednostek nic Ci nie zjadł, tylko trzeba było obserwować swoje wojska, Harkonnenami to była prościzna Atrydami grało się trudniej, ale jak to zwykle bywa poznając dobrze grę dało się łatwo wygrać...

Próby czasu nie wytrzymują też gry z wczesnego okresu 3d...teraz zastanawiam się jak ta grafika kiedykolwiek mogła wydawać się ładna...
  • 0

#60 burnstein Napisany 22 sierpnia 2010 - 15:49

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 124 Postów:
Mi się nigdy wczesne 3d za bardzo nie podobało, w owych czasach głośno jęczałem, że 2d rządzi :^^: Dopiero od czasów Dreamcasta jakoś to zaczęło wyglądać.
  • 0