694 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 18 maja 2008 - 18:15
#32 Napisany 18 maja 2008 - 18:23
EKHM, klawisz się nazywa space bar. Słabe.
#33 Napisany 18 maja 2008 - 20:29
#34 Napisany 19 maja 2008 - 11:01
#35 Gość__* Napisany 19 maja 2008 - 11:11
Zdaje sie, ze bedzie jakis surrvival horror Mi sie podoba, choc licze wlasnie bardziej na Resident Evil, niz Silent Hill jesli chodzi o strach. Zobaczymy jak wypada to w ruchu, bo klimat w przypadku tej produkcji moze zawazyc na wszystkim.
#36 Napisany 19 maja 2008 - 19:28
Też myślę,że grze będzie bliżej do RE niż SH. Gdybym się jednak mylił to .... ucieszył bym się
#37 Napisany 20 maja 2008 - 07:28
Mi jednak wciąż podchodzi, że najbliżej będzie Doom 3 albo Thing. Co w żaden sposób nie jest złe Ale, to zobaczymy.
#38 Napisany 20 maja 2008 - 14:14
Mi jednak wciąż podchodzi, że najbliżej będzie Doom 3 albo Thing.
Doom3? Jasne,że mnie też odpowiada,uwielbiam takie klimaty
#39 Napisany 26 maja 2008 - 11:28
Mi sie kojarzy z "Ukryty wymiar" jak nic. Kurcze zagrałbym w to.Jak nie grywam w takie gry tak klimat tej mnie pociąga.
#40 Napisany 26 maja 2008 - 12:11
Same dobre skojarzenia Nie jestem do końca przekonany do kształtów potworów (czy jak te zainfekowane istoty zwać się będą) ... ale mam nadzieję na dobrze ułożoną i poprowadzoną historię oraz mocny klimacik. Kurczę, ta gra naprawdę rozpala wyobraźnię (jak chyba każda gra na stacjach kosmicznych, gdzie czuć że faktycznie w przestrzeni kosmicznej jesteśmy).
#41 Napisany 29 maja 2008 - 15:14
Jasne Scorpio. Wszystko dzieje się w kosmosie,będziemy tam praktycznie sami,z dala od ziemi. Co za klimat. Brawo EA, ja to kupuję na bank
#42 Napisany 30 maja 2008 - 08:14
Animated Comic Issue 2 http://www.gametrail...ayer/34614.html
Fajnie opowiedziana historia, pokazująca wydarzenia, które doprowadziły do "utraty" statku-fabryki. Wynika z tego, że historia przypomina Doom 3 - stary artefakt, szef okrętu który go zabiera na pokład, rozprzestrzeniająca się psychoza. Jedna rzecz mnie uderzyła: z opowieści wynika, że Ziemia miała kontakt z Ishimurą i na bieżąco mniej-więcej wiedziała, co się tam święci. Czemu więc wysłali taki standardowy zwiad naprawczy?
Kreska komiksu powinna być znana osobom, które widziały kiedyś komiks Silent Hill.
Fajnie opowiedziana historia, pokazująca wydarzenia, które doprowadziły do "utraty" statku-fabryki. Wynika z tego, że historia przypomina Doom 3 - stary artefakt, szef okrętu który go zabiera na pokład, rozprzestrzeniająca się psychoza. Jedna rzecz mnie uderzyła: z opowieści wynika, że Ziemia miała kontakt z Ishimurą i na bieżąco mniej-więcej wiedziała, co się tam święci. Czemu więc wysłali taki standardowy zwiad naprawczy?
Kreska komiksu powinna być znana osobom, które widziały kiedyś komiks Silent Hill.
#43 Napisany 30 maja 2008 - 13:25
Fabuła nabiera rumieńców. Szkoda IMO,że pokazali to w formie komiksu,lepiej jak by było słychać rozmowę i kadry Ishimury i np kosmosu.
#44 Napisany 30 maja 2008 - 14:49
Nie, akurat tak naprawdę fajnie to wygląda Plus to wyprucie z kolorów, strasznie surowa kreska ... czuć przez to jednocześnie i narastanie psychozy i wyalienowanie świata. IMO sweet I czekam na część 3.
#45 Napisany 30 maja 2008 - 15:05
Ja czekam na halloween . Jeden z 5 tytułów na który najbardziej czekam w tym roku. Mam nadzieję,że nie przesadza z potworami,tzn żeby nie było ich za dużo,a więcej tajemniczości,pustki i nagrań do oglądnięcia czy odsłuchania. Mam nadzieję,że będziemy mieli okazję widzieć też nasz układ słoneczny lub jakiś tam. Chcę móc to zobaczyć czy to przez okna czy w jakiś inny sposób. Widziałem w jednym z filmików akcję na zewnątrz Ishimury (grawitacja i te sprawy). Zrobiło to na mnie ogromne wrażenie.
#46 Napisany 08 czerwca 2008 - 15:58
Hands on gamespotu http://www.gamespot.... ... ks;title;2
#47 Gość__* Napisany 22 czerwca 2008 - 14:55
Na IGN z Dead Space (PS3) pokazał sie nowy trailer "szkoleniowy" z cyklu 'jak zabić, żeby przeżyć': http://ps3.ign.com/d...ace_062008.html
EDIT:
W sumie teraz jak włączam filmik, to nie zabardzo chcę się mi odpalić, jakbyście też mieli problemy z powyższym linkiem, to można obejrzeć ten trailer na GT (niestety tu słaba jakość):
EDIT:
W sumie teraz jak włączam filmik, to nie zabardzo chcę się mi odpalić, jakbyście też mieli problemy z powyższym linkiem, to można obejrzeć ten trailer na GT (niestety tu słaba jakość):
#48 Gość__* Napisany 23 czerwca 2008 - 22:48
Wszystko wyglada niezle, ale osobiscie mam juz dosc gier, w ktorych jest ciemno jak w dupie u pingwina.
#49 Napisany 23 czerwca 2008 - 22:52
@LL1: jest też na GT
http://www.gametrail...ayer/35447.html
http://www.gametrail...ayer/35448.html
@Del: podobnie sobie pomyślałem.
http://www.gametrail...ayer/35447.html
http://www.gametrail...ayer/35448.html
@Del: podobnie sobie pomyślałem.
#50 Napisany 24 czerwca 2008 - 14:39
Walka wygląda nieźle, oby byli również inni przeciwnicy niż typu Flood (chodzi mi o AI) i będzie cycuś glancuś.
#51 Napisany 24 czerwca 2008 - 19:13
Nieźle, ale jakoś nie tak strasznie, przerażająco z elementami paniki, jak początkowo było reklamowane ...
#52 Napisany 24 czerwca 2008 - 19:18
EA robi kolejnego ciągnącego się flafora.
#53 Napisany 24 czerwca 2008 - 19:27
Robią same sequele źle. Robią coś nowego i to zapowiadającego sie co najmniej dobrze, źle.... wymiekam. Co za ludzie.EA robi kolejnego ciągnącego się flafora.
#54 Napisany 24 czerwca 2008 - 19:49
Walka wygląda na fajną i dopracowaną, oprawa trzyma poziom i koncept również nienajgorszy. Oby była gra na 8 wzwyż
#55 Napisany 25 czerwca 2008 - 11:06
Ktoś by musiał być totalną cipką, żeby bać się oglądanego w dzień filmiku pokazującego sceny akcji, na którym koleś omawia ficzery gry.Nieźle, ale jakoś nie tak strasznie, przerażająco z elementami paniki, jak początkowo było reklamowane ...
Przerażająco z elementami paniki? CO to do cholery ma w ogóle oznaczać?
No a w sumie też jakoś straszności po Dead Space nie oczekuję - żadna gra na razie nie była straszna, DS też taka nie będzie.
#57 Napisany 25 czerwca 2008 - 11:37
Jakoś przy gameplayu Doom 3 można było poczuć lekki dyskomfort i uczucie, że w każdej chwili może coś wyskoczyć i zabić. Tutaj jest to bardziej gra akcji w s-f.
Przerażająco z elementami paniki - to, że jakoś w żadnym gameplayu nie ma człowieka, który grałby w to po raz pierwszy. A przez to nie ma uczucia zagubienia czy paniki, tylko od razu wiadomo skąd i ile potworów nadejdzie i gdzie iść. Nie ma tego zagubienia, nerwowego odwracania by zobaczyć co za plecami, jest tylko parcie przez kolejne korytarze i wrogów. A przerażająco - bo brak jakiś straszniejszych lokacji i sytuacji.
Komiks (3 część obecnie + prequel) daje po garach wykonaniem, daje ten dreszczyk niepokoju. Po wszystkich zapowiedziach twórców miałem nadzieję, na zalanie ekranu przez KLIMAT nawet na gameplayu. A tego nie było. Nie to że gra słaba, ale wobec tak wielkich oczekiwań i zapowiedzi ...
Przerażająco z elementami paniki - to, że jakoś w żadnym gameplayu nie ma człowieka, który grałby w to po raz pierwszy. A przez to nie ma uczucia zagubienia czy paniki, tylko od razu wiadomo skąd i ile potworów nadejdzie i gdzie iść. Nie ma tego zagubienia, nerwowego odwracania by zobaczyć co za plecami, jest tylko parcie przez kolejne korytarze i wrogów. A przerażająco - bo brak jakiś straszniejszych lokacji i sytuacji.
Komiks (3 część obecnie + prequel) daje po garach wykonaniem, daje ten dreszczyk niepokoju. Po wszystkich zapowiedziach twórców miałem nadzieję, na zalanie ekranu przez KLIMAT nawet na gameplayu. A tego nie było. Nie to że gra słaba, ale wobec tak wielkich oczekiwań i zapowiedzi ...
#58 Napisany 05 lipca 2008 - 16:21
Jakoś przy gameplayu Doom 3 można było poczuć lekki dyskomfort i uczucie, że w każdej chwili może coś wyskoczyć i zabić. Tutaj jest to bardziej gra akcji w s-f.
Zgadzam się i to mnie martwi troszkę,bo zamiast rozwalać dziwne pokraki wolał bym się bać iść przed siebie ,a nie bać się o to czy ktoś mnie zabije,bo nie trafie poczwary. Mam jednak nadzieję ,że to akurat wybrany moment z gry do pokazania (akcja,potwory itd.) ,a w grze znajdą się jeszcze elementy zaszczucia. Jednak to EA, które wie jak sprzedawać produkty i zarabiać pieniążki ,a wiadomo co się lepiej sprzedaje. Jednak i tak to kupuję
#59 Napisany 05 lipca 2008 - 21:25
Być może coś przegapiłem, ale w niedawnej zapowiedzi Dead Space w Neo Plus wyczytałem niepokojące wieści o braku opcji zapauzowania gry. Czy coś się w tej kwestii zmieniło? Może to jakaś fama albo fakt wynikający z tego, że testowano jedynie wersję beta albo alpha? Nie chce mi się wierzyć, że w czasach, gdy nawet Hide Kojima umożliwił stopowanie filmików w MGS4, goście z EA decydują się na tak...yyy....nawet nie wiem jak można taką decyzję określić. Absurd. Ale gra sama w sobie wydaje się straszna (zawsze boję się ohydnych, ufokopodobnych mutantów zeskakujących nagle z sufitu) i cholernie interesująca. No i ten design, ma coś w sobie. Może być bardzo dobra gra.
#60 Napisany 06 lipca 2008 - 20:28
Chyba nie było o tym mowy, więc chciałbym poinformować, że "Dead Space" ukaże się w polskiej wersji językowej (napisy) zarówno na X360, jak i na PS3
http://www.ultima.pl...Space_PL/i6197/
http://www.ultima.pl...Space_PL/i6195/
http://www.ultima.pl...Space_PL/i6197/
http://www.ultima.pl...Space_PL/i6195/