Nie znalazłem topicu o tej grze, a wydaje mi się, że był (przydałby się search do tematów chyba, że niw wiem gdzie jest).
Anyway - Swords już niebawem wyjdzie tu i tam. IGN ma dość fajną zapowiedź. Dla mnie gra na szynach to padaczka, ale może jakiś fan DQ się skusi, po podobno gierka ładna i dość fajna.
http://wii.ign.com/a...9/849002p1.html
Dragon Quest Sword
Rozpoczęte przez
gruby
, 01 02 2008 11:29
10 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 01 lutego 2008 - 11:29
#2 Napisany 01 lutego 2008 - 12:23
Powiem tak: DQ z tego żaden, jRPG z tego żaden. Ale to jeszcze nie znaczy że to słaba gra. Być może akurat może to być przyjemny produkt w okresie marcowo-kwietniowej suszy.
#3 Napisany 01 lutego 2008 - 12:26
To chyba zaleta, nie?DQ z tgo żaden
#4 Napisany 01 lutego 2008 - 12:28
Nie. A czemu?
#5 Napisany 01 lutego 2008 - 12:34
Bo Dragon Quest 8 jest beznadziejny?
#6 Napisany 01 lutego 2008 - 12:35
Dragon Quest to świetna seria, ale Sword to taki dziwny spin of bęzie.
#7 Napisany 01 lutego 2008 - 12:36
Bo Dragon Quest 8 jest beznadziejny?
Mi się tam zajefajnie podobał, czekam na IX z niecierpliwością.
#8 Gość__* Napisany 01 lutego 2008 - 13:35
"bardzo, ale to bardzo oldcshoolowy" to lepsze określenie...Bo Dragon Quest 8 jest beznadziejny?
#9 Napisany 05 marca 2008 - 12:12
Recenzja pozycji na IGN: http://wii.ign.com/a...2/852051p1.html (ocena: 7.0)
Chyba najlepiej oddające charakter owego dzieła Square zdanie: "Keeping the soul of the Dragon Quest series in tact, Square's design has been simplified to an almost ridiculous degree, making use of linear levels and Wii-mote only control."
Jeszcze kilka cieawych zdań:
- It's absolutely essential to look at DQ Swords as a role playing game for first timers, so in that sense the simplicity is warranted. You'll want to buy every item, use every piece of material found for upgrading, and kill everything you come in contact with. The game houses only one main city, with one weapon shop, one item shop, one armor shop, one save point, one gigantic castle, and one station for mini-games.
- The game is also relatively short as well for a Wii title (grossly brief for a DQ game) at a total of eight hours front to back
W skrócie: krótka, prosta przygoda dla graczy rozpoczynających przygodę z jRPG. Zaś dla chcących kilkudziesięciogodzinnej, epickiej powieści pozycja możliwa do pominięcia.
Chyba najlepiej oddające charakter owego dzieła Square zdanie: "Keeping the soul of the Dragon Quest series in tact, Square's design has been simplified to an almost ridiculous degree, making use of linear levels and Wii-mote only control."
Jeszcze kilka cieawych zdań:
- It's absolutely essential to look at DQ Swords as a role playing game for first timers, so in that sense the simplicity is warranted. You'll want to buy every item, use every piece of material found for upgrading, and kill everything you come in contact with. The game houses only one main city, with one weapon shop, one item shop, one armor shop, one save point, one gigantic castle, and one station for mini-games.
- The game is also relatively short as well for a Wii title (grossly brief for a DQ game) at a total of eight hours front to back
W skrócie: krótka, prosta przygoda dla graczy rozpoczynających przygodę z jRPG. Zaś dla chcących kilkudziesięciogodzinnej, epickiej powieści pozycja możliwa do pominięcia.
#10 Napisany 09 marca 2008 - 10:46
http://www.gametrail...ayer/31661.html
A od tego czasu na GameTrailers pojawiła się recenzja. Ocena końcowa: 7.2, przy pozytywnym wybrzmieniu całości
A od tego czasu na GameTrailers pojawiła się recenzja. Ocena końcowa: 7.2, przy pozytywnym wybrzmieniu całości
#11 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 11:44
micro jRPG czyli dla mnie idealna. Nie chce mi sie przez kilkadziesiat godzin zwiedzac setek nudnych lokacji i co dwie sekundy walczyc z jednostrzalowcami, wiec dla mnie DQ: S to must have:)