Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 02 grudnia 2017 - 14:01
CurrentGen - Pogadanki
#7111 Napisany 02 grudnia 2017 - 14:00
#7112 Napisany 02 grudnia 2017 - 14:06
Ktoś się skompromisował i tyle
#7113 Napisany 02 grudnia 2017 - 14:10
Crapstar to rak branży, który usuwa sam siebie
#7114 Napisany 02 grudnia 2017 - 17:39
Stranger Things The Game
#7115 Napisany 02 grudnia 2017 - 18:01
Temat już jest w dziale PS4.
#7116 Napisany 02 grudnia 2017 - 22:09
Ktoś się skompromisował i tyle
wniosek jest ten sam nie ma co odwracac kota ogonem
#7117 Napisany 03 grudnia 2017 - 08:25
#7118 Napisany 08 grudnia 2017 - 22:33
Bethesda na gali TGA ogłosiła, że nie podda się obecnie panującym trendom i nadal będą tworzyć gry dla jednego gracza.
Wypluli również taki filmik:
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 grudnia 2017 - 22:33
#7119 Napisany 09 grudnia 2017 - 02:25
A w ramach podziękowań TGA promowało kupowanie używanych gier na ebayu
#7120 Napisany 12 grudnia 2017 - 19:37
Pete Hawley, który od kilku miesięcy jest szefem Telltale Games zrozumiał, że studio zaczęło zasysać i teraz będą szli nie w ilość, a w jakość. Stąd ostatnie zwolnienia 25% pracowników. Obecnie w firmie pozostało około 250 osób.
Jednym z problemów firmy w ostatnich latach, po podwojeniu liczby pracowników i znacznemu powiększeniu liczby wydawanych odcinków, było zaniedbanie jakości gier i innowacyjnych rozwiązań. Zanim zdecydowałem się na tę posadę, przeczytałem komentarze na internetowych forach i w sklepach z aplikacjami mobilnymi, by zrozumieć, czego chcą gracze. Nasze gry stały się wyraźnie przewidywalne. Nasz schemat jest lubiany, ale staje się przestarzały. Czas na nowe pomysły, powrót do korzeni i wypuszczanie znacznie lepszych gier w mniejszych ilościach.
Postanowiliśmy, że w 2018 roku wydamy trzy gry i postaramy się je uczynić najlepszymi dotychczas. Dajemy sobie nieco miejsca na wytchnienie, trochę czasu na wprowadzenie rzeczywistych innowacji. Zbliżamy się do końca czwartego sezonu The Walking Dead. Wraz z nim chcemy powrócić do dawnej świetności. Także tak wygląda lato. Zmierzamy też do końca przygody Batmana w pierwszej połowie przyszłego roku. Mamy również nowe IP, którego na razie nie mogę ujawnić, ale jesteśmy bardzo pewni swego. To nadejdzie w czwartym kwartale 2018 roku.
Przyłożymy się do jakości i innowacji, jak i poszczególnych wersji dla takich platform docelowych jak urządzenia mobilne, PS4 i PC. Chcemy ulepszyć międzynarodową dystrybucję i marketing. Po prostu potrzebujemy na to czasu - na restrukturyzację i zweryfikowanie naszego dotychczasowego planu działania. Niestety wymusiło to zwolnienie 25% pracowników, ale pozostali tylko najlepsi z najlepszych.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 grudnia 2017 - 19:37
#7121 Napisany 12 grudnia 2017 - 20:47
Pete Hawley, który od kilku miesięcy jest szefem Telltale Games zrozumiał, że studio zaczęło zasysać i teraz będą szli nie w ilość, a w jakość. Stąd ostatnie zwolnienia 25% pracowników. Obecnie w firmie pozostało około 250 osób.
Przecież to studio zasysa od samego początku.
#7122 Napisany 12 grudnia 2017 - 20:56
Już kończą czwarty sezon Walking Deada? Ja chyba trzecie nie zacząłem
#7123 Napisany 12 grudnia 2017 - 21:05
Przecież to studio zasysa od samego początku.
No ja od dawna piszę, że Telltale to rak branży i powinno zdechnąć. Jak już robić tego typu gry to niech to będą duże, rozwinięte produkcje jak Until Down czy gry od Quantic Dream, a nie mega liniowa popelina od Telltale.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 grudnia 2017 - 21:07
#7124 Napisany 12 grudnia 2017 - 22:07
#7125 Napisany 13 grudnia 2017 - 06:48
Wilk był zayebisty, kto się nie zgadza ten trąba. Ponoć Borderki też się bardzo udały.
#7126 Napisany 13 grudnia 2017 - 06:49
#7127 Napisany 25 grudnia 2017 - 16:59
#7128 Napisany 25 grudnia 2017 - 17:06
Ten post był edytowany przez Filipeniek dnia: 25 grudnia 2017 - 17:09
#7129 Napisany 25 grudnia 2017 - 17:06
Na eurogamer.pl GOTY zdobył Horizon Zero Dawn. Drugi Assassin, a trzecia Zelda
No i? Techniczny majstersztyk
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 25 grudnia 2017 - 17:06
#7130 Napisany 25 grudnia 2017 - 17:22
#7131 Napisany 25 grudnia 2017 - 17:53
#7132 Napisany 25 grudnia 2017 - 18:09
Graficzny. Nie technicznyNo i? Techniczny majstersztykNa eurogamer.pl GOTY zdobył Horizon Zero Dawn. Drugi Assassin, a trzecia Zelda
Ten post był edytowany przez Greg dnia: 25 grudnia 2017 - 18:13
#7133 Napisany 25 grudnia 2017 - 18:14
Horizon to w chuj solidny kod, najlepiej wyglądająca giereczka tego roku, bardzo fajna fabułka i naprawdę dobry open world, który nie męczy jak wszystkie Ubicrapy, ale to inna gierka niż Zelda. Najlepszym wyborem było by postawienie na Horizona z takimi patentami jak ma Zelda.
#7134 Napisany 25 grudnia 2017 - 18:15
Technicznie Zelda jest super, tylko mocy brakuje. Gdyby wyszła na PS4 mogłaby wyglądać lepiej od Horizona.A tak, to wszystkie ficzery są, ale na "very low".
#7135 Napisany 25 grudnia 2017 - 18:17
#7136 Napisany 25 grudnia 2017 - 18:24
Tablet jak tablet. Ale że to na Wii U jako-tako działa
Żaden open world na poprzedniej generacji nie robił tego co Zelda. Silnik Zeldy pisali młodzi ludzie wychowani na UE. Pewnie będą mocno lobbować u Kimishimy mocniejsze konsole w przyszłości, bo widać że mają ambicje
#7137 Napisany 31 grudnia 2017 - 17:03
GOTY rozwiązane, można zamykać nasze tematy.
#7138 Napisany 06 stycznia 2018 - 00:27
Też dobra analiza.