Nom, ja też. Stopińdziesiąt złoty i mniej to dobra cena.
CurrentGen - Pogadanki
#7141 Napisany 06 stycznia 2018 - 01:17
#7142 Napisany 06 stycznia 2018 - 02:03
#7143 Napisany 06 stycznia 2018 - 02:10
#7144 Napisany 10 stycznia 2018 - 01:23
#7145 Napisany 15 stycznia 2018 - 18:52
pssite.com:
Quantic Dream zostało oskarżone o złe traktowanie swoich pracowników. Firma wystosowała oficjalne stanowisko w tej sprawie.
Quantic Dream to autorzy takich hitów jak Beyond: Dwie Dusze czy Heavy Rain. Twórcy pracują aktualnie nad Detroit: Become Human, ale okazuje się, że praca, według niektórych, nie przebiega w warunkach jakie im odpowiadają.
Firma została oskarżona o brak chęci zażegnania problemu, a wręcz jego eskalacje. Co pracownicy studia mówią o swoim szefie? Jeśli wierzyć ich relacjom, w studiu panuje przyzwolenie na rasistowskie i seksistowskie żarty. M.in. sam właściciel studia David Cage oskarżony jest o żarty z kobiet. W Quantic Dream nikt nie robi sobie problemów z takowych sytuacji, co drażni część pracowników.
Oficjalne stanowisko firmy głosi, że firma stanowczo zaprzecza postawionym jej zarzutom. Quantic Dream informuje, że wszelkie zażalenia ze strony pracowników są przez nich zawsze poważnie traktowane, a firma ceni każdą osobę tworzącą studio.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 stycznia 2018 - 18:53
#7146 Napisany 15 stycznia 2018 - 22:13
Nie wiem gdzie to zostawić: multi-track drifting kojarzę, ale z ostatniego AGDQ dowiedziałem się, że była też gra
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 15 stycznia 2018 - 22:14
#7147 Napisany 16 stycznia 2018 - 22:04
#7148 Napisany 16 stycznia 2018 - 22:09
Demonsy to by musieli zrobić od nowa, a jak juz mają coś robić od nowa to lepiej nową grę.
#7149 Napisany 16 stycznia 2018 - 22:52
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 16 stycznia 2018 - 22:53
#7150 Napisany 16 stycznia 2018 - 23:04
Tylko Nioh.
#7151 Napisany 17 stycznia 2018 - 00:51
Dokładnie. Zresztą za dużo już tych Darkow niech się skupia na BB2.
Jest teoria, ze ten ostatni teaser to bedzie BB2.
Oczywiscie bardziej prawdopodbne, ze bedzie to cokolwiek innego, ale przyjemniej bedzie sie oczekiwalo na info majac jakas nadzieje
#7152 Napisany 17 stycznia 2018 - 21:13
#7153 Napisany 18 stycznia 2018 - 10:52
Tylko Nioh.
No nie bardzo.
#7154 Napisany 21 stycznia 2018 - 16:25
#7155 Napisany 03 lutego 2018 - 00:57
Nowym AC będzie podobno Assassin's Creed Dynasty, a miejsce akcji to Chiny.
#7156 Napisany 03 lutego 2018 - 01:07
#7157 Napisany 03 lutego 2018 - 08:58
#7158 Napisany 03 lutego 2018 - 09:36
#7159 Napisany 03 lutego 2018 - 09:56
#7160 Napisany 21 lutego 2018 - 11:23
#7161 Napisany 21 lutego 2018 - 11:43
$649. Sprzedaż nie przekroczy kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy.
Skoro PC są takie super, to czemu jeszcze nie wydali PC 2?
#7162 Napisany 22 lutego 2018 - 00:26
GPD to fajne maszynki.
#7163 Napisany 27 lutego 2018 - 23:48
#7164 Napisany 11 marca 2018 - 10:12
Spoko trailer.
#7165 Napisany 20 marca 2018 - 23:57
Atari poinformowało, że Ataribox od dziś zwie się Atari VCS i w kwietniu poznamy datę zamówień przedpremierowych. To tyle na razie konkretów. Ponoć system działać ma na Linuksie, a bebechy będą od AMD.
Pokazali nowe rendery, tym razem już z padami.
#7166 Napisany 21 marca 2018 - 16:42
Chyba tylko jego:
#7167 Napisany 13 lipca 2018 - 23:53
Ben Wanat, designer Dead Space 1 i 2, pełniący także rolę reżysera kreatywnego przy Dead Space 3 w rozmowie z redakcją Eurogamera zdradził kilka pomysłów jakie studio miało na Dead Space 4.
Akcja gry miała dziać się w świecie w którym resztki ludzkości próbują pokonać Nekromorfy. Z pozoru miało im to się udać gdyż znaleźli na nie sposób, ale plot twistem miało być to, co Nekromorfy przygotowały dla ludzi. Jak określa to Wanat:
"Ludzie mieli pożałować swojej decyzji wybicia Nekromorfów."
Grać mieliśmy prawdopodobnie Ellie, która przemierzałaby statkiem przestrzeń kosmiczną poszukując zasobów i jakichkolwiek śladów życia. Początek gry miał być liniowy, ale wraz z postępami, całość miała się otwierać i przypominać konstrukcję chociażby znaną z God of War - olbrzymi hub z odnogami do nowych lokacji.
Ben dodał też, że to nie był jedyny pomysł i studio przygotowało wiele wersji scenariusza i dodatkowych historii w świecie gier, które mogły zostać wykorzystane. Niestety, Dead Space 3 było tak drogie w produkcji, że EA wolało serię zabić.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 lipca 2018 - 23:54
#7168 Napisany 14 lipca 2018 - 09:16
#7169 Napisany 14 lipca 2018 - 09:22
no trójka była ch*jowa to zajebali, elo