CurrentGen - Pogadanki
#121 Napisany 16 lutego 2008 - 00:14
Czyli będzie trzeba naocznie sprawdzić, jak gałki chodzą, no chyba że jakieś inne testy na necie się pojawią.
#122 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 00:22
#123 Napisany 16 lutego 2008 - 00:24
#124 Napisany 16 lutego 2008 - 00:26
#125 Napisany 16 lutego 2008 - 00:30
#126 Napisany 16 lutego 2008 - 00:32
#127 Napisany 16 lutego 2008 - 00:37
#128 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 00:37
Mi czujnik nie wisi. W Laira nie mógłbyś zagrać bez czujników ;]
Akurat w tego crapa niedlugo bedzie mozna grac na galkach ;]
PS. Chyba jedyna gra gdzie spodobalo mi sie wykorzystanie czujnikow jest Ratchet (w sumie wypowiadam sie tylko o jednej akcji z demka, no ale kij z tym)
#129 Napisany 16 lutego 2008 - 00:37
#130 Napisany 16 lutego 2008 - 01:25
#131 Napisany 16 lutego 2008 - 01:41
#132 Napisany 16 lutego 2008 - 01:47
#133 Napisany 16 lutego 2008 - 01:54
szczerze to mi zwisają Wasze wojny i czepianie się dla mnie każdy oryginalny pad do konsoli jest fajny (no może oprócz pierwszej wersji pada do xboxa )Widzisz, problem w tym, że wcześniej Czychu pisał o tym, że waga, materiał, gałki i spusty w 6axis są doskonałe i przewyższają konstrukcję pada do 360.
#134 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 06:48
Źródło: http://gamecorner.pl...13,4929072.htmlZastanawialiście się jak doszło do tego, że Playstation 3 nagle zaczęło znikać ze sklepowych półek w niesamowitym tempie? My już wiemy - dowiedzcie się i wy.
O dziwo rosnąca sprzedaż konsoli nie ma nic wspólnego z coraz większą liczbą ciekawych premier. Tak przynajmniej uważa brytyjski magazyn New Scientist. Zdaniem jego redakcji konsole Sony kupują naukowcy (głównie fizycy i chemicy). Odkryli oni, że moc procesora Cell marnowana jest na uruchamianie "głupich gier". Zamiast tego powinna służyć nauce, ludzkości. Tygodnik opisuje jak kolejne centra badawcze wykupują i łączą po kilkanaście "superkomputerów" i wykorzystują je do przeprowadzania skomplikowanych obliczeń.
Jako przykład ilustrujący nowy trend przedstawiono pracę (a w zasadzie pracownię) astrofizyka Gaurava Khanna z University of Massachusetts. Pan ten połączył szesnaście PS3, by symulować fale grawitacyjne, rozchodzące się po zderzeniu dwóch czarnych dziur. Inny naukowiec (Todd Martinez z University of Illinois) uzupełnia artykuł New Scientist'a stwierdzeniem, że dzięki Playstation 3 całkowita moc obliczeniowa jego sprzętu wzrosła 130 razy w stosunku do tego, co był w stanie osiągnąć dzięki pecetom. Martinez najwyraźniej używał do tej pory procesora 286 do obliczania całkowitej energii elektronów w tysiącu atomów, bo tym ponoć się zajmuje.
Żarty żartami. Bardzo nas cieszy, że hardware Sony nadaje się do takich celów. Zastanawia nas jednak jaka liczba konsol trafia do ośrodków badawczych na całym świecie i w jaki sposób wpływa ona na wyniki sprzedaży publikowane przez Sony. Czy japońska firma nie może skonstruować specjalistycznego sprzętu dla naukowców a granie zostawić fanom elektronicznej rozrywki? A może nie chce tego robić? O! Już wiemy. Teraz FOX News stworzy materiał - "Koniec ludzkości! Koniec nowych odkryć! Naukowcy grają i oglądają filmy na Blu-ray a nie zajmują się pracą!"
Mimo naszej uszczypliwości gratulujemy Sony - najwyraźniej stworzyliście bardzo udany produkt (niekoniecznie służący do grania w gry).
#135 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 06:51
#136 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 10:42
#137 Napisany 16 lutego 2008 - 11:00
A zatem dotąd tkwiłeś przy konsolach ze względu na doznania graficzne? A ja myślałem, że większość ludzi pociąga "prawdziwy feeling konsolowy", "magia", "dusza", "wygoda z padem w fotelu przed telewizorem, a nie zgarbiony nad klawiaturą", no i "dopracowane, miodne, wolne od bugów i nie klatkujące gry", plus jakże ważna zasada "wkładasz - grasz, bez instalek, upgradów i konfiguracji".nie mam ochoty aby MS czy Sony poszło w slady Nintendo. Jeśli wszystkie next geny miałyby być tak słabe jak Wii, to ja się przesiadam na PC.... a oni niech sobie zarabiaja miliony, ale juz bezemnie
#138 Napisany 16 lutego 2008 - 11:06
#139 Napisany 16 lutego 2008 - 11:08
#140 Napisany 16 lutego 2008 - 11:10
#141 Napisany 16 lutego 2008 - 11:40
Prawda jest taka, ze człowiek szybko sie przyzwyczaja do dobrej grafiki. W tej chwili cięzko jest mi patrzeć na coś poniżej dzisiejszych standardów. I tak, ciezko gra mi sie na takim Wii. O ile przyjemniej byłoby z wypasioną grafika. Maluch z silnikiem Ferrari nie będzie spełnieniem marzen
#142 Napisany 16 lutego 2008 - 11:47
Gdyby chodziło o Sony, to pewnie nie miałoby to sensu - nawet gdyby zechcieli pobawić się pilotem, lepiej gdyby wypuścili go jako przystawkę do PS2. Nintendo to co innego - z tak malutką bazą użytkowników, zdołali odzyskać ją w ciągu roku, a przecież dopiero się rozpędzają. Zatem sens był - jak najbardziej.To w takim razie czy jest sens robienia nowej, (prawie) takiej samej technicznie konsoli, skoro można po prostu wspierać starą, która wtedy będzie już miała b. dużą bazę odbiorców?
#143 Napisany 16 lutego 2008 - 11:50
#144 Napisany 16 lutego 2008 - 12:04
Chwyci, chwyci. Użytkownicy oczekują zawsze "czegoś nowego", ale nie musi to być nowa grafika. Jeśli więc ktoś zaoferuje im owe "coś nowego", to będą to łykać, jak młode pelikany.Ale jakoś wątpie, że podejście "grafika przecież nic nie znaczy, nikogo ona nie obchodzi, a już na pewno nie nas" chwyci drugi raz.
No, oczywiście Nintendo do końca generacji zbierze taką bazę, że wszelkie nowe pomysły nie związane z nową grafiką będzie mogło raczej realizować na Wii (w postaci takiej, jak choćby WiiFit). Zaś następca Wii to będzie pewnie już tylko i wyłącznie nowa grafika.
Ciekawe jak inni - biorąc pod uwagę popularność odstającego technicznie Wii, w nowej generacji mogą zdecydować się nie gonić tak rozpaczliwie pecetów, a klientów kusić czymś innym.
#145 Napisany 16 lutego 2008 - 12:06
#146 Napisany 16 lutego 2008 - 12:17
Nie wiem czy zauważyłeś, ale Wii to właśnie był tego rodzaju ruchem. Po sukcesie NDS, który swoją drogą był prototypem przyszłego kształtu rozgrywki, Nintendo zainwestowało w Wii. Obrany kurs okazał się strzałem w 10 i sposobem na dotychczas skostniały rynek gier ogólnie.No właśnie, tu leży najważniejsze pytanie, czy jeśli Ninny zdecyduje się jeszcze raz na taki ruch jak z Wii, to czy wystarczy im świeżych pomysłów? Można przypuszczać, że tak, skoro dają sobie teraz radę, ale mogą także zawalić po całości
Jednego jestem pewien. Nintendo już nigdy nie powróci do standardowego sterowania za pomocą pada z gałkami, który prezentują dziś konsole X360 i PS3.
#147 Napisany 16 lutego 2008 - 12:19
Wydaje mi się, że właśnie się nie zdecydują, w końcu każdy swój świeży pomysł mogą realizować na Wii. Nawet jeśli do głowy przyjdzie im sterowanie umysłem, czy ruchem gałek ocznych, wydadzą po prostu jakiś nowy gadżet do Wii i tyle. A gdy w końcu przesiądą się na nową generację, to tylko dla nowej mocy i grafiki. Inna rzecz, że to nadal może być dużo mniej niż zaproponuje wówczas konkurencja. Chyba że ona też bedzie probować rewolucji gdzieś poza grafiką. No zobaczymy.No właśnie, tu leży najważniejsze pytanie, czy jeśli Ninny zdecyduje się jeszcze raz na taki ruch jak z Wii, to czy wystarczy im świeżych pomysłów?
#148 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 13:43
Do wii nie musisz dokupowac nowego tv ani wypasionego zestawu audio, wii nie kaze ci znac roznic pomiedzy 720p a 1080p, pomiedzy DD 5.1 a DTS HD, czy roznic pomiedzy HDMI a component/vga. Podlanczasz kable, uastwiasz przystawki, kalibrujesz, grasz. Czysty plug & play w sam raz dla 60 letniej babci i 20 paro letniego hardcorowca
#149 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 14:28
Potwierdzam na wlasnym przykladzie. Jednak od grafiki odciaga mnie dobry pomysl i dla tego przyjemniej gra mi sie w Vib Ribbon czy Guitar Hero, niz w Call of Duty 4.Prawda jest taka, ze człowiek szybko sie przyzwyczaja do dobrej grafiki.