Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mass Effect 2

BioWare EA PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2182 odpowiedzi na ten temat

#1 xell Napisany 13 lutego 2008 - 22:35

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
EA potwierdziło powstawanie sequela na 360 i PC.

http://uk.xbox360.ig...1/851871p1.html

Other key announcements included the confirmation (again) that Mass Effect would be returning to complete its trilogy on both 360 and PC. The game began as a trilogy when news first broke, and it seems that EA is going to support it full-on from here, with Gibeau stating that it, "… will be a franchise for EA for a very long time."

Czyli Microsoft rozwiązał tę kwestię w miarę pozytywnie dla siebie.

Ciekawi mnie, jaki Mass Effect 2 będzie mieć fabularny punkt wyjścia. W sumie ukończyłem grę tylko raz, ale jak ja przechodziłem, to:

nie uratowałem Rady (uznałem atakowanie Sovereigna za priorytet) i ludzie mieli być teraz głównym szefem w galaktyce. Czy są jakieś końcówki?

Mam nadzieję, że grę zaczną tworzyć z miejsca na bebechach ME, żeby było szybciej, bo podstawy gra ma solidne, jednakże tym razem go optymalizując oraz usprawniając interfejs i AI. Również liczę, że zamiast kilkudziesięciu niezbadanych planet z po prosty innymi tłami dostaniemy kilka normalnych, dużych leveli więcej, a jazda z Mako będzie tylko na kilku planetach.

Latem wychodzi druga książka, która zapewne da nam rozeznanie, czego możemy oczekiwać po drugiej grze.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:46

  • 0

#2 Godot Napisany 13 lutego 2008 - 23:47

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
sadze, ze punktem wyjscia bedzie raczej to drugie zakonczenie... mysle ze jedna czesc na zdobycie przez ludzi wladzy w galaktyce to troche malo
  • 0

#3 Ryan Napisany 13 lutego 2008 - 23:52

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

usprawniając interfejs i AI

Iface poprawili już dla ME PC.
  • 0

#4 Gość__* Napisany 14 lutego 2008 - 14:34

Gość__*
  • Goście
Po drugiej czesci Mass Effect spodziewam sie przedewszystkim zoptymalizowania kodu by gra chodzila przmajmniej w stalych 30 fps,zeby planety oraz pomiszczenia w ktorych rozgrywaly sie misje byly bardziej urozmajcone oraz wyjasniena kilku wątkow fabularnych rozpoczetych w jedynce.
Nie moge sie juz doczekac , prawdopodobnie wyjdzie za okolo 2 latka albo i lepiej majac na uwadze fakt ze Bioware pracuje takze nad innymi projektami.
A zakonczenie( III część ) tej trylogii poznamy chyba dopiero na nastepnej generacji konsol :nie:
  • 0

#5 Gość__* Napisany 14 lutego 2008 - 15:05

Gość__*
  • Goście
A jak dla mnie, to oni powinni zrobic znaaaaacznie dluzszy glowny watek fabularny, a nie odwalac chaly tak jak przy jedynce. Zreszta juz o tym pisalem w stosownym temacie, ze IMO to kpina tak krotka fabula. Druga sprawa, to niech nasze czyny wplywaja na wydarzenia z gry, bo w jedynce tego w ogole nie bylo. No i to co wyzej juz napisaliscie, czyli zroznicowanie pomieszczen (i planet!! Na planetach sie cos powinno dziac, a nie same gorki i laski!).

Teraz, jak juz maja cala podstawe gry gotowa, moga sie skoncentrowac na odstrzeleniu calego uniwersum i fabuly. Mam nadzieje, ze dadza rade.
  • 0

#6 sasori Napisany 14 lutego 2008 - 15:37

sasori

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 451 Postów:

A zakonczenie( III część ) tej trylogii poznamy chyba dopiero na nastepnej generacji konsol :nie:

Zarzekali się, że niby cała trylogia ma wyjść na obecną generację. Z drugiej strony, kto by ich tam słuchał - miał być Ex, miał być wcześniej, miała być eksploracja i rozmowy w czasie rzeczywistym, blablabla...
  • 0

#7 Texz Napisany 14 lutego 2008 - 19:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ciekawe czy będzie multi :ninjadance:
  • 0

#8 fingus Napisany 14 lutego 2008 - 19:13

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Oby nie. :/
  • 0

#9 MaxVarEmreis Napisany 14 lutego 2008 - 19:20

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Multi w formie co-op.... miam :)
  • 0

#10 fingus Napisany 14 lutego 2008 - 23:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Obawiam się, że co-op słabo by się sprawdził w grze gęstej fabularnie. Z własnych doswiadczeń obserwuję wysoką tendencję do przeklikiwania gadek i i puszczania filmików mimo uszu. :ftopa:
  • 0

#11 Gość__* Napisany 14 lutego 2008 - 23:33

Gość__*
  • Goście
Chce jeszcze wiecej tego co w jedynce. I licze na naprawde dluuuuuga rozgrywke z jeszcze wieksza dawka dialogow.
  • 0

#12 fingus Napisany 13 marca 2008 - 20:06

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
http://www.gram.pl/n...s_Effect_2.html
Szef Bioware opowiada o ME2. Chcą się głownie skupić na rozbudowie zadań pobocznych, uczynieniu ich bogatszymi i bardziej różnorodnymi, a także lepszemu spleceniu z głównym wątkiem gry. I bardzo dobrze. :tak:
  • 0

#13 Gość__* Napisany 13 marca 2008 - 21:02

Gość__*
  • Goście
Chcialbym zeby nasze ruchy mialy wplyw na ludzi. Mam tu na mysli, ze np. po zaliczeniu jakies misji bedziesz mogl wrocic na jakas planete i widziec ludzi, ktorzy o tym rozmawiaja, ktos cie pochwali, ktos cie zruga, ale ogolnie bedziesz widzial, ze jest widoczny efekt twoich poczynan na NPCach.
  • 0

#14 Gość__* Napisany 13 marca 2008 - 21:39

Gość__*
  • Goście
Super. Czyli wzieli sie za jeden z powaznych ubytkow z jedynki. Bardzo dobrze. Jak jeszcze znacznie wydluza glowny watek fabularny i wprowadza faktyczna nieliniowosc, to bedzie cudownie. Ale pewnie poprzestana na normalnych questach pobocznych. Dobre i to. Chociaz nie bede ziewal, po wejsciu po raz n-ty do tego samego bunkra i tej samej jaskini :^^:
  • 0

#15 MonsieurWoland Napisany 13 marca 2008 - 23:57

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:

Chcialbym zeby nasze ruchy mialy wplyw na ludzi. Mam tu na mysli, ze np. po zaliczeniu jakies misji bedziesz mogl wrocic na jakas planete i widziec ludzi, ktorzy o tym rozmawiaja, ktos cie pochwali, ktos cie zruga, ale ogolnie bedziesz widzial, ze jest widoczny efekt twoich poczynan na NPCach.


Tego nie ma w Mass Effect? (jeszcze nie grałem:P) To byłoby dziwne bo już w pierwszej części KoTORa BioWare zaaplikowało taką funkcję.
  • 0

#16 Raikoh Napisany 15 marca 2008 - 19:03

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Nasze działania powinny być widoczne u npc ,to podstawa. Poprawić doczytywanie się tekstur po wejściu do nowej lokacji,urozmaicić troszkę planety i lokacje z pobocznych misji i będzie dobrze.
  • 0

#17 Gość__* Napisany 28 marca 2008 - 00:22

Gość__*
  • Goście

Poprawić doczytywanie się tekstur po wejściu do nowej lokacji

to raczej postulat do Epica, bo watpie zeby Bioware po wybuleniu malej fortuny na przereklamowany i niedopracowany UE chcialo inwestowac kolejna kase w poprawianie tego, za co zaplacili i co im sie po prostu nalezy...
  • 0

#18 Gość__* Napisany 28 marca 2008 - 09:28

Gość__*
  • Goście
Jezeli sie chce to mozna ograniczyc doczytywanie tekstur do minimum np. Bioshock czy Gearsy sa tego przykladem.Bioware w tym temacie sie nie popisalo a przeciez mogliby użyć twardziela dla czesci tekstur .W wersjach bez dysku konsolka doczytywala by tekstury z plytki tak jak ma to miejsce teraz.
  • 0

#19 fingus Napisany 28 marca 2008 - 19:29

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Z tymi teksturami to były jakieś błędy Biowaru - może były źle rozłożone na płytce i stąd ten czas oczekiwania. Zdarzało się też (było to widać zwłaszcza podczas dialogów), że gra miała już wczytaną jakąś teksturę w wysokiej jakości, po czym wyrzucała ją na rzecz słabszej, by załadować ją raz jeszcze. Może za szybko (za wcześnie) pozbywali się ich z pamięci? Byłoby miło, gdyby udało im się to poprawić.
  • 0

#20 Gość__* Napisany 01 kwietnia 2008 - 16:25

Gość__*
  • Goście

Jezeli sie chce to mozna ograniczyc doczytywanie tekstur do minimum np. Bioshock czy Gearsy sa tego przykladem.

lol? gralem na prawde sporo we wszystkie 3 gry i czasy dogrywania tejstur okreslilbym jako porownywalne (za wyjatkiem tekstur mineralow na planetach) a co do tego, ze gdyby chcieli... oczywiscie, ze mozna. Pytanie tylko czy kupujac engine i planujac wydatki/wielkosc ekipy/etc brali pod uwage, ze potrzeba dodatkowego zespolu na naprawianie tego, za co zaplacili....

problemu z ponownym wczytywaniem tekstury nie uswiadczylem. moze wina laserka albo plytki?
  • 0

#21 AdamekPL Napisany 08 kwietnia 2008 - 20:01

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Po skończeniu pierwszej części, dwójkę kupię na pewno. Tak mi się spodobała gra.
Ciekawe jak się zacznie druga część, bo zakończeń podobno jest kilka. Ja miałem te co xelloss, w pierwszym poście opisał.
Poprawią jakieś drobne błędy, i będzie git. Z wiekom niecierpliwością, czekam na ten tytuł.
  • 0

#22 Gość__* Napisany 17 kwietnia 2008 - 22:58

Gość__*
  • Goście
Zakonczenie jest jedno, chyba, ze liczyc kulke w leb i game over... to 2 :)
  • 0

#23 sasori Napisany 18 kwietnia 2008 - 08:10

sasori

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 451 Postów:
Jedno? Niezazbyt. Dwa są, dodatkowo oba mają po dwie permutacje. Choć fakt, mogłoby być ich więcej.
  • 0

#24 Chestitty Napisany 08 stycznia 2009 - 09:46

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1 193 Postów:
Na GDC odbędzie się godzinna prezentacja procesu tworzenia poziomów w ME2:

https://www.cmpevent... ... essID=8854
  • 0

#25 Ney Napisany 08 stycznia 2009 - 10:00

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Jedynka dała takie "podwaliny" pod sequel, że naprawdę jak tylko Bioware uda się naprawić tych kilka rzeczy które nie do końca zgrały to na ME2 mi osobiście zabraknie skali do oceniania :)
  • 0

#26 AdamekPL Napisany 08 stycznia 2009 - 15:14

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
w końcu coś nowego o Mass Effect 2 nie mogę się doczekać :)
Bardzo liczę również na zapowiedź wersji na PS3, w końcu BioWare teraz jest własnością EA, a MS nie ma chyba praw do tego tytułu, więc nic nie stoi na przeszkodzie.
  • 0

#27 nawi Napisany 26 stycznia 2009 - 13:05

nawi

    Mega Man

  • Narybek
  • 148 Postów:
Dokladnie, jesli dwojka pozbedzie sie bledow z jedynki, oszaleje :). Kosmiczna atmosfera w ME zawierala to, co strasznie podoba mi sie w ksiazkach Lema - uczucie zimnego, obcego i milczacego kosmosu, tajemniczosc (rozbite sondy, niesmiertelniki itd. szkoda, ze potem stalo sie to monotonne) plus zycie na statku, kontakty z zaloga. Z takimi podwalinami dwojka moze naprawde pokaznie rozwinac skrzydla, to bedzie kosmiczna epopeja o ktorej bedziemy opowiadac wnukom :).
  • 0

#28 cwany-lis Napisany 27 stycznia 2009 - 18:01

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 560 Postów:
Więcej indywidualnych miejscówek a nie 5 oryginalnych lokacji z Cytadelą na czele + masa identycznych planet ze zmienną scenerią - lód, pustynia, zielone skały :nie:

Bardziej różnorodny ekwipunek dla poszczególnych postaci bo widok drużyny biegającej z takimi samymi "plecakami" z bronią trochę psuje klimat.

I to tyle, ach jakby można było tuningować Mako to focha bym nie strzelił, nie mniej nic więcej mnie w tej grze nie irytuje.

Chociaż osobiście wolałbym wpierw Jade Empire II :angel:
  • 0

#29 Ney Napisany 04 lutego 2009 - 07:11

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
ME2 raczej dopiero w 2010 (styczeń - marzec):
http://xbox360.ign.c...0/950702p1.html
:( :( :(
Nie chce mi się wierzyć - najpierw Beyond2, a teraz to :cry:
2k9 ssie!!!!!
  • 0

#30 Gość__* Napisany 21 lutego 2009 - 00:12

Gość__*
  • Goście
Teaser + dwa artworki

http://www.gamersyde...ws_7565_en.html
  • 0



Inne z tagami: