2182 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 23 marca 2009 - 21:55
Ominęła cię moja genialna teoria.
Muszę się za Ascension zabrać jak najszybciej, to powinno trochę rozświetlić obraz... no i trzeba w końcu scalakować ME jeszcze tylko jeden achv za asari i mam święto.
Muszę się za Ascension zabrać jak najszybciej, to powinno trochę rozświetlić obraz... no i trzeba w końcu scalakować ME jeszcze tylko jeden achv za asari i mam święto.
#62 Napisany 24 marca 2009 - 17:26
Zeratul twoja teoria jest ... cwana ale czy podróże w czasie pasują do uniwersum Mass Effect ?
Poza tym myślę, że w dwójce pójdziemy sladami Szeparda który zaginął w pierwszej misji zwiadowczej a my bedziemy tą druga ekipą mająca wyjasnić co się stało w "darkest reaches of space" - KotOR II się kłania
Poza tym myślę, że w dwójce pójdziemy sladami Szeparda który zaginął w pierwszej misji zwiadowczej a my bedziemy tą druga ekipą mająca wyjasnić co się stało w "darkest reaches of space" - KotOR II się kłania
#63 Napisany 24 marca 2009 - 20:28
* Deep character customization options let you create your own vision of Commander Shepard
raczej nadal będziemy grali Shepardem
#64 Napisany 25 marca 2009 - 16:15
Nie ma to jak zepsuć całą niespodziankę
#65 Napisany 25 marca 2009 - 16:23
@Zeratul: ale nie znasz się. To będzie Shepard Jr. W końcu coś z tego Shepard-on-alien seksu musiało powstać. ;>
#66 Napisany 25 marca 2009 - 16:34
nie bałdzo... bo z seksu z alienem powstałby po prostu Asari, który by nie miał nic wspólnego z człowiekiem, czy rasą ludzką. Asari nie potrzebują się ruchać by się rozmnażać.
Znalazłem jednak błędy w swojej teorii... Gethy musiałby by się same rozwinąć do poziomu żniwiarzy, nie mogłyby czerpać wiedzy od nich, bo przy pierwszym zapętleniu czasu nie miałyby się tego od kogo nauczyć (żniwiarze jako tako jeszcze nie istnieli). Muszę więc nad teorią jeszcze popracować, a następnie wyślę ją do Bioware, albo opublikuję na ich forum. Oni będą zachwyceni i zaproponują mi $100k rocznie i stałą posadę scenarzysty do ich gier i supervision nad uniwersum Mass Effect! 8)
Znalazłem jednak błędy w swojej teorii... Gethy musiałby by się same rozwinąć do poziomu żniwiarzy, nie mogłyby czerpać wiedzy od nich, bo przy pierwszym zapętleniu czasu nie miałyby się tego od kogo nauczyć (żniwiarze jako tako jeszcze nie istnieli). Muszę więc nad teorią jeszcze popracować, a następnie wyślę ją do Bioware, albo opublikuję na ich forum. Oni będą zachwyceni i zaproponują mi $100k rocznie i stałą posadę scenarzysty do ich gier i supervision nad uniwersum Mass Effect! 8)
#67 Napisany 25 marca 2009 - 21:17
Czy przypadkiem Żniwiarze nie istnieli tak długo jak sam wszechświat? Gethy się rozwinęły, ale jak dobrze wiemy były i tak manipulowane przez Sarena(w jakimś stopniu). Na manipulowanie czasem bym nie liczył, choć...
Może Shepard miał wizję swej śmierci i teraz dąży do tego by zmienić swoje przeznaczenie(a po drodze ocalić galaktykę)...eeee nieee zbyt obstukane.
Może Shepard miał wizję swej śmierci i teraz dąży do tego by zmienić swoje przeznaczenie(a po drodze ocalić galaktykę)...eeee nieee zbyt obstukane.
#68 Napisany 25 marca 2009 - 21:22
Chyba nie znasz za dobrze procesu powstawania wszechświata skoro piszesz, że żniwiarze żyją tak długo jak wszechświat.
Która to ma być ta wizja Sheparda ten teaser?
Która to ma być ta wizja Sheparda ten teaser?
#69 Napisany 26 marca 2009 - 23:06
#70 Napisany 26 marca 2009 - 23:15
Ten się obudził.
#71 Napisany 26 marca 2009 - 23:30
Tak podejrzewałem, że będzie fail.
#72 Napisany 27 marca 2009 - 13:23
artworki chyba są nowe...
#73 Napisany 28 marca 2009 - 08:57
http://xbox360.ign.c...7/967506p1.html
IGN streszcza wystąpienie Coreya Andruko z Bioware na temat Mass Effect 1/2 (pokazali nawet urywki wczesnego gameplayu). Andruko przyznał, że spieprzyli grę pod względem framerate'u i "windowych" loadingów i przy dwójce napewno się to nie powtórzy bo inaczej rozłożyli proces tworzenia leveli...
Ach...nie mogę się doczekać aż położę łapy na Shepardzie w ME2
IGN streszcza wystąpienie Coreya Andruko z Bioware na temat Mass Effect 1/2 (pokazali nawet urywki wczesnego gameplayu). Andruko przyznał, że spieprzyli grę pod względem framerate'u i "windowych" loadingów i przy dwójce napewno się to nie powtórzy bo inaczej rozłożyli proces tworzenia leveli...
Ach...nie mogę się doczekać aż położę łapy na Shepardzie w ME2
#74 Napisany 28 marca 2009 - 09:00
#75 Napisany 28 marca 2009 - 09:14
I walka:
http://gamevideos.1u.../video/id/24194
Taka sobie w dalszym ciągu. Ale ten lot z pierwszego filmiku to coś niesamowitego.
Ach, szkoda że tak mało jest gier sci-fi w tym stylu.
http://gamevideos.1u.../video/id/24194
Taka sobie w dalszym ciągu. Ale ten lot z pierwszego filmiku to coś niesamowitego.
Ach, szkoda że tak mało jest gier sci-fi w tym stylu.
#76 Napisany 28 marca 2009 - 10:11
Trochę ciekawego info z GT TV. Gra nawiązuje w kilku aspektach do drugiej książki. Wyjaśnienie teasera na E3.
http://www.gametrail... ... &ch=4&sd=0
http://www.gametrail... ... &ch=4&sd=0
#77 Napisany 28 marca 2009 - 22:19
no nieźle... patrz Ryan i nawet o tobie pomyśleli wrzucając więcej seksu do gry
#78 Napisany 28 marca 2009 - 22:24
No właśnie chyba będę musiał zagrać w jedynkę i wreszcie skończyć książki zalegające na półkach.
#79 Napisany 29 marca 2009 - 05:53
Prezentacja cover system z GDC. http://www.gametrail... ... 12394.html Proponuje zmienic nazwe tematu na Mass Gears of War
#80 Napisany 29 marca 2009 - 20:24
łi, ciekawe czy będziemy strzelać do panów w maskach gazowych ja chcę jeszcze tylko możliwość tjuningu Normandii i wiksa
#81 Napisany 30 marca 2009 - 19:26
Może nie tyle tjuning co odpimpowanie. Display Cases na bronie z pokonanych bossów, stojaki na enviroment siuty I dużo skrzyń na składowanie itemów
#82 Napisany 30 marca 2009 - 19:41
No i zwiedzimy jakieś miasto
#83 Napisany 30 marca 2009 - 20:59
Może nie tyle tjuning co odpimpowanie. Display Cases na bronie z pokonanych bossów, stojaki na enviroment siuty I dużo skrzyń na składowanie itemów
Albo na głowy bossów
#84 Napisany 30 marca 2009 - 21:49
Może nie tyle tjuning co odpimpowanie. Display Cases na bronie z pokonanych bossów, stojaki na enviroment siuty I dużo skrzyń na składowanie itemów
Albo na głowy bossów
Imo ten patent raczej nie przejdzie W Oblivionie, w pełni wyposażonym domu w mieście Skingard świetnie zrealizowano ten pomysł. Kto grał, to napewno to kojarzy. Można tam było sobie zorganizować praktycznie Trophy Room. Szkoda tylko, że sama gra oferowała tak mało epickich itemów.
#85 Napisany 31 marca 2009 - 06:45
Większe fragmenty wywiadu z GT TV:
Część pierwsza
HD: http://www.gametrail...ayer/47188.html
SD: http://www.gametrail...ayer/47189.html
Część druga
HD: http://www.gametrail...ayer/47190.html
SD: http://www.gametrail...ayer/47191.html
Może nie ociekają w informacje, ale jak ktoś lubi wywiady tak jak ja...
Część pierwsza
HD: http://www.gametrail...ayer/47188.html
SD: http://www.gametrail...ayer/47189.html
Część druga
HD: http://www.gametrail...ayer/47190.html
SD: http://www.gametrail...ayer/47191.html
Może nie ociekają w informacje, ale jak ktoś lubi wywiady tak jak ja...
#86 Napisany 31 marca 2009 - 21:18
No i zwiedzimy jakieś miasto
gdzie zaczepieni przechodnie będą krzyczeć "co jest ku*a !!!"
#87 Napisany 05 maja 2009 - 20:44
Dzisiaj tak sobie siedząc wymyśliłem ciekawą teorię. Jeżeli zbadano tylko 1% galaktyki, i o tym 1% wie Cytadela to co z pozostałymi 99%? Być może obok Przestrzeni Cydateli istnieją inne potężne cywilizacje które wzajemnie o sobie nie wiedzą (o cyklu zniszczenia też nie). A gdybyśmy tak zetknęli się z obcymi (przez duże O )? Mogło by być ciekawie.
#88 Napisany 05 maja 2009 - 21:01
skad info ze zbadano tylko 1%?
#89 Napisany 06 maja 2009 - 03:01
No wlasnie ... tez nic o takim czyms nie slyszalem
#90 Napisany 06 maja 2009 - 13:58
Z leksykonu
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|