Mushroom Men: The Spore War
#1 Napisany 17 lutego 2008 - 12:40
Ktoś daje jakieś szanse wykręconym grzybom ?
Podstawowe info (choć gra sama w sobie nie ma tam jeszcze dodanego podtytułu a artykuł mógłby być zupdate'owany) jest oczywiście na Wiki :
http://en.wikipedia....ki/Mushroom_Men
Po polsku w kilku słowach (jeśli jeszcze ktoś nie czytał zapowiedzi):
http://www.fairplayg... ... _Wars.html
#2 Napisany 17 lutego 2008 - 12:56
http://www.gametrail...7.html?type=flv
Jak widać otoczenie utrzymane w dość obskurnych i nieprzyjemnych klimatach. Kanały, zapuszczone budynki, ciemne kąty. Graficznie słabo.
#3 Napisany 17 lutego 2008 - 14:58
#4 Napisany 17 lutego 2008 - 16:39
taaa, tylko na Wii tworcy musi być taka jeżeli developer zamierza zrobić duuuużą interaktywną przestrzeń bez loadingów, oby gra odniosła sukces i zostala przeniesiona na konsole które pozwolą się jej rozwinąć, bo pomysł i design strasznie mi się przypodobaly. Nie wiem, ma coś z Oddworlda w sobie...Grafika rzeczywiście jest surowa, ale po pierwsze są to w końcu ujęcia z niedokończonego produktu
oby nie, obyMoże to być naprawdę ciekawy produkt, którego nikt nie docenił.
#5 Gość__* Napisany 17 lutego 2008 - 17:13
#6 Napisany 17 lutego 2008 - 19:19
#7 Napisany 17 lutego 2008 - 19:33
w dobie Uncharted, nowego Raczeta, Gearsów, Burnouta i Heavently Sword, czegoś takiego mianem 'spoko' nie można okreslić, bo to stanowczo za dużo.dodać nieco szczegółów, będzie spoko.
#8 Napisany 17 lutego 2008 - 19:34
Wyjdą na Wii?w dobie Uncharted, nowego Raczeta, Gearsów, Burnouta i Heavently Sword
#9 Napisany 17 lutego 2008 - 19:38
#10 Napisany 17 lutego 2008 - 19:45
Ciągłe i uparte przypominanie, że gry na Wii wyglądają, ach, dużo gorzej niż na X360 czy PS3 i że Wii nie dorasta technicznie tym dwóm do pięt nazywa się trollowaniem. Idź, wpisuj w każdym temacie gry o Wii "porażka i kupa", bo wychodzi później niż GoW a wygląda gorzej, to skończysz jak Serio lub Czychu. Wojny zamknięte, więc bądź tak dobry i nie wszczynaj ich tutaj.
#11 Napisany 17 lutego 2008 - 19:58
Po pierwsze, grafika absolutnie nie jest priorytetem na Wii- co jeszcze najwidoczniej nie każdy sobie uświadomł, a po drugie dyskusje polegające na porównywaniu produktu Red Fly Studio do tytułów z innych gatunków i, co gorsza, z innych platform to czysty nonsens prowadzący jedynie do bezwartościowego spamu zaśmiecającego ten temat, a tego żaden z udzielających się tu dyskutantów z pewnością by sobie nie życzył. Tym bardziej, że, jak to bardzo często ma miejsce w wypadku gier na Wii, koncept i stylistyką tej gry są świeże i intrygujące.
Poza tym, skoro nie została podana jeszcze dokładna data wydania, a materiały już dostępne prezentują grę we wczesnej fazie produkcji, to jak najbardziej mamy prawo oczekiwać oprawy na przyzwoitym poziomie. Zresztą już teraz, nie licząc chwilami pustawych miejscówek, gra wygląda całkiem porządnie w porównaniu do pozostałych gier na Wii. I to właśnie biblioteczka gier na system Nintendo powinna być płaszczyną porównania. W mojej ocenie dodanie nieco szczegołów, jak to ujął Fingus, i ogolne lekkie dopieszczenie oprawy będzie wystarczające by bez problemu się bawić, bo w końcu od Mushroom Men oczekujemy ciekawej rozgrywki i dobrego wykorzystania wiilota a nie technologicznego przełomu.
#12 Napisany 17 lutego 2008 - 22:08
Jesli o mnie chodzi to chciałbym, zeby gry na Wii wykorzystywaly sensownie wiilota i były atrakcyjne graficznie. Co to znaczy, że grafika nie jest priorytetem? Zack był ładny, Zelda też, Marian jest sliczny - czyli można. Żadnej taryfy ulgowej!
#13 Napisany 18 lutego 2008 - 00:27
Na Wii zaś liczy się przede wszystkim pomysł, a dopiero potem wszystko inne. Kto tego nie zrozumie, nie nadaje się po prostu na użytkownika tego wspaniałego sprzętu i zabawy musi szukać gdzie indziej.
Panowie pracujący nad Mushroom Men oczywiscie powinni popracować na wizualiami, by po graniu w Super Mario Galaxy czy Metroid Prime 3 ich produkt nie sprawiał wrażenia bupośledzonego graficznie. Ale już jest całkiem OK, bo właśnie koncept i stylistyka przemawiają do mnie na tyle, by spokojnie przmyknąć oko na pewne niedociąnięcia. Poza tym wiadomo o tym tyule wciąż relatywnie niewiele, równie dobrze może on okazać się ostatecznie crapem, więc pozostaje nam na razie jedynie śledzić nowe doniesienia na jego temat, co też będę miał na uwadze.
#14 Napisany 18 lutego 2008 - 16:46
#15 Napisany 19 lutego 2008 - 19:54
- fighting is action based instead of just repeating hits until an enemy dies
- inspired by titles like Psychonauts, Beyond Good and Evil, and many more
- fighting is about strategic choices
- game will not be a waggle-fest
- platformer at heart
Zapowiada się ciekawie .
#16 Napisany 10 marca 2008 - 10:09
#17 Napisany 10 marca 2008 - 10:21
#18 Napisany 10 marca 2008 - 10:45
#19 Napisany 10 marca 2008 - 11:00
#20 Napisany 10 marca 2008 - 12:09
#21 Napisany 10 marca 2008 - 15:09
#22 Napisany 10 marca 2008 - 15:23
No chyba, że każdy kto gra tylko na Wii i jest zainteresowany głównie tą konsolą jest dla Ciebie casualem- wcale bym się nie zdziwił.
Natomiast co mnie zainteresowało? Lubie inne, dziwne gry. Nietypowe i oparte na choćby absurdalnym, ale intrygującym patencie- np. wiele lat temu uznałem, że motyw nawalających się maskotek Nintendo na dwuwymiarowej planszy jest absolutnie genialny, choć dla wielu chory...
Ale do rzeczy- po zapoznaniu się z materiałami, spodobał mi się koncept rozgrywki w Mushroom Men- może Ciebie nie zajarał, ale mnie wydał się interesujący. Ale przecież daleki jestem od nazywania Mushroom Men killerem. Widać, że to nie pierwsza liga, ale coś między mną a produktem Red Fly Studio zaiskrzyło...
A nawiasem mówiąc, trochę to dziwne, że MM kolejny tytuł na Wii, o którym nie pojawiło się w Neo nawet jedno słowo. A przecież gdybym nie miał internetu, to nie wiedziałbym, że taki projekt na Wii istnieje. Oczywiście newsman Qsh raczej nie pofatyguje się o choćby drobną wzmiankę, ale do tego już przywykłem ...
#23 Napisany 10 marca 2008 - 20:59
A nawiasem mówiąc, trochę to dziwne, że MM kolejny tytuł na Wii, o którym nie pojawiło się w Neo nawet jedno słowo.
faktycznie, setki tysięcy polskich posiadaczy Wii mają dosyć tego lekceważenia A na serio to jaka gra takie zainteresowanie. Ani nie stoi za tym nikt znany, ani to specjalne odkrywcze, ani efektowne. No i sam pomysł, popierdalać sobie wojowniczym grzybem... ekhm... chyba bez grzybów nie da się tego zaliczyć
#24 Napisany 10 marca 2008 - 21:54
Zobaczymy też co powiedzą ludzie, którzy w The Spore War (zwracam uwagę! rzeczownik 'war' w podtytule zmienił liczbę w ostatnim trailerze!) zagrają jako pierwsi. Ale mnie wizja manipulowania grzybkiem raz, że wydaje się zajebiście fajnie zakręcona, to jeszcze jakoś dziwnie pasuje do mi do konsoli Nintendo zdominowanej przez Mario...Może będzie to w jakimś stopniu klon Super Mario Galaxy, np. pod względem sterowania? Ciężko obecnie stwierdzić, ale niewątpliwie widzę potencjał w produktach z logo Czerwonej Muchy...
#25 Napisany 10 marca 2008 - 22:15
Graliscie w buck Bumbe na N64? - dziwna, moze wolna gra - a jednak z miesiac temu ja przeszedlem - i co? Zle tego nie wspominam - lubie dziwne gry - tak jak latanie pszczola z karabinkiem
Tu macie filmik ponizej
Misja 6: http://pl.youtube.co... ... re=related
Misja 7: http://pl.youtube.co...h?v=UWtoCee9D2c
a tu swietna Muza z gry z MENU
http://pl.youtube.co... ... re=related
moge dac szanse więc i grzybowi
#26 Napisany 10 marca 2008 - 22:45
Graliscie w Buck Bumbe na N64? - dziwna, moze wolna gra - a jednak z miesiac temu ja przeszedlem - i co? Zle tego nie wspominam - lubie dziwne gry - tak jak latanie pszczola z karabinkiem
Tu macie filmik ponizej
Misja 6: http://pl.youtube.co... ... re=related
Misja 7: http://pl.youtube.co...h?v=UWtoCee9D2c
a tu swietna Muza z gry z MENU
http://pl.youtube.co... ... re=related
moge dac szanse więc i grzybowi
Pamiętam, że w jednym ze wczesnych Neo Plus Buck Bymble na Nintendo 64 oceniał Banan i dał 8/10. Zaiste intrygująca była to pozycja i też jakoś podobna do Mushroom Men. Tego typu klimat nie każdemu odpowiada, ale mnie bardzo.
#27 Napisany 11 marca 2008 - 15:48
- numer 06 ze stycznia 99roku - mam ta gazetke w strzepach
a ze dostalem N64 w grudniu 98 i jakos w jakims sklepie / kiosku jako dzieciak nie wiem jak udalo sie wychwycic jakas taka gazetke NEO to kupilem, albo mi kupili - i sie czytalo ... troche o N64 sie pisalo, wtedy, wiec jak cos o mojej kosnoli bylo to sie pamietalo ... a dopiero teraz ja kupilem i przeszedlem
no ale gra grywalna byla - mi sie spodobala - teraz po tylu latach - ale tez dltego, ze na N64 mam 3gry
#28 Napisany 11 marca 2008 - 21:01
dziwek 6
tam 12 cycków
#29 Napisany 11 marca 2008 - 21:43
Mam wszystkie numery, ale szczerze mówiąc nie chce mi sie szukać. Point for u
Teraz Buck Bumble zabija teksturami i wygląda na grę dość drewnianą, ale w swoim czasie była przyjemna. Licze mocno na to, żeby Mushroom Men okazało się jeszcze czymś więcej. Nie mam ochoty sprawdzać jak zmarnował się potencjalnie świeży, miodny motyw z biegającymi grzybkami. Zresztą, dla maniaków platformówek i tak jest to pozycja przynajmniej na razie warta uwagi. Oby kolesie z Red Fly tego nie spieprzyli :niepewny:...
#30 Napisany 13 marca 2008 - 11:32
EIEIO 08: Walkthrough Part 1
http://www.gametrail...ayer/31757.html
Mushroom Men: Spore Wars
EIEIO 08: Walkthrough Part 2
http://www.gametrail...ayer/31755.html
Mushroom Men: Spore Wars
EIEIO 08: Walkthrough Part 3
http://www.gametrail...ayer/31753.html
Podoba mi się świat w którym nasz bohater się porusza , szczególnie ,że mamy doczynienia z terenami otwartymi a co za tym idzie , eksploracja powierzchni .Kolejnym plusem gry jest możliwość składania broni a także specyficzna magia jaką posługuje się nasz grzybek .Po przeanalizowaniu trailerów jedna sprawa mnie niepokoi , mianowicie gra potrafi niekiedy spowolnić , mam nadzieję że produkt finalny zostanie poprawiony .