#31 Napisany 13 marca 2008 - 00:35
#32 Napisany 13 marca 2008 - 16:43
#33 Napisany 04 kwietnia 2008 - 18:08
"Wywiad" (tzn. cytaty opatrzone komentarzami) z creative directorem 2K Marin. Koleś jest odpowiedzialny za projekty poziomów Shalebridge Cradle z Thief 3 i Fort Frolic z samego Bioshock, więc gra jest chyba w dobrych rękach. Mówi dużo o potrzebie kreowania przez graczy własnych scenariuszy rozgrywki itp.
#34 Napisany 04 kwietnia 2008 - 21:42
#35 Gość__* Napisany 04 kwietnia 2008 - 23:57
#36 Napisany 16 października 2008 - 12:15
http://i33.tinypic.com/wcbgq8.jpg
http://i35.tinypic.com/2jf5ls.jpg
http://i35.tinypic.com/2vv25c9.jpg
http://i37.tinypic.com/f35rav.jpg
http://i35.tinypic.com/246qoi8.jpg
Te dwa screny poniżej zawierają spoilery dotyczące BioShocka
http://i35.tinypic.com/2eekm75.jpg
http://i35.tinypic.com/289hlow.jpg
http://www.n4g.com/News-216485.aspx
Bioshock 2: Sea of Dreams (exclusive PS3 teaser)
#37 Gość__* Napisany 16 października 2008 - 15:17
#38 Napisany 16 października 2008 - 19:59
W sumie skoro znany już jest podtytuł to można zmienić nazwę tematu na właściwą: Bioshock 2: Sea of Dreams
#39 Napisany 16 października 2008 - 20:12
#40 Napisany 10 grudnia 2008 - 21:23
#41 Napisany 10 grudnia 2008 - 23:51
#42 Napisany 11 grudnia 2008 - 00:11
Swiat stworzony w jedynce daje wspaniale mozliwosci - zarowno jesli mowa o prequelu, rownoleglych wydarzeniach jak i sequelu. Mimo to najbardziej lakomym kaskiem na dzis wydaje mi sie wersja przedstawiona przez Dela. Chcialbym zobaczyc, jak idealy powoli padaja w ruine, a idealne zycie ze sloganow zamienia sie w chorobe. Obserwujemy jak do rapture splywaja ambitni ludzie, uczestniczymy w badaniach nad siostrami i BD, spotykamy bohatera gry w szczeniecym wydaniu itd.
No właśnie, czy nie brzmi to conajmniej równie ekscytująco? Z tego co pamiętam, pojawił się jakiś czas temu w sieci wywiad z jednym z developerów, który stwierdził bodajże, że BioShock 2 będzie częściowo prequelem a jednocześnie sequelem. Tak, właśnie cos takiego powiedział ów pan (link, anyone?) i brzmi to niezwykle intrygująco, szczególnie że BioShock stanowi w zasadzie zamknięta historię...
#43 Napisany 11 grudnia 2008 - 01:49
Może któraś z dziewczynek zapragnęła uratować BigDaddy-iego?
Jakby nie było, aż żal, że jeszcze tak długo trzeba czekać. Liczę , że gra ukaże się na obie konsole jednocześnie, bardzo chciałbym już zagrać na mojej PS3
#44 Napisany 11 grudnia 2008 - 19:15
#45 Napisany 18 grudnia 2008 - 22:22
http://www.ps3center... ... exclusive/
Niektórym nasuwają się podejrzenia, że gra będzie czasowym exclusivem.
#46 Gość__* Napisany 18 grudnia 2008 - 23:18
#47 Napisany 06 marca 2009 - 09:28
http://somethinginthesea.com/
Na niej trzy dokumenty, jeden z nich datowany na rok 1967. O ile dobrze zrozumiałem, opisują one uprowadzenie małej dziewczynki przez osobnika z czerwonym światłem na głowie. Hmm ...
#48 Gość__* Napisany 06 marca 2009 - 11:56
Według mnie jakiś zagubiony, oszalały z tęsknoty Big Daddy jakimś cudem wydostaje się z Raptutre (a może nie cudem), i porywa przypadkową dziewczynkę (żeby ją chronić - czerwone światło oznaczające zagrożenie). Niejaki J. Lynch rozpoczyna (raczej nieoficjalne) śledztwo, i po odkryciu śladów prowadzących wgłąb morza trafia do rapture. To co tam zastanie pewnie zwali wszystkich z nóg.
Może druga część kontynuuje złe zakończenie i bohater z "jedynki" będzie nowym włodarzem Rapture uzależnionym od ADAMa. A porwanie małej Maury Clune to nie pojedynczy incydent, a zakrojone na szeroką skalę przygotowania do reaktywowania chorego planu dra. Suchonga (w końcu koś ten ADAM musi pozyskiwać). Informacje o podobnych porwaniach dochodzące z całego wybrzeża atlantyku. Nasze zadanie - uratować niewinne siedmiolatki. Niech się jeszcze okaże że Suchong żyje i spotkamy go w drugiej części - oszaleję.
#49 Napisany 06 marca 2009 - 12:46
#50 Napisany 07 marca 2009 - 01:10
Poza tym mówi sie o 6 częściach Bioshocka co może być niezłym szokiem
Mnie się marzy jedna z części na krótko przed wydarzeniami z jedynki. Jesteś detektywem, może policjantem i bierzesz udział w obławie na Franka Fontaine'a, albo eliminujesz przemytników. Do tego jakieś strzelaniny i pościgi itp. Fajnie by było też wcielić się w różne postaci i żeby ich drogi skrzyżowały się podczas gry - coś jak w Farenheit. No ale pożyjemy zobaczymy... 8)
#51 Napisany 07 marca 2009 - 04:11
#52 Napisany 08 marca 2009 - 16:56
http://kotaku.com/51... ... bioshock-2
#53 Napisany 08 marca 2009 - 17:05
#54 Gość__* Napisany 08 marca 2009 - 17:15
#55 Napisany 08 marca 2009 - 17:43
#56 Napisany 08 marca 2009 - 18:10
#57 Napisany 09 marca 2009 - 17:07
#58 Gość__* Napisany 09 marca 2009 - 17:17
Źródło: http://polygamia.pl/... ... etniu.htmlWygląda na to, że 9 kwietnia skończą się nasze domysły i poznamy wreszcie konkretne informacje nt BioShock 2. Wtedy to właśnie ukaże się 200. nr PC Gamer, w którym znajdzie się ekskluzywny materiał poświęcony grze. (...)
#59 Napisany 09 marca 2009 - 19:43
Nie? Po prostu nie? Nie bo nie?Nie.
Ale przecież: http://en.wikipedia....sie_the_Riveter Jest jakieś stanowcze, wewnętrzne uzasadnienie, że Rosie to facet?