#691 Napisany 24 czerwca 2017 - 15:32
Dla mnie Ancel w odróżnieniu od innych pseudo guru branży jak Molyneux np dostarcza zawsze to co obiecuje.
#692 Napisany 24 czerwca 2017 - 15:43
#693 Napisany 24 czerwca 2017 - 15:49
rayman legends anyone?
#694 Napisany 24 czerwca 2017 - 16:43
#695 Napisany 24 czerwca 2017 - 17:25
W King Konga grałem na X360 (chyba za samo przejście wpadał calak) i mi się gra podobała, 8/10.
Przy Raymanie 3 Ancel był tylko doradcą i mimo, że chwalił zespół to twierdził, że osobiście zrobiłby grę inaczej.
Nie zapominajmy, że oni tam dłubią jeszcze przy Wild, które bankowo wyjdzie prędzej, bo tam już sporo czasu temu pokazali jakiś w miarę konkretny gameplay, a tu mają na razie prototyp latania stateczkiem.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 24 czerwca 2017 - 17:26
#696 Napisany 24 czerwca 2017 - 17:43
#697 Napisany 27 czerwca 2017 - 09:26
Gemplej z krapiszcza.
#698 Napisany 27 czerwca 2017 - 11:13
#699 Napisany 27 czerwca 2017 - 19:40
Ale żeś zaspał. Było wstawione na poprzedniej stronie 5 dni temu przez Kostka.
#700 Napisany 03 maja 2018 - 18:42
#701 Napisany 03 maja 2018 - 18:51
#702 Napisany 03 maja 2018 - 19:13
#703 Napisany 03 maja 2018 - 19:44
ju ken żamp
#704 Napisany 03 maja 2018 - 22:19
lol
#705 Napisany 04 maja 2018 - 11:53
Nie ma szans, żeby to wyszło w tej generacji.
#706 Napisany 04 maja 2018 - 11:58
Uwielbiam Francuzów mówiących po angielsku
#707 Napisany 04 maja 2018 - 13:19
#708 Napisany 04 maja 2018 - 13:22
Przede wszystkim, to Ubi powinien w to władować od chvja pieniędzy i zatrudnić w to mnóstwo ludzi i uwierzyć, że można z tego zrobić blockbustera. Wtedy dałoby się w ogóle zrealizować tę skalę dobrze, nie mówiąc już o przyspieszeniu całego przedsięwzięcia. Jak to ma mieć budżet mniejszy niż Origins, a świat większy niż dziesięć Originsów, to w jaki sposób miałoby to wyjść?
#709 Napisany 04 maja 2018 - 13:23
Uwielbiam Francuzów mówiących po angielsku
A tam, brzmią fajniej niż slavic-english
#710 Napisany 04 maja 2018 - 14:55
Przede wszystkim, to Ubi powinien w to władować od chvja pieniędzy i zatrudnić w to mnóstwo ludzi i uwierzyć, że można z tego zrobić blockbustera. Wtedy dałoby się w ogóle zrealizować tę skalę dobrze, nie mówiąc już o przyspieszeniu całego przedsięwzięcia. Jak to ma mieć budżet mniejszy niż Origins, a świat większy niż dziesięć Originsów, to w jaki sposób miałoby to wyjść?
No dokładnie. Narazie kasę wsadzili w trailer jedynie. Szkoda bo kiedys Ubi wierzyli w takie gierki a teraz robią to chyba dla czystego sumienia że spróbowali.
#711 Napisany 11 czerwca 2018 - 21:21
#712 Napisany 11 czerwca 2018 - 21:24
Niby spoko że pokazują cokolwiek zamiast milczeć ale to tylko utwierdza mnie że premiera to next geny. W sumie lepiej tak, niech będzie to godne tego czekania...
#713 Napisany 12 czerwca 2018 - 00:13
#714 Napisany 12 czerwca 2018 - 15:11
Mam nadzieję że do gry upchną jak najwięcej takiego CGI bo wygląda to bajecznie
BTW - pomysł z dostarczaniem contentu przez fanów na całym swiecie brzmi super w kontekście tego o czym jest BGE, może wyjść to całkiem ciekawie
#715 Napisany 12 czerwca 2018 - 15:14
Pokazali wiecej gejmpleja niz cybeerpunk, wiec gta istnieje bardziej niz ta od cdpr
To akurat prawdą nie musi być, skoro chcą aby im grę fani zrobili.
#716 Napisany 12 czerwca 2018 - 15:45
BTW - pomysł z dostarczaniem contentu przez fanów na całym swiecie brzmi super w kontekście tego o czym jest BGE, może wyjść to całkiem ciekawie
No nie bardzo jest to pozytywna informacja, bo to tylko pokazuje, że sami nie mają pomysłu i wizji na grę.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 czerwca 2018 - 15:45
#717 Napisany 12 czerwca 2018 - 15:53
Choć przyznam, nie do końca sam rozumiem w jakim kierunku to zmierza, filmiki piękne ale w tak rozwleczonym swiecie gra może stracić focus. Musieliby to robić 5 lat jeszcze żeby dostarczyć obiecany produkt.
#718 Napisany 12 czerwca 2018 - 16:02
Genialne i rewolucyjne podejście ubi do tworzenia, szczególnie dla tytułu tak mocno sfokusowanego na art.
Open source to siła innowacji, każdy to wie.
#719 Napisany 12 czerwca 2018 - 19:43
Fantastyczne CGI. Fajne wprowadzenie? Jest. Widowiskowość? Check! Świetni bohaterowie? Są! Zajebista końcówka?
Dalej jestem zaintrygowany. Mam tylko nadzieję, że nie namieszają za bardzo w gameplayu jak w części pierwszej. Poprzednio mieliśmy mix wszystkiego i przez to grało się w to fatalnie choć grę wspominam bardzo miło.