#721 Napisany 18 czerwca 2018 - 15:01
#722 Napisany 18 czerwca 2018 - 15:33
#723 Napisany 18 czerwca 2018 - 16:08
Czyli na bank na nową generację grę przerzucili.
#724 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:04
#725 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:07
Dajcie spokój. Jak gra wyjdzie do 2022 i nie zbombi, to można się cieszyć.
@cybercotlet - a od zapowiedzi Cyberpunka już zdaje się sześć lat minęło
#726 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:09
@cybercotlet - a od zapowiedzi Cyberpunka już zdaje się sześć lat minęło
Polecam pierwsze posty w tym temacie poczytać - można się uśmiechnąć jak się co poniektóre poczyta
#727 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:24
Zawsze jest nadzieja, że pompują w gierkę jednak dużo hajsu, tylko zapowiadają ją zbyt wcześnie i pokazują te alfy alf dlatego, że zbyt długo fani czekali na kolejną część.
#728 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:33
Ja na grę nie czekam, wyjdzie to wyjdzie, nie to nie.
#729 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:35
maja ambitne cele i podaja realistyczna date, widze ze niektorzy by woleli jakiegos crapa sklejonego na szybko jeszcze najlepiej z lootboxami
za bardzo jestescie przyzwyczajeni do ogrywania reskinow gier ubi co roku
#730 Napisany 18 czerwca 2018 - 18:03
Z Beyond good and evil 2 beka że rośnie nowy DKF ale Cyberpunk to już spoko jak w ogóle wyjdzie w 2020?
Taka sama beczułka.
#731 Napisany 18 czerwca 2018 - 18:30
Wolałbym żeby kontynuowali zeldową formułę z pierwszej części, zamiast przez dekadę rzeźbić cały wszechświat. Przypominam że pierwszy trailer pokazali w 2008, a demo z szczątkowy gameplayem rok temu na E3, więc wydaje mi się że jednak nie jest to robienie crapa na szybko.maja ambitne cele i podaja realistyczna date, widze ze niektorzy by woleli jakiegos crapa sklejonego na szybko jeszcze najlepiej z lootboxami
za bardzo jestescie przyzwyczajeni do ogrywania reskinow gier ubi co roku
#732 Napisany 18 czerwca 2018 - 18:37
pewnie ta gra kilka razy wyladowala w koszu, oni to dopiero zaczeli robic w zeszlym roku chyba?
#733 Napisany 18 czerwca 2018 - 18:55
Rok temu mieli demo technicznepewnie ta gra kilka razy wyladowala w koszu, oni to dopiero zaczeli robic w zeszlym roku chyba?
#734 Napisany 18 czerwca 2018 - 18:59
pewnie ta gra kilka razy wyladowala w koszu, oni to dopiero zaczeli robic w zeszlym roku chyba?
Pragnę zauważyć, że w najnowszym CGI mamy Jade, a poprzednio mówili, że gra ma być prequelem ... Więc może kolejna zmiana decyzji na etapie, na którym jeszcze sobie mogą na to pozwolić.
#735 Napisany 18 czerwca 2018 - 19:16
Dalej jest prequelem, mówili o tym na konfie zaraz po pokazaniu trailera.
#736 Napisany 18 czerwca 2018 - 19:24
Czyli jakiś paradoks czasowy.
#737 Napisany 19 czerwca 2018 - 07:13
#738 Napisany 19 czerwca 2018 - 09:28
Ktokolwiek spodziewał się tego wcześniej jak za 3-4 lata? Nie rozumiem zdziwienia. Niech to robią ile chcą byle gra była na poziomie jedynki.
Skoro robią to tak długo to lepiej, żeby gra trzymała znacznie wyższy poziom.
#739 Napisany 19 czerwca 2018 - 12:04
#740 Napisany 11 grudnia 2018 - 18:28
https://youtu.be/ldqiTV6AvE8
Jestem w szoku że to wogole jeszcze nie zostało skasowane bo wygląda odpychająco na maksa. Myślę że po tej gierce Ancel odejdzie z Ubisoftu.
Nie rozumiem totalnie czemu poszli w tym kierunku - realistyczny design pasuje jak pięść do oka, design świata totalnie generyczny i te wielkie puste przestrzenie :do:
#741 Napisany 12 grudnia 2018 - 19:49
#742 Napisany 12 grudnia 2018 - 19:59
Moim zdaniem niepotrzebnie próbują akurat tym tytułem wyznaczyć nową jakość, bo BGE nie powinien być projektem eksperymentalnym, a już na pewno nie na tak dużą skalę. Przecież to była przygodówka z niesamowitym światem i duchem Raymana. Takie coś, co teraz pokazują może być ciekawe za np. 15 lat, jak technologia pozwoli robić sztosiwa. Ale w imię innowacji nie psułbym BGE.
#743 Napisany 12 grudnia 2018 - 20:01
#744 Napisany 12 grudnia 2018 - 20:04
Smutna prawda, ale zauroczyła ludzi światem, muzyką, postaciami, fabułą, zupełnie jak RDR2. Dodajmy do tego normalne sterowanie, normalną długość gry i sentyment i mamy gierkę zdecydowanie wartą kontynuacji.
#745 Napisany 12 grudnia 2018 - 20:09
co nie tak było w sterowaniu Jade?
#746 Napisany 12 grudnia 2018 - 20:13
Właśnie była wszystko cacy.
#747 Napisany 12 grudnia 2018 - 20:42
W tym roku minęła dekada od pierwszego teasera.
#748 Napisany 12 grudnia 2018 - 21:07
Wyglada normalnie, jedynie walka jakas bezbekowa, przypomina god of wara albo asasyna ale jedynka tez miala calkiem generic combat. Poza tym spoko, byle nie zrobili z tego jakiekos raka z levelowaniem jak destiny.
Mutant year zero ma realistyczny design i do bge tez pasuje
#749 Napisany 12 grudnia 2018 - 23:58
Najbardziej nie rozumiem po co rzucają się na produkcję gry o takiej skali. Zrobiliby coś w stylu jedynki (lekko otwarty świat z masą zamkniętych lokacji), poprawili jej błędy, trzasnęli ładną graficzkę i pewnie też by się sprzedało (czyt: sentyment by sprzedał). Czy ktokolwiek w ogóle prosił o Beyonda 2 w takiej formie? Dlaczego? Po co tak? Czy po tylu latach produkcji i władowaniu w to kupy siana ta gra ma w ogóle szansę się zwrócić? Własne ambicje ich przerosną.
#750 Napisany 13 grudnia 2018 - 00:12
Wyglada normalnie, jedynie walka jakas bezbekowa, przypomina god of wara albo asasyna ale jedynka tez miala calkiem generic combat. Poza tym spoko, byle nie zrobili z tego jakiekos raka z levelowaniem jak destiny.
Mutant year zero ma realistyczny design i do bge tez pasuje
Co te przechodzenie gier na you tube robi z ludźmi...