Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Conduit


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
167 odpowiedzi na ten temat

#1 Krill Napisany 18 kwietnia 2008 - 07:46

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Neo Plus ma ekskluzywne informacje na temat MotorStorm 2, a IGN.com ujawnia The Conduit- futurystyczny FPP produkowany specjalnie z myślą o Wii przez High Voltage. Setting to czasy współczesne, Washington D.C. W dodatku gra porusza moją ulubioną tematykę zatajania wiadomości o obcych przez rząd oraz zapowiada się na poważną, krwawą pozycję czy też daleko posuniętą możliwość kustomizacji sterowania.

Jeden z developerów urzekł mnie tymi słowami :

Most of the games on the Wii look like crap. We want to change that, so we've invested heavily in our Wii tech over the past year. We have real-time normal mapping, reflection and refraction, post process full screen effects, real-time shadows, projected lights and textures, specularity and fresnel effects, emissive and iridescent materials, interactive water, morphing, and much more all running with a rock solid frame rate on the Wii. Our goal is to be the most technically innovative Wii developer on the planet.


Obecnie szukany jest wydawca The Conduit. Prezentacja silnika gry- Quantum3 oraz pierwsze screeny:

http://wii.ign.com/a...7/867498p1.html
  • 0

#2 gruby Napisany 18 kwietnia 2008 - 09:10

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
No no. Zapowiada się naprawdę fajnie a pokaz silnika jak na możliwości Wii imponujący. Ze screenów trochę mi przypomina klimatem TimeSplitters. Bardzo duży plusik.
  • 0

#3 BeSOS Napisany 18 kwietnia 2008 - 09:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mi to bardziej Geista przypomina.
  • 0

#4 Malutki Napisany 18 kwietnia 2008 - 09:31

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
A ja skojarzenia miałem z Eternal Darkness :^^: ( w kwestii pokazu silnika ).
Ja pitolę , ale to wygląda, już się nie mogę doczekać .
  • 0

#5 gruby Napisany 18 kwietnia 2008 - 09:39

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Wygląda wporzo, ale patrząc na inne twory developera trudno wierzyć w arcydzieło :)
  • 0

#6 Kaxi Napisany 18 kwietnia 2008 - 10:44

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
"szukamy wydawcy" nie brzmi obiecująco.
Ale fajnie że ktoś zauważył, że grafa na Wii również powinna być dopracowana.


EDIT: Jedyn ma rację, klimat i design jakby taki Geistowy nieco.
  • 0

#7 BeSOS Napisany 18 kwietnia 2008 - 11:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

"szukamy wydawcy" nie brzmi obiecująco.


A to z kolei zalatuje mi Sadnessem :^^:

IMO strzelanki na Wii nie obronią sie samym sterowaniem. W gatunku tym zaszło już tyle zmian osiągalnych tylko na konsolach next-gen, że na Wii strzelanki już mnie nie interesują.
  • 0

#8 Kaxi Napisany 18 kwietnia 2008 - 11:07

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Strzelanki są różne.

Epickiej z rozmachem na Wii może nie zrobisz, bo przy next genach wypadnie blado.
Ale przygodową się da (patrz Metroid, własnie ze wzgleud na sterowanie), i wesołą rozwałkę również - nie musi być odkrywcza, byle się fajnie strzelało (taki Black 2... :kocha: ).

Co do Conduit, to może i rusza fajne efekty, ale na screenach razi niewielka ilość polygonów, kiepskie tekstury i alliasing. Czyli rzeczy podstawowe, do których wymieniane przez developara smaczki powinny byc dodatkiem.


PS. Ja myślę, że Red Steel 2 jak w koncu zostanie oficjalnie zapowiedziany, to zamiecie.
  • 0

#9 torq314 Napisany 18 kwietnia 2008 - 12:19

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
poczekajcie na trochę większe lokacje niż taki mały pokoik. przy tak niewielkiej liczbie obiektów i krótkiej perspektywie, takie efekt pociągnąłby renderer softwareowy.

póki co nie ma się więc czym podniecac, chyba że scenariusz przewiduje jakiś trening klaustrofobii.
  • 0

#10 Malutki Napisany 19 kwietnia 2008 - 14:59

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Wygląda wporzo, ale patrząc na inne twory developera trudno wierzyć w arcydzieło


No nie powiesz mi , że Hunter The Rockoning był zły :) . Jeżeli chodzi o Conduit , mimo iż pomysł na fabułę wydaje się kompletnie wyeksploatowany to liczę na to samo co Kaxi , oczekuję porządnej , efektywnej sieki .
  • 0

#11 Krill Napisany 27 kwietnia 2008 - 08:31

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Mam nadzieje, że wypowiedzi developerów to nie tylko czcze przechwałki. Silnik, który wyprodukowali oraz efekty jakie pozwala uzyskać prezetują się naprawdę obiecująco. Pomysł na samą grę jara już mniej (bo przecież temat ataku obcych jest oklepany na wszelkie możliwe sposoby), ale najważniejszy jest fakt, że są developerzy chcący zamknąć usta milionom krytykantów Wii, których ulubionym argumentem jest, że poza paroma grami, większość dostepnych na konsolę Nintendo tytułów- w szczególności strzelanek FPP- prezentuje się słabo. Możliwe, że wkrótce ów argument zostanie wreszcie obalony.
  • 0

#12 Malutki Napisany 27 kwietnia 2008 - 10:38

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Za sesję motion capture odpowiedzialne jest studio Red Eye.
Dodany obrazek
  • 0

#13 Kot Fritz Napisany 17 maja 2008 - 09:16

Kot Fritz

    Mega Man

  • Narybek
  • 143 Postów:
Filmik:

http://wii.ign.com/a...4/874796p1.html

Ogólnie sympatycznie; fajny motyw muzyczny pod koniec.
  • 0

#14 Pious Napisany 17 maja 2008 - 09:19

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Gra bardzo ładna, ale każdy kto grał w MP3 powie, że mu nie dorównuje. Grafa niby ładna, ale efekty świetle są o niebo lepsze w MP3, do tego design poziomów w MEtroidzie miażdży tą grę. Na szczęście to wczesne stadium produkcji i liczę na sporą poprawę, bo na teraz to MP3 wydaje się ładniejszy.
  • 0

#15 BeSOS Napisany 17 maja 2008 - 09:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Geista nadal mi to przypomina..co jeszcze - słaby design ogólnie, czy to broni czy leveli. IMO między bajki można sobie wsadzić przechwałki developera jakoby mieli stworzyć najładniejszą grę na Wii.
  • 0

#16 Kaxi Napisany 17 maja 2008 - 10:49

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Z początku też mi to przypominało Geista, więc teraz po poście Jedyna bałem się obejrzeć filmik, ale jestem pozytywnie zaskoczony. Hicior to nie będzie, ale można liczyć na solidnego fpsa. Geist był ślamazarny i nieprecyzyjny, na tym filmiku akcja jest dość wartka i to zdecydowanie różni obie gry. Fakt, designem do pierwszej ligi daleko i na pewno nie będzie to system-seller, ale ten trailer jak dla mnie jest dość obiecujący.
  • 0

#17 Krill Napisany 17 maja 2008 - 13:53

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Pierwszy footage nie powala na kolana, ale zły też nie jest. Nie zajarałem się jak to ma czasem miejsce przy pierwym trailerze czegoś naprawdę dobrego, ale liczę, że oprawa The Conduit zostanie doszlifowana przez najbliższe miesiące (obecnie wygląda niestety jedynie nieźle) i przede wszystkim chciałbym by był to kolejny, obok Mad World, brutalny produkt na Wii. I lepiej, żeby urodziło się coś ciekawego, w przeciwnym bowiem razie koderzy będą gorzko żałowali swoich hardych słów...
  • 0

#18 gruby Napisany 17 maja 2008 - 15:48

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Nie przekonuje mnie ten filmik. Akcja nie wygląda za fajnie, a design to padaczka. Poczekamy zobaczymy, ale na razie 0 zajawki.
  • 0

#19 lukaszSA Napisany 30 maja 2008 - 21:39

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 919 Postów:
Ciekawie wygląda, ale najładniejszą grą na Wii to to nie jest (ale dajmy czas developerom). Klimat nawet mi się podoba, ale najbardziej mi zależy żeby był online. Bo na Wii jest tylko jeden shoter online (MoH H2)
  • 0

#20 Malutki Napisany 11 czerwca 2008 - 09:02

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
The Conduit ma ukazać się prawdopodobnie w pierwszym kwartale 2009 roku .

Ciekawie wygląda, ale najładniejszą grą na Wii to to nie jest (ale dajmy czas developerom). Klimat nawet mi się podoba, ale najbardziej mi zależy żeby był online. Bo na Wii jest tylko jeden shoter online (MoH H2)

Z tego artykułu wynika , że będzie posiadać multiplayer online:

High Voltage Software's The Conduit is a stunning first-person action shooter that promises to provide some of the best visuals seen to date on Nintendo's Wii gaming console.

Using their proprietary Quantum 3 Game Engine technology, the team at High Voltage Software is fusing fast and fluid gameplay with an advanced set of visuals intended to squarely establish the Wii as a true next-generation gaming platform. The first-person shooter boasts a competitive online multiplayer component and a thrilling single-player campaign. Advanced graphical features include dynamic environment mapping, interactive water with real-time reflection, and four-stage texture composition including gloss, diffuse, and bump mapping.

"Too many Wii owners have been told that the Wii is a casual platform with no room for serious games or top-tier graphics," said Eric Nofsinger, Chief Creative Officer at High Voltage Software. "With The Conduit, we intend to prove that theory wrong by providing gamers with the kind of title they imagined back when the platform was first announced."

Featuring terrifying alien creatures, an advanced Artificial Intelligence System, and a rich, conspiracy-laden story, The Conduit has more than a pretty face. "The Wii has tremendous potential," said Kerry J. Ganofsky, CEO and founder of High Voltage Software. "We've invested heavily in our technology to make certain that potential is realized with The Conduit."

The Conduit's control scheme was carefully designed from the ground up with the Wii in mind, as were each of the weapons in the extensive armory, providing gameplay not possible on other platforms. As Secret Service Agent Ford, you must learn to master each of these weapons as well as the special "All Seeing Eye" device to defeat enemies, solve puzzles, and unravel the game's mysteries.

"Conduit was especially designed for the Nintendo Wii" states Matt Corso, Creative Director at High Voltage Software. "From the weapons to armory and graphics, we tailored everything to the Wii which sets this game play apart from anything else on the market right now."

The Conduit is currently scheduled for Q1 2009 release.

http://www.worthplay...e.php?sid=52878
  • 0

#21 Kaxi Napisany 13 czerwca 2008 - 22:20

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://www.nintendow... ... it/861404/

Nowe mnóstwo screenów z gry. Efekty efektami, ale na nic się zdają, kiedy wszelkim obiektom brakuje polygonów.
  • 0

#22 Pious Napisany 13 czerwca 2008 - 22:25

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
MP3 nadal wygląda dużo lepiej. Conduit ma zdecydowanie za mało polygonów i wszystko jest takie pudełkowate. Postacie nawet ładne, ale otoczenie ssie.
  • 0

#23 lukaszSA Napisany 14 czerwca 2008 - 09:09

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 919 Postów:
To ma być gra która dogoni graficznie tytuły z X360? :|
  • 0

#24 Kaxi Napisany 14 czerwca 2008 - 10:16

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Ma ruszać podobne efekty i to nawet na niektórych screenach widać, z tym, że efekt koncowy jest gorszy niż wiele "past genowych" gier na Wii.
  • 0

#25 ogqozo Napisany 15 czerwca 2008 - 01:16

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Tak oglądam te obrazki no i kurczę... nic z tego nie będzie, jak dla mnie. Nie chodzi mi nawet o grafikę, bo mnie to wali. Ale ewidentnie widać brak jakiegoś pomysłu na grę. Przypomina to nieco mieszaninę biednej wersji Metroid Prime i Goldeneye 007. Zero kreatywności. Będzie pewnie gra na 7, a i to tylko dlatego, że wiilotem się fajnie celuje i strzela.
  • 0

#26 torq314 Napisany 15 czerwca 2008 - 17:47

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
kolejna gra bez prawdziwego pomysłu. wygląda, jakby grupa łebskich informatyków napisała fajny engine, a potem ta sama grupa w przerwie na kawę dopisała do tego fabułę "o strzelaniu", koniecznie "na poważnie".

bez względu na wypas ostatecznej technologii, ta gra się nie sprzeda, bo nie ma w niej na razie nic wyjątkowego.

to martwi o tyle, że dużo się mówi o przemyśle gier, który idzie śladami przemysłu filmowego (ostatnio były dyskusje o tym, jak to gry są w takim miejscu, w jakim przemysł filmowy był w latach 30-tych; chodziło o przekazywanie emocji). niestety, idąc śladami, powiela te same błędy - ile jest filmów super jeśli chodzi o wizualia, a robiących klapę właśnie ze względu na fabułę? mam wrażenie, że filmowcy właśnie tę lekcję już odrobili i ostatnio fala visu-crapów jakby opada, natomiast gry jeszcze się w ten ślepy zaułek pchają.
  • 0

#27 Malutki Napisany 02 lipca 2008 - 09:18

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Wywiad z twórcami gry:
http://www.thatvideo... ... talk-shop/
Z przeprowadzonej rozmowy możemy się dowiedzieć o trybie multiplayer , technologii zastosowanej w grze i sterowaniu .Z tego co przeczytałem panowie z High Voltage dużo obiecują , jestem ciekaw co z tego wyjdzie :hmmm: .
  • 0

#28 Krill Napisany 02 lipca 2008 - 11:09

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Obietnice są wielkie, czytałem też gdzieś ze goście z High Voltage już myślą o sequelu/sequelach. Nieźle. To będzie albo rewelacyjny produkt albo sromotna porażka jak Haze na PS3 :tak:
  • 0

#29 Ryan Napisany 06 lipca 2008 - 05:08

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie wiem jak będzie fabularnie, ale tekściarsko jest fatalnie. Graficznie... Jak na Wii? Bardzo dobrze.
http://www.gametrail...ayer/35887.html
  • 0

#30 Krill Napisany 06 lipca 2008 - 09:05

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
No no...trailer ten sprawił, że ostrzę sobie ząbki na The Conduit. Projekt ten od samego początku intrygował, bo w końcu jeśli developer obiecuje nową jakość, to ciężko pozostać obojętnym wobec takich deklaracji. Teraz wydaje się, że nie są to jedynie puste słowa i przechwałki. Grafika rzeczywiście jest bardzo ładna, a designem gra przypomina mi Half-Life, szczególnie jeśli chodzi o wykręcone bronie czy wygląd obcych. No i nie zapominajmy, że to jeszcze zapewne dość wczesna wersja gry, a przecież już wygląda obiecująco. Trzeba będzie mieć tę pozycję na oku.
  • 0