
Resident Evil 4 [wersja GCN]
#481
Napisany 05 sierpień 2005 - 13:21
Hit Ratio: 72%
Enemies Killed- 998
sam natomiast zginąlem 59 razy
czas gry 20:58
Grałem na normal, teraz zapewne wezmę sie za profesional z infinity launcherem :]
A i tryb Mercenaiers tez jest mega kozacki, fajnie by sie w niego grało przez siec, coś w stylu CS :]
#482
Gość__*
Napisany 06 sierpień 2005 - 06:11

#483
Napisany 06 sierpień 2005 - 08:37
Jedna sytuacja mnie kompletnie pozamiatała. 8) ...
Gram sobie do momentu walki z bossem na jeziorze. Żeby rozpoczęła się walka trzeba podpłynąć do drugiego brzegu, anyway załatwił mnie bo szkoda mi było apteczek. A gdy odrodziłem się przy maszynie zamiast płynąć do bossa poszedłem sobie na mostek wyciągnąłem handguna i znęcałem się nad rybkami.

Po około 7 strzałach z wody wynurzył boss z którym miałem się za chwilę spotkać i mnie pożarł - działo się to tak szybko, że aż podskoczyłem. Z takim bajerem jeszcze w żdnej grze się nie spotkałem.

No i warto w tej grze mieć oczy dookoła głowy - co rusz można znaleźć ukryte skarby.
Np. nad zbiornikiem z szambem wisi medalion trzeba go strącić z pistoletu. Ale jak wpadnie
do szamba do jest niewiele wart, dlatego warto pokombinować - szybko się skapnęłem, że
zbiornik da się zamknąć strzałem w belkę potrzymującą okap szamba.
Zarąbisty jest też motyw z wilkiem - Ja mu ratuję skórę, a później on mi pomaga w walce
z El Gigante.
#484
Napisany 06 sierpień 2005 - 09:27
#485
Napisany 06 sierpień 2005 - 15:40
Pozdrawiam wszystkich.
#486
Napisany 17 sierpień 2005 - 23:50
#487
Gość__*
Napisany 01 wrzesień 2005 - 10:25
#488
Napisany 04 wrzesień 2005 - 01:57
Przestan.R4 swietna gra-grafa dobra ale tekstury tragiczne
Przeciez z nim wcale nie trzeba walczyc:/ unikac go i czekac na winde, to jest najlepsze rozwiązanie.2 płyta jest swietny utknołem na predatorze na 1płytce ale z nim mozna nie walczyc i ucieknac winda która zjedzie po jakiejs chwili ratuje me dupsko nie ma na niego rady dostepnymi giwerami i wypasionymi ma maksa w tym etapie gry.mimo ze miałem wypasione bronie nie dałem mu rady<4 beczki które go zamrazaja to za mało Magnum na 30 i mini tałer nie rozłozyły skurczybyka a jego uniki to mistrzostwo swiata
Żadna to satysfakcja, przeciez nawet z Launchera wystarcza na niego jeden strzał.przejde gre na pro i wróce z giwerami bonusowymi i pokonam tego drania
Again..przestanszkoda ze R4 dostanie ps2 i wiecej dodatków

Nie służy do niczego...oznacza natomiast celnosc (procentowo). Im wiekszy procent, tym lepiej poniewaz oznacza że nie marnowałes amunicji strzelajac po scianach.mam pytanie od czego zalezy hit ratio?? i co on daje??
Z tymi broniami to da sie przejsc nawet ponizej 2 godzinjakie sa jeszcze ukryte sekrety oprucz tych 2 misji np:jest cos za przejscie bez sevowania czy w czasie ponizej 10godz bo sie da z tymi mega dodatkowymi broniami

#489
Gość__*
Napisany 08 wrzesień 2005 - 08:36


#490
Gość__*
Napisany 15 wrzesień 2005 - 00:26


#491
Gość__*
Napisany 23 październik 2005 - 08:08
#492
Gość__*
Napisany 23 październik 2005 - 09:29
#493
Gość__*
Napisany 19 listopad 2005 - 13:18


Wiem ze strasznie sie czepiam, ale stwierdzilem ze nie ma sensu wypisywac zalet, bo je kazdy zna. Widzial ktos jakies inne bugi??

#494
Napisany 01 luty 2006 - 23:50
#495
Napisany 17 lipiec 2006 - 11:10
#496
Napisany 17 lipiec 2006 - 18:19
Co prawda na PS2, ale wlaśnie jestem w trakcie 1 jego przechodzenia. I o ile na brak kasy nie cierpię (jestem na 4-1 chapterze) i mam ponad 200 tysięcy, to amunicji maławoPrawdziwy Resident Evil 4 według mnie zaczyna się od poziomu PRO

I tak być powinno. Przecież to RE4 nie jakiś spacerek


#497
Napisany 15 sierpień 2006 - 14:32
#498
Napisany 15 sierpień 2006 - 14:49

#499
Gość__*
Napisany 16 wrzesień 2006 - 18:41

#500
Gość__*
Napisany 16 wrzesień 2006 - 18:41

#501
Napisany 12 październik 2006 - 20:23



#502
Napisany 12 październik 2006 - 21:07
Spróbuję - załosna, beznadziejna, przekolorowana, zupełnie nieciekawa, a już jej kiecka to szczyt tandety ;] Była jeszcze w miarę ciekawą postacią w czasach RE i RE2... Ale seria RE i tak już przyzwyczaiła mnie do żenujących intryg i lipnych bohaterów, i tak jak jeszcze kiedyś nawet mnie to bawiło, tak teraz mnie wkurza. Wiem, to tylko "horror", ale jakoś postacie z Silent Hill nie mają takich problemów. Tu z kolei można mówić o innym nurcie, ale zostawmy ;]Czy ktoś może opisać kilkoma słowami postać imieniem Ada , aby jeszcze bardziej napalić mnię na ten tytuł ?(tylko bez spoilerów proszę).
Tak czy inaczej atakuj śmiało, bo rozpierdziel i tempo akcji jest momentami nieprzeciętne

#503
Napisany 12 październik 2006 - 21:20
Spróbuję - załosna, beznadziejna, przekolorowana, zupełnie nieciekawa, a już jej kiecka to szczyt tandety ;]

Wiem, wiem. Dla mnie to taki trochę nextgen w skórze currentgenowej ;] . Oj, czuję kilka nieprzespanych nocyTak czy inaczej atakuj śmiało, bo rozpierdziel i tempo akcji jest momentami nieprzeciętne


Vagrant3

#504
Napisany 12 październik 2006 - 21:28
Wyraziłem swoją opinię, możliwe, ze Tobie się ta postać spodoba nieco bardziej ;] Ja już mam dość sztampowości w grach... i mam na mysli wszystkie elementy, a scenariusz i kreacje postaci są u mnie priorytetowe.O kurde, to żeś mnię zaskoczył ciutkę. Myślałem, że to fajna postać.
#505
Napisany 13 październik 2006 - 16:02

#506
Napisany 13 październik 2006 - 16:56
Tak mamy idealną grę, z mega miodnym systemem rozgrywki, nowatorskimi rozwiązaniami względem gameplayu, rozwalającymi akcjami, inteligentnymi przeciwnikami i Bossami... gdyby Capcom dodał do tego jeszcze interesującą fabułę o_O mój mózg by tego nie wytrzymał.
Mówię wam. Oni tak to specjalnie. Przeprowadzali testy i doszli do wniosku, że muszą wykopać fabułę na miarę MGSa trzeciego, bo skala ocen we wszystkich serwisach na świecie nie wytrzyma takiego tytułu

#507
Gość__*
Napisany 19 październik 2006 - 09:10



#508
Napisany 19 październik 2006 - 18:24
Na Twoim miejscu olałbym te dodatki (zresztą byłem na Twoim miejscu i tak zrobiłem XD), bo są odpustoweNa NGC troche lepsza grafa,za to na PS2 pare dodatkow
