Są nowe informacje na temat Wario. Jestem napalony. Kocham platformery 2d, a Wario z GBA bardzo mi się podobały, chociaż nie grałem w nie zbyt dużo.
-Shaking/tilting remote a key part of the gameplay
-backgrounds are hand drawn
-characters are cel-shaded
-most likely 2D
-5800 yen ($50)
Wario Land Shake
Rozpoczęte przez
gruby
, 29 05 2008 08:43
104 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 29 maja 2008 - 08:43
#2 Napisany 29 maja 2008 - 09:18
Kolejne info :
Summary
Otakara pirates took to get the Wario is active and dynamic action next SUKURORUAKUSHONGEMU. And the ruins of the jungle, desert and sea, including all 20 stage, a hand-drawn animation Wario, body to body trotting!
- Wii remote control to the "Sheikh" If something happens
- way impede the pillars in front of the "Sheikh"
Sheikh Wario and the Wii remote control to bang on the ground. The vibration is not working on the road is open pillar.
- grabbed the enemy, "Sheikh"
Stunned his opponent Sheikh grabbed the items and may drop a coin.
- high bar to jump, the "Sheikh"
Wario is coiled rotates, with the rebound on top of that you can move forward.
Sheikh- In addition to this operation. Wii remote control to enhance
-aim
Stunned the ball and grabbed an enemy, Wii remote control, tilt angle decided to aim at.
-Vehicles manipulate
Wii remote control to listen, such as rockets and submarines to operate the vehicle.
[People Play: 1] [CERO ratings by age: screening schedule:
http://translate.goo... ... n&ie=UTF-8
Coraz bardziej mi się to podoba :) .
Summary
Otakara pirates took to get the Wario is active and dynamic action next SUKURORUAKUSHONGEMU. And the ruins of the jungle, desert and sea, including all 20 stage, a hand-drawn animation Wario, body to body trotting!
- Wii remote control to the "Sheikh" If something happens
- way impede the pillars in front of the "Sheikh"
Sheikh Wario and the Wii remote control to bang on the ground. The vibration is not working on the road is open pillar.
- grabbed the enemy, "Sheikh"
Stunned his opponent Sheikh grabbed the items and may drop a coin.
- high bar to jump, the "Sheikh"
Wario is coiled rotates, with the rebound on top of that you can move forward.
Sheikh- In addition to this operation. Wii remote control to enhance
-aim
Stunned the ball and grabbed an enemy, Wii remote control, tilt angle decided to aim at.
-Vehicles manipulate
Wii remote control to listen, such as rockets and submarines to operate the vehicle.
[People Play: 1] [CERO ratings by age: screening schedule:
http://translate.goo... ... n&ie=UTF-8
Coraz bardziej mi się to podoba :) .
#3 Napisany 29 maja 2008 - 09:22
Ja już chcę screeny!!! Nie wiadomo czy grę robi Int Sys? Chłopaki sa niexli w 2D.
#4 Napisany 29 maja 2008 - 13:21
Ten Wario będzie w końcu platformówką 2D z grafiką 3D (albo miksem 3D i 2D) czy to 100% gra 2D?
Bo mi hand drawn background bardziej się skojarzył z takim Yoshi's Story.
Bo mi hand drawn background bardziej się skojarzył z takim Yoshi's Story.
#5 Napisany 29 maja 2008 - 13:38
#6 Napisany 29 maja 2008 - 13:54
Wygląda przesłabo.
No sorry, ale jak się robi grę 2D w 2008 roku za pełną cenę na konsolę stacjonarną to to 2 D musi być szczególne. Wprawdzie jakość skana słaba ale już widać, że to ponad NDSa nie podskoczy za bardzo. Nic dziwnego, że o grze usłyszeliśmy na 2 miechy przed premierą - wygląda mi na zapchajdziurę w line-upie.
No sorry, ale jak się robi grę 2D w 2008 roku za pełną cenę na konsolę stacjonarną to to 2 D musi być szczególne. Wprawdzie jakość skana słaba ale już widać, że to ponad NDSa nie podskoczy za bardzo. Nic dziwnego, że o grze usłyszeliśmy na 2 miechy przed premierą - wygląda mi na zapchajdziurę w line-upie.
#7 Napisany 29 maja 2008 - 14:00
Nadzieja matką głupich, ale wierzę, że albo gra będzie tania, albo będzie WiiWarem, albo wygląda tak słabo tylko na shotach a w ruchu będzie ok.
#8 Napisany 29 maja 2008 - 14:08
Cena w Japonii to 5,800 jenów, czyli pełnopłatny tytuł (to chyba odpowiednik naszych 179zł, ponieważ Fatal Frame 4 pójdzie za 6,800). To więc na pewno nie jest WiiWare. Istnieje możliwość za to, że tytuł nie wyjdzie poza Japonię.
#9 Napisany 29 maja 2008 - 15:37
Szkoda, że tej gry nie robia na DS, bo konsola nie ma nic ciekawego od Nintendo od dłuższego czasu, a gra wygląda niczym na DSie właśnie. Plansz ma być 20, ale w sumie za taką cenę z taką grafą nie będzie się to zbytnio opłacać.
#10 Napisany 29 maja 2008 - 15:38
LOL
Już pisałem nie raz, że Nintendo dyma kasę z gier, które robi małymi kosztami. Tu kolejny właśnie przykład ;]
Już pisałem nie raz, że Nintendo dyma kasę z gier, które robi małymi kosztami. Tu kolejny właśnie przykład ;]
#11 Napisany 29 maja 2008 - 15:50
Nie komentuj jak nie widziałeś żadnej ich gry na żywo. A zapomniałem, z PS3 masz tak samo
#12 Napisany 29 maja 2008 - 22:33
Jeśli chodzi o platwormery z Wario to "jedynka" (chodzi mi o wario land: super mario land 3) jest najlepszym, njabardziej klimatycznym platwormerem 2D w jaki kiedykolwiek grałem! Niestety kolejne dwie części były o wiele słabsze a na GBA dałem już sobie spokój. Jak narazie zapowiada się że tendencja spadkowa się utrzymuje... Nawet jak na WiiWare prezentuje się słabo, a co dopiero na gre z pudła.
#13 Napisany 30 maja 2008 - 09:38
Jeśli tak gra nie ma jakichś ukrytych, kosmicznych "ficzerów" to nie wiem kto zaklepał budżet dla tego projektu. No chyba, jak wspomniałem, celują wyłącznie w tamtejszy rynek, bo poza Japonią nie ma co tej gry sprzedać - no bo chyba nie sam Wario?
Szkoda, że nie zrobią Wario World 2 - tamta gra była naprawdę sympatyczna i momentami innowacyjna.
Szkoda, że nie zrobią Wario World 2 - tamta gra była naprawdę sympatyczna i momentami innowacyjna.
#14 Napisany 30 maja 2008 - 09:57
Jakoś nie chce mi się wierzyć w ten skan co podał Gruby , bardziej mi to przypomina grę na Gba .Wydaje mi się , że jest to fake , aczkolwiek mogę być w błędzie.
#15 Napisany 30 maja 2008 - 21:33
Fajnie wygląda. Platformówek 2D nigdy za wiele. Martwi mnie tylko ilość plansz - 20 to zdecdowanie za mało. A co do WiiWare to wydaje mi się, że gra się tam nie zmieści (limit 40 MB).
#16 Napisany 30 maja 2008 - 21:38
A skąd wiesz ile zajmuje? Na GBA miał pewnie z 10mb, a nie wyglądał jakoś specjalnie gorzej.
#17 Napisany 30 maja 2008 - 21:43
No i niestety to nie świadczy dobrze o tej grze. Ale też mam nadzieję, że mimo wszystko to będzie na WiiWare bo na płyte się raczej nie nadaje (chyba, że rozbudują to jak Super Paper Mario, ale to mało prawdopodobne).
Co do pojemności to: LostWinds 32 MB - przeszedłem w 4h4'. Nie napawa to optymizmem.
Co do pojemności to: LostWinds 32 MB - przeszedłem w 4h4'. Nie napawa to optymizmem.
#18 Napisany 11 czerwca 2008 - 08:51
Pojawiły się screeny w lepszej jakości , jak na grę 2d nawet ładnie to wygląda oby tylko cena była odpowiednio satysfakcjonująca , no i długi czas potrzebny na przejście tego projektu .Uważam , że bardziej pasuje umieścić Warioland w serwisie Wiiware niż wydawać ją jako pełnoprawną grę dostępną w sklepach .
#19 Napisany 11 czerwca 2008 - 08:54
Czas będzie raczej krótki, bo to tylko 20 plansz. Jeden dzień i gra rozpukana. Widziałbym ją na DS, albo Wii Ware, bo szkoda płyty na to.
#20 Napisany 11 czerwca 2008 - 08:56
Myślisz, że plansze będą takie krótkie?
#21 Napisany 11 czerwca 2008 - 09:02
Pewnie takie jak w Wariolandach do tej pory - kilka, kilkanaście minut i koniec. Nie liczę na więcej. Poza tym tytuł pojawił się nagle i zaraz ma premierę, więc nie liczę na coś bardzo dobrego.
#22 Napisany 11 czerwca 2008 - 10:46
Kiepsko. Jak już chcieli nowego Wario to mogli już w 3D robić. Ale jak tak bardzo im na 2D zależy, to tak jak mówił Pious - WiiWare albo DS.
#23 Napisany 11 czerwca 2008 - 11:29
Nie ma szans aby ukazało się na Ds lub Wiiware , gra będzie zawierała cutscenki .
Skany:
http://gonintendo.co... ... _208lo.jpg (większy ^)
Skany:
http://gonintendo.co... ... _208lo.jpg (większy ^)
#24 Napisany 11 czerwca 2008 - 13:14
Ojejku... Chociaż zawsze lepsze takie wstawki, niż na silniku gry
#25 Napisany 11 czerwca 2008 - 14:36
A czemu na DS nie może być cutscenek? Spójrz na intro z Metroida chociażby, bo ono zjada te obrazki na śniadanie.
#26 Napisany 11 czerwca 2008 - 16:07
DS obsługuje karty do 256 MB i do takiej pojemności mogą być gry, więc animowane scenki przerywnikowe spokojnie się mieszczą. To nie czasy kartridży, które miały po kilka, maksymalnie kilkadziesiąt megabajtów.
#27 Napisany 11 czerwca 2008 - 16:10
Pierwszy raz zgadzam się z Czychem, bo sensownie gada.
#28 Napisany 11 czerwca 2008 - 16:42
Niewiarygodne. Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni A co do tych kartridży, to jakby nie patrzeć to FFIV ma pełny (mam nadzieję, że pełny) voice-acting.
Wracając do tematu niestety cena mówi sama za siebie - będzie to gra pudełkowa na Wii. I trzeba sie z tym pogodzić....
Wracając do tematu niestety cena mówi sama za siebie - będzie to gra pudełkowa na Wii. I trzeba sie z tym pogodzić....
#29 Napisany 24 czerwca 2008 - 18:34
Oficjalna notka NOE mówi, że Wario w Europie już we wrześniu. Całkiem szybko jak na nas.
#30 Napisany 25 czerwca 2008 - 18:47
Sorry za double post, ale nikt nie pisze, a są nowe screeny.
http://gonintendo.co...=47487#comments
Grafika jest wg mnie bombowa! Bardzo dobre 2D.
http://gonintendo.co...=47487#comments
Grafika jest wg mnie bombowa! Bardzo dobre 2D.