mozna dwojke ogrywac bez znajomosci jedynki?
Suikoden
#91 Napisany 04 lutego 2015 - 23:39
#92 Napisany 04 lutego 2015 - 23:44
Spokojnie. Ja najpierw przeszedłem 2, a dopiero potem 1. Gra nic nie straci na wartości.
#93 Napisany 04 lutego 2015 - 23:51
Vity używane za 440 zł, może kiedyś jeszcze ogarniemy
#94 Napisany 05 lutego 2015 - 07:50
mozna dwojke ogrywac bez znajomosci jedynki?
wydaje mi się że gra korzysta z sejwa jedynki i można w kontynuacji spotkać naszego hiroła z części pierwszej, no i sporo postaci które rekrutujemy są w obu suikodenach, ja proponuje pierw ograć jedynkę
#95 Napisany 05 lutego 2015 - 08:06
Wydaje mi się, że łatwo od jedynki się odbić i przez to nigdy nie sięgnąć po o klasę lepszą dwójkę. Jak ktoś pyta czy warto zagrać w samą dwójkę, to zawsze odpowiadam, że tak, bo sam zaczynałem od SII i wtedy ta gra spodobała mi się o wiele bardziej niż FFVII.
#96 Napisany 05 lutego 2015 - 11:21
Wczoraj pograłem z godzinkę w Suiko 2... ahhh, wspomnienia wracają
Ale chyba zacznę od jedyneczki, spokojnie przejdę i potem trzasnę dwójeczkę. Choć ciężko bo jest ciśnienie na Suiko 2
#97 Napisany 05 lutego 2015 - 11:22
Mają tak zrobićSuper, SII jest nieściągalny z poziomu Vity, mam nadzieję, że przez PS3 się da, trzeba odkurzyć starego śmiecia
Kupiłem obie części, teraz tylko skończyć Danganronpa i Tearaway #vitahastoomanygames
#98 Napisany 06 lutego 2015 - 11:48
W Suikodena na Vicie idzie grać w full screen i gra wygląda nieźle. Nie trzeba się bawić w ręczne ustawianie obrazu.
#99 Napisany 06 lutego 2015 - 13:57
Myk, jednak odkładam Suiko 2 na rzecz pierwszego Suikodena, przypomnę sobie niuanse fabularne itp. itd., bo tę część bardzo słabo pamiętam w przeciwieństwie do dwójki. Szkoda, że ps3 nie ma możliwości robienia skrinszotów, więc w razie W, muszę się posiłkować telefonem
Chwilkę pograłem w "Dwójeczkę" i zacząłem "Jedynkę" - trzeba przyznać, że jest zauważalna różnica w grafice. W pierwszej odsłonie wszystko takie bardziej szarobure, rozmyte, ale z czasem nie tak źle, człowiek się przyzwyczaja i nie psioczy. Ogólnie dobrze wyglądają te klasyki na ps3, ładnie wszystko się dopasowuje do ekranu i nie ma pikselozy i mimo wszystko miłe dla oka. Na szybko to muszę powiedzieć, że brak możliwości biegania denerwuje, ale idzie się przyzwyczaić i nie jest to aż takie drażniące, mając świadomość, że wystarczy zrobić attachment (całkiem głupi pomysł, by móc biegać, ale cóż...):
Prawie sam początek:
Kolacyjka rodzinna:
No i pierwsza walka po wyjściu z miasta (docelowo najpierw trzeba iść do innej lokacji), zakończona soczystym wpierdolem i gejm ołwerem... bo moje postaci nie mogły trafić tych leszczy, nie mogli uciec bo byłem otoczony, ani przekupić tej bandy zwierzaków
#100 Napisany 06 lutego 2015 - 15:59
#101 Napisany 10 lutego 2015 - 09:32
Pykam w jedyneczkę, zaraz będę szedł zdobywać swój zameczek
Na razie nabiłem ok 4 godzin, nie pamiętam ile kiedyś tam zajęło mi przejście tej gry, gdzieś wyczytałem, że SI to giereczka na 15h, więc przy moim sposobie grania wyjdzie z 20-25
Tak mnie naszła myśl, że relacja miedzy SI i SII to coś w stylu Borderlandsów 1 i 2. Zrobili giereczke z masą fajnych pomysłów, ale to ich pierwsze podejście więc jest fajnie, ale nie do końca wszystko zagrało. Za to w obu przypadkach zebrane doświadczenie zaowocowało w drugich częściach zrobieniem właściwie wszystkiego o kilka klas lepiej.
#102 Napisany 10 lutego 2015 - 10:26
No 15h to chyba robienie speedruna bardziej:
http://www.howlongto...ame.php?id=9301
Ja ze swoim pieszczeniem się, lizaniem ścian i robieniem wszystkiego, niczego i jeszcze troszkę pewnie ok 40h będę w to pykał
Zameczek już zdobyty. który swoją drogą nazywa się "Zameczek Castle"
Do grania w SI ciągle motywuje przypomnienie sobie historii, którą pamiętam jak przez mgłę, w kolejnej części chęć załadowania sejwa z SI do SII, ale najbardziej fakt, że po przejściu jedyneczki będzie można się zabrać za genialną dwójeczkę
Karwa, rekrutacja i zamek to zajebiste patenty, fajnie jest sobie obserwować jak to wszystko się powoli rozrasta
#103 Napisany 10 lutego 2015 - 10:59
I ta muzyka
#104 Napisany 10 lutego 2015 - 12:30
#105 Napisany 09 marca 2015 - 09:16
Jestem w SII już po jednej z najklimatyczniejszych walk w historii jrpgów. Kto grał ten wie. Jako, że nauczony doświadczeniem tym razem dobrze się doń przygotowałem, aż za dobrze nawet, to było prosto, łatwo i przyjemnie. Ach pamiętam pierwszy raz te X lat temu kiedy wzięty z zaskoczenia zostałem zaorany jak szmata
#106 Napisany 09 marca 2015 - 23:39
Główny efekt przeniesienia sejwa z jedynki
Ależ bym na*ebał screenów z tej giereczki gdyby się tylko normalnie dało
#107 Napisany 15 kwietnia 2015 - 18:15
Suikoden III wyjdzie jako PS2 Classic na europejskim PSN
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 kwietnia 2015 - 18:15
#108 Napisany 15 kwietnia 2015 - 18:26
#109 Napisany 15 kwietnia 2015 - 18:45
W trójeczkę nigdy nie grałem, choć od lat kurzy się u mnie na półeczce wersja NTSC na Pleja 2. Będzie trzeba odkopać starego śmiecia PS3
#110 Napisany 15 kwietnia 2015 - 19:08
#111 Napisany 15 kwietnia 2015 - 21:29
#112 Napisany 15 kwietnia 2015 - 21:41
4
#113 Napisany 16 kwietnia 2015 - 00:47
#114 Napisany 16 kwietnia 2015 - 07:59
pod koniec dewelopingu trójki wyrzucono gościa który był tym dla Suikodena kim do niedawna był taki Kojima dla serii MGS, gościu miał chyba rozpisany scenariusz na kilka części, no i wszystko wzięło w pizdu
Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 16 kwietnia 2015 - 08:01
#115 Napisany 16 kwietnia 2015 - 09:09
#116 Napisany 24 czerwca 2015 - 14:59
Trójeczka już JEEEEEEST! (na naszym pss i w USA). Do tego na naszym store promo na S1 i 2 także brać i nie marudzić!
#117 Napisany 24 czerwca 2015 - 15:04
Najs, tylko bym musiał PS3 wygrzebać
#118 Napisany 24 czerwca 2015 - 15:06
a ja kupic = nikogo