I coraz gorszych ocen od prasy branżowej.
Need For Speed: Undercover
Rozpoczęte przez
Texz
, 18 06 2008 15:08
EA Black Box EA PS3 X360 Wii PC PS2 NDS iOS
77 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 14 grudnia 2008 - 20:21
#62 Gość__* Napisany 14 grudnia 2008 - 20:39
#63 Napisany 14 grudnia 2008 - 20:42
Może by tak spojrzeć o czym są ostatnie posty?
#64 Napisany 14 grudnia 2008 - 21:23
Hej wrogu! Kiedy Ty zaczniesz bezmyślnie wklejać linki do swoich newsów?
#65 Napisany 27 grudnia 2008 - 11:37
Gram sobie w nowego NFS i nie bardzo rozumiem, czego raptem wszyscy zaczęli wymagać od tej serii. Undercover jest dokładnie taki jaki powinien być. Jest całkiem przyjemny arcadowy styl jazdy (choć ja bym troszeczkę go poprawił). Jest duże miasto, licencjonowane bryki, pościgi z policją. Wg mnie to gierka na 7+ lub nawet 8-. Nie oszukujmy się NFS nigdy nie był rewelacyjną serią, więc nie wiem skąd raptem tak duże wymagania. Ja rozumem, że w porównaniu do ostatniego Burnouta to nowy NFS ma trochę daleko. Ale nie oszukujmy się Criterion odwalił kawał rewelacyjnej roboty wypuszczając genialną ścigałke.
Jeśli ktokolwiek myśli, że EA na poważnie kończy z serią to niech sie puknie w łepetynę. Być może niskie oceny wymusiły na EA podjęcie jakiś PR-owskich ruchów typu ogłoszenia o zamknięciu studia. Zawsze to lepsza wymówka niż kryzys i cięcie kosztów Założę się o swoją brykę, że niedługo EA odtrąbi, że jednak za namową fanów nowy NFS jednak powstanie. Przecież już samo Need for speed w tytule gwarantuje sprzedaż tych marnych 500 tys kopii.
Jeśli ktokolwiek myśli, że EA na poważnie kończy z serią to niech sie puknie w łepetynę. Być może niskie oceny wymusiły na EA podjęcie jakiś PR-owskich ruchów typu ogłoszenia o zamknięciu studia. Zawsze to lepsza wymówka niż kryzys i cięcie kosztów Założę się o swoją brykę, że niedługo EA odtrąbi, że jednak za namową fanów nowy NFS jednak powstanie. Przecież już samo Need for speed w tytule gwarantuje sprzedaż tych marnych 500 tys kopii.
#66 Napisany 27 grudnia 2008 - 11:50
Jak nie wiesz, czego wymagac od serii? Ja wymagam, żeby się stała tym, czym była za czasów 1-4, Porsche Unleashed - miała świetny model jazdy, cudne i zróżnicowane trasy (otwarte, zamknięte, w górach, nad morzem, w jesieni, w zimę, wąskie dróżki, czteropasmowe autostrady, w nocy, w dzień), normalnie zrobione tryby (tryb kierowcy testowego Porsche to wzór, won z filmikami i pseudofabułą). PGR, Forza, GT mogą się obejśc bez idiotyzmów jakoś, dlaczego NFS nie? Chciałbym, żeby miała najlepsze dostępne fury na globie (Golf w NFS? OMFG!). Chciałbym, żeby dawała tą radośc z jazdy i ten feeling co wspomniane przeze mnie wcześniejsze części. Pamiętam doskonale odpalone u kuzyna pierwsze NFS i te filmiki dla każdej fury. Pamiętam doskonale mojego pierwszego NFS (trójeczka) i miesiące jakie przy nim spędziłem. Pamiętam doskonale przegenialne Porsche Unleashed i ponad rok szarpania. I widzę jakie NFS jest teraz.
A Ty pytasz czego można wymagac?
A Ty pytasz czego można wymagac?
#67 Napisany 27 grudnia 2008 - 20:26
Wogóle DO PIECA z otwartymi światami w ścigałkach. Szrzecze, wolę 10 zajebistych tras, każda w innym stylu, niż jednego molocha. I też zgadzam sie w 100% z Greg - tego wymagam od NFS i qurwa, przeciez to jest na wyciągnięcie ręki. Zakładamy się, że kolejny NFS to równiez będzie jakiś kaszalot? Już ten był zapowiadany jako wielki come-back.
#68 Napisany 29 grudnia 2008 - 14:48
Otwarte światy to zmora ścigałek. Jak pomyślę czym mógł być Paradise to mi się płakać chce. Otwarte miasto to może fajny bajer w GTA, ale w ścigałkach chodzi o masterowanie każdego centymetra trasy, szukanie bajeranckich skrótów. A jak ma się do dyspozycji całe miasto to siłą rzeczy trasy stają się dużo gorsze, nie są tak dopieszczone i przez to nie wciągają... Popieram przedmówców: DO PIECA z otwartymi światami. A NFS to szczególnie to nie służy. Jeszcze Undergroundy były w miarę grywalne, ale teraz po tym, otwarciu światów to szroty jakich wiele. Sorry i do pieca.
#69 Napisany 04 stycznia 2009 - 21:53
@miki: jednej rzeczy wymagam od NFS - żeby się nie cofała. Bo to właśnie robi.
#70 Napisany 30 stycznia 2009 - 15:47
Faktycznie, seria umarła. Tylko cztery nowe części się szykują
http://www.gamikaze.... ... nline.aspx
http://www.gamikaze.... ... Speed.aspx
Chociaż te przynajmniej mają jakąś nadzieję na bycie dobrymi grami. Robią je twórcy m.in. GTR2. Pewnie i tak wyjdzie jak zawsze
http://www.gamikaze.... ... nline.aspx
http://www.gamikaze.... ... Speed.aspx
Chociaż te przynajmniej mają jakąś nadzieję na bycie dobrymi grami. Robią je twórcy m.in. GTR2. Pewnie i tak wyjdzie jak zawsze
#71 Napisany 30 stycznia 2009 - 15:58
Dobre. Shift wydaje się interesujący koncepcyjnie, ale o wszystkim i tak zadecyduje wykonanie. Martwi mnie tylko, czy aby nie odejdą od obecnej formuły: gra + filmiki FMV. Ja chce przegięte, absurdalne filmiki z kiepskim aktorstwem.
#72 Napisany 30 stycznia 2009 - 16:41
TEXZ już zamieścił info w stosowniejszym temacie viewtopic.php?f=27&t=2514&p=482004#p482004
Ten temat to na pewno się nie nadaje do takiej dyskusji
Ten temat to na pewno się nie nadaje do takiej dyskusji
#73 Napisany 01 lutego 2011 - 23:48
Zakochałem się w Undercover
A główną przyczyną jest fakt, że dzisiaj usiadłem z tatą do konsoli i tunningowaliśmy jego samochód (ma Megane III, a ja II):
Jest to pierwsza gra w której Meganka jest oficjalnie nazwana supersamochodem sportowym i ma nawet swoją oddzielną misję
Reszta czyli sterowanie jest do dupy (oj brakuje mi tego z HP) oraz muzyka jest do dupy, bo raptem tylko jeden kawałek mi się podoba i da się go słuchać. Gra przypomina żywcem Most Wanted, ale przyjemnie się gra. Brakuje mi jeszcze ładoewania nitro za jazdę w tumnelu aerodynamicznym
Fajne są natomiast filmiki nz żywymi aktorami i prawdziwymi furkami, a nie jakieś renderowane gnioty
A główną przyczyną jest fakt, że dzisiaj usiadłem z tatą do konsoli i tunningowaliśmy jego samochód (ma Megane III, a ja II):
Jest to pierwsza gra w której Meganka jest oficjalnie nazwana supersamochodem sportowym i ma nawet swoją oddzielną misję
Reszta czyli sterowanie jest do dupy (oj brakuje mi tego z HP) oraz muzyka jest do dupy, bo raptem tylko jeden kawałek mi się podoba i da się go słuchać. Gra przypomina żywcem Most Wanted, ale przyjemnie się gra. Brakuje mi jeszcze ładoewania nitro za jazdę w tumnelu aerodynamicznym
Fajne są natomiast filmiki nz żywymi aktorami i prawdziwymi furkami, a nie jakieś renderowane gnioty
#74 Napisany 18 czerwca 2011 - 15:13
Kończąc moją przygodę z ww. grą pragnę napisać, że się na niej zawiodłem trochę, bo do zdobycia za single zostały mi jeszcze acziki za wyścig Tri City Run i coś tam River Northway.. no i szukam na mapie a tu się okazało, że już je kiedyś jechałem, ale z jakiś powodów nie zdominowałem ich. No to wziąłem sobie je odpaliłem jeszcze raz - ten Tri City to 12 czekpointów więc jechałem z 10 minut jak nie dłużej, wygrałem i.. aczik nie wpadł To samo z tym drugim Ta pieprzona gra nie nalicza aczików za wyścigi po skończeniu kariery!! No tego już mi było dosyć - drugi raz za skarby nie chce mi się tego wszystkiego przechodzić
#75 Napisany 19 czerwca 2011 - 01:05
Zabierasz się za crapy i masz efekt
#76 Napisany 19 czerwca 2011 - 12:24
Gra jest tragiczna. Najgorszy NFS, z jakim miałem do czynienia. Nie czaję jak można się tym crapem choć trochę jarać. :S
#77 Napisany 19 czerwca 2011 - 12:27
<patrzy do tematu DNF i też nie może pary rzeczy zrozumieć>Gra jest tragiczna. Najgorszy NFS, z jakim miałem do czynienia. Nie czaję jak można się tym crapem choć trochę jarać. :S
Ot, gusta i guściki.
#78 Napisany 19 czerwca 2011 - 12:29
Ale ja się DNF nie jaram, jedynie wskazują na przesadne hejterzenie.