Skocz do zawartości

Zdjęcie

Castlevania Judgment


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
19 odpowiedzi na ten temat

#1 Malutki Napisany 27 czerwiec 2008 - 08:38

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Ja jako fan serii nie mogę przełknąć tej myśli , że będzie to bijatyka . Chociaż z poniższej wypowiedzi Igarashi uspokaja społeczność lubującą tę serie to i tak nie jestem przekonany co do jakości projektu końcowego :( .
Dodany obrazek
http://gonintendo.co... ... _106_1.JPG
Info:

Characters confirmed thus far - Dracula, Simon, Alucard, Shanoa, and Maria Renard.
Classic subweapons - holy water, magic spells, dagger, boomerang
Subweapon use still depends on hearts
Remixed classic Castlevania tunes
Set traps, destroyable environments, enemy monsters interfere with battle
Nunchuck controls character movement, Wiimote used for motion attacks
Some more snippets from the Nintendo Power article…

- Maria unlocked through DS to Wii connectivity
- special move gauge that builds up to a move that is much like a “final smash”
- some sort of WFC interaction
- character models by Takeshi Obata (Death Note)
- Quote from Igarashi “I guess some fans may worry about the game quality, but I am confident that we can achieve a very high-quality game. I think that fans…will see that it stays true to the Castlevania series. Even though this is a fighting game I can guarantee that it will be fun.”


  • 0

#2 Kaxi Napisany 27 czerwiec 2008 - 12:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12228 Postów:
Nie jestem fanatykiem Castlevani ale potrafie sobie wyobrazić, że to może yć dla niektórych herezja.

Z drugiej strony, Wii przyda się jaka ekskluzywna bijatyka, bo w tej dziedzinie cieniutko, oj cieniutko.

EDIT: http://www.jeux-fran... ... mages.html

pięć milionów skanów, niektóre okrutnie brzydkie.
  • 0

#3 Malutki Napisany 27 czerwiec 2008 - 17:07

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Łudziłem się , że może cos z tego będzie , ale kiedy Kaxi zapodałeś nowe skany , zaliczyłem nokaut. Co oni zrobili z synem draculi , design tych postaci pozostawia wiele do życzenia jakbym oglądał zupełnie inną grę pokroju Final Fantasy. Od 21 lat seria praktycznie się nie zmieniała a oni wyskakują z bijatyką , gdyby jeszcze mieli jakiekolwiek doświadczenie w tej dziedzinie to może by coś z tego wyszło . Życzę Igarashiemu konkretnego poślizgu na tym projekcie i niech powróci do normalnej Castlevanii.
Oficjalnie zapowiedziana :

Konami Digital Entertainment, Inc. today announced that Castlevania Judgment, the first Castlevania title in the fighting game genre, is currently in development exclusively for Wii. Developed by legendary Castlevania series producer Koji "Iga" Igarashi, Castlevania Judgment bridges the past with the present as it pits several generations of the Belmont clan against a host of characters that span the franchise's 22-year history.

"We wanted to take this addition to the signature Konami franchise in a direction that really sets it apart from the previous Castlevania titles in the series," said Anthony Crouts, Vice President of Marketing for Konami Digital Entertainment, Inc. "The Wii Remote and Nunchuk capabilities, along with the iconic characters, make this game the ideal entry point into the fighting game genre. This combination is certain to thrill old and new fans of the franchise."

With 3D environments rendered on Wii, players can choose sides in an epic battle of good versus evil using iconic Castlevania characters designed by famed manga artist Takeshi Obata. Using the motion-sensing controls of the Nunchuk and Wii Remote, players can slash, stab and whip their way across a variety of stages and environmental elements with various surrounding objects as weapons. Select characters can also set traps and make use of monsters on the field to achieve victory in a clash of epic proportions. As an added bonus, players are also able to compete head-to-head using the Nintendo Wi-Fi Connection and connect with Castlevania: Order of Ecclesia on the Nintendo DS to unlock bonus gameplay content.

Castlevania Judgment will be released in North America Fall 2008 on Wii.

http://wii.ign.com/a...5/885501p1.html
  • 0

#4 Kaxi Napisany 09 lipiec 2008 - 15:17

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12228 Postów:
http://www.gamekyo.c... ... elles.html

Oficjalne shoty z Castlevanii. W skrócie? Soul Calibur dla ubogich.
Niektóre screeny są jednak niezłe, a Wii się taka gra przyda. Ale hitu nie będzie.
  • 0

#5 Malutki Napisany 13 lipiec 2008 - 09:08

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Panowie z serwisu IGN podzielili się wrażeniami z gry :
http://wii.ign.com/a...8/888655p1.html

The game obviously has a long way to go, as it was pretty clunky, still running in 4:3 for the time being, and had some basic camera issues that had player 1 blocking the screen every now and then, but we got the idea of the game, and it certainly has promise. Belmont has some awesome looking whip combos and extravagant offense, while Dracula is a complete tank, barely moving at all and casting magic from a distance. Alucard is like the anti-Belmont, focusing on magic more than combo attacks, but still having strong melee to work with, and Maria is extremely unconventional, summoning magic and odd, floating jump attacks to throw off opponents. In addition, each player also has a huge super attack that launches a scripted summon sequence, and they looked pretty good, despite being rough and early.

We'll have more on Judgment as the game continues development, but until then check out our in-game images in the media gallery below. For those wondering of Judgment truly feels like a Castlevania-made-fighter, we'd say yes, but it needs a lot of polish if it's going to sit at the top of our "must play" list, and right now it's a bit too rough to tell.

Wywiad z Igarashi’m :
http://wii.ign.com/a...8/888661p1.html

IGN: Wii owners have been waiting for an announcement ever since we saw the original "Connect to Wii" option on the DS menu. Nobody expected a fighter though. Why move the series in this direction for Wii? Have you always wanted to do a Castlevania fighter?

Iga: I had been thinking about how to utilize the characteristic features of the Wii controllers. I felt that using the Wii Remote and the "swinging" motion was a must and needed to be utilized. But the gameplay of the existing Castlevania games is designed for prolonged play and I thought it would be difficult for players to continue to swing for long periods of time. To do so, would be extremely tiring. Then I realized, with the 3D action style, I would be able to incorporate intervals so that players can rest and this would allow players to enjoy the swinging action of the Wii Remote.

Z takim podejściem do posiadaczy Wii w życiu się nie doczekam normalnej Castlevanii na konsole Nintendo.
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Niektóre screeny są jednak niezłe, a Wii się taka gra przyda. Ale hitu nie będzie.

Prawdopodobnie wyjdzie im z tego mały koszmar :P .
  • 0

#6 Kaxi Napisany 13 lipiec 2008 - 11:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12228 Postów:
IGN porównuje grę bardziej do Power Stone niż do Soul Calibura, więc jeśli to ma być nie do końca typowa siekanka 1 na 1, jak Tekken czy SC, to szanse powodzenia są nieco większe.
  • 0

#7 Malutki Napisany 17 lipiec 2008 - 09:01

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Gra widać, że jest dynamiczna , jak na razie wstrzymam się z oceną .
Trailery:
http://www.gametrail...ayer/36752.html
http://www.gametrail...ayer/36767.html
http://www.gametrail...ayer/36768.html
http://www.gametrail...ayer/36755.html
http://media.wii.ign...760/vids_1.html
  • 0

#8 Malutki Napisany 10 wrzesień 2008 - 08:46

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Castlevania Judgment' Preview
trailer:
http://www.g4tv.com/... ... eview.html
Kilka przemyśleń Igarashiego:

- Igarashi and his team would have loved to utilize the MotionPlus for Judgment, because it would have made work easier!
- there could be more Castlevania spin-offs, based on how Judgment sells
- Igarashi considers Symphony of the Night a spin-off for him. It was his first Castlevania title, but he continued creating games in that style because of the positive fan/press reaction
- Once again, Igarashi is still considering a retro Castlevania title, but wouldn’t go into anymore detail

Kilka nowych screenów
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Reszta:
http://flickr.com/ph... ... 854738276/
  • 0

#9 Kaxi Napisany 16 wrzesień 2008 - 20:06

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12228 Postów:
http://wii.ign.com/d... ... 29740.html


Nowe obrazki. Gierka chyba nieco wyładniała od pierwszej prezentacji.
  • 0

#10 Malutki Napisany 17 wrzesień 2008 - 08:54

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Castlevania Judgment: It's like Soulcalibur Legends (but better?)

Ultimately, Castlevania Judgment isn't a surprise. It's most likely exactly as you're imagining it. Perhaps we've become so accustomed to poorly imagined translations of franchises on the Wii, but we're certainly not disappointed in Judgment. To be disappointed would mean we had higher expectations.

http://www.joystiq.c... ... ut-better/
Myślę, że wyjdzie z tego crap . Soul Calibur Legends też miał być nowatorski , a wiemy co z tego wyszło .
  • 0

#11 Malutki Napisany 26 wrzesień 2008 - 13:25

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Castlevania Judgment 'Combatant' trailer
http://gamevideos.1u.../video/id/21645
Eric Lecard, Death confirmed
http://www.konami.jp...me/dracula_wii/
Co to jest ? :? .Mam wrażenie jakbym oglądał zupełnie inna grę .
  • 0

#12 Malutki Napisany 08 październik 2008 - 11:22

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Castlevania: Judgement Gameplay Footage
http://www.truegameh... ... y-footage/
  • 0

#13 Malutki Napisany 20 październik 2008 - 22:03

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Castlevania Judment - Cube, Classic controller support

It’s a scary proposition: taking a beloved series like Castlevania and dropping its familiar adventure formula in favor of one on one fighting. But that’s what Konami has done with Castlevania Judgment. Fortunately for series fans, the developers are giving players plenty of content to sink their fangs into. The depth starts with the character roster; in addition to previously revealed warriors…the game features Trevor Belmont, Sypha Belnades, Grant DaNasty (all from CV-III), Eric Lecarde (from Bloodlines), werewolf Cornell (from CV: Legacy of Darkness) and a few villains, including time-manipulating newcomer Aeon. The game has plenty of modes, too; there are personalized story modes for each warrior, plus you can engage in traditional Arcade, Versus and Survival Modes, as a well as a Castle mode in which you proceed through Dracula’s abode, floor by floor, while dealing with certain restrictions. And if you’re not convinced that swinging a Wii remote is the best way to beat the Count, worry not; you can also play using the GameCube or Classic Controller.

High res screens
Dodany obrazek
reszta:
http://www.flickr.co... ... 083519546/
  • 0

#14 Kaxi Napisany 19 listopad 2008 - 13:55

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12228 Postów:
http://wii.ign.com/a...1/931583p1.html


ign daje 7.5, tyle co nowemu mortalowi, i mówi ze to zaskakująco dobra i zbalansowana bitka. Do tego ładna. Nikt się chyba nie spodziewał, z drugiej strony 7 i pół to tez nie hicior.
  • 0

#15 Malutki Napisany 27 listopad 2008 - 19:02

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Tytuł ten zbiera średnie noty .System walki jest uproszczony i opiera się na kilku ruchach .Z resztą , tego można było się spodziewać .Oby nigdy Iga nie powrócił do takiego schematu Castlevanii .
  • 0

#16 Kaxi Napisany 27 listopad 2008 - 19:11

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12228 Postów:
Tylko IGN wystawił tak wysoką ocenę, a serwis ten w tym roku ma tendencję do przesady. Zazwyczaj się z nimi zgadzałem, ale ostatnio coraz rzadziej mi się to zdarza. Wygląda więc na to że średnia 50% na GR jest tylko trochę zbyt niska (ktoś wystawił 20%, a to chyba lekka przesada, która z kolei strasznie zaniża średnią).
  • 0

#17 Malutki Napisany 27 listopad 2008 - 19:13

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Jako fan ,znając życie i tak kiedyś sięgnę po ten projekt :/ .
  • 0

#18 Malutki Napisany 16 styczeń 2009 - 14:19

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Igarashi promotes Castlevania Judgment in Japan
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Pozostałe obrazki :
http://www.famitsu.c...21290_1124.html
  • 0

#19 P-chan Napisany 16 styczeń 2009 - 21:21

P-chan

    Link

  • Forumowicze
  • 311 Postów:
Zdjęcia mnie rozbroiły, ciekawe czy pomogły w promocji gry w Kraju Kwitnącej Wiśni.

Szkoda, że sterowanie jest tak bardzo uproszczone, i że gra nie wybija się poza przeciętność, ale pewnie też kupie z czystej ciekawości, o ile będzie ją można dostać kiedyś tam poniżej stówy.
  • 0

#20 Tawotnica Napisany 21 maj 2014 - 02:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11083 Postów:

N-N-N-Necrobump 2! Zacznijmy od tego, że bijatyka 1 vs 1 to ostatni gatunek w jakim bym chciał zobaczyć Castlevanię  :pf: No, ale jest, zrobiona przez Igarashiego no less. Szczerze mówiąc po Harmony of Despair i tym dziwadle w przeciągu jednego roku nie dziwię się już, że IGA został odsunięty od serii. 

 

Pierwsze co rzuca się w oczy to oczywiście artwork. Takeshi Obata znany mangozjebom jako rysownik Death Note postarał się, żeby fani -vanii ledwo poznawali kim oni tu do cholery walczą. Oderwany od serii styl może się komuś podoba, bo obfituje w detale typu paski, łańcuszki i inne akcesoria, do tego gra jak na możliwości Wii wygląda świetnie, ale emo-Simon czy loli-Maria to dla mnie za mocne. 

 

Druga rzecz to roster. Jedno wielkie WTF. Połowa postaci pochodzi z trylogii na NESa, ale są zniekształcone nie do poznania jak już wyżej wspomniałem. Reszta to zupełny random nie trzymający się żadnego klucza. Cornell? Gdybym dosłownie dwa tygodnie temu nie kończył Legacy of Darkness nawet nie pamiętałbym o istnieniu takiego kogoś. Leona oczywiście nie ma, bo i po co. Z DSowej trylogii załapała się tylko Shanoa, z której zrobiono zakonnicę. Ugh..

 

Sama rozgrywka przypomina trochę Dissidię. Bardziej brawler niż bijatyka, bo polega głównie na jugglach i unikach. Zmarnowaną okazją są plansze, które są rozległe, tematycznie ciekawe i pasowały by jak ulał do nawalanki 4P. Ponad przeciętność niestety Judgement się tym nie wybija.

 

Jedyny naprawdę dobry element to oprawa dźwiękowa i muzyka. Soundtrack od razu krzyczy CASTLEVANIA, zachwycając pompatycznie unowocześnionymi aranżacjami klasyków i ratując trochę gierkę, bo hardkorowi fani wycisną z niej przynajmniej troszeczkę nostalgii:

 


  • 1