Skocz do zawartości

Zdjęcie

Diablo 3

PC PS3 PS4 X360 XONE Blizzard Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1920 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Diablo 3 (37 użytkowników głosowało)

Jaką postacią grasz?

  1. Barbarzyńca / Barbarzynka (8 głosów [21.62%] - Zobacz)

    Procent głosów: 21.62%

  2. Łowca / Łowieczka (11 głosów [29.73%] - Zobacz)

    Procent głosów: 29.73%

  3. Szaman / Szamanka (4 głosów [10.81%] - Zobacz)

    Procent głosów: 10.81%

  4. Mnich / Mniszka (1 głosów [2.70%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.70%

  5. Czarownik / Czarownica (5 głosów [13.51%] - Zobacz)

    Procent głosów: 13.51%

  6. Krzyżowiec / Krzyżówka (8 głosów [21.62%] - Zobacz)

    Procent głosów: 21.62%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#31 Gość__* Napisany 30 czerwca 2008 - 01:54

Gość__*
  • Goście
a pamietacie screeny ze starcrafta jak mial wygladac pierwotnie a jak pozniej go pozmieniali ? roznica byla ogromna, chodzi mo oczywiscie o jedynke sc ;)
  • 0

#32 Ryan Napisany 30 czerwca 2008 - 07:11

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zmienieli grafę części jednostek. Ale, a) to były rendery z kilku kierunków, nic więcej, b) SC miał grafiki co kot napłakał.
  • 0

#33 syon Napisany 30 czerwca 2008 - 07:46

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Zamykam. Ta gra nie wyjdzie na konsole. Musieliby ja uproscic i znizyc do poziomu DMC zeby sie udalo a wtedy gra stracila by zupelnie swoj czar.
  • 0

#34 Zeus-Nelson Napisany 30 czerwca 2008 - 08:38

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Jako że to w sumie ciekawy i intrygujący tytuł na PC to pozwoliłem sobie temat odblokować i przerzucisz go do Neona :wink: Myślę że podobnie jak o SC2 warto o nim trochę podyskutować.
  • 0

#35 Ryan Napisany 30 czerwca 2008 - 09:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tutaj można spamić, tak? ;P Grafa ssie, bo jest komiksowa. Gotyckość zamieniono na greckie maziaje niczym z WoW. Umięśnionych twardzieli z błyszczącą, naoliwioną skórą zamieniono na umięśnionych twardzieli z matowymi, komiksowymi teksturami. Bueeee...
  • 0

#36 Gość__* Napisany 30 czerwca 2008 - 11:20

Gość__*
  • Goście
Hmmm trudno mi skomentować filmiki z gameplayu, screeny itp bo po Diablo II kiedyś jechałem niemiłosiernie że grafa to du, fabuła do du, i że to tylko zwykła napierdzielanka... a potem śmigałem z kumplami na battle necie jakieś 2 lata xD A mój smiterek ulegał jedynie wypasionym hammerkom :D

Co mi się podoba? Że jak barb walnie to czuć że to barb walnął a nie mag z pałką - to mi sie nie podobało w D2. A pozatym co by to nie zrobili z tą grą to i tak zagram ;) Tym bardziej że po grafice raczej nie przewiduje jakiś kosmicznych wymagań sprzętowych. Zresztą D2 to jedna z gier do których mam poprostu szacun chodźby tylko dlatego że do dzisiaj gra w nią bardzo dużo osób - coś jest w tej grze.
  • 0

#37 Ryan Napisany 30 czerwca 2008 - 11:28

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Grafa nie była nigdy kosmiczna - nie o to chodzi. Chodzi o stylistykę. Jest komiksowa i ciężko temu zaprzeczyć. Nie mówię, że jest brzydko - gra wygląda super i pewnie się będzie grało bardzo przyjemnie. Twierdzę jedynie, że to bardziej, bo ja wiem, sequel Titan Quest z metką Diablo. To taki negatyw Hellgate London, które było kontynuacją Diablo bez metki (plus gameplay ssał niemiłosiernie).
  • 0

#38 Gość__* Napisany 30 czerwca 2008 - 12:38

Gość__*
  • Goście

Zamykam. Ta gra nie wyjdzie na konsole. Musieliby ja uproscic i znizyc do poziomu DMC zeby sie udalo a wtedy gra stracila by zupelnie swoj czar.

Zniżyć? Diablo nigdy poziomem nie było na takich szczytach, jak DMC.
  • 0

#39 ACZ Napisany 30 czerwca 2008 - 13:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Nigdy nie zrozumiem tego dlaczego pewni producenci konwertując np. strategię na konsole, mają opory przed dodaniem obsługi myszki i klawiatury. Nigdy nie uwierzę w argumenty, że producent konsoli nie pozwala, a nawet jeśli nie pozwala to nie uwierzę, że producent konsoli nie przestraszy się szantażu ze strony producenta gry.
A chodzi mi o następujący szantaż. Przypuśćmy, że teoretycznie toczą się rozmowy Sony/Microsoft z Blizzardem na temat Diablo 3 na PS3/X360.
Blizzard: "ale oprócz dostosowania sterowania do pada, dodamy także obsługę myszki i klawiatury".
Sony/Microsoft: "nie zgadzamy się na to, ma być obsługa tylko pada"
Blizzard: "no to jak ma być obsługa tylko pada to zapomnijcie o Diablo 3.

Dlaczego zatem wszystkie strategie na X360 nie obsługują myszki? Dlaczego konwertując strategie i pochodne z pc na konsole, gry muszą być krojone?
  • 0

#40 olfeusz Napisany 30 czerwca 2008 - 13:25

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Jak by Diablo był jakąś strasznie silną marką to wtedy mogą szantażować MS i Sony, ale na pewno Diablo 3 będzie miało węższą grupę odbiorców aniżeli na PC i tak dwie potężne firmy nie dadzą się nikomu szantażować. I powiedzą fuera i to nie im powinno zależeć, a twórcom gry.

Zresztą co to za granie przy konsoli z myszką? Ja osobiście jestem przeciwnikiem RTSów i im podobnych gier na konsole, ale jeśli są to niech obsługuje je się padem.
  • 0

#41 Ryan Napisany 30 czerwca 2008 - 13:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czychu, trollu, nie chodzi o to, że nie mogą. Chodzi o to, że muszą przede wszystkim działać z padem, żeby przeszły certyfikację.
  • 0

#42 ACZ Napisany 30 czerwca 2008 - 14:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Czychu, trollu, nie chodzi o to, że nie mogą. Chodzi o to, że muszą przede wszystkim działać z padem, żeby przeszły certyfikację.

Dlaczego zatem strategie np. na X360 nie mają obsługi również myszki?
  • 0

#43 Gość__* Napisany 30 czerwca 2008 - 16:45

Gość__*
  • Goście
Dzisiaj ta wiadomość nie robi mi jakiegoś chaosu w bani. Tak jak w połowie lat 90 ciorałem w Diablo I 24/h i potem były zajawki D2 to człowiek wymiękał.
Po tym trailerze stwierdzam, że D3 jak dla mnie wygląda jak jakaś tania gra MMORPG :( nie powala graficznie, ale nie żebym pragnął nie wiadomo czego bo jeszcze z pół roku temu przechodziłem sobie D1 :) , ale to co tutaj widzę to właśnie taki lekki tunning graficzki dla małych dzieci itd. szkoda ... i stanowczo za późno, ta gra powinna była się pojawić 4 lata temu.
  • 0

#44 Texz Napisany 01 lipca 2008 - 11:21

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Proszę, wywiad> http://blogs.guardia... ... ility.html
Głównym problemem w wypuszczeniu D3 na konsolach, jest zapewnienie równie precyzyjnego i udanego sterowania jak w wersji na PC. Wychodzi z tego, że Blizzard nie chce kompromisów i jeżeli nie będzie w stanie tego dokonać, po prostu odpuści sobie i skupi się tylko na rynku PC.
  • 0

#45 ACZ Napisany 01 lipca 2008 - 14:02

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Żal. Wystarczy napisać kilka linijek kodu, aby gra obsługiwała myszkę, a giganci robią z tego wielki problem. Jest to jeden z największych absurdów w konsolowym światku :trup:
  • 0

#46 Ryan Napisany 01 lipca 2008 - 14:52

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zakładam, że tylko udajesz ignoranta. Nie gdzmiałeś kiedyś przypadkiem o marnych konwersjach z/na PC, gdzie sterowanie nie jest dopracowane?
Kilka linijek kodu? Śmiech na sali...
  • 0

#47 Gość__* Napisany 01 lipca 2008 - 14:59

Gość__*
  • Goście
W sumie ja też myślałem, że wydadzą to na konsole wszak Diablo I był na PSXie 8) ojjjj lenistwo chyba, albo sam nie wiem co. W sumie szkoda, ale nie będę płakał.
  • 0

#48 ACZ Napisany 01 lipca 2008 - 16:34

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Zakładam, że tylko udajesz ignoranta. Nie gdzmiałeś kiedyś przypadkiem o marnych konwersjach z/na PC, gdzie sterowanie nie jest dopracowane?
Kilka linijek kodu? Śmiech na sali...

Jak już grzmiałem to głównie o marnych konwersjach, jeśli chodzi o aspekty techniczno-graficzne.
A teraz wracamy do sterowania. Przykład DMC4. Wyszedł na pc i jak komuś się zachce to nie będzie sterował klawiaturą tylko podepnie pada i będzie mógł grać padem, jak na konsoli. A konwersje z pc na konsole? Wychodzi strategia na X360 i ma obsługę tylko pada. Dlaczego nie mogę podpiąć myszki? Bo gra jej nie obsługuje. Dlaczego nie obsługuje? Bo takie było widzimisie developera konwertującego grę. To są właśnie totalne absurdy, które większość dużych developerów z rynku pc uskutecznia od lat na konsolowym rynku. Oczywiście nie wszyscy, bo taki Epic już w czasach Dreamcasta i PS2, gdy zrobił konwersje Unreala na te konsole to dawał możliwość podpięcia myszki i klawiatury. Do tej pory nie odpowiedziałeś dlaczego ani jedna strategia na X360 nie obsługuje myszki. Próbujesz znowu wszystko jakoś sztucznie tłumaczyć i wychodzą z tego banialuki. Jeszcze gdyby problem istniał w postaci braku odpowiednich portów, ale porty USB w konsolach są od lat. Jakoś taki Capcom nie myślał o tym kto jak będzie grał i nie bredził o jakichś wydumanych kompromisach w sterowaniu konwertując swoje zręcznoścówki na pc. Marudzenie o precyzyjnym sterowaniu czy o trudnym programowaniu danej konsoli to chyba domena zachodnich developerów, a w przypadku tych stricte pecetowych typu np. Blizzard to już jest całkowicie masło maślane. Przecież to co mówi Blizzard jest śmieszne i niedorzeczne. Bredzi, że głównym problemem jest przełożenie precyzyjnego sterowania na konsole, a problemu nie ma. Kursor dać na gałkę, odpowiednio spowolnić rozgrywkę pod pada, innymi funkcjami obłożyć przyciski. Dać obsługę myszki i klawiatury dla precyzji (wtedy rozgrywka toczy się w normalnym, pecetowym tempie). Czy to takie trudne? Na miejscu Blizzarda wstydziłbym się opowiadać publicznie takie dyrdymały. Gdybym robił strategie i gry typu Myst na pc i chciał je skonwertować na konsole to każda gra obsługiwałaby oprócz pada klawiaturę i myszkę, bo ja bzdur z niczego nie lubie robić. I nie łap mnie za słówka Ryan z tymi linijkami kodu, no chyba, że twierdzisz, że Blizzarda przerasta napisanie kodu do obsługi k i m :lol:
  • 0

#49 Ryan Napisany 01 lipca 2008 - 16:44

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Po pierwsze, znawco, nikt nie wyda gry celowanej w NIESTANDARDOWY kontroler. Dlatego jeśli faktycznie MS wyskoczy z pilotem, wsparcie deweloperów 3rd party będzie proporcjonalne do sprzedaży kontrolera - prawdopodobnie marne. NIKT nie celuje w kontroler, którego nie ma większość graczy, chyba że sprzedaje kontroler z grą, jak np. GH. Myszę, uwierz, nie każdy posiada, podobnie klawiaturę. Sprzedaż laptopów wielokrotnie przewyższa sprzedaż desktopów jeśli chodzi o klientów indywidualnych i bardzo wiele osób nigdy nie używa niczego ponad touchpada/łechtaczkę. Pisanie gry na konsolę z myślą o myszy to finansowe samobójstwo i wie o tym każdy, poza Tobą.
  • 0

#50 Gość__* Napisany 01 lipca 2008 - 16:45

Gość__*
  • Goście
Czychu naprawdę konkretnie napisane. Ja myślę, że to lenistwo i tyle, albo mają w dupie konsolarzy bo robią miliardy na Wowie i tyle. To naprawdę nie jest byle jaka firma tylko konkreciarze, a robią taką popelinę. Jak im brakowało kasy na początku to i Diablo I się znalazł na PSxie i to zoptymalizowany pod pada. Już nawet nie chodzi o obsługę myszki i klawy bo ja np. nie będę kupował nowych gadżetów, aby pograć w jedną czy dwie strategie, ale powinni optymalizować grę pod pada i to naprawdę dobrze. Przecież w takim Diablo to tylko się idzie i wciska jeden przycisk ATAK, drugim można używać buteleczek itd. a analog zapieprza tak miękko jak myszka. BLIZZARD = :rower:
  • 0

#51 ACZ Napisany 01 lipca 2008 - 16:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Po pierwsze, znawco, nikt nie wyda gry celowanej w NIESTANDARDOWY kontroler. Dlatego jeśli faktycznie MS wyskoczy z pilotem, wsparcie deweloperów 3rd party będzie proporcjonalne do sprzedaży kontrolera - prawdopodobnie marne. NIKT nie celuje w kontroler, którego nie ma większość graczy, chyba że sprzedaje kontroler z grą, jak np. GH. Myszę, uwierz, nie każdy posiada, podobnie klawiaturę. Sprzedaż laptopów wielokrotnie przewyższa sprzedaż desktopów jeśli chodzi o klientów indywidualnych i bardzo wiele osób nigdy nie używa niczego ponad touchpada/łechtaczkę. Pisanie gry na konsolę z myślą o myszy to finansowe samobójstwo i wie o tym każdy, poza Tobą.

Bzdury.
Nikt nie każe celować w niestandardowy kontroler. Gra oprócz pada ma obsługiwać także myszkę. To chyba lepiej, jak gra obsługuje i to, i to, prawda? Taka np. Syberia czy Myst na PS2 i Xbox nie wykorzystywały myszki. Gdyby ją obsługiwały, być może konwersje sprzedałyby się lepiej, nie sądzisz?
Dlaczego zatem Command & Conquer na PSX obsługiwał oprócz pada myszkę? Dlaczego zatem strategia na PS2 zwąca się Age of Empires II obsługiwała oprócz pada myszkę? Dlaczego UT3 na PS3 obsługuje i pada i myszkę? Dlaczego ani jedna strategia na X360 nie obsługuje myszki? Dlaczego konwersja UT3 na X360 nie będzie obsługiwała myszki? Dlaczego Blizzard jest taki głupi, aby publicznie opowiadać głupoty?
  • 0

#52 Ryan Napisany 01 lipca 2008 - 17:09

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

To chyba lepiej, jak gra obsługuje i to, i to, prawda?

Porzuć swój pogrzany mental "więcej = lepiej". To nie komunizm. Pozwolenie na grę dwoma zupełnie odmiennymi kontrolerami jest wyzwaniem jeśli chodzi o balans gry. Nawet separacja gier w multi wymaga dodatkowego kodu, dodatkowych testów, dodatkowych nakładów na balans. Jest kosztowna. A jaki jest zysk? Obsługa myszki dla tych pięciu graczy, którzy nie lubią grać z kanapy?

Nie po raz pierwszy kompromitujesz się zupełną nieznajomością tematu.
  • 0

#53 ACZ Napisany 01 lipca 2008 - 17:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Discworld 1 i 2, Broken Sword na PSX miały obsługę myszki. Dlaczego na pastgenach takie przygodówki point & click (gry singlowe, balansu nie trzeba robić, różnica to tylko prędkość przesuwania się kursora po ekranie) nie obsługiwały tych urządzeń? A przecież PSX nie miał portów USB i było trzeba dokupić specjalną, drogą myszkę, a nie myszkę za 6 zł w kiosku za rogiem, jak w dzisiejszych czasach.
I jakich pięciu graczy? Nie żyjemy w czasach myszek kulkowych, a w czasach myszek optycznych, laserowych, do których nie trzeba brać do kanapy specjalnych podkładek, aby działały. Cały czas mówimy o graniu z kanapy. I pisz sobie co chcesz, ale nigdy bym nie zakupił (i nie zakupiłem) Syberii i Mysta na PS2, gdyż nie obsługują myszki. W ten sposób developer konwertując na konsole niszowy gatunek gry z rynku pc, ograniczył sobie sprzedaż tej niszowej gry na konsole jeszcze bardziej, a ja chętnie bym zagrał w takie clicki na dużym ekranie.
  • 0

#54 Ryan Napisany 01 lipca 2008 - 17:41

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Discworld 1 i 2, Broken Sword na PSX miały obsługę myszki. Dlaczego na pastgenach takie przygodówki point & click (gry singlowe, balansu nie trzeba robić, różnica to tylko prędkość przesuwania się kursora po ekranie) nie obsługiwały tych urządzeń?

No kurcze, nie wiem. Bo eksperyment się nie udał i nikt nie używał myszki, skoro dało się z powodzeniem grać na padzie? Nie, to bez sensu: w tym biznesie nie chodzi o bilans zysków i strat. Tu chodzi o więcej = lepiej! A jak jest mniej, to jest gorzej, co wskazuje na lenistwo programistów.

A przecież PSX nie miał portów USB i było trzeba dokupić specjalną, drogą myszkę, a nie myszkę za 6 zł w kiosku za rogiem, jak w dzisiejszych czasach.

Kurcze, no nie wiem, może właśnie to sprawiło, że mysza nie była popularnym kontrolerem na konsolach. Albo to, że nie używa się jej wygodnie na kanapie czy fotelu. Albo to, że nie ma jej w podstawowym zestawie, i czy normalna czy specjalna - musi zostać kupiona, a wsparcie ze strony gier jest żadne? Nie, to pewnie... lenistwo programistów!

I jakich pięciu graczy?

Wyłapywanie hiperboli nie jest Twoją mocną stroną, co?

Nie żyjemy w czasach myszek kulkowych, a w czasach myszek optycznych, laserowych, do których nie trzeba brać do kanapy specjalnych podkładek, aby działały.

No i precyzja jaka! Jak się myszą po poduchach na fotelu jeździ, to od razu lepiej się gra w strategię niż kontrolerem. Poza tym myszy są za darmo i dostarczane są z każdą konsolą! A jak gra myszy nie wspiera - lenistwo programistów!

Cały czas mówimy o graniu z kanapy. I pisz sobie co chcesz, ale nigdy bym nie zakupił (i nie zakupiłem) Syberii i Mysta na PS2, gdyż nie obsługują myszki.

Microids i Cyan Worlds płaczą i zgrzytają zębami, bo nie kupiłeś ich gier!

W ten sposób developer konwertując na konsole niszowy gatunek gry z rynku pc, ograniczył sobie sprzedaż tej niszowej gry na konsole jeszcze bardziej, a ja chętnie bym zagrał w takie clicki na dużym ekranie.

Hmm, no nie wiem, a może wersja na konsolę to tylko "ekstra kasa", bo gra była tworzona, nie wiem, zgaduję, z myślą o desktopach? Nie, to lenistwo programistów! Więcej = lepiej!

Dzięki Bogu nie tworzysz i nigdy nie będziesz uczestniczył w tworzeniu żadnej gry...
  • 0

#55 ACZ Napisany 01 lipca 2008 - 18:50

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Microids i Cyan Worlds płaczą i zgrzytają zębami, bo nie kupiłeś ich gier!

A właśnie, że powinni. Niech sobie wbiją do głowy, że stracili klientów przez to bardzo poważne niedopatrzenie.

Wyłapywanie hiperboli nie jest Twoją mocną stroną, co?

Zrób na jakimkolwiek forum konsolowym ankietę z pytaniem, czy gracze chcieliby obsługę myszki przykładowo w C&C 3. Zapewniam, że większość opowie się za obsługą myszki, więc nie są to małe liczby graczy, jak twierdzisz.

W gatunkach typowo myszkowych typu strategie i point & clicki, obsługa myszki to wręcz konieczność dla wygody. Brak tej obsługi to lenistwo developerów lub robienie konwersji na odczep się, takie są fakty.

Dzięki Bogu nie tworzysz i nigdy nie będziesz uczestniczył w tworzeniu żadnej gry...

Oczywiście, że będę tworzył i zapewniam, że obsługa gry będzie zawsze fachowa.
  • 0

#56 Ryan Napisany 01 lipca 2008 - 20:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zapytaj ludzi o COKOLWIEK, czy chcą - zawsze odpowiedzą, że tak. Takie ankiety nie mają sensu. Kiedyś mój zespół przeprowadził ankietę: lista ficzerów, które chcesz. 80% respondentów odpowiedziała na wszystkie TAK. Z takich danych nie da się wnioskować. Następna ankieta to było "uszereguj w kolejności w jakiej chcesz". I okazało się, że 80% chcesz w pierwszej trójce te same ficzery. Zapytaj konsolowców, czy wolą wrzuconą na siłę myszkę, czy bardziej dopracowane sterowanie padem. Przekonasz się, że jesteś w błędzie. Jak zwykle.
  • 0

#57 ACZ Napisany 01 lipca 2008 - 20:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Takie ankiety nie mają sensu.

Zatem niech następnym razem Microsoft zmądrzeje i do graczy mailowo żadnych ankiet nie wysyła.
  • 0

#58 Ryan Napisany 01 lipca 2008 - 23:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Serio nie zaczaiłeś, że nie ankiety są bez sensu, a sugerowane przez Ciebie pytanie jest z tyłka? :lol:
  • 0

#59 MaxVarEmreis Napisany 05 lipca 2008 - 17:23

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
OMG, Czesław po raz kolejny nie rozumie o co biega.... to ci niespodzianka....

W ostatnim wywiadzie, szefostwo Blizza zmiekło i juz tak kategorycznie nie zaprzeczają wydaniu D3 na konsole :]
  • 0

#60 egonszef Napisany 05 lipca 2008 - 17:28

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:
Diablo powinno wyjść na konsole - lepsza kasa dla twórców i nie trzeba usprawniać starego pieca :)
Pisanie takich gier na konsole aby była dodatkowa obsługa klawiatury i myszki powinno być standardem, nie ma się co sugerować tym czy ktoś ma klawiaturę i myszkę w domu ponieważ są to rzeczy, które w każdym domu można znaleźć ( jak np. ładowarka do baterii ) Czy jest to drogie i trudne? myślę że się opłaca, a przynajmniej powinno ponieważ jest dużo potencjalnych kupców posiadających Xa/ps3. I mam nadzieję że nie wyjdzie to tak jak w przypadku Crysis
Wcześniej twórcy tworzyli już gry z obsługą myszki ( nie bierzcie pod uwagę Killzone, dzięki któremu kupiłem niepotrzebnie myszkę i klawiaturę Logitecha :) do ps3 jak w sam raz ) i z mojego doświadczenia było ok, natomiast w Diablo 1 na psx był cfancyk o którym nie pamiętałem ale wczoraj łaskawie kolega mi przypomniał podczas rozmowy o Diablo 3 i ewentualnej konwersji, mianowicie gdy postać się zatrzymywała, strzelanie z łuku/machanie mieczem wyglądało tak że system wybierał najbliższego przeciwnika i w niego celował, jednym słowem porażka.
  • 0



Inne z tagami: