Skocz do zawartości

Zdjęcie

Diablo 3

PC PS3 PS4 X360 XONE Blizzard

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1874 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Diablo 3 (36 użytkowników głosowało)

Jaką postacią grasz?

  1. Barbarzyńca / Barbarzynka (8 głosów [22.22%] - Zobacz)

    Procent głosów: 22.22%

  2. Łowca / Łowieczka (11 głosów [30.56%] - Zobacz)

    Procent głosów: 30.56%

  3. Szaman / Szamanka (4 głosów [11.11%] - Zobacz)

    Procent głosów: 11.11%

  4. Mnich / Mniszka (1 głosów [2.78%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.78%

  5. Czarownik / Czarownica (4 głosów [11.11%] - Zobacz)

    Procent głosów: 11.11%

  6. Krzyżowiec / Krzyżówka (8 głosów [22.22%] - Zobacz)

    Procent głosów: 22.22%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#61 Gość__* Napisany 05 lipiec 2008 - 18:38

Gość__*
  • Goście
Akurat sterowanie w Diablo 1 na PSone było świetne i dla wielu osób, które znam przystępniejsze niż wersja PC. Ogółem konwersja była znacznie różna od oryginału na PC, lecz świetna
  • 0

#62 egonszef Napisany 05 lipiec 2008 - 19:57

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2454 Postów:
To było przyczyną tego, że w padach nie było analoga (jeśli się mylę to mnie poprawcie) i nie dało się tego inaczej zrobić. Mi celowanie z autolock jest niepotrzebne i jak nie jest standardem to nie włączam ( w niektórych grach lepiej jest mieć włączony przez jakiś czas aby się nie skupiać na celowaniu a podziwiać inne rzeczy ale to wyjątki ) W wersji na PSX przez stworzenie takiego sterowania postacią rozgrywka jest uboższa od tej z PC i dlatego mi nie pasuje, pewnie dlatego grałem w wersje na PC
  • 0

#63 Ryan Napisany 05 lipiec 2008 - 20:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:

To było przyczyną tego, że w padach nie było analoga (jeśli się mylę to mnie poprawcie)

Czy mógłbyś choć raz sprawdzić fakty zanim coś napiszesz? Jak wyszło Diablo to PSX miał już DualShocka.
  • 0

#64 egonszef Napisany 06 lipiec 2008 - 16:03

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2454 Postów:

Czy mógłbyś choć raz sprawdzić fakty zanim coś napiszesz? Jak wyszło Diablo to PSX miał już DualShocka.

I jeszcze sprawdzać ile osób miało już wtedy duala i czy się to opłacało twórcom.. za dużo roboty przy niezbyt znaczącej rzeczy. Ważniejsze jest że nie popisali się tym sterowaniem.
  • 0

#65 Gość__* Napisany 10 lipiec 2008 - 10:52

Gość__*
  • Goście
Wydaje mi sie, ze tylko Blizzard robi najlepsze gry na komputer. StarCraft i WarCraft wymiataja do tej pory pozostajac bezsprzecznie najlepszymi RTSami, Diablo przyciaga miliony graczy a o World of WarCraft nie trzeba nic dodawac. To bedzie hit!
  • 0

#66 Ryan Napisany 07 sierpień 2008 - 17:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Blizzard poszukuje nowego dyrektora artystycznego do pracy przy Diablo III.
http://kotaku.com/50... ... t-director

:^^:
  • 0

#67 cwany-lis Napisany 07 sierpień 2008 - 21:12

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:
Co to oznacza ? bardziej naturalistyczny styl [ajm don't lajk super deformed :nie: ] czy tylko lekkie zmiany w kadrze ? skoro są już pierwsze obrazkiz gry i zwiastuny (? nie wiem, nie widziałem jeszcze) to ze zmiany w stylu nie ma już chyba mowy ?

I w końcu muszę kupić Diablo II wraz z dodatkiem i je przejść :lol:
  • 0

#68 Ryan Napisany 07 sierpień 2008 - 22:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
naturalistyczny = nagi
Chyba miałeś na myśli "realistyczny", prawda? Nie wiadomo co to oznacza poza tym, że obecny art director już nim nie będzie (lub wręcz: już nim nie jest). Gra będąca kilka lat w produkcji raczej nie zmieni wyglądu, ale z drugiej strony gra będąca kilka lat w produkcji nie powinna zmieniać art directora. ;)
  • 0

#69 cwany-lis Napisany 07 sierpień 2008 - 22:36

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:
Tak miałem na myśli to, że Paladyn będzie wyglądał jak kawał świetobliwej fanatycznej siły bożej a Barbażyńca jak jedna wielka menda z toporem a nie jakieś chocki-klocki 8)
  • 0

#70 rikku100 Napisany 07 sierpień 2008 - 23:33

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:
lol, podpisałam sie pod petycją o umrocznienie Diablo 3, ale powiedzieli że nie mają zamiaru nic zmieniac :/ z drugiej strony lekko podciemnic barwy to chyba nic trudnego, choc moze sie nie znam. zresztą zawsze mozna samemu podkręcic kontrast ;]
z trzeciej strony podobno okazało się że ta tęcza to był tylko żart a to mnie najwięcej rozwaliło z tej całej pokazówki xD choc mimo że loch jeszcze najgorszy nie był i nawet nie zwracałam przy nim uwagi na design to po wyjściu z niego na ten otwarty teren od razu coś zaczęło nie grac :nie:
kurde teraz pograłabym w Diablo a pożyczyłam płytke z dodatkiem :/
  • 0

#71 TEXZ Napisany 08 sierpień 2008 - 16:46

TEXZ

    サ ス・アラン

  • Forumowicze
  • 28402 Postów:
Pewnie mnie zbluzgacie, ale w nowym CDA na płytce wylądowała pełna wersja całkiem nowej szpili "Loki". Co prawda Diablo 3 to nie jest, ale w ramach zapychacza przed mesjaszem od Blizzard jak znalazł.
  • 0

#72 Ryan Napisany 08 sierpień 2008 - 17:24

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Sure, raz byłem nawet click away od kupienia Loki online. :)
  • 0

#73 fingus Napisany 11 październik 2008 - 18:18

fingus

    Jebaniutki!

  • Moderatorzy
  • 33083 Postów:
Diablo III być może również na konsole. Przenieść do dział!
http://www.gram.pl/n...Diablo_III.html
Poza tym - zdradzono nową klasę: Wizard.
  • 0

#74 cwany-lis Napisany 12 październik 2008 - 20:41

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:
ach, czyli taka męska czarodziejka jakby ? ile w ogóle ma być klas ?
  • 0

#75 Strenger Napisany 12 październik 2008 - 20:42

Strenger

    Link

  • Narybek
  • 292 Postów:
Pięć.

I nie koniecznie męska - każda klasa będzie miała obie płcie.
  • 0

#76 fingus Napisany 12 październik 2008 - 21:08

fingus

    Jebaniutki!

  • Moderatorzy
  • 33083 Postów:
http://www.blizzard....ard.xml?rhtml=y
A na stronie jest promowana postacią kobiecą.
  • 0

#77 Ryan Napisany 12 październik 2008 - 22:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
No bo potrzebują cycków, żeby do odbiorcy trafić. Design żywcem z GuildWars.
  • 0

#78 Ryan Napisany 25 maj 2009 - 21:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Nowy trailer.
http://www.gametrail... ... -iii/49661

Niestety animacja tak jak i tekstury krzyczy: WoW Offline!!! :[
  • 0

#79 TEXZ Napisany 25 maj 2009 - 22:26

TEXZ

    サ ス・アラン

  • Forumowicze
  • 28402 Postów:
I bardzo dobrze. Drugiego Krzysysia nam nie potrzeba, żeby specjalnie pod niego kompletować sprzęt. A tak gierka pójdzie na średniej klasy PC, w przerwach pomiędzy uzupełnianiem tabelek w Excelu.
  • 0

#80 Ryan Napisany 25 maj 2009 - 22:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Żyjemy chyba w innym świecie, bo ja mówię o art style a Ty wyjeżdżasz z wymaganiami sprzętowymi...
  • 0

#81 TEXZ Napisany 25 maj 2009 - 23:04

TEXZ

    サ ス・アラン

  • Forumowicze
  • 28402 Postów:
To jest właśnie sztuka, trzymać taki art style, żeby nie za bardzo ingerować w potrzebne wymagania sprzętowe. Taki WoW nawet i dziś wygląda całkiem nieźle. Wysoka sprzedaż tej gry po części spowodowana jest dość dobrym wyważeniem wymagań sprzętowych i dostępnej grafiki. Jedno z drugim idealnie się komponuje i po części jest dobre dla przyszłego odbiorcy.
  • 0

#82 Ryan Napisany 26 maj 2009 - 03:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Bzdura. Nic nie stoi na przeszkodzie by D3 nie wyglądało jak WoW i miało sensowne wymagania sprzętowe. Nikt nie zmusza animatorów do robienia pokracznych animacji impów. Nikt nie każe ładować spiralek na tekstury.
  • 0

#83 Danteusz Napisany 26 maj 2009 - 14:23

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28999 Postów:
Niestety muszę zgodzić się z Ryanem, mroczny, gotycki klimat z dwójki został zastąpiony przez lekko ubrudzony, ale wciąć bajkowy wygląd W3/WoWa :(
  • 0

#84 Scorpio Napisany 26 maj 2009 - 22:51

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Mroczny i gotycki był w jedynce, w dwójce był już lżejszy z tandetnymi dużymi przestrzeniami (poza V aktem).
  • 0

#85 phsx Napisany 26 maj 2009 - 23:09

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5388 Postów:
Poczekajmy z narzekaniami na fulla.
  • 0

#86 Ryan Napisany 26 maj 2009 - 23:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Mnie nie chodzi o klimat. Miejscówki i oświetlenie są takie jakie mają być. Art style nie jest. :(
  • 0

#87 Danteusz Napisany 27 maj 2009 - 11:28

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28999 Postów:
Art style wpływa na klimat
  • 0

#88 TEXZ Napisany 27 maj 2009 - 13:28

TEXZ

    サ ス・アラン

  • Forumowicze
  • 28402 Postów:
Art style wpływa na to jak ranking przydzieli PEGI ;)
  • 0

#89 Scorpio Napisany 18 lipiec 2009 - 11:48

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Kilka wiadomości, po których lekko krew zawrzała. Najpierw StarCraft 2, teraz Diablo ... Blizzard coraz bardziej podupada w mych oczach ze swymi decyzjami:
- Diablo 3 prawdopodobnie nie będzie pozwalało na rozgrywkę po LAN-ie. Bashiok poparł tę decyzję, tłumacząc, że lepiej usunąć opcję LAN niż wprowadzać ostrzejsze środki antypirackie
-Bashiok wspomniał, że zastanawiał się nad tym czy wprowadzenie opłaty za wskrzeszenie postaci z trybu Zawodowiec (Hardcore) byłoby dobrym czy złym pomysłem
(z forum Blizzarda)

...
  • 0

#90 cwany-lis Napisany 18 lipiec 2009 - 12:04

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:
opłaty w jakiej formie ? chyba waluty uzbieranej w grze ? tak ? :cry:
  • 0



Inne z tagami: