Skocz do zawartości

Zdjęcie

Diablo 3

PC PS3 PS4 X360 XONE Blizzard Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1913 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Diablo 3 (36 użytkowników głosowało)

Jaką postacią grasz?

  1. Barbarzyńca / Barbarzynka (8 głosów [22.22%] - Zobacz)

    Procent głosów: 22.22%

  2. Łowca / Łowieczka (11 głosów [30.56%] - Zobacz)

    Procent głosów: 30.56%

  3. Szaman / Szamanka (4 głosów [11.11%] - Zobacz)

    Procent głosów: 11.11%

  4. Mnich / Mniszka (1 głosów [2.78%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.78%

  5. Czarownik / Czarownica (4 głosów [11.11%] - Zobacz)

    Procent głosów: 11.11%

  6. Krzyżowiec / Krzyżówka (8 głosów [22.22%] - Zobacz)

    Procent głosów: 22.22%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1891 Tynio Napisany 11 listopad 2018 - 23:02

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2873 Postów:
Postanowiłem kupić już 4 kupię tej gry.
Mam na PC, PS3, PS4 oraz teraz Switch.
Czemu?
Bo wiele lat temu kupiłem Diablo 1 na PSX którą postanowiłem przenieść na PSP
Grało się genialne.
Skończyłem i jak dowiedziałem się, że ma pojawić się na konsoli Nintendo pomyślałam iż mimo tego, że grze daleko do ideału to warto spróbować pograć w trybie przenośnym.
Przechodzenie tej samej gry enty raz dla wielu osób pewnie wydaje się dziwne, ale w dwójkę grałem wiele razy.
Szkoda, że sama konsola nie wytrzymała mi 4 godzin, ale 60 klatek nieźle wygląda.
Dziś druga sesja w łóżku.
  • 0

#1892 Jedyn Napisany 11 listopad 2018 - 23:30

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22828 Postów:
Ja też kupię. Nigdy nie grałem, miałem na PS4 kupić ale ten gatunek jakoś na kanapie mnie odstraszał. Może przenośnie z doskoku to będzie to.
  • 0

#1893 Tynio Napisany 13 listopad 2018 - 14:54

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2873 Postów:

Nie mam jak wkleić fotek na których robiłem porównanie 

 

PS3 vs Switch

PS4 vs Switch

 

Ale jak ktoś ograł D3 na PS4 Pro to niech liczy się ze sporo gorszą grafiką oraz efektami.

 

Sama gra na Switch-u trzyma 60 klatek, ale 960p choć dwa razy w trakcie grania miałem wrażenie, że rozdzielność zeszła do 720p w momencie kiedy na ekranie pojawiło się sporo przeciwników, a ja sam miałem w swojej drużynie jeszcze 8 pomocników + kurczak. 

 

Efekt mgły czy dymu nie wygląda tak dobrze jak na PS4 czy Xbox One i ma się czasem wrażenie jak by na ekran wylewało się mleko.

 

Sam port na Switchu można porównać do tego z PS3 tylko, że tu mamy 60 klatek + rozdzielczość 960p a nie 720p.

 

Cena gry w sklepach nie jest zbyt niska i nie polecam interesować się gierką jak ktoś ograł na innej platformie chyba, że ma parcie na wersję przenośna (jak ja) to najlepiej czekać na promocję lub szukać czegoś w cenie poniżej 150 zł.

 

Mam też wrażenie, że sama gra jest łatwiejsza niż na PS3/PS4 lub miałem farta i trafił się fajny drop. 

 

 

 

 


  • 0

#1894 fingus Napisany 13 listopad 2018 - 15:01

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33938 Postów:
Łatwiejsza może być przez aktualizacje, one sporo manipulowały poziomem trudności.
  • 0

#1895 Nyjacz Napisany 13 listopad 2018 - 15:04

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8653 Postów:

%Ja nie bardzo rozumiem na czym polegał tam poziom trudności, bo regularnie zmieniałem poziom na coraz cięższy, bo tam jest ich chyba z 30, lol. Nie ginąłem prawie w ogóle i szczerze nie wiem jak się ginie w tej grze, bo jedyne co robiłem, to mashowałem przyciski ataków i nic więcej. Jedyne, co się zmieniło, to że przeciwnicy padali po sporo dłuższym czasie, aż doszedłem do momentu, gdzie całe legiony piekieł w jednym pomieszczeniu musiałem zwalczać przez jakieś pół godziny. Potem ziomek, fan Diablo, jak zobaczył, to obniżył mi poziom trudności, bo podobno miałem za słabe uzbrojenie na tych typów. Chciałbym zapytać Was, specjalistów, bo w temacie Diablo jestem laikiem jak nie wiem, o co chodzi, dlaczego w grze się nie da zginąć nawet na poziomach trudności wyżej i dlaczego mashowanie przycisków sprawia ludziom frajdę? Chyba, że coś mnie ominęło i nie ogarnąłem tej gry, w sensie bawienia się klasami, jakichś specjalnych wyzwań. 95% gry idzie się do przodu i naciska ataki. Bez wojenek, po prostu co jakiś czas zastanawiam się, czy nie kupić tej gry i tak mam teraz ze Switchem :clown:


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 13 listopad 2018 - 15:06

  • 0

#1896 fingus Napisany 13 listopad 2018 - 15:11

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33938 Postów:
Premierowo, na PC, wyglądało to tymi z poziomami trochę inaczej, ale potem wyszło pierdyliard aktualizacji, która całkiem to rozpieprzyły, zwłaszcza ten nieszczęsny suwaczek. Teraz niby prawdziwe wyzwanie jest dopiero w głębokich szczelinach (tzn. było, gdy jeszcze grałem, nie wiem ile się zmieniło), ale sprowadza się to w sumie to tego że albo jesteśmy na tyle płytko, że wszystkie mobki padają jak na nas spojrzą, nawet gdy nic nie robimy, albo na tyle głęboko że giniemy od pierdnięcia i skill nic nam nie pomoże, bo mamy na słaby gear. Jedyny skill wymagany od gracza to założenie gearu który naje najlepsze bonusy. Jak zatem widać, gra już od lat była przygotowywana pod platformy mobilne.
  • 0

#1897 Nyjacz Napisany 13 listopad 2018 - 15:14

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8653 Postów:

Czyli giereczka tylko dla ludzi lubiących loot i grind? To ja wolę Nioszka. Szkoda, a zna ktoś w takim razie gierkę w klimatach dark fantasy z kamerą jak tutaj, ale z jakąś ciekawą walką? Zawsze chciałem pograć w coś takiego.


  • 0

#1898 Juras Napisany 13 listopad 2018 - 15:17

Juras

    Bonifacy i Filemon

  • Forumowicze
  • 2550 Postów:

Jak nie ginąłeś to miałeś zbyt niski poziom trudności ustawiony względem wartości obronnych/regeneracyjnych uzyskanych z założonego wyposażenia/wybranej klasy.

Jak nic nie biłeś to znaczy, że miałeś zbyt wysoki poziom trudności ustawiony względem obrażeń uzyskanych z założonego wyposażenia/wybranej klasy.

A jak jedno i drugie to znaczy, że miałeś chujowo zbalansowaną postać i trzeba było zwiększyć obrażenia kosztem obrony.


  • 2

#1899 Nyjacz Napisany 13 listopad 2018 - 15:21

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8653 Postów:

Pewnie masz rację z tym ostatnim. 


  • 0

#1900 Tawotnica Napisany 13 listopad 2018 - 15:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11452 Postów:

Diablo na niższym poziomie trudności zaspokaja te same potrzeby co Dynasty Warriors albo Earth Defense Force: rozwałka przy której nie trzeba dużo myśleć + dużo lootu, żeby co chwila grzebać w ekwipunku. 

 

Wyższe poziomy trudności z kolei mi się kojarzą z rutynami MMO, gdzie trzeba unikać ataków zabijających jednym strzałem, mieć już zwachę na cooldown czy manę itd. 

 

Za chwilę Path of Exile na PS4 wychodzi, może tam znajdziesz bardziej satysfakcjonujące opcje poziomu trudności? Ponoć mniej trzyma za rączkę niż D3. 


  • 0

#1901 Nyjacz Napisany 13 listopad 2018 - 15:31

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8653 Postów:

Tzn. dla mnie nie musi to być bardzo trudne, ale żeby było sens robić coś więcej niż byle co  :olo:


  • 0

#1902 Juras Napisany 13 listopad 2018 - 15:32

Juras

    Bonifacy i Filemon

  • Forumowicze
  • 2550 Postów:

Ostatnio chwilę grałem na nowym sezonie i samo wbicie 70lv i zgarnięcie pierwszego lepszego lootu pod ten lv daje możliwość bezproblemowej gry na około Udręce X, maks do wyboru jest XIII, co jest odpowiednikiem o ile dobrze pamiętam 65 poziomu Głębokiej Szczeliny. Poprzednio co więcej grałem(a od tego czasu nic nowego raczej nie doszło) to miałem Czarodziejkę zrobioną tak że jakoś koło 90 poziomu dawała radę (rekordy z drabin są koło 120 poziomu), czyli cała reszta maksymalnie na 65 poziomie(Udręka XIII) to maszowanie przycisków.

A fakt, że to gierka zrobiona pod grindowanie coraz lepszego lootu to chyba jest ogólnie wiadomy od 1996 roku. ^_^ 


  • 0

#1903 Tynio Napisany 13 listopad 2018 - 15:40

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2873 Postów:

Łatwiejsza może być przez aktualizacje, one sporo manipulowały poziomem trudności.

 

Możliwe że to chodzi przez aktualizację

Bo na PS4 Diablo kończyłem jakiś rok temu (a może i dawniej) i nie było tak łatwo jak na Switchu

Wczoraj specjalnie odpaliłem  PS3 jednak wszystkie Save miałem na starej konsoli która już leży w kartonie więc odpaliłem na Slimie nowa postać i ja mnie napadło kilku to ledwo przeżyłem  :uff: uratowało mnie to że miałem "flaszkę" z życiem.

Aktualizacja na PS3  wersji podstawowej byłe kilka lat temu i już nic nie robią z tą wersją. 

 

Co do samego poziomy to ustawiłem na średni. 

 

 

%Ja nie bardzo rozumiem na czym polegał tam poziom trudności, bo regularnie zmieniałem poziom na coraz cięższy, bo tam jest ich chyba z 30, lol. Nie ginąłem prawie w ogóle i szczerze nie wiem jak się ginie w tej grze, bo jedyne co robiłem, to mashowałem przyciski ataków i nic więcej. Jedyne, co się zmieniło, to że przeciwnicy padali po sporo dłuższym czasie, aż doszedłem do momentu, gdzie całe legiony piekieł w jednym pomieszczeniu musiałem zwalczać przez jakieś pół godziny. Potem ziomek, fan Diablo, jak zobaczył, to obniżył mi poziom trudności, bo podobno miałem za słabe uzbrojenie na tych typów. Chciałbym zapytać Was, specjalistów, bo w temacie Diablo jestem laikiem jak nie wiem, o co chodzi, dlaczego w grze się nie da zginąć nawet na poziomach trudności wyżej i dlaczego mashowanie przycisków sprawia ludziom frajdę? Chyba, że coś mnie ominęło i nie ogarnąłem tej gry, w sensie bawienia się klasami, jakichś specjalnych wyzwań. 95% gry idzie się do przodu i naciska ataki. Bez wojenek, po prostu co jakiś czas zastanawiam się, czy nie kupić tej gry i tak mam teraz ze Switchem :clown:

 

No u mnie na Switchu podobnie wyglądało.

Nawet można by się zdrzemnąć oby tylko palec naciskał AAAA

Kurcze właśnie muszę zobaczyć jaki poziom mam ustawiony  :hmmm:

 

@Tawot

 

W ciągu dwóch dni grając tylko po kilka godzin wbiłem bardzo szybko na poziom chyba 22-23 co ciekawe to ani razu życie nie spadło poniżej połowy.

Fakt że mam sprzęt który sporo daje życia i szybko tez uzupełnia jak mam hity. 


  • 0

#1904 Sotaku Napisany 13 listopad 2018 - 16:19

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38583 Postów:
Mnie strasznie nie szło tylko czarodziejem, reszta byla łatwa i przyjemna
  • 0

#1905 Juras Napisany 14 listopad 2018 - 11:17

Juras

    Bonifacy i Filemon

  • Forumowicze
  • 2550 Postów:

Nie mam jak wkleić fotek na których robiłem porównanie 

 

PS3 vs Switch

PS4 vs Switch

 

Ale jak ktoś ograł D3 na PS4 Pro to niech liczy się ze sporo gorszą grafiką oraz efektami.

 

Sama gra na Switch-u trzyma 60 klatek, ale 960p choć dwa razy w trakcie grania miałem wrażenie, że rozdzielność zeszła do 720p w momencie kiedy na ekranie pojawiło się sporo przeciwników, a ja sam miałem w swojej drużynie jeszcze 8 pomocników + kurczak. 

 

Efekt mgły czy dymu nie wygląda tak dobrze jak na PS4 czy Xbox One i ma się czasem wrażenie jak by na ekran wylewało się mleko.

 

Sam port na Switchu można porównać do tego z PS3 tylko, że tu mamy 60 klatek + rozdzielczość 960p a nie 720p.

 

Cena gry w sklepach nie jest zbyt niska i nie polecam interesować się gierką jak ktoś ograł na innej platformie chyba, że ma parcie na wersję przenośna (jak ja) to najlepiej czekać na promocję lub szukać czegoś w cenie poniżej 150 zł.

 

Mam też wrażenie, że sama gra jest łatwiejsza niż na PS3/PS4 lub miałem farta i trafił się fajny drop. 

 

Jak już o rozdziałkach to lajba3 i okrągły kloc natywne 1120x584, znicz przenośnie 1280x720-960x540 i 1600x900-1344x756 na półeczce.


  • 0

#1906 Wezyr Napisany 14 listopad 2018 - 11:23

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

960x540? Czy znów wróciliśmy do Wieków Średnich? :doge:


  • 0

#1907 Razel Napisany 14 listopad 2018 - 11:35

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 10864 Postów:

Diablo 3 jest chujowe, bo nie stanowi wyzwania. Zginąłem w tej grze tylko raz jak poszedłem na bossa jakiegoś i stałem w miejscu i go tłukłem to mnie zabił po pół minucie, bo w ogóle zapomniałem, że trzeba robić coś innego niż stać w miejscu i napierdalać xD

Nawet nie zginąłem jak sobie przysnąłem i budzę się po minucie, a tam kilkunastu typów mnie tłucze i nic :xd:

Żenada, loot też chujowy był, bo wpadały co rusz jakieś zbyt podobne bronie, tych złot i żółtych to jak psów był.

W porównaniu do Diablo 2 to... a co tu kurwa porównywać? To jest jebana przepaść, pod każdym względem. Loot to nie do opisania, bo tam naprawdę można było dostać taką perełkę, że człowiek lał w gacie ze szczęścia, ż emu taki unikacik wpadł. Design i klimat też zdecydowanie na plus, mroczno i soczyście. No i poziom trudności - po prostu trzeba było się starać i to nie był samograj, a co za tym idzie to najważniejsze - BYŁA SATYSFAKCJA z przejścia dalej, a w D3 to co? Idziesz idziesz idziesz i no fajnie, jesteś coraz dalej, aż w końcu "O! koniec. W końcu".

Diabolo 3 zostało spektakularnie pozbawione praktycznie wszystkich swoich zalet, a co za tym idzie można to ubrać w odpowiednie słowa.

D3 zostało spektakularnie spierdolone.

 

pozdro dla kumatych, elo!


  • 1

#1908 Wezyr Napisany 14 listopad 2018 - 11:39

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

Pewnie popełniłeś ten sam błąd i nauczony doświadczeniem z D2 wybrałeś "Normal" jako poziom wejściowy, a on odpowiada raczej Very Easy. Na szczęście na wyższych poziomach trudności jest klimat i wyzwanie, sam grę skończyłem kilka razy. :banderas: 


  • 0

#1909 Razel Napisany 14 listopad 2018 - 11:42

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 10864 Postów:

Wziąłem chyba powyżej normala 2 poziomy, czy coś takiego.


  • 0

#1910 Tynio Napisany 15 listopad 2018 - 11:25

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2873 Postów:

960x540? Czy znów wróciliśmy do Wieków Średnich? :doge:

 

Mając znicza trzeba się przygotować, że piksele walą z TV przykład Doom w którego można grać na kiblu. 

 

Diablo 3 jest chujowe, bo nie stanowi wyzwania. Zginąłem w tej grze tylko raz jak poszedłem na bossa jakiegoś i stałem w miejscu i go tłukłem to mnie zabił po pół minucie, bo w ogóle zapomniałem, że trzeba robić coś innego niż stać w miejscu i napierdalać xD

Nawet nie zginąłem jak sobie przysnąłem i budzę się po minucie, a tam kilkunastu typów mnie tłucze i nic :xd:

Żenada, loot też chujowy był, bo wpadały co rusz jakieś zbyt podobne bronie, tych złot i żółtych to jak psów był.......... a w D3 to co? Idziesz idziesz idziesz i no fajnie, jesteś coraz dalej, aż w końcu "O! koniec. W końcu".

Diabolo 3 zostało spektakularnie pozbawione praktycznie wszystkich swoich zalet, a co za tym idzie można to ubrać w odpowiednie słowa.

D3 zostało spektakularnie spierdolone.

 

pozdro dla kumatych, elo!

 

Noo sory, ale D2 i D3 nie były grami wysokich lotów (od zwykły H&S) jednak nie ma co ukrywać, że D2 była lepsza i porzeczka była wysoko postawiona/powieszona, a twórcy D3 poszli na łatwiznę mimo tego że gra była tworzona długie lata to nie była skończona w 100%.

 

Co do samego poziomu trudności oraz dropów to ja pamiętam jak po premierze sam się wkurzałem, że zalewała mnie tona badziewia

na początkowych levelach.

 

 

Był też źle wyśrodkowany poziom trudności bo wystarczyło dać poziom wyżej i można szybko paść lub w drugą stronę, iść jak przecinak.

 

Po kilku łatkach było już lepiej więc nie wiem kiedy zaczynałeś grać w D3 

Potem 

 

Brakuje mi tego co było w D1 i D2 czyli losowego generowania lochów gdzie można było się zgubić mimo tego, że grę przechodziło się N-ty raz


  • 0

#1911 Razel Napisany 15 listopad 2018 - 11:42

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 10864 Postów:

 

Diablo 3 jest chujowe, bo nie stanowi wyzwania. Zginąłem w tej grze tylko raz jak poszedłem na bossa jakiegoś i stałem w miejscu i go tłukłem to mnie zabił po pół minucie, bo w ogóle zapomniałem, że trzeba robić coś innego niż stać w miejscu i napierdalać xD

Nawet nie zginąłem jak sobie przysnąłem i budzę się po minucie, a tam kilkunastu typów mnie tłucze i nic :xd:

Żenada, loot też chujowy był, bo wpadały co rusz jakieś zbyt podobne bronie, tych złot i żółtych to jak psów był.......... a w D3 to co? Idziesz idziesz idziesz i no fajnie, jesteś coraz dalej, aż w końcu "O! koniec. W końcu".

Diabolo 3 zostało spektakularnie pozbawione praktycznie wszystkich swoich zalet, a co za tym idzie można to ubrać w odpowiednie słowa.

D3 zostało spektakularnie spierdolone.

 

pozdro dla kumatych, elo!

 

Noo sory, ale D2 i D3 nie były grami wysokich lotów (od zwykły H&S) jednak nie ma co ukrywać, że D2 była lepsza i porzeczka była wysoko postawiona/powieszona, a twórcy D3 poszli na łatwiznę mimo tego że gra była tworzona długie lata to nie była skończona w 100%.

 

Co do samego poziomu trudności oraz dropów to ja pamiętam jak po premierze sam się wkurzałem, że zalewała mnie tona badziewia

na początkowych levelach.

 

 

Był też źle wyśrodkowany poziom trudności bo wystarczyło dać poziom wyżej i można szybko paść lub w drugą stronę, iść jak przecinak.

 

Po kilku łatkach było już lepiej więc nie wiem kiedy zaczynałeś grać w D3 

Potem 

 

Brakuje mi tego co było w D1 i D2 czyli losowego generowania lochów gdzie można było się zgubić mimo tego, że grę przechodziło się N-ty raz

 

 

Grałem niecały rok temu w D3.

 

D2 było świetne, klimat i design robiły robotę w chuj i przy izometrycznym h&s to jedne z najważniejszych rzeczy, była zajebista atmosfera, bronie i dropy były w chuj lepsze.

No i poziom trudności - był idealo po prostu, a nie, że ja mam kurwa 10 razy przejść grę, albo przestawiać pomiędzy 50(xd) poziomami trudności, lulz.
 


  • 0

#1912 Tynio Napisany 15 listopad 2018 - 11:52

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2873 Postów:

 

 

Grałem niecały rok temu w D3.

 

D2 było świetne, klimat i design robiły robotę w chuj i przy izometrycznym h&s to jedne z najważniejszych rzeczy, była zajebista atmosfera, bronie i dropy były w chuj lepsze.

No i poziom trudności - był idealo po prostu, a nie, że ja mam kurwa 10 razy przejść grę, albo przestawiać pomiędzy 50(xd) poziomami trudności, lulz.
 

 

 

To wiele mówi i masz rację, że D3 nie ginie się tak łatwo(teraz)

 

Przejście gry choć  jeden raz dopiero daje większe możliwości tylko kto ma ochotę przechodzić ponownie po tylu latach gdzie aktualnie są lepsze gry.  :hmmm:


  • 0

#1913 fingus Napisany 15 listopad 2018 - 12:58

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33938 Postów:
To że łatwo jest śmignąć przez kampanię, jest wybaczalne, to zresztą powszechny trend. Tyle że potem nie otwiera się żaden interesujący endgame.
  • 0

#1914 Woroq Napisany 15 listopad 2018 - 13:31

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3242 Postów:
Tynio, jesteś pewny, że w Diablo 3 nie ma losowo generowanych lochow ? :hmmm:

I nie przesadzajcie z tym krytykanctwem, D3 jest fajne, jest turlanie, takie Dark Souls, wiec 10/10
  • 1



Inne z tagami: