Skocz do zawartości

Zdjęcie

Grand Theft Auto Chinatown Wars


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
273 odpowiedzi na ten temat

#1 MonsieurWoland Napisany 15 lipca 2008 - 18:13

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Tworzę wątek o jedynej grze, zaprezentowanej na konferencji Nintendo która rzeczywiście będzie mogła się nadawać do grania.
  • 0

#2 Gość__* Napisany 15 lipca 2008 - 18:17

Gość__*
  • Goście
Tego jeszcze nie wiemy ;P nie było filmików, ssów nic - ale trzymamy kciuki prawda?
  • 0

#3 Texz Napisany 15 lipca 2008 - 19:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Założę się, że gra będzie się trzymać konwencji wypracowanej przez wiekowe GTA Advance. A jeżeli nie, to będzie bardzo silny argument za możliwościami tej kieszonsolki.
  • 0

#4 lukaszSA Napisany 15 lipca 2008 - 19:17

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Bóg istnieje!
Od początku marzyłem o GTA na DSie. W końcu jest! Trailer pewnie za jakiś czas na stronie R*
  • 0

#5 Aras Napisany 15 lipca 2008 - 20:11

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
o 3d nie ma mowy, powiedzmy sobie otwarcie. Co nie oznacza, ze nie możemy dostać czegoś naprawde smakowitego i ciekawie urozmaiconego.
  • 0

#6 Kaxi Napisany 15 lipca 2008 - 22:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
ma korzystać z WFC, jak widac na stronie.
  • 0

#7 torq314 Napisany 15 lipca 2008 - 23:17

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
obstawiam że to będzie karcianka w uniwersum GTA, wykonana w outsourcingu przez jakieś trzeciorzędne studio developerskie.
  • 0

#8 Kaxi Napisany 16 lipca 2008 - 10:09

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Widac ze nie ogladales konferencji, bo Iwata (bodajże on) powiedział, że będzie tradycyjny, free-roamingowy gameplay.
  • 0

#9 Blizzard Beast Napisany 16 lipca 2008 - 10:37

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Poprawiam wam tytuł, chłopaki.
  • 0

#10 lukaszSA Napisany 16 lipca 2008 - 10:38

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Za GTA na DSie odpowiedzialny jest Rockstar Leeds (ci od GTA na PSP)
  • 0

#11 Aras Napisany 16 lipca 2008 - 18:54

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
mnie jakoś juz nie pociąga grac w gta z widokiem z góry, bez voice actingu i tych wszystkich bajerków do jakich się przyzwyczaiłem... zlewam tą gierkę :)
  • 0

#12 lukaszSA Napisany 16 lipca 2008 - 20:05

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
A kto powiedział, że to nie będzie 3D?
  • 0

#13 torq314 Napisany 16 lipca 2008 - 20:12

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
a kto powiedział, że gta 1 i 2 NIE były w 3D?

;)
  • 0

#14 lukaszSA Napisany 16 lipca 2008 - 20:30

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Hehe

Ja jak zagrałem po raz pierwszy w życiu na DSie (Super Mario 64 DS) od razu pomyślałem - Ja chce GTA! Naprawdę, ta gra pokazała że otwart piękny świat na DSie to tylko kwestia chęci (a był to tytuł startowy)
  • 0

#15 Blizzard Beast Napisany 16 lipca 2008 - 20:53

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

a kto powiedział, że gta 1 i 2 NIE były w 3D?

;)


Postacie i pojazdy, czyli punkt główny, nie były w 3D.
  • 0

#16 ACZ Napisany 16 lipca 2008 - 20:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Grałem kiedyś chwilę w GTA na GB Color, a także w GTA na GB Advance. Były to GTA z widokiem z góry. Czemu grałem tylko chwilę? Bo to były gry mało grywalne i bez polotu.
  • 0

#17 lukaszSA Napisany 16 lipca 2008 - 21:00

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Na szczęście DS jest dużo mocniejszy od GBA
  • 0

#18 Aras Napisany 16 lipca 2008 - 21:16

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
ale i tak za słaby na pare postaci, ruch uliczny, silnik odpowiedzialny za rowałkę, sztuczną inteligencje policjantów i jeszcze dobry model jazdy
  • 0

#19 lukaszSA Napisany 16 lipca 2008 - 21:20

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Zobaczymy. Mi to obojętne czy 2D czy 3D. Przy GTA Advance bawiłem się świetnie, tu będzie tak samo (ja myśle)
  • 0

#20 Texz Napisany 16 lipca 2008 - 21:57

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

ale i tak za słaby na pare postaci, ruch uliczny, silnik odpowiedzialny za rowałkę, sztuczną inteligencje policjantów i jeszcze dobry model jazdy

GTA1 bez problemu ruszało na słabszym sprzęcie. Od biedy na Pentium 1 - 133mhz. NDS ma 67 i 33 mhz, więc nie mówimy tu o gta na SNES. Z resztą GTA na GBA dawało radę, a to było całe lata świetlne. Kto jak kto, ale twórcy LCS i VCS doskonale wiedzą jak okiełznać niską moc przerobową kieszonsolki, aby ta radziła sobie z otwartym światem jak w GTA>

nowe info z konferencji Rockstar:
Today Rockstar spilled a few more tiny details on the Nintendo DS edition of Grand Theft Auto. Dubbed Chinatown Wars, this will be a wholly original game despite being set in the familiar locale of Liberty City. It is slated for release in North America and Europe this winter.

"This is a game that will deliver a rich, fast-paced and intense 'Grand Theft Auto' experience that will be truly unique to Nintendo's handheld platform," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "Rockstar Leeds, along with the team at Rockstar North, has built upon a decade of progressive design on Grand Theft Auto, and has created something fundamentally fresh and immersive."

The official website for Chinatown Wars displays the logo for the Nintendo Wi-Fi connection, revealing some sort of online thug life.
Zagramy już w tą zimę. W oczekiwaniu na DLC do GTAIV.
  • 0

#21 majed Napisany 27 lipca 2008 - 12:00

majed

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:
Jest oficjalne logo pokazane na E3:

Dodany obrazek
  • 0

#22 Kaxi Napisany 19 września 2008 - 09:42

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Wg Nintendo Power:

- Cel-shaded graphics/polygons - black borders
- traditional GTA game: open world, story, sandbox genre
- rated Mature
- Isometric camera angle
- touch-screen controls for minigames, menu navigation
- user interface is a PDA
- finger-sized icons
- missions focus on shorter objectives, arcade style
- shooting: aim with control pad, press R for auto target
- slight autosteering
- if a mission is failed, you can return to the action sequence
- some weapons mentioned: chain gun, flamethrower
- a good portion of the city is modeled after Liberty City, but features different routes than the console games
- no worries about load times
- there will be pedestrians, other cars on screen
- Wanted system - objective is to disable police cars any way possible
- real-time weather effects, 24-hour day/night cycle
- radio stations feature more instrumental music than vocal
- upload stats Rockstar Social Club website through Wi-Fi, no other online play/multiplayer aspects discussed

Rzut izometryczny? Ciekawe jak to im wyjdzie w praktyce...
  • 0

#23 lukaszSA Napisany 19 września 2008 - 14:37

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Tego nie można zepsuć. Ja to biorę z miejsca
  • 0

#24 Texz Napisany 19 września 2008 - 20:22

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
http://www.gamekyo.c... ... reens.html

Można by powiedzieć, że innej konwencji nie dało się wypracować na NDSie. Mnie się to podoba.
  • 0

#25 Danteusz Napisany 19 września 2008 - 20:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 886 Postów:
Coś mi się widzi że to będzie GTA Arcade, szybko, krótko i bezstresowo.
  • 0

#26 majed Napisany 19 września 2008 - 21:23

majed

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:
Najważniejsze, żeby dobrze się grało. Wiadomo, że DSa nie kupuje się dla grafiki wywalonej w kosmos. Ja i tak kupię GTA:CW, bo na pewno będzie grywalna, już R* o to zadba.
Szkoda tylko, że trzeba czekać do zimy.
  • 0

#27 lukaszSA Napisany 19 września 2008 - 21:31

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Eeee. Troszke się zawiodłem*. Czekam na trailer.

* Ale to GTA więc i tak od razu wyląduje w mojej czołówce gier :)
  • 0

#28 Wezyr Napisany 19 września 2008 - 21:33

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:
No mnie rozczarowuje rzut izometryczny z deczka (chyba, ze postaci beda 3D), ale w sumie nikt nie wierzyl, ze DS pociagnie grafe w 3D w TPP. Tylko podtytul zdaje sie ukrywac jakas nieprzyjemna wiadomosc (bardziej mi sie kojarzy z krotka gra albo z serio misji).
  • 0

#29 Texz Napisany 19 września 2008 - 21:35

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dlaczego się zawiodliście moi kochani? Przecież wiadomo było... ok przynajmniej można było przypuszczać, że jeżeli R* zaryzykowało by rozgrywką z perspektywy tej z PSP, grę czekały by kosmiczne cięcia natury technicznej. NDS nie wytrzymał by w konfrontacji z tym co zostało wyciągięte na PSP. Dlatego koncept musiał ulec zmianie i bardziej przypomina dwie pierwsze części.
  • 0

#30 lukaszSA Napisany 19 września 2008 - 21:42

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Jako fan mówie: "Wolałbym widok z lotu ptaka". Ale cóż. Czekam.
  • 0