Grand Theft Auto Chinatown Wars
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 15 07 2008 18:13
273 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 20 września 2008 - 10:25
http://www.nintendoe...ing.com/?p=3857
Nowe szoty! Hud z GTA IV! Kluczyk trzeba przekręcić! Ja to chce!
Nowe szoty! Hud z GTA IV! Kluczyk trzeba przekręcić! Ja to chce!
#32 Gość__* Napisany 20 września 2008 - 10:29
Wygląda spoko. Oby więcej takich smaczków jak przekręcanie kluczyka.
#33 Napisany 20 września 2008 - 11:38
Foty z jazdy samochodem wygladaja przyjemnie. Co do kluczyka to mam pewne obawy ze po n-tym przekreceniu bedzie sie to strasznie nudzic.
#34 Napisany 20 września 2008 - 12:53
Taka jest cena urealistyczniania gier.Co do kluczyka to mam pewne obawy ze po n-tym przekreceniu bedzie sie to strasznie nudzic.
LC robią na nowo, czy kopiują z GTA III lub IV?
#35 Napisany 20 września 2008 - 13:43
Pare postow wczesniej "a good portion of the city is modeled after Liberty City, but features different routes than the console games"
#36 Napisany 20 września 2008 - 13:46
Ooo... Jednak R* to R* i nie zawiedli. Wyglada bardzo przyjemnie
#37 Napisany 20 września 2008 - 14:05
Wygląda zajebiście! MUST HAVE!
#38 Gość__* Napisany 20 września 2008 - 14:11
Świetnie - połączenie tradycyjnej perspektywy z nowymi smaczkami i rozwiązaniami... Zapowiada się prawdziwy hit!
#39 Napisany 21 września 2008 - 10:25
Wiedziałem, że skoro Rockstar planuje wypuszczenie swojej flagowej serii na NDS, to są w stanie wykrzesać z tej maszynki wszystko co jest potrzebne, aby gra z miejsca zdobyła serca fanów.
#40 Napisany 21 września 2008 - 10:42
Wyglada swietnie, komiksowo co lubie, jezeli bedzie tylko w miare rozbudowana to absolutny must have.
#41 Napisany 21 września 2008 - 11:04
Ja mam podobne zdanie. Według mnie wygląda fenomenalnie. Tyle już panowie części mieliśmy w 3D, taka miła zmiana na coś innego. Moglibyście grać znów w coś podobnego jak na psp? Fajnie że jest jak jest
#42 Napisany 21 września 2008 - 11:17
#43 Napisany 21 września 2008 - 11:20
Czytaliście komentarze na polskich stronach o GTA? Żałosne dno...
#44 Gość__* Napisany 21 września 2008 - 12:06
Wygląda nieźle, spodziewałem się czegoś innego ale jest ok.
#45 Napisany 21 września 2008 - 13:23
Żałosne dno to twierdzenie większości polskiego społeczeństwa growego, że " grafa i realistyka*" to dwa główne aspekty różniące crap od pretendenta do prawdziwego hitu. Nic dziwnego skoro źródło takiego twierdzenia leżą w wywodzeniu się większości z nich z realiów PC, nie SNES/PSX.Czytaliście komentarze na polskich stronach o GTA? Żałosne dno...
*znalezione w jednym z tych komentarzy
#46 Napisany 21 września 2008 - 15:17
No niestety, poziom komentarzy, choćby na Skizo pozostawia wiele do życzenia. Poczytałem je sobie dość uważnie i większość na jedno kopyto, niestety. Bardzo niski poziom kultury osobistej.
Nie żebym był jakimś "bułkę przez bibułkę", ale tam sięgnęli dna i ryli twarzami ładne parędziesiąt metrów.
Szkoda gadać.
A konwencja GTA na DSa przypominająca Payback z komiksową grafiką jak najbardziej mnie satysfakcjonuje. Payback był świetną grą o kilka długości pod względem wykonania prześcigający pierwsze i drugie GTA (mówię oczywiście o wersji na Amigę z kartą graficzną, bo wersja GBA była niestety popłuczynami tejże), a komiksy lubię od dziecka.
Jeśli tylko gra będzie grywalna, a czuję, że będzie, to będzie dobrze. Nawet bardzo dobrze.
Nie żebym był jakimś "bułkę przez bibułkę", ale tam sięgnęli dna i ryli twarzami ładne parędziesiąt metrów.
Szkoda gadać.
A konwencja GTA na DSa przypominająca Payback z komiksową grafiką jak najbardziej mnie satysfakcjonuje. Payback był świetną grą o kilka długości pod względem wykonania prześcigający pierwsze i drugie GTA (mówię oczywiście o wersji na Amigę z kartą graficzną, bo wersja GBA była niestety popłuczynami tejże), a komiksy lubię od dziecka.
Jeśli tylko gra będzie grywalna, a czuję, że będzie, to będzie dobrze. Nawet bardzo dobrze.
#47 Napisany 21 września 2008 - 19:08
Można prosić o jakieś linki do takowych tematów, bo aż chcę poczytać
#48 Napisany 21 września 2008 - 19:23
Jak Ci sie nudzi to włącz sobie onet.pl - tam masz to samoMożna prosić o jakieś linki do takowych tematów, bo aż chcę poczytać
#49 Napisany 21 września 2008 - 20:03
http://gtasite.net/2846,news.htmlMożna prosić o jakieś linki do takowych tematów, bo aż chcę poczytać
#50 Napisany 21 września 2008 - 20:09
Mi też się gra fest podoba ze zdjęć. Chciałbym zobaczyć jakiś filmik z gamplayu, bo wygląda genialnie.
#51 Napisany 21 września 2008 - 21:17
Komu potrzebne kolejne GTA? Chyba tylko fanbojom tej serii.
#52 Napisany 21 września 2008 - 21:42
Wybacz, ale albo seria ma naprawdę dużo tych "fanbojów", albo po prostu dziwnym trafem sprzedaje się także pośród antyfanów tej seriiKomu potrzebne kolejne GTA? Chyba tylko fanbojom tej serii.
#53 Napisany 21 września 2008 - 22:00
skizo.org i temat dot. GTA:CW.
Śmieszne co niektóre.
Śmieszne co niektóre.
#54 Napisany 21 września 2008 - 22:31
Komu potrzebne kolejne GTA? Chyba tylko fanbojom tej serii.
A co jest złego w tym, że będzie dużo części genialnej serii? Owszem GTA jest schematyczne ale "Dobry schemat nie jest zły". Przynajmniej zawsze ma się pewność, że gra będzie genialna
No no. Wkońcu się do GTA przekonałeśChciałbym zobaczyć jakiś filmik z gamplayu, bo wygląda genialnie.
#55 Napisany 22 września 2008 - 19:55
Komu potrzebne kolejne GTA? Chyba tylko fanbojom tej serii.
i smutym Panom w czarnych garniturach, którzy jak się okaże że na DS gra zejdzie w 30 milionach mocno zastanowią się nad tym w które platformy inwestować z kolejnymi częściami w pierwszej kolejności
#56 Napisany 25 września 2008 - 09:18
#57 Napisany 12 października 2008 - 15:45
Z gtasite:
- Przechodnie będą zachowywać się pdoobnie jak w GTA IV. Będę ze sobą rozmawiać, kupywać przekąski i różne rzeczy przy kioskach z gazetami, a nawet wyjąć parasol gdy zacznie padać deszcz,
- Postacie podczas poruszania się pieszo będą miały dużo większe proporcje. Jak już pewnie sami zauważyliście na screenach z CW, niektóre postacie będą większe od samochodów!
- Gra będzie wyposażona w pomoc związaną z prowadzeniem pojazdów tzw. asystent jazdy. który będzie mieć za zadanie ułatwić prowadzenie pojazdu,
- Wanted Level (Poziom poszukiwań) może być zmniejszony dzięki zepchnięciu policyjnych radiowozów z drogi, jednak trzeba przy tym uważać, gdyż całkowite zniszczenie radiowozu zwiększy nam poziom poszukiwań przez policję,
- Alderney nie zostanie zamieszczony w tej wersji Liberty City,
- Pomimo faktu, że gra jest izometryczna, y-axis zostanie wzięty pod uwagę, dlatego też z broni nie będzie można strzelać ponad pewną wysokością
- Przechodnie będą zachowywać się pdoobnie jak w GTA IV. Będę ze sobą rozmawiać, kupywać przekąski i różne rzeczy przy kioskach z gazetami, a nawet wyjąć parasol gdy zacznie padać deszcz,
- Postacie podczas poruszania się pieszo będą miały dużo większe proporcje. Jak już pewnie sami zauważyliście na screenach z CW, niektóre postacie będą większe od samochodów!
- Gra będzie wyposażona w pomoc związaną z prowadzeniem pojazdów tzw. asystent jazdy. który będzie mieć za zadanie ułatwić prowadzenie pojazdu,
- Wanted Level (Poziom poszukiwań) może być zmniejszony dzięki zepchnięciu policyjnych radiowozów z drogi, jednak trzeba przy tym uważać, gdyż całkowite zniszczenie radiowozu zwiększy nam poziom poszukiwań przez policję,
- Alderney nie zostanie zamieszczony w tej wersji Liberty City,
- Pomimo faktu, że gra jest izometryczna, y-axis zostanie wzięty pod uwagę, dlatego też z broni nie będzie można strzelać ponad pewną wysokością
#58 Gość__* Napisany 12 października 2008 - 19:12
Robi się coraz ciekawiej , ale proporcje postaci i aut trochę dziwnie się zapowiadają
#59 Napisany 13 października 2008 - 09:17
A wiadomo cos kiedy ta gra bedzie ... juz nie pytam o dokladna date - a raczej o rok. (pewnie 2009?)
#60 Napisany 13 października 2008 - 09:21
Pod koniec tego roku.