Grand Theft Auto Chinatown Wars
#61 Napisany 13 października 2008 - 21:32
#62 Gość_Zero_* Napisany 22 października 2008 - 22:48
#63 Napisany 23 października 2008 - 17:57
#64 Napisany 24 lutego 2009 - 23:52
#65 Napisany 27 lutego 2009 - 01:04
HD - http://www.gametrail...ayer/46069.html
SD - http://www.gametrail...ayer/46070.html
są urywki gameplaya i wyglada to na GTA2 ...czyli ta gra mnie niszczy w tym momencie i musze w nią zagrać.
#66 Gość_Zero_* Napisany 27 lutego 2009 - 01:14
#67 Napisany 27 lutego 2009 - 12:04
#68 Napisany 27 lutego 2009 - 12:18
Ale gra może być fajna, ciekawe czy przekona do siebie kogoś, kto śrendni przepada za DżiTiej (ja)
#69 Napisany 27 lutego 2009 - 12:27
edit:
Oooo!
8)
#70 Napisany 27 lutego 2009 - 13:46
#71 Napisany 27 lutego 2009 - 14:13
#72 Napisany 27 lutego 2009 - 14:21
Trailer szczerze mówiąc wygląda zajebiście. Gra chodzi płynnie, szybko, grafika jest kolorowa. Aż pożałowałem, że już nie mam DSa.
A pewnie nie każde auto będzie trzeba odpalać touchscreenem, myślę, że R* dopracuje każdy szczegół tej produkcji.
Chętnie bym w to pograł, na pewno będzie świetna zabawa. I wierzcie mi: gdybyście pograli w PSPkowe GTA (oba), to marzylibyście, żeby te gry chodziły tak dobrze i były tak kolorowe jak Chinatown Wars na trailerach. Męczyłem obie i wiem co mówię. Vice City Stories ma tylko nieco mniej wyprane kolory od Liberty City Stories i nieco płynniejszą animację.
#73 Napisany 27 lutego 2009 - 14:25
Po ~30 sekundach gejmpleju stwierdzasz, że gra chodzi płynnie?Trailer szczerze mówiąc wygląda zajebiście. Gra chodzi płynnie, szybko, grafika jest kolorowa. Aż pożałowałem, że już nie mam DSa.
No chyba tylko te "zakluczykowane" na parkingu.A pewnie nie każde auto będzie trzeba odpalać touchscreenem, myślę, że R* dopracuje każdy szczegół tej produkcji.
#74 Napisany 27 lutego 2009 - 18:18
Zaznaczyłem, że chodzi mi o to, co zobaczyłem na trailerze, więc Twoje pierwsze czepienie się uważam ze bezpodstawne i bezsensowne. Gra chodzi płynnie na trailerach i o tym pisałem. Jak będzie, wszyscy zobaczymy.
To drugie to w ogóle pusta gadanina, oczywiście, że zakluczykowane na parkingu, bo jeśli się kogoś wyciągnie z jadącego auta, to raczej nie będzie się przejmował wyciąganiem kluczyka ze stacyjki. I moim zdaniem R* właśnie tak to obmyśli lub w zbliżony sposób.
#75 Napisany 27 lutego 2009 - 18:24
Wiesz, gdybym był developerem nie wrzucałbym do trailera fragmentów gameplay'u, na których gra się zacinaZaznaczyłem, że chodzi mi o to, co zobaczyłem na trailerze, więc Twoje pierwsze czepienie się uważam ze bezpodstawne i bezsensowne. Gra chodzi płynnie na trailerach i o tym pisałem. Jak będzie, wszyscy zobaczymy.
No i ja też tak sądze.To drugie to w ogóle pusta gadanina, oczywiście, że zakluczykowane na parkingu, bo jeśli się kogoś wyciągnie z jadącego auta, to raczej nie będzie się przejmował wyciąganiem kluczyka ze stacyjki. I moim zdaniem R* właśnie tak to obmyśli lub w zbliżony sposób.
#76 Napisany 27 lutego 2009 - 18:25
gdybyście pograli w PSPkowe GTA (oba), to marzylibyście, żeby te gry chodziły tak dobrze
Skończyłem obie te pozycje na 100%
#77 Napisany 27 lutego 2009 - 20:45
Gratulacje. Ja nie skończyłem, bo sprzedaję PSPka bratu po czterech miesiącach posiadania tej konsoli. Powodów kilka: DS miał moim zdaniem ciekawsze gry, bardziej innowacyjne i wciągające (niestety PSP to w większości słabsze wersje gier z PS2), mam mocnego lapka, na którym pocinam w tytuły z PS3 (oczywiście wydane na kompa, a nie magiczny emulator, choć przez chwilę mnie kusiło plotę puścić ), a bratu gry na kompie prawie nie chcą chodzić i do tego uwielbia PSPka, zawsze jak przyjeżdżałem do domu, to brat przejmował konsolę, więc niech ma!
Ja kupuję GameBoy Micro i mam wszystko w dupie.
A żeby nie robić offtopu:
GTA:CW moim zdaniem będzie świetnym tytułem. Rockstar świadomie zdecydowało się na taki widok, żeby m.in. framerate był na możliwie wysokim i stałym poziomie. O grywalność jestem spokojny - tutaj R* zawsze daje radę.
Z całego serca Wam życzę miłej zabawy, jak tylko to coś wyjdzie na DSa.
Pozdrawiam!
#78 Napisany 02 marca 2009 - 00:30
sryy za offtop
#79 Napisany 06 marca 2009 - 02:58
sniping & hacking mechanics http://www.gamespot.... ... eo/6205683
#80 Napisany 06 marca 2009 - 03:24
#81 Napisany 06 marca 2009 - 15:27
snajperka połączona z satelitą na orbicie?
Bo to taki Hammer of Dawn
Generalnie tak jak się można było spodziewać i jak już pisałem - Wyjeb!@#!@ w czosnek! Tylko skąd wziąć $$$?
#82 Napisany 06 marca 2009 - 15:36
#83 Napisany 13 marca 2009 - 00:08
#84 Napisany 14 marca 2009 - 13:50
#85 Napisany 14 marca 2009 - 16:39
Nie do końca jest to prawdą HehehePierd#@$# piraci już grają
#86 Napisany 14 marca 2009 - 17:24
Ma ktoś już oryginała?Nie do końca jest to prawdą HehehePierd#@$# piraci już grają
#87 Napisany 14 marca 2009 - 18:28
#88 Napisany 14 marca 2009 - 20:08
Rom z GTA:CW obsługuje save'y o wielkości 1024kb, z kolei kiedy większość nowszych programatorów jedynie do 512kb. Słowem, większości populacji pirackiej dzisiejszy dzień dał mocno w kośćMa ktoś już oryginała?Nie do końca jest to prawdą HehehePierd#@$# piraci już grają
btw. serwery podtrzymujące gbatemp, padły od natłoku zlęknionej brakiem możliwości zagrania przed premierą w tą grę, młodzieży. Och dear, dear, dear...
Rockstar 1, korsarze 0.
#89 Napisany 15 marca 2009 - 00:44
Pierd#@$# piraci już grają
grają czy nie grają, no ale są "Pierd#@$# piraci" - jestem zarejestrowany na jednym forum na temat DSa i dzis dostalem maila - z mas korespondencji o tym ze jest juz GTA wyszlo do sieci z linkiem do tematu.
PORAŻKA - "Pierd#@$# piraci" już się ślinią, zacierają rączki ... tak, tak ... rączki, bo to dzieci (i to jest właśnie ta "Pierd#@$# polska młodzież").