Wii Music.
#61 Napisany 09 września 2008 - 21:16
Jestem ciekaw, jaki będzie następny pomysł Miyamoto z cyklu "z codziennego życia wzięte". Np. gry o robieniu kupy jeszcze nie było i można sprzedać na samym pomyśle.
#62 Napisany 09 września 2008 - 21:22
Piesek jest niesamowity. Jaki muzykant!
Ciekawe, czy będzie można grac też 'kocie' piosenki ?
W ogóle nie czujecie magii Nintendo, smuci mnie to. Pewnie należycie do grona nerdów zapatrzonych w supergrafikę, nie rozumiejących, że przyszłość grania to uśmiechnięta rodzina przed konsolą, wnuczek z babcią, ciocia z wujkiem, wesoło machających rękami i uśmiechających się jak harcerze na pierwszomajowej defiladzie. Iwata i Miyamoto też są smutni jak czytają wasze posty. A piesek szczeka hau hau ze smutku. Na szczęście miliony tłustych amerykańskich dzieci i ich dziadków wysłanych do domów starców poznają się na tym lepiej od was.
'nuff said, bro.
#63 Napisany 09 września 2008 - 21:23
Dokładnie. Mimo tych wszystkich zastrzeżeń też mnie wciąż zadziwia jak po tylu niełatwych latach Nintendo wstrzeliło się tak kapitalnie w obecne realia rynkowe i odczytało perfekcyjnie zapotrzebowanie masowego klienta. Choćbyśmy nie wiem jak jechali po Wii Music to chyba nikt nie wątpił ani przez chwile że to ich kolejna kura ze złotymi jajami or sth like that.Ja tam jestem pełen podziwu dla Nintendo, że sobie taką pozycję wypracowali.
#64 Napisany 09 września 2008 - 21:24
To nie to samo co Wii Fit. Graliście w ogóle w WiiFit? To bardzo udany produkt. Nawet jeśli nie kupowało się go dla samej przyjemności, to zawsze można go było reklamować jako połączenie gry i ćwiczeń, a przecież ćwiczenia każdemu robią dobrze, każdemu się przydadzą. Gracze mogli kupić choćby po to, by zobaczyć w akcji Balance Board, który naprawdę jest bardzo ciekawą technologią i fajnym gadżetem (sposób, w jaki wykrywa ułożenie ciała itp.). Wii Play to też przykład produktu, który broni się sam - po prostu ceną. Masz wybór: wiilot samodzielnie za 40 euro, to już wolisz kupić zestaw z Wii Play i dopłacić tą dyszkę. Gdyby ta gra wyszła samodzielnie za normalną cenę, to nie sprzedałaby się w 10% tego, co teraz osiąga.
A Wii Music? Nie ma jak tego reklamować. O grze jest cicho w mediach. Nie ma żadnej przełomowej technologii. Żadnych bajerów. Niby są filmiki w sieci, ale nie ma jakiejś wielkiej akcji promocyjnej, zresztą Nintendo zawsze oszczędnie reklamuje swoje produkty. Ta gra na pewno nie będzie na szczytach list sprzedaży. Szczerze mówiąc, to nie widzę szans, by coś więcej osiągnęła pod względem finansowym.
#65 Napisany 09 września 2008 - 21:24
#66 Napisany 09 września 2008 - 21:30
O Mario Kart Wii też się dużo nie mówiło przed premierą, a teraz siedzi od pół roku w Top 10 w prawie każdym kraju. Po prostu jak gra wyjdzie, to Nintendo będzie reklamować grę w telewizji (i pewnie nie będzie to reklama puszczana przez tydzień, a przez wiele miesięcy jak jest z ich pozostałymi grami), a poza tym oprócz Animal Crossing to chyba jedyna gra od nich na Święta BN, więc z racji tego faktu się dobrze sprzeda.A Wii Music? Nie ma jak tego reklamować. O grze jest cicho w mediach. Nie ma żadnej przełomowej technologii. Żadnych bajerów. Niby są filmiki w sieci, ale nie ma jakiejś wielkiej akcji promocyjnej, zresztą Nintendo zawsze oszczędnie reklamuje swoje produkty. Ta gra na pewno nie będzie na szczytach list sprzedaży. Szczerze mówiąc, to nie widzę szans, by coś więcej osiągnęła pod względem finansowym.
#67 Napisany 09 września 2008 - 21:36
#68 Napisany 09 września 2008 - 21:37
#69 Napisany 09 września 2008 - 21:39
będą niezłe jaka, jak gra po prostu uzyska łatę "obciachowej" i nikt jej nie kupi, bo wstyd będzie się przyznać, że się w nią gra.
#70 Napisany 09 września 2008 - 21:45
#71 Napisany 09 września 2008 - 21:46
#72 Napisany 09 września 2008 - 21:50
No ale ja w to nie grałem, nie mam pojęcia, o co w tym chodzi, i dlaczego Miyamoto to zrobił. Jestem więc naprawdę ciekaw, czy ktoś zechce to kupić. Kto wie - porażka tego tytułu może mieć znaczenie dla Nintendo. Można wiele złego powiedzieć o tej firmie, ale jednego trudno odmówić - firma stara się uczyć na swoich błędach. Wygrywają na tej generacji z podobnych powodów, dla których przegrali poprzednią. Wypowiedzi Miyamoto śledzę od 10 lat i wiem, że jeśli teraz wyczytuje o sobie tyle złego, to na pewno myśli, że pora pójść w innym kierunku.
#73 Gość__* Napisany 09 września 2008 - 21:54
#74 Napisany 09 września 2008 - 22:19
Ale być może nieco krytyczniejsze przyjęcie przez rynek i bardzo krytcyzne przez branże da Nintendo do myślenia. Kilka dni temu czytałem słowa Miyamoto, że nie powinniśmy spodziewać się wielu więcej kontrolerów do Wii jeśli w ogóle. Co za ulga...
#75 Napisany 09 września 2008 - 22:56
Dopiero co Miyamoto został nazwany "Waltem Disneyem gier wideo" i myślę, że raczej nie przejmie się krytyką z powodu Wii Music, bo też nie ma za bardzo czym. Gra jest tym, czym miała być, a jeśli nie znajdzie oddźwięku wśród klientów, to przejdzie do następnego pomysłu, co by zrobił pewnie nawet wtedy, gdyby Wii Music było hitem. Co prawda Miyamoto mówił na E3, że chciałby, aby Wii Music miało zastosowanie edukacyjne na wczesnych etapach nauczania muzycznego i to jest raczej totalna mrzonka, ale ogólnie nie robi nic złego.No ale ja w to nie grałem, nie mam pojęcia, o co w tym chodzi, i dlaczego Miyamoto to zrobił. Jestem więc naprawdę ciekaw, czy ktoś zechce to kupić. Kto wie - porażka tego tytułu może mieć znaczenie dla Nintendo. Można wiele złego powiedzieć o tej firmie, ale jednego trudno odmówić - firma stara się uczyć na swoich błędach. Wygrywają na tej generacji z podobnych powodów, dla których przegrali poprzednią. Wypowiedzi Miyamoto śledzę od 10 lat i wiem, że jeśli teraz wyczytuje o sobie tyle złego, to na pewno myśli, że pora pójść w innym kierunku.
#76 Napisany 09 września 2008 - 23:30
#77 Napisany 09 września 2008 - 23:52
Dzieki xelloss. Od 0:15 do 0:30 płakałem z śmiechu. Po 0:31 już nie było co po mnie zbierać.
Co prawda Miyamoto mówił na E3, że chciałby, aby Wii Music miało zastosowanie edukacyjne na wczesnych etapach nauczania muzycznego i to jest raczej totalna mrzonka, ale ogólnie nie robi nic złego.
Ciekawe jak wczesny etap miał na mysli. IMO ta gra nie nadaje się nawet do nauczania prenatalnego.
#78 Napisany 10 września 2008 - 00:50
torq - moze nie ma czegos takiego jak casualowa masa ale są ludzie, którzy nie ogląda żadnych filmików, wchodzą do sklepu i kupują dla dziecka grę bez przemocy o muzykowaniu, tak mi się przynajmniej wydaje, nie mają żadnego punktu odniesienia co do jakości produktu
zobaczymy ilu takich będzie. patrząc na dzieciaki wydaje mi się że częściej (albo prawie zawsze?) działa mechanizm "mamo/tato kup mi". a dzieciaki nie są głupie - chcą tego co maja inne dzieciaki i co jest cool. a ponieważ Wii Music nie będzie cool, nie będzie presji żeby to kupować.
gra zostanie prawdopodobnie zjechana również w recenzjach branżowych, co z pewnością jej nie pomoże. nie uważam, że z tego powodu sprzeda się więc "0" sztuk, bo właśnie tacy "kupujący z biegu", o których piszesz, skuszą się przypadkową reklamą w sklepie czy telewizji, ale będzie ich chyba niewielu. wszyscy pozostali sobie odpuszczą.
Nintendo do tej pory umiało dobrze odnaleźć grupę docelową dla kolejnych produkcji, natomiast tu nie potrafię sobie zasymulować w wyobraźni tego modelowego klienta. coś takiego jak "rodzina" nie jest klientem, bo jest zbiorowością, a zbiorowość nie gra. w WiiSports gramy, bo jest fajne - mama, tata, babcia, dziadek i dzieciaki - wszyscy mają równe szanse, jest rywalizacja, jest zabawa.
a tu? podmuchać i pociągać, to zaprzeproszeniem można wiadomo gdzie i to za darmo. nie widzę nikogo kto gra i dobrze się bawi. Kaxi, nie zawiedź nas, tym razem bądź wyjątkowo uczciwy oceniając!
#79 Napisany 10 września 2008 - 08:22
#80 Napisany 10 września 2008 - 10:41
#81 Napisany 10 września 2008 - 14:15
#82 Napisany 10 września 2008 - 14:57
1. Wii Sports
2. Wii Fit
3. (coś innego na Wii)
4. Wii Play
Więc nie mataczcie. Wiem, że chcecie tak łatwo siebie dowartościować jako Hardkorowych Graczy ("ja jestem z Europy - ja się znam"), ale to naprawdę nie ma nic wspólnego z prawdą. Jeśli komuś się podoba Wii Music, to świadczy to tylko o tym, że inaczej patrzy na gry niż wy, a nie, że jest od razu otyłym idiotą. Może wy nie znacie takich ludzi, ale tylko dlatego, że żyjemy w Polsce - a tutaj o Wii nikt nie słyszał.
Wasze komentarze porażają, zresztą przy każdej grze na Wii są takie same, ale naprawdę, ile można ciągle powtarzać te same obelgi. Człowiek, który nie miał kontaktu z grą, mówi, że opinie tych, co grali, są niesprawiedliwe, bo on po samym filmiku (a pewnie nawet po samym tytule) już wie, że gra jest na 2/10. Ci co grali się nie znają! Prawdziwy znawca ocenia po tytule! No c'mon...
Akurat mi się Wii Music nie podoba ani trochę, no ale co z tego - olewam ją po prostu. Mam wrażenie, że niektórym tutaj płacą za krytykowanie tej produkcji, tak są w tym gorliwi.
#83 Napisany 10 września 2008 - 16:15
#84 Napisany 10 września 2008 - 16:17
#85 Napisany 10 września 2008 - 16:19
[...] albo wyśmiewać (parę innych osób). nie ma w tym nic złego.
Tych parę innych osób to większość użytkowników na wielu stronach w internecie. Wystarczy poczytać komentarze pod niusem z psem na gonintendo, you tube i innych. My tu w Polsce nie jesteśmy tacy nadzwyczajni jeśli chodzi o krytykę tego syfu.
#86 Napisany 10 września 2008 - 16:19
#87 Napisany 10 września 2008 - 16:30
Nie wiem czy już to pisałem, ale nie wydaje mi się by tworzenie muzyki odbywało się tak randomowo i swobodnie. Myślę, że będzie po prostu jakiś motyw do odegrania (np. znany z Mario) i będzie trzeba machać w jakimś rytmie. Na pokazie z E3 końcówka pokazu była wg mnie niemożliwa do "stworzenia" w czasie rzeczywistym.
#88 Napisany 10 września 2008 - 16:38
#89 Napisany 10 września 2008 - 20:42
Mnie historia z tą grą bawi z tego powodu, że wszystkie te sporty i fity reklamowane były wg tego samego schematu czyli ludzie w różnym wieku, różnej rasy i różnej płci grają z uśmiechem na twarzy co jakiś czas w dodając do tego "wow" i obowiązkowo wytrzeszcz oczu. Tutaj gameplay jest tak ...kretyński, że widok panienki szczęśliwej że o ja pier8dolę machającej rączkami jak zacięty robot jest po prostu groteskowy! To nie wyglada jak gra na Wii tylko jak karykatura gier na Wii.
I ta sobie jeszcze myślę, że każdy rodzic gładko łyka trzy kity związane z dzieckiem - sport, muzykę i plastykę. Można sprzedac każden shit dla dzieci pod warunkiem, że rodzice uwierzą, że dzieciaki będą sprawniejsze, mądrzejsze, będą rozwinięte muzycznie i nauczą się malować. Dlatego czekam na jakiś tytuł na Wii związany z malowaniem za pomocą willota.