Skocz do zawartości

Zdjęcie

de Blob


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
69 odpowiedzi na ten temat

#1 MonsieurWoland Napisany 17 lipiec 2008 - 19:23

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
de Blob to imo najlepsza gra na Wii tych targów. Feelingiem przypomina locoroco. Jesteśmy blobem - kulka pełną farby która maluje świat zdekoloryzowany przez totalitarnych najeźdźców. Jak będzie materiał z stage demo gamespotu to go tu wrzuce.
  • 0

#2 Krill Napisany 17 lipiec 2008 - 21:19

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Zapowiedź de Blob pojawiła się już jakiś czas temu, możliwe że nawet z rok już minął. Potem o grze słuch zdawało się zaginął, nikt nawet nie założył na forum odpowiedniego tematu, a tu proszę, okazuje się, że to jeden z ciekawszych tytułów zmierzających na Wii. Tak się składa, że uwielbiam bloby wszelkiego rodzaju, więc zdecydowanie daję tej grze zielone światło. Ciekawe jak dobra zabawka z tego wyjdzie.
  • 0

#3 MonsieurWoland Napisany 18 lipiec 2008 - 11:48

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
gameplay movie 1,2,3,4 http://www.gamespot.com/video/941981/61 ... ay-movie-1

Nie wiem czemu jeszcze nie ma całego stage demo gamespotu. Chyba ekipa zabrała się zaraz po e3 i nic juz nie cieli.
  • 0

#4 Malutki Napisany 18 lipiec 2008 - 21:29

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:
Platformówek nigdy nie za wiele , szczególnie takich ładnych jak ta .Shinian , ale zaszalałeś ostatnio z nowymi wątkami :P .
  • 0

#5 MonsieurWoland Napisany 19 lipiec 2008 - 11:43

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
Pełne demo stage z gamespotu http://www.gamespot.... ... -show-demo
  • 0

#6 gruby Napisany 21 lipiec 2008 - 12:01

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:
Kiedy Blob ma wyjść w naszym pięknym kraju?
  • 0

#7 MonsieurWoland Napisany 10 sierpień 2008 - 20:40

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
gamespot hands on http://www.gamespot.... ... id=6195649
  • 0

#8 MonsieurWoland Napisany 12 sierpień 2008 - 22:17

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
17 nowych screenów http://www.gamespot.... ... id=6195805
  • 0

#9 MonsieurWoland Napisany 13 sierpień 2008 - 21:10

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
Sporo nowych gameplay movies: http://www.gamespot.... ... ay-movie-8
Oraz Offcial movie 4: http://www.gamespot.... ... al-movie-4
  • 0

#10 Malutki Napisany 15 sierpień 2008 - 09:58

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:
Evolution of Blob
Blue Tongue hits us with some harder levels and talks about the future of the franchise.
http://wii.ign.com/a...8/898998p1.html
  • 0

#11 MonsieurWoland Napisany 10 wrzesień 2008 - 23:52

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
wrazenia z trybu multiplayer http://www.gamespot.... ... &mode=news
  • 0

#12 Malutki Napisany 11 wrzesień 2008 - 09:15

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:
De Blob Preview
Trailer:
http://www.g4tv.com/... ... eview.html

wrazenia z trybu multiplayer

Bardzo się cieszę , że dodali opcje multi dla czterech graczy :) .
  • 0

#13 Malutki Napisany 19 wrzesień 2008 - 08:20

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:
Mila niespodzianka :) :

de Blob Review

A quality platformer that proves third-parties can do so much more on Wii.
http://wii.ign.com/a...1/911521p1.html
Ocena: 8.4
  • 0

#14 ogqozo Napisany 19 wrzesień 2008 - 09:50

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Jak na to, że to ma być jedna z najlepszych gier na Wii na końcówkę 2008 r., to nie ma się co zachwycać. A ja mam wrażenie, że gra odniesie podobny "suckes" co Zack&Wiki, bo jakoś strasznie cicho o niej. Opinie świetne, ale zainteresowania zwykłych graczy brak.
  • 0

#15 Greg Napisany 19 wrzesień 2008 - 10:03

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22240 Postów:
a ja chetnie sprawdze ta gierke tak w wakacje przyszlego roku, jak bedzie tania i jak bedzie posucha na rynku :) wyglada fajnie ale nie 200zl-fajnie
  • 0

#16 Pious Napisany 19 wrzesień 2008 - 10:05

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
Przecież ty Wii sprzedajesz. Na XO jej nie odpalisz.
  • 0

#17 Greg Napisany 19 wrzesień 2008 - 10:10

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22240 Postów:
mam dwa wii, jedno sprzedaje a jedno zostawiam... to za fajna konsola i ma za fajne gry zeby sie jej pozbywac
  • 0

#18 Kaxi Napisany 20 wrzesień 2008 - 10:34

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
de Blob dostaje jakies kosmiczne noty, jestem zaskoczony. Przy pierwszych prezentacjach myslalem ze to bedzie popierdolka jakich wiele na Wii, ale widac ktos uwierzyl w ten projekt, bo to nie dosc ze ma gameplay dobry to podobno wygląda tez nieźle, przynajmniej stylowo. Byc moze mamy druga w tej generacji platformowke w ktora da sie grac i nie jest strzelaniną/wyścigami ;)
  • 0

#19 ogqozo Napisany 20 wrzesień 2008 - 12:35

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Jest jeszcze LocoRoco i inne takie przenośne, ale nie wiem, czy to liczyć jako "tą generację".

http://www.gameplaye...lob.aspx?Page=1

Poczytajcie tą reckę, szok. Jak się facet zachwyca w podsumowaniu. No i ocena 10/10, którą w tym roku dostały jedynie GTA i MGS4. Wygląda na to, że mamy na Wii kolejną świetną grę, która nikogo nie obchodzi.
  • 0

#20 Pious Napisany 20 wrzesień 2008 - 12:52

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
Faktycznie oceny wysokie, średnia niemal 90% na razie na gamerankings. Wygląda, że gra bardzo dobra. A kogoś ona w ogóle interesuje i chce ją kupić?
  • 0

#21 MonsieurWoland Napisany 20 wrzesień 2008 - 13:11

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:

A kogoś ona w ogóle interesuje i chce ją kupić?


*Podniesiona reka* Gra jest na mojej trakliscie, jezeli rownie wysoko zapunktuje na GS to biore na 100%, w innym wypadku tak na 99%:P
  • 0

#22 Greg Napisany 20 wrzesień 2008 - 13:20

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22240 Postów:
srednia bedzie oscylowac raczej wokol 85%, moze nawet troszke nizej... IGN dal 8.4
  • 0

#23 gruby Napisany 21 wrzesień 2008 - 22:31

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:
Klasyka. Hard-corowcy tylko piszczą, że na Wii nie ma żadnych normalnych gierek w dodatku od 3rd party, a jak tylko coś się takiego ukazuje to nawet nie raczą się zainteresować ;) Szkoda, że taki sam los podzieliły losy Zacka... Kibicuje Blobowi, bo zrecki na IGN wynika, że developer odwalił kawał pracy. Trzymam kciuki za jutrzejszą premierę w USa.
  • 0

#24 MonsieurWoland Napisany 03 październik 2008 - 12:03

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14805 Postów:
8.0 od gamespot http://www.gamespot....blob/index.html

Kiedy ta gra ma date premiery na naszym kontynencie? Myslicie, ze bedzie mozna ja normalnie dostac w Saturnie/Empiku/MediaMarkt?
  • 0

#25 ramzes64 Napisany 26 październik 2008 - 10:47

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1431 Postów:
na Allegro pojawily sie 3szt http://allegro.pl/it... ... folia.html

* wczesniej jakis niecaly miesiac temu byly dwie i poszly odrazu tego samego dnia, co byly wystawione.
  • 0

#26 Kaxi Napisany 26 październik 2008 - 13:31

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

na Allegro pojawily sie 3szt http://allegro.pl/it...7836169_de_blob ... folia.html

* wczesniej jakis niecaly miesiac temu byly dwie i poszly odrazu tego samego dnia, co byly wystawione.



Włączę się z kampanię promocji tej gry, bo jak będziecie mogli przeczytać w nowym N+, to jedna z najlpeszych platformówek ostatnich lat. :shock: W moim prywatnym mniemaniu niewiele ustępuje, a pod pewnymi względami prześciga Super Mario Galaxy! Ocena w takim razie musiała być odpowiednio wysoka i swoją drogą wątpię, bym w te Święta postawił podobną jakiejkolwiek innej grze na Wii.

Tak więc polecam de Bloba każdemu, a już zwłaszcza tym, którzy chcieliby kupić Wario Land - kolorowanie świata jets dużio zabawniejsze od śmieerdzącego wąsacza! ;)
  • 0

#27 ramzes64 Napisany 26 październik 2008 - 23:04

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1431 Postów:
Kaxi: grales, albo wiesz jak dluga jest ta gra - na ile szacujesz godzin? Ile ma Leveli 9jesli jest jakis konkretny podzial) - hmm? ... czy mam spodziewac sie opisu w listopadowym numerze?
  • 0

#28 Kaxi Napisany 26 październik 2008 - 23:16

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
Tak, będzie recka. Bardzo optymistyczna. Leveli jest 10. Bardzo rozbudowanych, plus dodatkowe misje. Minimum na 10 godzin gra (ale to absolutne minimum), można się bawić myślę i ze dwa razy tyle.
  • 0

#29 ramzes64 Napisany 27 październik 2008 - 09:08

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1431 Postów:
ok - czekam wiedz na prenumerate (aby szybko byla) - mozliwe ze zanim przeczytam, juz zagram.

Troche drazni mnie ze w levelach jest tak naciapane roznymi kolorami farby jak sie Blob przemieszcza po ulicy (tak po screenach wnioskuje), ale to znika po jakims czasie chyba z ulicy i chodników chyba ... no zobaczymy
  • 0

#30 gruby Napisany 06 styczeń 2009 - 13:43

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:
Ja pitolę ta gra jest nie do zdobycia w polandii. :shock: Jakby ktoś miał do sprzedania, niech skrobnie na PW. W przeciwnym razie w weekend będę musiał wyskoczyć na giełdę komputerową. A zimno jest jak cholera i mogę się przeziębić. O. :)

EDIT:

torq zapodaj na GG - 6611267. System PW na tym forum to jakaś padaczka i nie wiem czy coś dostałeś ... :/
  • 0